Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Powstaje nowe MINISTERSTWO MARKI

Zobacz nowe zarządzenia

KONSTYTUANTA
- „Ministerstwo Sprawiedliwości” - PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ
- „Ministerstwo Finansów” - WYCENA WARTOŚCI MARKI
marki premium, economy i lux
- „Ministerstwo Spraw Społecznych” - CSR W SŁUŻBIE MARKI
wybrane przykłady programów CSR (corporate social responsibility)
CSR na rynku finansowym.

Zapraszamy!
Paweł B.

Paweł B. Reklama dla Twojej
firmy

Temat: Ogłoszenia

Sieć reklamowa Kimi.pl zaprasza do współpracy wszystkich właścicieli stron WWW, którzy chcieliby zarabiać na wyświetlaniu reklam. Załóż konto w serwisie Kimi.pl, umieść kod reklam na swojej stronie i zarabiaj każdego dnia!

Jesteś zainteresowany współpracą, bądź masz jakiekolwiek pytania?

http://kimi.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Specjalnie na tegoroczne Święta oferujemy Państwu niepowtarzalne paczki prezentowe dla pracowników, kontrahentów lub partnerów biznesowych. Niepowtarzalne, bo składające się z najwyższej jakości produktów – ekologicznych, fair-trade lub tradycyjnych.

Są one wybierane przez firmy ceniące odpowiedzialność społeczną, wykazujące troskę o środowisko i starające się promować te wartości w swoim otoczeniu. To paczki, które dobrze oddadzą nieprzeciętny charakter organizacji.

Bez kłopotu, szukania, pakowania. Prosto pod wskazany adres.
Gotowe zestawy oraz możliwość wyboru własnych kompozycji.

Zapraszamy na: http://prezenty.natoobe.pl/
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Na sprzedaż: odrestaurowany późnobarokowy zabytkowy pałac. Na działce o powierzchni ponad 2 ha. Do celów komercyjnych: hotel, SPA, ośrodek konferencyjny ...

Powierzchnia pałacu wynosi blisko 1500 m2, oraz dodatkowe ok. 500 m2 to piwnica i strych.

Lokalizacja: na południu Polski.
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Temat: Ogłoszenia

Wszystkich zainteresowanych sprzedażą i wdrożeniem autorskiego systemu CRM7, zapraszam do udziału w naszym programie partnerskim. Warunki: sposób pozyskania klienta praktycznie dowolny, stawki od kilkunastu do kilkudziesięciu procent w zależności od zaangażowania partnera, umowa, wsparcie merytoryczne i marketingowe. Ofertę kierujemy głównie do:

Dystrybutorów systemów klasy CRM,
Redakcji serwisów poświęconych tematyce CRM i nowoczesnych rozwiązań informatycznych,
Serwisów komputerowych oferujących sprzęt IT pod kątem wdrożenia systemu CRM,
Firm wdrażających systemy ERP (Symfonia, Comarch itp),
Firm zajmujących się pozyskiwaniem funduszy europejskich na oprogramowania dla biznesu,
Firm doradczych i szkoleniowych.

Zainteresowanych odsyłam do naszej strony internetowej: http://www.crm7.pl/program-partnerski/.

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia SAMO SEDNO są wyjątkową i specyficzną grupą szkoleń, w ofercie Agencji SEDNO. Na czym polega niecodzienność tych warsztatów? Są TANIE! - ich ceny są analogiczne do cen szkoleń EFS!

Nieubłaganie zbliża się czas konstrukcji budżetów na rok 2012, każdy z nas szuka antykryzysowej recepty będącej odpowiedzią na docierające do nas informacje z mediów. Inwestycja w kapitał społeczny jest najszybciej zwracającą się lokatą i na dodatek jej efekty są długoterminowe. W dzisiejszych czasach już nikt nie podważa roli szkoleń czy systemów motywacyjnych pracowników. Kompetencje i identyfikacja personelu z instytucją determinują biznesowe powodzenie. Jak zagospodarować fundusze budżetowe, tak by zyskać?


Obrazek


Szkolenia SAMO SEDNO:

Twórcze rozwiązywanie problemów - 230 zł.
Asertywność - w pracy i w życiu prywatnym - 290 zł.
Kobieta - lider w biznesie - 290 zł.
Menedżer od pierwszego dnia - 290 zł.
Przeprowadzanie ocen pracowniczych - 290 zł.
Efektywne wyznaczanie i osiąganie celów - 290 zł.
Kreowanie własnej kariery - 290 zł.
Przedstawiciel handlowy - stopień pierwszy - 460 zł.
Zostań mistrzem negocjacji - 290 zł.
Praca w zespole - 290 zł.
Redaktor portali internetowych - 290 zł

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Ogłoszenia

Ostatnio coraz większą popularnością cieszą się szkolenia związane z reklamacjami. Reklamacje po stronie konsumenta, są gwarancją zakupu towaru bądź usługi, zgodnego z naszymi oczekiwaniami. Po stronie przedsiębiorcy są zachętą do dbałości o jakość wytwarzanego dobra ale zarazem obowiązkiem, któremu każdy powinien umieć sprostać. Ten cudowny wynalazek jest o tyle przydatny co skomplikowany. Szkolenia z reklamacji prowadzi Zygmunt Rajchemba - prawnik w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prowadzący zgodził się odpowiedzieć na nasze pytania.


Obrazek


Wywiad:

Czy szkolenie z reklamacji jest potrzebne?

Tak - chociaż temat może być także alternatywnie w ramach szkolenia ze sprzedaży konsumenckiej. Niemniej widać u uczestników szkolenia duże nieuporządkowanie wiedzy na ten temat i fragmentaryczność, co wynika z różnych porządków prawnych regulujących różne formy sprzedaży (stacjonarna i na odległość - 2 różne ustawy) oraz regulujących świadczenie usług. Zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci często nieświadomie mieszają te porządki prawne, co prowadzi do nieporozumień.

Jakie pytania najczęściej zadają uczestnicy?

Pytania dotyczą głównie konkretnych sytuacji konfliktowych z klientami, których doświadczyli uczestnicy szkolenia w pracy oraz sytuacji, w których sami uczestnicy byli konsumentami i reklamowali towar/usługę.

Czy jest to temat, którym mogą zajmować się osoby bez wykształcenia prawniczego?

Jak najbardziej tak - sprzedawcy, handlowcy, znaczna cześć przedsiębiorców z reguły nie ma wykształcenia prawniczego. Notabene - wykształcenie prawnicze nie zapewnia szerszej wiedzy w tym zakresie. Prawo konsumenckie jest gałęzią specjalistyczną i w programie studiów pojawia się albo w blokach, albo w bardzo marginalnym zakresie, w ramach prawa gospodarczego. Tak naprawdę wiedzę można nabyć dopiero w praktyce prawniczej, lub w instytucjach zajmujących się tą problematyką.

szkolenie: Reklamacje zagadnienia praktyczno-prawne
Joanna C.

Joanna C. "W środku srogiej
zimy zorientowałam
się, iż jest we
mnie...

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie 4 godziny promocji! 66% RABATU za pakiet masaży.

Polecam i zapraszam:-)
http://www.gruper.pl/x.php/1,9966/Bielsko-Biala-Gabine...
Kamil Marczak

Kamil Marczak Specjalista ds.
sprawozdawczości
funduszy
inwestycyjnych

Temat: Ogłoszenia

CMW Consulting jest dynamicznie rozwijającą się firmą, składającą się z młodych, starannie wyselekcjonowanych ekspertów, charakteryzujących się ambicją, doświadczeniem i ponadprzeciętnym zaangażowaniem.

Zajmujemy się doradztwem strategicznym, analizą konkurencji, wprowadzaniem na rynek nowych firm i szeroko rozumianym consultingiem. W swoich działaniach największy nacisk kładziemy na zadowolenie i satysfakcję klienta, co wyróżnia nas wśród konkurencji. Naszym nadrzędnym celem jest pomoc nie tylko dużym podmiotom działającym na rynku, ale także małym i średnim przedsiębiorstwom. Jednocześnie jesteśmy otwarci na współpracę z nowopowstającymi firmami, którym oferujemy pomoc w ocenie potencjału biznesowego, znalezieniu inwestora oraz innych działaniach ułatwiających rozpoczęcie działalności.

Nasz ambitny zespół jest gotowy sprostać oczekiwaniom potencjalnych klientów we wszystkich sferach działalności. Decydując się na współpracę z CMW Consulting mają Państwo gwarancję, że dołożymy wszelkich starań, aby spełnić pokładane w nas oczekiwania. W celu poznania szczegółów naszej działalności zapraszamy do przejrzenia naszej strony internetowej lub do osobistego kontaktu z naszymi ekspertami, którzy odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania.

http://cmwconsulting.pl
792 585 280
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Coach/Trener

Temat: Ogłoszenia

.Arkadiusz W. edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 13:06

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Ogłoszenia

Proces uczenia się, jest bardzo skomplikowanym systemem. Badania wykazały, że płaszczyzną naszej pamięci rządzą bardzo złożone prawa. Jak uniknąć zapominania informacji? Agencja SEDNO prowadzi dwuczęściowe szkolenia, które pozwalają na powtarzanie zdobytych umiejętności. Przykładem jest dwuetapowy Trening Menedżerski.

Hermann von Ebbinghaus - niemiecki psycholog, profesor Uniwersytetu Wrocławskiego wykazał, że powtarzanie, jest gwarantem przyswajania informacji na dłużej oraz umożliwia dowolne ich odtworzenie. Uczony badał proces zapamiętywania na własnej osobie. Uczył się na pamięć zbiorów liter, następnego dnia powtarzał cały materiał i w ten sposób obliczał jak zmienia się ilość koniecznych powtórzeń. Okazało się, iż z dnia na dzień zapamiętanie zlepku przypadkowych sylab, wymagało mniejszej ilości powtórzeń. Wykorzystaliśmy ten fakt w naszym szkoleniu dla menedżerów.


Obrazek


Trening menedżerski cz.1

1) Dlaczego jestem kierownikiem?

a) Motywy kierowania
b) Typy kierowników

2) Zdolności przywódcze

a) Style kierowania
b) Kierownik czy przywódca?
c) Zakres przywództwa

wyznaczanie celów
planowanie
podejmowanie decyzji

3) Grupa, zespół, efekt synergii

a) Jak powstają grupy, jak zmierzają do celu?
b) Procesy rozwojowe zachodzące w grupie - fazy rozwoju grupy
c) Grupa a zespół

4) Efektywna komunikacja w zespole

a) Cykl komunikacji w zarządzaniu
b) Rozmowa - serce komunikacji
c) Zachowania niewerbalne a nastawienia rozmówcy

5) Dzielenie się władzą

a) Korzyści skutecznego delegowania
b) Zasady skutecznego delegowania zadań
c) Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
d) Bariery delegowania uprawnień
e) Monitorowanie efektów pracy

6) Budowanie zespołu

a) Wyznaczanie standardów

ustalenie reguł
wyznaczenie i przygotowanie się do spotkania z pracownikami
wygłoszenie przemowy - zasady

b) Niezbędne narzędzia kierownicze

7) Informacja zwrotna - jak prowadzić rozmowy z pracownikami?

a) Sposoby doceniania pracowników

skuteczna pochwała - scenariusz rozmowy
rozmowa z pracownikiem - ćwiczenia

b) Udzielanie reprymendy

skuteczna reprymenda - scenariusz rozmowy
rozmowa z pracownikiem - ćwiczenia



Trening menedżerski cz.2

1) Prowadzenie zebrań

a) Autoprezentacja
b) Zasady skutecznego prowadzenie zebrań, spotkań
c) Moderowanie dyskusji w grupie
d) Zakłócenia podczas zebrania - przyczyny i środki zaradcze

2) Burza mózgów, czyli kreowanie pomysłów w grupie

a) Od kierownika do moderatora grupy
b) Reguły burzy mózgów

3) Rozwój pracowników

a) Dzielenie się wiedzą z pracownikami
b) Motywowanie pracowników do dalszego rozwoju

4) Narzekanie podwładnych, jak sobie poradzić?

5) Trudne decyzje kierownicze

a) Jak przekazywać pracownikom trudne decyzje? - reguły
b) Scenariusz spotkania

6) Komunikowanie zwolnień - jak zwalniać pracowników?

a) Zasady komunikowania decyzji o zwolnieniu pracownika
b) Scenariusz spotkania

7) Nie bój się konfliktów!

a) Konflikty są chlebem powszednim
b) Reakcje w sytuacjach konfliktowych
c) Modele rozwiązywania konfliktów
d) Model negocjacji nastawionych na współpracę
e) Rola mediatora

8) Prowadzenie rozmów z pracownikami (Typy rozmów z pracownikami: planująca, monitorująca, oceniająca, motywująca)

9) Menedżer sam na sam - Budowanie własnej kreatywności



Wyślij zaproszenie do