Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

Drodzy Użytkownicy,

Prowadzę właśnie badanie zainteresowania tematyką szkoleń miękkich. Ankieta, do której link załączam ułatwi mi weryfikację zapotrzebowania. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania. Średni czas wypełniania ankiety wśród dotychczasowych respondentów nie przekroczył 1,5 minuty.

Wszystkim jestem bardzo wdzięczna za pomoc i poświęcony czas!

Oto link do ankiety:

http://www.ankietka.pl/ankieta/76516/szkolenie-w-ktory...


Pozdrawiam noworocznie,

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
http://akademiarozwojubiznesu.pl/
email: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl / kinga.kalinska@gmail.com
tel. (+48) 516 196 995

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam Wszystkich "Goldenline'owiczów" na
Szkolenie Reklama Google Adwords
Praktyczne warsztaty „Bądź widoczny w Google!”



Kiedy: Najbliższy termin: 09.02.2012 (czwartek)

Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa, Mapka

Cena Last minute: 399 zł + vat
Wpisz KOD "Goldenline" w formularzu rejestracyjnym na stronie internetowe, aby otrzymać 100 zł zniżki - płacisz tylko 299 zł + VAT
Zapisy na stronie:
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Bonus! Kupon 250 zł na reklamę w wyszukiwarce!


Podczas szkolenia „Reklama Google Adwords” dowiesz się:
- dlaczego reklama w Google jest tak skuteczna
- jak założyć konto w Google Adwords
- jak wygląda Interfejs Adwords i jak z niego korzystać
- Jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii
- jak ustawić odpowiednią konfigurację kampanii
- jak dobrać właściwe słowa kluczowe
- jak skonstruować chwytliwe teksty reklam
- na jakiej zasadzie odbywa się „aukcja” reklam i jak efektywnie ją prowadzić
- co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy
- jak zoptymalizować kampanię i dbać o stałe zwiększanie jej skuteczności
- jak unikać najczęściej popełnianych przez reklamodawców błędów

Szczegóły na stronie
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Zapraszam także na szkolenia:
Google w Pigułce
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce

Marketing internetowy
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...


Obrazek



Obrazek
Ewa Chojecka edytował(a) ten post dnia 30.01.12 o godzinie 16:35
Anna Rudnicka

Anna Rudnicka EVOLVO
Szkolenia&Coaching

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy Trenera - Zaawansowane negocjacje B2B

Wymagania:

- praktyczne, poparte sukcesami doświadczenie w obszarze negocjacji na rynku B2B
- ponadprzeciętne zdolności w zakresie komunikacji, autoprezentacji i prowadzenia prezentacji;
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, poparte referencjami;
- certyfikat ukończenia szkoły trenerów.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trenerów zainteresowanych podjęciem współpracy prosimy o przesłanie kompletnego dossier trenerskiego (CV ze zdjęciem, referencje, prezentacja trenerska, próbki nagrań szkoleniowych, lista zrealizowanych szkoleń) na adres:

biuro@szkolenia-evolvo.pl

W temacie wiadomości proszę wpisać:
Negocjacje B2B, trener imię+nazwisko

Anna Rudnicka
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
http://www.evolvo.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


już 27.02.2012

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

790zł brutto
zapisz się do 25.01.2012 i zapłać tylko 590zł

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Michał Dąbrowski

Michał Dąbrowski Specjalista ds.
szkoleń zamkniętych,
KDK Info Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie i Przywództwo


Obrazek


Szkolenia pozwalające na rozwój i wypracowanie narzędzi pozwalających na nabycie lub ugruntowanie niezbędnych umiejętności managerskich i przywódczych na wszystkich poziomach zarządzania – od stanowisk zarządczych po kierowników liniowych i brygadzistów. Szkolenia dostosowane również do potrzeb świeżo awansowanych kierowników. Metody wykorzystywania własnego potencjału, budowania autorytetu szefa i lidera, motywowania poza finansowego, szybkiego i trafnego podejmowania decyzji oraz umiejętności zarządzania emocjami a także właściwego planowania i zarządzania operacyjnego.

KORZYŚCI i EFEKTY:
- wzrost efektywności w działaniu i realizacji celi firmy przez kadrę kierowniczą
- podniesienie skuteczności wywierania wpływu na podległych pracowników
- umiejętność budowania własnego autorytetu i postawy menadżera przywódcy
- podniesienie własnej motywacji pewności siebie i kreatywności uczestników szkoleń
- umiejętność zastosowania narzędzi wspomagających podejmowanie trafnych decyzji managerskich

GRUPA DOCELOWA:
- menadżerowie i dyrektorzy zarządzający
- kierownicy liniowi i średniego szczebli
- osoby zarządzające grupami osób
- brygadziści
- kierownicy zmian
- kierownicy i liderzy projektów

Przedstawione zakresy tematyczne są tylko wstępną propozycją tego, co możemy Państwu zaoferować. Ostateczny program szkolenia i narzędzia i ćwiczenie które zostaną wykorzystane powstaje zawsze na bazie indywidualnych potrzeb i uzyskanych od państwa informacji dotyczących celu szkolenia, grupy odbiorców a także specyfiki branży.

Szczegółowe informacje:

urszula.bienkowska@kdkinfo.pl
tel. 22 592 81 04

lub

http://www.kdkinfo.pl/zarzadzanie-i-przywodztwo

Zapraszamy


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do