Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1250,00 + 23% VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: Ogłoszenia

Masz doświadczenia ze sprzedażą- wykorzystaj je i zacznij uczyć !
Trener Sprzedaży jest poszukiwanym na rynku zawodem, który z roku na rok rośnie w siłę.




Obrazek

UCZYMY UCZYĆ - TWORZYMY OSOBOWOŚCI

ZAPRASZAMY NA EDYCJE DOFINANSOWANE (ponad 60% dofinansowania)
WARSZAWA |KRAKÓW | WROCŁAW |
Ilość miejsc ograniczona -
OFERTA DOFINANSOWANA KOŃCZY SIĘ 7 PAŹDZIERNIKA 2011



Obrazek

_____________________________________________________________________

DOFINANSOWANIA

TERMINY

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOŁY PROFESJONALNY TRENER SPRZEDAŻY
______________________________________________________________________
PROFESJONALNY TRENER SPRZEDAŻY

IDEA
Szkoła Profesjonalny Trener Sprzedaży (SPTS) to intensywny kurs trenerski typu train the trainer. Jest to pełnowartościowy kurs Trenera Biznesu o specjalizacji szkoleń ze sprzedaży.


DLA KOGO ?

W pierwszej kolejności kurs SPTS jest adresowany do osób pracujących i posiadających doświadczenie w sprzedaży w tym szczególnie :

Właścicieli małych firm, którzy chcą samodzielnie pracować ze swoim zespołem handlowym
Menedżerów i Szefów Sprzedaży
Doradców Klienta,
Przedstawicieli Handlowych,
Samodzielnych sprzedawców.
Trenerów, którzy chcą doskonalić warsztat w specjalizacji sprzedażowej
Trenerów, którzy szukają twardych narzędzi i kontekstu dla szkoleń miękkich
Osób, którzy marzą o zawodzie trenera biznesu i poszukują szkolenia zapewniającego narzędzia do pracy "od jutra"

TEMATYKA

Czym trening sprzedażowy?
Usystematyzowanie wiedzy o sprzedaży
Psychologia Kupowania - metoda "Who,Why,What"©.
Badanie potrzeb szkoleniowych.
Efektywna metodyka projektowania szkoleń.
Warsztat trenera - Pełna metodologia i warsztat prowadzenia szkoleń .
Jak szkolić z Wiedzy, jak z Umiejętności, jak wpływać na Postawę uczestnika.
Coaching w Sprzedaży - kiedy stosować kiedy nie.
Sytuacje trudne na sali szkoleniowej.
Dynamika grupy - paliwo całego szkolenia.
Warsztaty komponentów autorskich - jak budować własne ćwiczenia.
Komunikacja interpersonalna w pracy trenera.


więcej o programie SPTS...

FAKTY

W porównaniu do ogólnych kursów - Trener Biznesu, program SPTS ukierunkowany jest na szkolenie trenerów oraz coachów pracujących na rzecz sił sprzedażowych. Kładziemy nacisk na orientację biznesową w pracy trenera. W naszej szkole trenerzy uczą się , ćwiczą, a potem wdrażają sprawdzone narzędzia, techniki, strategie i metody stosowane w biznesie. Po ukończeniu kursu absolwent potrafi zaprojektować i przeprowadzić skuteczne szkolenie.



KADRA

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi uczestnicy kończąc SPTS byli kompetentnymi i świetnymi merytorycznie trenerami. Uczymy uczyć i tworzymy osobowości trenerskie. Trenerzy prowadzący i trenerzy naszej Grupy – Competenza Training to znakomici dydaktycy, przeszkoleni, doświadczeni i certyfikowani trenerzy głównie po prestiżowej szkole trenerskiej MODERATOR -dr. psychologii Tomasza Witkowskiego i dr. psychologii Sławomira Jarmuża.

ATUTY

Każdy uczestnik szkolenie trenerskiego w SPTS może być pewien, że oprócz potężnej dawki narzędzi trenerskich, rzetelnej wiedzy, nowych umiejętności dostanie wsparcie rozwojowe i pomoc w budowaniu własnej rozpoznawalnej marki trenerskiej. Na każdym etapie szkolenia uczestnik otrzymuje rzetelną informację zwrotną o swoich postępach trenerskich. Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje ciągłe wsparcie follow-up i konsultacje nawet rok po szkoleniu.

MISJA

Nasza misja to nie tylko przekazanie wiedzy i umiejętności. To również , tworzenie i kształcenie osobowości trenerskiej uczestników SPTS. Dostarczamy wiele materiałów do indywidualnej pracy, a badanie potrzeb uczestników przed szkoleniem pozwala nam indywidualizować program Szkoły- Profesjonalny Trener Sprzedaży. SPTS - uczymy uczyć - kształtujemy osobowości.

ROZWÓJ

Profesjonalny Trener Sprzedaży SPTS - to absolwent kompletnie przygotowany do pracy szkoleniowca. Absolwent posiada wiedzę i gotowe narzędzia do stosowania z zakresu: technik sprzedaży, psychologii sprzedaży, psychologii szkoleń, coachingu sprzedażowego, badania potrzeb szkoleniowych, perfekcyjnego projektowania szkoleń.



METODOLOGIA

W Szkole- Profesjonalny Trener Sprzedaży SPTS stawiamy na praktyczne umiejętności trenerskie.

Pracujemy wg światowego modelu nauczania dorosłych Davida Kolb-a. Dlatego nie znajdziecie Państwo u nas przeładowania zajęć nadmiarem teorii i niekończącą się prezentacją rzutnikiem multimedialnym. Stosujemy : symulacje, case study -studia przypadków, role playing -odgrywanie ról, multimedia, prace grupowe. W warstwie teoretycznej bazujemy na solidnej i niezbędnej wiedzy psychologicznej i socjologicznej.W SPTS uczestnik koncentruje się nie tylko na ćwiczeniu praktycznych umiejętności, ale także na własnym rozwoju autorskiego warsztatu, ekspresji i swojej osobowości trenerskiej. SPTS daje stały kontakt z trenerem. Zawsze gdy będzie potrzeba konsultacji można trener będzie do Państwa dyspozycji.Stosujemy model tzw. BEZPIECZNEJ PROCEDURY SZKOLENIOWEJ - Competenza® gwarantującej uczestnikom maksymalny komfort nauki i uzyskanie wartościowej informacji zwrotnej.
CYKL SZKOLENIOWY

Szkoła- Profesjonalny Trener Sprzedaży realizowana jest w cyklach weekendowych w formule 2 dniowych zjazdów w Warszawie , Krakowie i Wrocławiu. Zajęcia trwają po 8 godzin zegarowych każdego dnia.


Obrazek


http://www.spts.pl

ZAPRASZAMY więcej wyczerpujących informacji na http://spts.pl

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE Ząrzadzanie sobą w czasie

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

1250,00 + 23% VAT, 10 i 11 październik, Warszawa, ul Pawia 55 - gmach WSFiZ, sala 57

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier. 

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarzadzania czasem

Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy
2. Organizacja swojego stanowiska pracy

Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy
3. Autodiagnoza produktywnosci i efektywnosci w pracy

Czas jako wyznacznik granic
Kwestionariusz MEQ
Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy
4. Zarządzanie własnym czasem

Jak efektywnie wyznaczać priorytety
Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
Zadania ważne i pilne
Zadania ważne i niepilne
Zadania nieważne i pilne
Zadania nieważne i niepilne
Techniki zarządzania własnym czasem
Technika „ początek końca"
Tworzenie harmonogramu dnia pracy
5. Organizowanie i sporządzanie planów

Zadaniowa analiza ABC
65% do 15%
20% do 20%
15% do 65%
Taktyka salami
Metoda Kartezjusza
Technika planowania od końca
Reguła Pareto
Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
Plany: tygodniowy, miesięczny
Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
Reguła Parkinsona
6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
Monitoring kamieni milowych
7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

Diagnoza i usunięcie barier
Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy
8. Podsumowanie szkolenia

Przypomnienie głównych punktów
Formuła ZZZ:
Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam
trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleń młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleń i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmińsko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
- kliknij "Lubię to"! :)
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel 2010 - nowe funkcje
TERMINY SZKOLENIA:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym miejscu przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł. To inwestycja, która przyniesie Tobie korzyści. To motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html
Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na webinarium: Cortona3D wprowadza aplikacje na iPad
Zwiększenie możliwości i wydajności pracowników

Zapraszamy we Środę 28 września 2011 o godzinie 16:30

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

iPad podbił Świat i szybko staje się najbardziej popularnym urządzeniem mobilnym. Podczas gdy wielu ludzi uważa jeszcze, że jest to urządzenie dostarczające rozrywki, to wiele korporacji dostosowuje swoje rozwiązania do wykorzystania na iPad’zie. Połowa firm z listy Fortune 100 testuje już wykorzystanie iPad’a pod kątem zwiększenia możliwości i wydajności pracowników bez narażania bezpieczeństwa poufnych danych klientów.

Cortona3D opracowała aplikację, która umożliwia organizacjom bezpośredni dostęp poprzez iPad do interaktywnych katalogów produktów, interaktywnych instrukcji pracy, interaktywnych instrukcji serwisowych, etc. Odkąd firmy starają się o uzyskanie korzyści z ponownego wykorzystania danych inżynierskich oraz odstąpienia od „ton” dokumentacji papierowej, iPad postrzegany jest jako idealne urządzenie nadające się do osiągnięcia tych celów biznesowych.

Podczas tego webinarium pokażemy jak
• Przeglądać modele 2D i 3D
• Przeglądać rozstrzelone widoki zespołów 2D i 3D
• Nawigować interaktywnymi katalogami części 3D
• Odtwarzać instrukcje montażu
Zapraszamy na 45 minutową prezentację żeby przekonali się Państwo w jaki sposób możemy pomóc zwiększyć skuteczność i wydajność Waszej komunikacji technicznej za pomocą nowej aplikacji iPad firmy Cortona3D.

Zapraszamy we Środę 28 września 2011 o godzinie 16:30

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

Więcej informacji w grupie

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
- kliknij "Lubię to"! :)
Marta Kamińska

Marta Kamińska student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Ogłoszenia

Witam,

zapraszam serdecznie osoby zajmujace stanowiska kierownicze do udzialu w badaniu "Osobowosc a osiaganie sukcesu zawodowego", bedacego podstawa mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest calkowicie anonimowa. Z góry bardzo dziekuje za udzial w badaniu.

Ponizej link do badania:
http://www.ankietka.pl/ankieta/69232/badanie-osobowosc...

Pozdrawiam,

Marta Kaminska
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


OFERTA FIRST MINUTE
Przy zgłoszeniu i uiszczeniu opłaty do końca października cena 1200 zł netto!


Szkolenie: Preventive Maintenance
Termin: 8-9 grudnia 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat obejmuje zagadnienia dotyczące implementacji wypracowanych taktyk i procedur obsługi maszyn i urządzeń. Podczas warsztatu przeprowadzane są przeglądy eksploatacyjne, zbierane są dane i mierzone efekty wdrażanych metod konserwacyjnych. Prowadzone są także działania mające na celu poznanie natury powstających zakłóceń i potencjalnych uszkodzeń. Podczas szkolenia szeroko omawiane są poszczególne modele obsługi technicznej Autonomous Maintenance.

Cele szkolenia:

• Rola operatorów produkcyjnych i techników UR,
• poznanie 7 kroków Autonomous Maintenance,
• metodologia wdrażania poszczególnych kroków AM,
• wdrożenie Dekalog Autonomus Maintenance,
• praktyka tworzenia planów przeglądu obsługi technicznej na poziomie operatora,
• wykorzystanie technik wizualizacyjnych przy tworzeniu planów OT- AM,
• techniki tworzenia One Point Lesson.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/
Wojciech Wrociński

Wojciech Wrociński Ekspert od
najlepszych
prezentów
biznesowych. Pomagam
fir...

Temat: Ogłoszenia

Potrzebujesz gadżety szybko? PENDRIVE, KUBEK TERMICZNY, BRELOK, DŁUGOPIS już od 24h! (pracujemy w dni robocze)
Więcej na http://gadzetexpress.pl

Potrzebujesz szybko gadżety reklamowe z logo??

Szybciej nie znajdziesz realizacji!

Masz trochę czasu na zrobienie materiałów?

Zapraszamy zobaczyć nasze katalogi.

tel. 508 556 952
ul. Błękitna 1/7
60-656 Poznań

NASZE KATALOGI ONLINE – zapraszamy

http://reklamowygadzet.pl/kalendarze - Katalog Kalendarze 2012
http://reklamowygadzet.pl/biuletyn - Biuletyn informacyjny 2011

http://reklamowygadzet.pl - największy poznański katalog gadżetów
http://reklamowygadzet.galanteria.net/pl - portfele, torebki, etui na wizytówki, klucze, paski / wszystko ze skóry exclusive, ekoskóry - do wyboru
http://reklamowygadzet.flashandmore.pl - pendrive, MP3, MP4, ramki cyfrowe i wiele innych – już od 10 sztuk!
http://nbckubki.pl - kubki ceramiczne, filiżanki z Twoim logo / strona z kalkulatorem - możliwo¶ć wyceny w minutę (plus koszty transportu na palecie - 100 zł netto)
http://picoworld.pl - eleganckie gadżety z wyższej półki premium w przystępnych cenach
http://royaldesign.pl - gadżety na każd± okazję

ZOSTAŃ NASZYM FANEM na Facebooku http://facebook.com/reklamowygadzet


Obrazek



Obrazek


Obrazek


Obrazek
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do Wrocławia w dniu 22.10.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705

Temat: Ogłoszenia

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam
Tomasz S.

Tomasz S. Ius est ars boni et
aequi

Temat: Ogłoszenia

OGÓLNOPOLSKI PORTAL SYSTEMÓW BIZNESOWYCH.

FRANCZYZA.PRO

ZAPRASZAMY !

konto usunięte

Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na spotkaniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników stworzy swoją pierwszą (działającą!!!) aplikację oraz zaprojektuje swoją własną aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SYSTEMY INFORMATYCZNE
wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem, usprawniające jego funkcjonalność, pozwalające na obniżenie kosztów. Dedykowane dla Firm o różnym profilu działalności i różnorodnej strukturze organizacyjnej.
Autoryzowany Partner RAKS

Oferujemy szeroki zakres obsługi IT

Polecam i zapraszam,

gsm: + 48 / 667 80 88 81
http://www.raton.com.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam

Nasza firma proponuje Państwu, współpracę w zakresie:

- umawiania spotkań przedstawicieli handlowych,
- zapraszania uczestników do udziału w konferencjach,
- generowania leadów handlowych (badanie potencjału nabywczego)
- infolini dedykowanych
informacyjne, reklamacyjne, help
desk, przyjmujące zgłoszenia Callcenter
- przygotowywania biznesowych baz danych

W przypadku zaintersowania, z przyjemnością odpowiem na wszelkie pytania.

Pozdrawiam,
Dorota Kozioł
Grupa Marketingowa TAIDorota Kozioł edytował(a) ten post dnia 14.01.12 o godzinie 21:52



Wyślij zaproszenie do