Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam na szkolenie nabywania nieruchomości bez wkładu własnego, zdolności kredytowej oraz gotówki !

Jest to idealny moment na budowanie niezależności finansowej przy wsparciu poseminaryjnym grupy praktykujących na co dzień inwestorów.


Obrazek


Chętnie odpowiem na wszelkie pytania merytoryczne.
Tel: 669 317 772
mail: michal@mk-estate.pl

pozdrawiam, Michal Konieczny

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Damian Strzelczyk

Damian Strzelczyk co-founder Startup
Academy

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
zachęcam do zapoznania się z ofertą Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy SGH w Warszawie.

Inkubatory są sposobem na: łatwiejsze i szybsze założenie własnej firmy, przetestowanie swojego pomysłu biznesowego i prowadzenie biznesu w odpowiednim do tego otoczeniu.

Inkubatory świadczą pakiet usług preinkubacyjnych dla osób fizycznych. Usługi Inkubatora zapewniają osobie prowadzącej działalność gospodarczą całą infrastrukturę potrzebną do prowadzenia własnej firmy. Osobowość prawna, księgowość, dostęp do prawnika, dostęp do biura, zniżki u dostawców usług - wszystko to otrzymuje przedsiębiorca prowadzący firmę w ramach AIP.

Jak to działa?

Przychodząc do AIP nie trzeba wypełniać druków EDG lub wpisywać swojej firmy do KRS. Prowadząc firmę w ramach AIP korzysta się z osobowości prawnej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Oznacza to, że Beneficjent (osoba prowadząca firmę w ramach AIP) otrzymuje od nas wycinek Fundacji, poprzez który prowadzi ze swoimi klientami rozliczenia i buduje własną markę. Wszystkie zarobione pieniądze trafiają na konto firmowe do którego tylko Beneficjent ma dostęp. Firma tworzona przez Beneficjenta należy tylko i wyłącznie do niego. Nie rościmy sobie żadnych praw do udziałów, żadnego procentu z zysków ani praw do marki tworzonej przez Beneficjenta. Wszystko to jest zawarte w Regulaminie AIP i regulowane stosownymi umowami. Wszystko co Beneficjent zarobi i stworzy należy do niego.

Kto może prowadzić firmę w ramach AIP?

Nie trzeba być studentem aby prowadzić u nas działalność. Zgłosić się do nas może każda osoba z pomysłem i zapałem do otwarcia własnej firmy. W AIP SGH działalność gospodarczą prowadzą głównie uczniowie, studenci, absolwenci uczelni wyższych (nie tylko SGH) jednak zgłosić się może praktycznie każdy.

O AIP SGH

AIP SGH to największy warszawski Inkubator Przedsiębiorczości. W roku 2010 ilość naszych Beneficjentów zwiększyła się o około 60% i wyniosła ponad 120 firm. Jesteśmy dumni z zaufania jakie okazują nam nasi Beneficjenci chcąc prowadzić u nas działalność gospodarczą. Lubimy to co robimy i podchodzimy do naszych zadań profesjonalnie i odpowiedzialnie, dlatego też jesteśmy najchętniej wybieranym Inkubatorem Przedsiębiorczości w Warszawie. Wierzymy, że o jakości usług naszego Inkubatora nie świadczy wyłącznie ilość firm prowadzonych u nas przez Beneficjentów ale również ich jakość.

Zapraszam do kontaktu!

Damian Strzelczyk
Koordynator ds. rozwoju preinkubacji

damian.strzelczyk@inkubatory.pl
t. 889 012 929
http://aipsgh.pl


Obrazek



Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Do jednej z największych firm z branży eventowej, zajmujących się dystrybucją biletów, poszukuję osoby na stanowisko Marketing Coordinatora (osoba młoda, dynamiczna z ok. 3 letnim doświadczeniem w e-marketingu) i Commercial Mangera - osoba z doświadczeniem w sprzedaży (mile widziane także doświadczenie w sprzedaży poprzez e-commerce) i zarządzaniu zespołem.

Najchętniej, jak obie osoby będę posiadały doświadczenie w branży związanej z eventami, reklamą, rozrywką.

CV osób zainteresowanych proszę przesłać na adres: m.kalbarczyk@fitrecruitment.pl.
Jakub G.

Jakub G. Konsultant ds.
bezpieczeństwa IT

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie wszystkich czytelników,

od lat wspieram firmy z sektorów bankowych, gospodarczych i rządowych w kwestiach związanych z testowaniem bezpieczeństwem ich zasobów IT.

Podejmując się Państwa zleceń, stawiam na rzetelność, terminowość i dyskrecję.

Szczegóły możliwości projektowych oraz moje CV, dostępne są na życzenie.

Życzę pięknego dnia,
Jakub Gałczyk
Maciej Zagłoba

Maciej Zagłoba Trener Psychologii
Biznesu, COACH,
szkolenia

Temat: Ogłoszenia

UWAGA: Szkolenie po kosztach.

Temat: Wywierania Wpływu w Biznesie – Obrona przed atakiem

Katedra Psychologii Biznesu Akademii Nauki i Umysłu "GŁAZ"
„ GŁAZ – konkrecja nas nie rusza „

http://4wplyw.pl

Dowiesz się m.in.:
1. Jak za pomocą słów wywoływać w umyśle drugiej osoby konkretne reakcje 
i zachowania
2. Jak prowadzić dialog np. w kłótni by mimo odmiennych zdań druga osoba uważała, że masz racje
3. Jak „sprzedać” swój pomysł, tak aby inni się nim zaciekawili
4. Kiedy i w jaki sposób należy rozmawiać o podwyżce lub lepszych warunkach kontraktu aby znacznie zwiększyć pomyślność tej decyzji
5. Jak się bronić przed wpływem społecznym

Technik jest wiele, a to ich początek. Pytanie, które z tych umiejętności mogłyby ułatwić Ci życie, w jakich sytuacjach byłyby dla Ciebie przydatne i gdzie mógłbyś je zastosować.

Termin: 23-24.07.2011 r.
Miejsce: Warszawa
Inwestycja: Jeszcze 4 osoby po kosztach 510 pozostałe 1578zł (za 2 dni)
tel 518-54-51-44

Kliknij link:

http://4wplyw.pl

Temat: Ogłoszenia

Firma Agro Alians Sp. z o.o jest polskim dostawcą świeżych owoców i warzyw na rynki wschodnie jak i zachodnie, wiodącym eksporterem.
Poszukujemy kontrahentów na obu rynkach.

Zachęcam do odwiedzenia naszej strony: agroalians.com

Pozdrawiam,
Agnieszka Strażewicz
Nina Marta Olszewska

Nina Marta Olszewska Dzielę się sobą,
łączę ludzi

Temat: Ogłoszenia

Biedny, ale uczciwy - 2. spotkanie Cashflow dla przedsiębiorczych

„Synku, Twoi rodzice są biedni, ale… uczciwi! Pieniądze nie są w życiu najważniejsze. Pieniądze szczęścia nie dają. Są w życiu ważniejsze wartości takie, jak rodzina, przyjaźń, miłość itp.” Wielu z nas słyszało takie stwierdzenie. 

Na spotkaniu wspólnie zastanowimy się:

Czy pieniądze są dobre czy złe?

Jakie mamy przekonania na temat pieniędzy?

Jak te przekonania wpływają na stan naszego konta?


Dodatkowo określisz, czy jesteś inwestorem aktywnym czy pasywnym.

Jeżeli:
- podjęłaś/eś decyzję, że chcesz być wolna/y finansowo,
- jesteś wolna/y finansowo, ale ciągle brakuje Ci czasu,
- chcesz postawić pierwszy krok w kierunku zdobycia wiedzy finansowej,
- chcesz zdobyć praktyczną edukację finansową,
- masz ochotę zagrać w grę Cashflow w sposób inny niż dotychczas,
- chcesz wykorzystać wiedzę z Cashflow w swoim życiu,
- szukasz ludzi podobnych do siebie,
- grałaś/eś przynajmniej 3 razy w Cashflow 101.

Zapraszamy do nas!

Agenda spotkania:
7.30 powitanie, 2 słowa o prowadzących i idei spotkań, networking (weź ze sobą wizytówki)
7.40 śniadanie
7:50 dyskusja tematyczna
8.15 czas na grę, rozpoczynamy!
9.30 dyskusja: Czego się dzisiaj nauczyłaś/eś? Co wynosisz z dzisiejszej gry?
10.00 zakończenie

Prowadzący:
Nina "Flow" Olszewska http://www.goldenline.pl/nina-marta-olszewska - przedsiębiorca, psycholog, trener, konsultant finansowy, inwestor

Adrian "Cash" Gamrot http://www.goldenline.pl/adrian-gamrot - inwestor, lider Klubu Cashflow Financial Future, doradca finansowy

Każda dobra inwestycja wymaga 2 rzeczy: czasu i pieniędzy, stąd Twoja inwestycja to 2,5 godziny zerwane z rana i 50 zł (w tym śniadanie). Istnieje możliwość otrzymania rachunku.

Spotykamy się 4 sierpnia o 7:30 w cafe Kukania na ul. Wojskowej 4 http://kukania.pl/

Liczba miejsc ograniczona. Zapisy na stronie: http://cashflowdlaprzedsiebiorczych.pl/?page_id=8 Decyduje kolejność zgłoszeń.

Do zobaczenia!
Cash & Flow:-)

Partnerzy:
BNF http://bnf.org.pl/
Centrum Rozwoju Potencjału Osobistego Harmonia http://centrumharmonia.pl
http://eddu.pl/
Wielkopolski Klub Matrik http://matrik.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


SZKOLENIA OTWARTE

Zobacz 1 min VIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=90KTXF_-D9U

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Dąbek

Tomasz Dąbek Nowe otwarcie - Nowe
wyzwanie - Nowe
doświadczenia :-)

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich i zapraszam do kontaktu w ramach naszego systemu :)

Internetowa Poczta Awizowana / http://pinpost.pl

!!! OBNIŻ SWOJE KOSZTY !!!

System jest zgodny z aktualnymi ustawami, ma pozytywną opinię prawną, a przede wszystkim w radykalny sposób zmniejsza koszty działalności firmy w ramach tworzenia i przesyłania różnego rodzaju dokumentacji drogą elektroniczną. Co więcej, wysyłane w naszym systemie dokumenty, zachowują wymagany status integralności, posiadają moc prawną i dowodową. Wszystko opiera się na Kwalifikowanym Podpisie Elektronicznym oraz Kwalifikowanym Znaczniku Czasu Daty Pewnej. W najbliższym czasie zamierzamy zintegrować się z systemem ePUAP, tj. Elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej, dzięki której będzie się można komunikować drogą internetową z urzędami i instytucjami administracji państwowej (govertment).

Jeżeli będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania, na wszystkie odpowiem telefonicznie. A gdyby byłaby możliwość spotkania, to bardzo chętnie pojawię się u Państwa osobiście i zaprezentuję nasz produkt.


Zobacz jakie to proste : http://www.youtube.com/watch?v=kYI-o22_mlQ

ZALETY :

•Oszczędność czasu - brak potrzeby spotkania osobistego do podpisania dokumentu
•Oszczędność pieniędzy - zmniejszenie nakładów na wyjazdy służbowe, materiały eksploatacyjne, papier, znaczki, opłaty kurierskie
•Bezpieczeństwo - zabezpieczenie dokumentów przed zmianami, uwierzytelnienie nadawcy, zachowanie poufności danych
•Załatwianie spraw za pośrednictwem Internetu (urzędowych, biznesowych, cywilnych)
•Całodobowa dostępność urzędów.

PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIE :

•Kontakty z ZUS-em drogą elektroniczną (druki RMUA)
•Nadawanie mocy prawnej dokumentom w kontaktach przez Internet
•Pozyskiwanie wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do KRS
•Podpisywanie urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej
•Składanie e-deklaracji podatkowych
•Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
•Wystawianie faktur w formie elektronicznej
•Uczestniczenie w aukcjach i przetargach elektronicznych
•Podpisywanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
•Zgłaszanie drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do GIODO
•Składanie e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
•i wiele innych

Pozdrawiam,

Tomasz Dąbek
Specjalista ds. Sprzedaży

CERTPOL Sp. z o.o.
42-400 Zawiercie ul.Okólna 10

Dział Handlowy:

40-155 Katowice, ul. Konduktorska 42
Tel. (+48 32) 67 249 52
Tel kom. +48 519 139 333
Email: tomasz.dabek@pinpost.pl
Strona http: http://pinpost.pl

GRUPA CERTPOL
Autoryzowany Partner UNIZETO Technologies S.A.
Przemysław C.

Przemysław C. www.ryder.pl Łączymy
profesjonalistów.

Temat: Ogłoszenia

Ryder.pl nowy portal ogłoszeniowy B2B

* Wystawianie ofert sprzedaży towaru lub wykonania usługi
* Tworzenie wizytówki firmy i pozycjonowanie strony www
* Zbieranie opinii i referencji
* Wysyłanie zapytania ofertowego do wszystkich firm z branży jednym kliknięciem

To wszystko za darmo.

Rejestrujcie się, korzystajcie do woli.
Czekamy na wasze opinie, polubcie nasz fanpage na facebooku http://facebook.com/RyderPL

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - NOWE EDYCJE - POZNAŃ I KRAKÓW

Ruszają zapisy do nowej edycji Szkoły Trenerów Sprzedaży "Winning" 2011.
• Szkolisz handlowców i chcesz doskonalić swoje kompetencje trenerskie?
• Chcesz zostać trenerem biznesu specjalizującym się w szkoleniach sprzedażowych?
• Chcesz zlecić najlepszemu handlowcowi szkolenie kolegów, a nie jesteś pewien jego umiejętności trenerskich?

Odpowiedzią na potrzeby rozwojowe handlowców i potrzeby biznesowe firm jest Szkoła Trenerów Sprzedaży „Winning”.

Początek zajęć październik 2011, Poznań, Kraków

Zapraszam
Jarosław Rubin

Kontakt:
jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952

Aby uzyskać więcej informacji zapraszam na: www.jotconsult.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie

Wakacje to dobry okres aby zdobyć przewagę nad konkurencją i zarabiać więcej. Jak to zrobić? Najlepiej w internecie. Dlatego chciałem zaprosić Was na nowe szkolenia z zakresu projektowania stron WWW oraz e-marketingu. Poprzednie szkolenia dotyczące Nowych Mediów, cieszyły się Waszym zainteresowaniem, mam nadzieję, że cztery nowe propozycje również Was zainteresują:

Tworzenie użytecznych stron WWW cz.1 - projektowanie
Tworzenie użytecznych stron WWW cz.2 - testowanie
Wykorzystaj Facebook'a w promocji swojej firmy
Mikro i mała firma w internecie - e-marketing i promocja w sieci

Każde szkolenie trwa 8 godzin, a jego cena zawiera:

Udział w 8 godzinnych zajęciach (1 dzień).
Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej wraz z pendrivem.
Dwie przerwy kawowe.
Obiad w trakcie szkolenia.
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Inwestycja: 450 zł + VAT

Wszystkie szczegółowe informacje znajdziecie tutaj: http://szkoleniawakacyjne.rcs2.pl/

W razie pytań proszę o wiadomość na priv lub odp. Pod postem

pozdrawiam
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania


Obrazek



ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

W cenie:
Materiały szkoleniowe - Podręcznik
Uczestnictwo w szkoleniu
Materiały piśmiennicze
Obiady w trakcie szkolenia
Przerwy kawowe
Certyfikat ukończenia szkolenia.


ZAPRASZAMY

Szkolenia z Marketingu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ROZSTRZYGAJĄCE DECYZJE MENEDŻERSKIE - WARSZTATY SZKOLENIOWE
Wrocław, 23-24 sierpnia 2011
Poznań, 25-26 sierpnia 2011
Warszawa, 29-30 sierpnia 2011
Kraków, 31 sierpnia – 01 września 2011

OFERTA FIRST MINUTE - DO 31 LIPCA


Dowiedz się, jak skuteczni menedżerowie dokonują trafnych wyborów

CEL WARSZTATÓW:
Celem warsztatów jest rozszerzenie przez uczestników wiedzy dotyczącej współczesnych metod doskonalenia procesu decyzyjnego oraz rozwój umiejętności poprawiających jakość podejmowanych decyzji menedżerskich.

TWOJE KORZYŚCI
* Rozszerzysz swoją wiedzę dotycząca współczesnego modelu procesu podejmowania decyzji,
* Przypomnisz sobie 5 kroków podejmowania decyzji wg Petera Druckera,
* Poznasz tajniki podejmowania decyzji w trzech głównych obszarach rozstrzygających o przetrwaniu firmy,
* Udoskonalisz metody doboru narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji,
* Zdobędziesz umiejętności podejmowania decyzji na czterech poziomach niepewności,
* Zdobędziesz umiejętność posługiwania się efektywnym narzędziem wspomagającym podejmowanie decyzji w zespole,
* Poznasz sposoby omijania pułapek w procesie podejmowania decyzji,
* Od razu wypróbujesz zdobytą wiedzę oraz doskonalone umiejętności, dokonując analizy przypadku i uczestnicząc w grach strategicznych i symulacjach biznesowych.

Więcej informacji o warsztatach na stronie www.jotconsult.com

Zapraszamy:
Jotconsult - Value Creation Traning
jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ROZSTRZYGAJĄCE DECYZJE MENEDŻERSKIE - WARSZTATY SZKOLENIOWE
Wrocław, 23-24 sierpnia 2011
Poznań, 25-26 sierpnia 2011
Warszawa, 29-30 sierpnia 2011
Kraków, 31 sierpnia – 01 września 2011

OFERTA FIRST MINUTE - DO 31 LIPCA


Dowiedz się, jak skuteczni menedżerowie dokonują trafnych wyborów

CEL WARSZTATÓW:
Celem warsztatów jest rozszerzenie przez uczestników wiedzy dotyczącej współczesnych metod doskonalenia procesu decyzyjnego oraz rozwój umiejętności poprawiających jakość podejmowanych decyzji menedżerskich.

TWOJE KORZYŚCI
* Rozszerzysz swoją wiedzę dotycząca współczesnego modelu procesu podejmowania decyzji,
* Przypomnisz sobie 5 kroków podejmowania decyzji wg Petera Druckera,
* Poznasz tajniki podejmowania decyzji w trzech głównych obszarach rozstrzygających o przetrwaniu firmy,
* Udoskonalisz metody doboru narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji,
* Zdobędziesz umiejętności podejmowania decyzji na czterech poziomach niepewności,
* Zdobędziesz umiejętność posługiwania się efektywnym narzędziem wspomagającym podejmowanie decyzji w zespole,
* Poznasz sposoby omijania pułapek w procesie podejmowania decyzji,
* Od razu wypróbujesz zdobytą wiedzę oraz doskonalone umiejętności, dokonując analizy przypadku i uczestnicząc w grach strategicznych i symulacjach biznesowych.

Więcej informacji o warsztatach na stronie www.jotconsult.com

Zapraszamy:
Jotconsult - Value Creation Traning
jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do