Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Webinarium: Cortona3D wprowadza wersję RapidAuthor 6.1 zawierającą nowy
edytor ilustracji 2D

Zapraszamy we Srodę 2 listopada 2011 o godzinie 16:00

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

RapidAuthor w wersji 6.1 zawiera nowy edytor grafiki 2D, który zapewni osobom przygotowującym publikacje techniczne możliwości edycji grafiki 2D przejętej z zewnątrz lub stworzonej automatycznie w RapidAuthor. Ta nowa funkcjonalność potwierdza wizję rozwoju oprogramowania RapidAuthor jako jednego spójnego, zaawansowanego środowiska spełniającego wszelkie wymagania stawiane narzędziom do przygotowania interaktywnych publikacji
technicznych.

Obrazek

Nowy edytor 2D zawiera nastepującą funkcjonalność:
• Natywna aplikacja .CGM
• Przeglądanie, edycja, montaż, linkowanie (Hotspots), wydruk
• Wczytywanie / zachowanie pliku
• Przesunięcie / usunięcie obiektu
• Dodawanie, przesuwanie, zmiana rozmiaru i edycja linii, krzywych oraz tekstu
• Import formatów JPEG, TIFF, PNG, Bitmap, GIF
• Eksport do formatów SVG, JPEG, PNG, TIFF, GIF
• Tworzenie i edycja przestrzeni rysunkowej
• Pokaż, twórz, modyfikuj linki (Hotspots)
• Modyfikacja stylu, grubości i koloru linii

Zapraszamy na 45 minutową prezentację żeby przekonali się Państwo w jaki sposób możemy pomóc zwiększyć skuteczność i wydajność Waszej komunikacji technicznej.

Zapraszamy we Srodę 2 listopada 2011 o godzinie 16:00

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

Więcej informacji w grupie Cortona3D PL lub pod info@softprogress.plWojciech Zdun edytował(a) ten post dnia 01.11.11 o godzinie 19:18
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do POZNANIA w dniu 26.11.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705


Inne terminy i lokalizacje
22.10.2011r. - Wrocław http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

17.12.2011r. - Szczecin




Obrazek

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kamil Gancarz

Kamil Gancarz
www.invest-managemen
t.pl - Usługi Wealth
Management

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Wiele osób poszukuję ostatnimi czasy możliwie najbardziej bezpiecznych inwestycji, w związku z obecną sytuacją rynkową.
Udało się nam znaleźć taki produkt, dlatego też mogę zaproponować konkretnie zainteresowanym osobą ostatnią sztukę inwestycji o następujących parametrach:

Inwestycja w kwocie 100 000 zł:
100% gwarancji kapitału + gwarancja zysków
15% rocznie wypłacane co roku
Inwestycja na 3 lata
15% po 1 roku, 15% po 2 roku, 15% + zwrot kapitału po 3 roku.

Zainteresowany inwestor jest zobowiązany do podpisania NDA (Umowy o zachowaniu poufności) przed poznaniem szczegółów inwestycji.

Istnieje alternatywna możliwość zainwestowania w innej walucie (30 000EUR, 40 000 USD, 36 000 CHF, 25 000 GBP).
Parametry podobne, jednak oprocentowanie wynosi 6% rocznie.

W obu przypadkach oferta tylko i wyłącznie dla pierwszego inwestora.
Posiadamy inne inwestycje w podobnych kwotach, ale już o zupełnie innych parametrach.

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu na priv. (tel: 531 083 087)

Pozdrawiam serdecznie,

Kamil Rafał Gancarz

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Ś.

Joanna Ś. Brand&Trade
Marketing Manager
Monini Polska Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

DGGP - tune up your business!
Firma powstała z potrzeby i chęci wykorzystania wiedzy, umiejętności i doświadczeń, które jako manedżerowie i naukowcy gromadzimy od ponad 10 lat. Zauważamy, że rynek usług doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw jest rzadko dostrzegalny przez największe firmy doradcze. Konsulting zawsze bowiem był kojarzony z usługami "dużych dla dużych". Tak oczywiście być nie musi.
Jesteśmy świadomi specyfiki funkcjonowania małych i średnich firm. Nasze doradztwo jest kompleksowe, wolne od wycinkowego analizowania przedsiębiorstwa. Każdy problem przenika bowiem wiele obszarów i niesie za soba skutki księgowe, podatkowe, handlowe, logistyczne itd. W naszej pracy łączymy w spójną całość misję firmy, cele strategiczne oraz zadania do wykonania z osobami i komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za realizację codziennych zadań oraz z posiadanymi przez przedsiębiorstwo zasobami.
Zapraszamy do współpracy i kontaktu!
http://dggp.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Log System Control - nowy agregator logów systemowych

Zainteresowanych nowoczesnym narzędziem kontroli logów systemowych w formie agregatora logów zapewniających większy poziom bezpieczeństwa w organizacji zapraszamy do prezentacji platformy BTR włoskiej firmy Crossover, która w dniach 14-17 listopada 2011 będzie gościła w Warszawie.

Więcej o platformie można poczytać na:
http://www.crossoverweb.eu/btr_eng.asp

Zainteresowanych proszę o kontakt na ieksporter@gmail.com, tel. 510-382-716 celem umówienia spotkania.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zachodnie trendy, innowacyjne szkolenia zespołu już w Polsce! Rozwijaj się, baw się i pomagaj!


Obrazek


Szkolenia z Sercem™ to połączenie warsztatu z akcją społeczną CSR (Corporate Social Responsibilty – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu), które niesie potrójną wartość:
1. Rozwój Twojego zespołu, polepszenie współpracy, zrozumienie ról zespołowych, rozwój naturalnych liderów, poprawę komunikacji – czyli to wszystko co musi być efektem szkolenia zespołu
2. Pomoc potrzebującym w otoczeniu Twojej firmy, własnoręczne zrobienie czegoś dobrego dla innych
3. Zwiększenie zaangażowania i lojalności Twoich pracowników oraz zbudowanie dumy - czyli to wszystko, co powinno być efektem szkolenia zespołu

Szkolenia z Sercem™ mogą przyjąć różną formę:pracownicy mogą odmalować plac zabaw dla dzieci, zrobić przedstawienie cyrkowe w domu dziecka, przygotować występ artystyczny dla Domu Opieki Społecznej czy Hospicjum dziecięcego lub oczyścić las albo rzekę z góry śmieci. Możecie również opracować i zrealizować projekt bliski własnej działalności Waszej firmy. Formy i tematy pomocy są nieograniczone, bo nieograniczone są ludzkie potrzeby!

Informacje do pobrania:
http://www.active-coaching.pl/dok/szkolenia%20i%20CSR.pdf

Na spotkaniu opowiemy więcej. Aby się umówić napisz: szkolenia@Active-Coaching.pl

Zapraszamy!

http://www.Szkoleniazsercem.pl
szkolenia@active-coaching.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ANGIELSKI WROCŁAW lub via SKYPE- cały świat. Dla FIRM i osób prywatnych.

Język ogólny oraz branżowy.
Konwersacje, warsztaty tematyczne, przygotowanie do egzaminów.
Wszystkie poziomy zaawansowania.

obejrzyj mój profil, dowiedz się więcej, zadzwoń, napisz.

Zapraszam
Magdalena Swebodzinska

Magdalena Swebodzinska Nie pozwól, byś
przez kogokolwiek
czuł, że nie
zasługujes...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

zapraszam na stronę http://www.taskbeat.pl/ oraz do rejestracji http://taskbeat.pl/signup

TaskBeat to aplikacja pozwalająca małym i średnim zespołom sprawnie kontrolować realizację zleceń i powierzonych obowiązków.

Proponujemy Tobie nieodpłatne testowanie naszej aplikacji. Jedyne, czego oczekujemy w zamian to wskazówki jak moglibyśmy ulepszyć nasz produkt.

TaskBeat nie wymaga od Ciebie instalacji żadnych płyt, aplikacja jest obsługiwana za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

Oferujemy:
• Darmową licencję na okres próbny od grudnia oraz dla mini grup,
• Dostęp do „Bazy wiedzy” na temat efektywnego zarządzania,
• Pełną współpracę i otwartość na sugestie dotyczące ulepszania produktu.


Obrazek
Rafał Stankiewicz

Rafał Stankiewicz Trener LNP, Coach
rozwoju osobistego i
asertywności,
psyc...

Temat: Ogłoszenia

Dwudniowy Trening Asertywności

26-27 listopada 2011 r. (sobota-niedziela, godz. 10-16), Wrocław, ul. Piastowska 45/1

Firma szkoleniowa „Laboratorium Nowych Perspektyw”


Obrazek


Zaprasza na warsztaty rozwoju osobistego prowadzone w przyjemnej i bezpiecznej atmosferze

Całkowity koszt 12-godz. Warsztatów wynosi 290 zł (cena Brutto)

W przypadku jednoczesnego zgłoszenia:

-dwóch uczestników cena wynosi 250 zł/osoba
-trzech uczestników cena wynosi 220 z/osoba

Warsztaty będą miały charakter zdecydowanie praktyczny.

Nasze założenia wobec szkolenia: Wychodzimy z założenia, że same słowa nie wystarczą, by zmienić stare przyzwyczajenia i pokonać wewnętrzne blokady. Potrzebne jest działanie i doświadczenie siebie w sytuacji, w której stajemy przed wyborem: albo zachowamy się asertywnie albo nie. Każdy z uczestników treningu będzie miał możliwość przećwiczyć te obszary asertywności, które wymagają największego rozwoju.

Cena warsztatów obejmuje: pracę dwóch trenerów, materiały szkoleniowe, Certyfikaty Uczestnictwa, kawę i poczęstunek

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

• Poznasz swoje mocne i słabe strony
• Dowiesz się jak wyznaczać granice i nie czuć się winnym
• Nauczysz się wyrażać uczucia jakie żywisz do innych
• Nauczysz się wyrażać swoje potrzeby
• Nabędziesz umiejętności elastycznego radzenia sobie z krytyką
• Nauczysz się asertywnego odmawiania
• Przećwiczysz asertywne sposoby obrony swoich praw
• Osiągniesz większą pewność siebie w sytuacjach społecznych
• Ludzie będą się z Tobą bardziej liczyć, a Ty poczujesz się lepiej z samym sobą

Program szkolenia:

1. CO TO JEST ASERTYWNOŚĆ?

• Czym jest, a czym na pewno nie jest asertywność
• Dlaczego warto być asertywnym – psychologiczne następstwa postawy asertywnej oraz uległej, agresywnej
• Twoja mapa asertywności – autodiagnoza
• „Każde zachowanie ma w sobie pozytywną intencję” – wprowadzenie do zmiany osobistej
• Prawa asertywności – respektowanie własnych potrzeb i szanowanie praw innych

2. BUDUJEMY FUNDAMENTY ASERTYWNOŚCI

• Pewność siebie – jak zbudować w sobie mocne i stabilne poczucie własnej wartości
• Gry asertywnościowe wzmacniające pewność siebie
• Dialog wewnętrzny, czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
• Słowa, które mają moc – co i jak mówić, by dbać o siebie i nie ranić innych
• Przekonująca mowa ciała – kształtowanie wizerunku osoby asertywnej

3. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ POPRZEZ DZIAŁANIE

• Obszary asertywnej postawy (odmowa, stanowienie własnych granic, wyrażanie próśb, reagowanie na krytykę i rzeczowe przyjmowanie ocen, prezentowanie siebie w asertywny sposób)
• Techniki asertywne w działaniu – sprawdzone metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

4. TRENING KLUCZOWYCH ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W OBSZARACH WYMAGAJĄCYCH ROZWOJU

• Ćwiczenia praktyczne zorientowane na indywidualne potrzeby uczestników
• Podsumowanie warsztatów i wyznaczenie przez uczestników celów i planów asertywnościowych

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres: szkolenia@lnp.com.pl lub o kontakt telefoniczny.

Laboratorium Nowych Perspektyw
tel: 504 039 842 lub 669 969 306
e-mail: szkolenia@lnp.com.pl
http://www.lnp.com.pl

Forma: Szkolenie otwarte, warsztaty.

Prowadzący:Paweł Helfer, Rafał Stankiewicz (Trenerzy Laboratorium Nowych Perspektyw)

Metody pracy:ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, mini wykład, dyskusja

Wielkość grupy: 8-12 osób

Opinie poszkoleniowe uczestników poprzednich Treningów Asertywności

Szkolenie przyniosło mi dużo optymizmu i umiejętności, które na pewno przydadzą mi się w przyszłych stosunkach i relacjach społecznych. Szkolenie miało swój wspaniały wymiar dzięki trenerom, którzy bardzo umiejętnie prowadzili spotkania.
...........................................................................

Szkolenie odebrałem bardzo pozytywnie. Informacje jakie na nim uzyskałem mam nadzieję spowodują, że będę bardziej pewny siebie w relacjach z innymi osobami. Ciekawe były doświadczenia innych osób, dzięki, którym można było zobaczyć jak wyjść z twarzą z zaistniałej sytuacji.
...........................................................................

- Ciekawe prowadzenie (forma przekazywania wiedzy, prowadzenie 2-osobowe), przerywniki w formie ćwiczeń dobrze dobrane i interesujące.
- Bardzo cenne uwagi w trakcie ćwiczeń dotyczące określania własnego celu.
...........................................................................

1. Rzeczowe przedstawienie technik asert. W sposób usystematyzowany.
2. Ciekawy sposób prowadzenia zajęć poprzez organizowanie krótkich ćwiczeń
3. Współdziałanie prowadzących.
...........................................................................

Mam pozytywne wrażenia po tym szkoleniu. Zawarte w nim były teoretyczne i praktyczne aspekty dotyczące asertywności Tego właśnie się spodziewałem. Podobała mi się równowaga między teorią i praktyką, przygotowanie merytoryczne oraz podane informacje (przykłady na wysokim poziomie).
..........................................................................

Wrażenia jak najbardziej pozytywne. W moim odczuciu bardzo przydatne były odgrywane scenki sytuacyjne wraz z komentarzem.
...........................................................................

Szkolenie prowadzone profesjonalnie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób biorących w nim udział. Forma tak prowadzonego szkolenia były bardzo łatwo trafiająca do uczestników. Możliwość aktywnego uczestnictwa z uwzględnieniem osobistych dylematów i problemów.


Ogromne wrażenie wywarła na mnie atmosfera całego treningu. Doskonałe było połączenie teorii z praktyką. Bardzo przydatne było zanalizowanie swoich doświadczeń i sytuacji. To bardzo pomocne. Fachowość trenerów i ich podejście do uczestników wywiera tylko pozytywne wrażenia.
...........................................................................

Profesjonalnie przygotowane szkolenie, połączone z indywidualnym podejściem do każdego z uczestników, w miłej i komfortowej atmosferze. Ciekawe były ćwiczenia - zaskakujące a jednocześnie rozwijające świadomość zagadnienia. Dwóch prowadzących było moim zdaniem świetnym pomysłem.
...........................................................................

Szkolenie było bardzo pozytywnie prowadzone, wszyscy mogli się otworzyć, opowiedzieć o swoich problemach. Trenerzy bardzo profesjonalnie podchodzili do każdego z uczestników i dawali mu czas do namysłu. Wszyscy, myślę, wynieśli coś z tego szkolenia, co pozwoli im na lepsze radzenie sobie z problemami dnia codziennego w relacjach międzyludzkich.
............................................................................

Szkolenie prowadzone w fantastycznej, ciepłej atmosferze przez dwóch uroczych panów, którzy są świetnymi profesjonalistami w tym co robią.
Bardzo interesująco przekazana wiedza, z ciekawymi, życiowymi przykładami.
...........................................................................

Myślę, że wszystko było w szkoleniu przydatne, wszystkie informacje do mnie trafiły i otworzyły mi oczy na wiele spraw w temacie relacji z innymi ludźmi.
..........................................................................

Pomocna w szkoleniu jest luźna atmosfera i przedstawienie konkretnych technik, które można zastosować w konkretnej sytuacji.
..........................................................................

Szkolenie odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Prowadzący to szkolenie według mnie zrobili je w bardzo profesjonalny sposób. Jestem zadowolona, że skorzystałam i będę polecać z całą pewnością innym Waszą firmę.

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena B.

Magdalena B. Specjalista HR

Temat: Ogłoszenia

2L sp. z o.o. zaprasza na seminarium: Psychologia rozwoju handlowców 15 listopada 2011 r. w Warszawie

Celem seminarium jest przedstawienie koncepcji systemu rozwoju zawodowego handlowców bazującego na podejściu procesowym do zarządzania firmą oraz rozwiązaniach e-learning.
W trakcie seminarium zostaną zaprezentowane najnowsze narzędzia wspomagające rozwój handlowców B2B oraz ich wpływ na wzrost efektywności sprzedaży.

Zapszaszamy w szczególności kadrę zarządzającą działów sprzedaży oraz specjalistów HR odpowiedzialnych za politykę personalną w firmach.

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/psychologia-rozwoju...

Zapraszam serdecznie!
Magdalena Borek

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Profesjonalnie tworzymy, zarządzamy i prowadzimy Fan Page na Facebooku. Zajmujemy się też wieloma innymi rzeczami w kwestii marketingu internetowego.
Kilka naszych projektów:
http://pl-pl.facebook.com/Buskowianka
http://pl-pl.facebook.com/BonaDeaCentrumDermatologiiEs...
http://pl-pl.facebook.com/pages/Piwnica-pod-Z%C5%82ot%...
http://pl-pl.facebook.com/pages/III-Prywatne-Liceum-Og...

Serdecznie zapraszamy do współpracy:
a.sowula@admassive.pl

Obrazek
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

25 XI godz. 19:00 Szczecin.
Pierwsze spotkanie GOODEVENING.
Biznes+idee+networking

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do