Marcin Wernik

Marcin Wernik Dyrektor
Zarządzający,
Experio Software Sp.
z o.o. www.ex...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić do współpracy firmy zajmujące się dystrybucją i wdrożeniami oprogramowania do zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Reprezentuję producenta nowego na rynku systemu wspierającego zarządzanie dla MŚP - Systemu Estimo. W chwili obecnej budujemy sieć dystrybucyjną i oferujemy bardzo interesujące warunki dla partnerów.

Koncepcja Systemu Estimo różni się od tradycyjnych rozwiązań oferowanych przez takich producentów jak Comarch, Symfonia, Wapro czy Enova. W innowacyjny sposób podeszliśmy do kwestii budżetowania i analiz finansowych - System nie wymaga pobierania danych z modułów księgowych (dzięki czemu może być skutecznie wdrożony w firmach korzystających z usług biur rachunkowych. Bardzo dużym wyróżnikiem Estimo jest zarządczy raport cashflow, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie na rynku. Te i inne czynniki powodują, iż nasza oferta trafia w potrzeby firm, które nie skorzystają z oferty wyżej wymienionych producentów. W ten sposób nawiązując z nami współpracę mogą Państwo powiększyć swoją ofertę i zwiększyć grono swoich klientów.

Więcej informacji na temat Systemu Estimo znajdą Państwo na naszej stronie: http://www.experio.pl

Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu 533 441 000 lub mailem na adres mwernik@experio.pl

Marcin Wernik
Dyrektor Zarządzający
Experio Software Sp. z o.o.
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na prezentację sieciową - webinarium - firmy Cortona3D:

RapidAuthor 6.0 – Jeden produkt do przygotowania wszelkiej dokumentacji – Przedstawienie możliwości i funkcjonalności.

Nie trzeba już zarządzać oddzielnie wieloma narzędziami - nowy produkt RapidAuthor ogarnia je wszystkie.

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA

Nieprzerwany rozwój i usprawnianie narzędzi Rapid firmy Cortona3D ma swoją kontynuacje w prezentacji naszego nowego produktu RapidAuthor 6.0 w dniu 16. marca 2011. Produktu, który wiąże w jeden zintegrowany zestaw oprogramowania wiele narzędzi firmy Cortona3D.

Produkty, na które będzie miała wpływ nowa wersja RapidAuthor to:
• RapidCatalog
• RapidManual,
• RapidLearning,
• RapidWorkInstructions

RapidAuthor 6.0 firmy Cortona3D pozwala użytkownikowi na uzyskanie całej niezbędnej dokumentacji, w tym interaktywnych katalogów części, instrukcji obsługi, instrukcji pracy i materiałów szkoleniowych. Jako czołowy dostawca narzędzi do przygotowywania publikacji technicznych 3D nieustannie dążymy do usprawnienia i rozszerzenia możliwości naszych produktów.

Zadaniem tego webinarium jest przedstawienie nowych cech oraz usprawnień wniesionych do narzędzi. Dwoma głównymi obszarami, które zostaną zaprezentowane będą:

• Usprawnienia odnośnie generowania i przeglądania 2D
Dzięki RapidAuthor 6.0 możliwe jest automatyczne aktualizowanie obrazów 2D. Obrazy 2D - wliczając obrazy rastrowe generowane z 3D - mogą być powiązane z procedurą i harmonogramem działań umożliwiających automatyczne aktualizacje. Nowa, ulepszona przeglądarka 2D zapewnia lepszą wydajność i jakość obrazu.

• Usprawnienia odnośnie przygotowywania tekstu
Udoskonalony proces przygotowania dokumentacji umożliwia użytkownikowi jednocześnie opracowywać tekst XML i tworzyć niezbędne grafiki, a następnie zsynchronizować oba elementy. Pozostałe udoskonalenia obejmują możliwość wykorzystania wieloarkuszowych ilustracji 2D, jak również uproszczone przygotowanie dokumentacji z wykorzystaniem hotspotów 2D w dokumentach XML.

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami usprawnienia i przyśpieszenia tworzenia wysokiej jakości dokumentacji technicznej produktów.

Prezenterami będą:

Sean Crouch, Technical Manager, przedstawi jak Cortona3D może usprawnić procesy, wykorzystując istniejące dane CAD oraz systemy dokumentacyjne, jak też zaoszczędzić czas i wysiłek.

Dan Hollingsworth, Pre-Sales, zademonstruje nowe cechy RapidAuthor firmy Cortona3D

Zapraszamy o 16.30 we środę 16 marca 2011

REJESTRACJA
Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję osób z całej kraju planujących uruchomienie własnego biznesu
lub rozwój własnej już istniejącej firmy.
Czas naprawdę wymaga zmiany sposobu działania.
W każdym miejscu można prowadzić dowolny biznes.
Inaczej trzeba tylko spojrzeć na otoczenie.
Oferuje informacje i współpracę.
Zapraszam na stronę http://expand.info.pl.
Na stronie ciekawe artykuły na różne tematy,
są także porównywarki ofert banków, kredytów, ubezpieczeń.
Możliwość wysyłania formularzy i zapytań do wybranych firm
Kontakt wyłącznie na PW i e-mail.
Jacek Bilski

Jacek Bilski właściciel, OFIR

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Produkuję elektryczne i ręczne nabijarki do papierosów. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, zapewniających długotrwałe użytkowanie, zachowujące jednocześnie estetyczny wygląd.
Produkty dla klientów o różnych potrzebach.

http://www.youtube.com/watch?v=BwxZShK1Hhk&feature=pla...

Więcej informacji podam chętnie w trakcie kontaktu telefonicznego 62-586-0738,
lub mailowo: biuro@bills.pl oraz kontakt przez GL.
Zapraszam też na nasza stronę: http://www.bills.pl/

Pozdrawiam
JacekJacek Bilski edytował(a) ten post dnia 23.03.11 o godzinie 15:15
Radosław G.

Radosław G. Monitor ERP Polska

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

Reprezentuję firmę Grupa Spot S.J. , z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży IT.
Poszukuję klientów na usługi programistyczne (www,aplikacje dedykowane, urz. mobilne)Zachęcam do kontaktu na privie osoby/firmy zainteresowane tematem

pozdrawiam,

Radek
Agnieszka  Kwiatkowska-Arci uch

Agnieszka
Kwiatkowska-Arci
uch
współwłaściel,
Insanto event &
marketing

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie :-),

Insanto event & marketing to zespół ludzi, których połączyły wspólne pasje...

W branży eventowej pracujemy ze sobą ponad 11 lat..

Posiadamy wierną grupę zadowolonych Klientów, większość z branży IT ...

Nasz główny cel to stworzenie niezwykłej atmosfery na imprezach :-)...

Zapraszamy :-)
a.kwiatkowska@insanto.pl
tel. 517 454 058
http://insanto.pl
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Konsorcjum Człowiek zrzesza w swych szeregach 9 firm z województwa opolskiego, specjalizujących się w zakresie consultingu, doradztwa, szkoleń, coachingu oraz kursów i szkoleń podatkowych, finansowych i księgowych. Jest to pierwszy w Polsce tego typu klaster, w skład której wchodzą jedynie podmioty specjalizujące się w tym obszarze.

Do podstawowych produktów i usług oferowanych przez Konsorcjum Człowiek należą: warsztaty sprzedażowe, warsztaty zarządzania, szkolenia językowe, specjalistyczne szkolenia IT, szkolenia dla osób niepełnosprawnych, doradztwo i pośrednictwo zawodowe, coaching indywidualny i grupowy oraz obsługa projektów unijnych.

Świadczymy nie tylko komplementarne usługi z zakresu prowadzenia biznesu czy szkoleń, ale również udzielamy wsparcia zarówno z punktu widzenia fachowców oraz jako ludzie, którzy kiedyś też zaczynali od pomysłu i wielkich planów. W końcu każdy z nas zaczynając swój biznes, wierzy, że to właśnie jest jego droga do sukcesu” - mówi Mariusz Lang, pomysłodawca Konsorcjum Człowiek.

http://www.konsorcjumczlowiek.pl
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia

VII LETNIE PRAKTYKI BADAWCZE
"MATEMATYKA, INFORMATYKA, KOMERCJALIZACJA
TAK, JAK TO ROBIĄ W CAMBRIDGE"

Letnie Praktyki Badawcze (LPB) to inspirowane brytyjskimi wzorcami,
interdyscyplinarne warsztaty przeznaczone dla studentów i doktorantów
kierunków ścisłych, ekonomicznych i technicznych. LPB to również wyjątkowa
okazja na zmierzenie się z rzeczywistymi problemami firm i instytucji,
rozwiązywanymi przy użyciu matematycznego sposobu myślenia. Projekty
realizowane w ubiegłych latach dotyczyły m.in.: modelowania obiegu
pieniędzy w kasynach, modeli matematycznych w wirtualnych światach czy
bezpieczeństwa informacji. Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu.

Praktyki organizowane są w miesiącach letnich, lipiec - wrzesień w Warszawie przez: Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, Centrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk oraz Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania.

Jeśli:

- Czujesz chęć zrobienia czegoś więcej niż inni
- Poważnie myślisz o swoim starcie na rynku pracy
- Chcesz dużo się nauczyć
- Zastanawiasz się jak praktycznie wykorzystać swoją wiedzę ze studiów
- Pragniesz zainwestować w samego siebie
- Masz ochotę poznać interesujących ludzi i pracować w miłej atmosferze
- Interesujesz się zarządzaniem projektami i rozwijaniem start-upów
- Chcesz realizować interesujące projekty z pogranicza świata nauki
i świata biznesu
- Planujesz spędzić wakacje w wyjątkowy sposób

nie zwlekaj i już dziś zgłoś się na Letnie Praktyki Badawcze!

Tu naprawdę zmierzysz się z ciekawymi problemami.

Projekt Praktyk Badawczych jest unikalnym zjawiskiem w skali całej Polski.

Więcej informacji dotyczących LPB znajduje się pod adresem:
http://praktyki.ibspan.waw.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH

Zanim przeczytasz dalszą część, zachęcamy, abyś odpowiedział sobie na pytania:

1.Czy zdarza się Tobie prowadzić rozmowę nieefektywnie?
2.Czy Twoja praca zależy od innych ludzi lub inni są zależni od Twojej?
3.Czy budowanie relacji z innymi ma wpływ na wyniki Twoich działań biznesowych?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na więcej niż 1 pytanie, to warto abyś czytał dalej.

Biznes tworzą ludzie. To ludzie decydują „co będzie i jak będzie”, komunikując się ze sobą nawzajem. Zadecyduj i Ty, czy chciałbyś rozmawiać z ludźmi, z którymi pracujesz i robisz biznes tak, aby realizować swoje cele zawodowe i prywatne?

My stworzymy okazję do tego, abyś doświadczył, przećwiczył i umiał zastosować w praktyce sposoby skutecznego porozumiewania się i budowania relacji z ludźmi w swojej codziennej pracy. Ty tylko „chciej”!

Ile to kosztuje?

*2 dni pracy warsztatowej: 495 PLN/osoba

*Przyprowadzisz ze sobą drugą osobę, zapłacisz : 395PLN/osoba

*Przyjdziecie w trzy osoby, zapłacicie tylko 345 PLN/osoba.

Sprawdź szczegóły

lub

Zadzwoń / napisz!

Kontakt:
Sławek Krzysztofik
Tel.: + 48 530 134 347
E-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl

SPRAWDŹ INNE NASZE SZKOLENIAhttp://gntb.republika.pl/dlafirm.jpg
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH

Zanim przeczytasz dalszą część, zachęcamy, abyś odpowiedział sobie na pytania:

1.Czy zdarza się Tobie prowadzić rozmowę nieefektywnie?
2.Czy Twoja praca zależy od innych ludzi lub inni są zależni od Twojej?
3.Czy budowanie relacji z innymi ma wpływ na wyniki Twoich działań biznesowych?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na więcej niż 1 pytanie, to warto abyś czytał dalej.

Biznes tworzą ludzie. To ludzie decydują „co będzie i jak będzie”, komunikując się ze sobą nawzajem. Zadecyduj i Ty, czy chciałbyś rozmawiać z ludźmi, z którymi pracujesz i robisz biznes tak, aby realizować swoje cele zawodowe i prywatne?

My stworzymy okazję do tego, abyś doświadczył, przećwiczył i umiał zastosować w praktyce sposoby skutecznego porozumiewania się i budowania relacji z ludźmi w swojej codziennej pracy. Ty tylko „chciej”!

Ile to kosztuje?

*2 dni pracy warsztatowej: 495 PLN/osoba

*Przyprowadzisz ze sobą drugą osobę, zapłacisz : 395PLN/osoba

*Przyjdziecie w trzy osoby, zapłacicie tylko 345 PLN/osoba.

Sprawdź szczegóły

lub

Zadzwoń / napisz!

Kontakt:
Sławek Krzysztofik
Tel.: + 48 530 134 347
E-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl

SPRAWDŹ INNE NASZE SZKOLENIA
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie, chciałbym przedstawić Wam wyjątkowy kurs internetowy na jaki udało mi się ostatnio trafić. W dobie coraz wyższych cen zapewne większość z Was przyzna mi rację, że każdą złotówkę staramy się wydawać rozsądnie. Co jednak gdy nie udaje nam się to tak jakbyśmy tego chcieli? Z pomocą przychodzi opisywany przezemnie kurs, który przedstawia narzędzia oraz sposoby efektywnego zarządzania naszymi finansami, bez konieczności obniżenia standardu naszego życia.

Jest to również idealne narzędzie dla doradców finansowych, którzy dzięki lekturze tego wyjątkowego kursu będą mieli możliwość jeszcze efektywniej i skuteczniej doradzać swoim klientom.

Internetowy Kurs Planowania Finansów Osobistych

Dodatkowo, wpisując podczas zamiawiania produktu kod promocyjny "newcreative", otrzymacie kurs z 33% rabatem.

Dodam tylko, że nie otrzymuję za ten kurs żadnych gratyfikacji finansowych oraz prowizji, a promuję go ze względu na wyjątkową wartość merytoryczną oraz kupon rabatowy, który nasze Centrum eBiznesu otrzymało dzięki uprzejmości autora kursu.

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą.
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy kontaktują się z innymi ludźmi: managerów, koordynatorów, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców, właścicieli firm. Ale także dla rodziców, żon, mężów, partnerów i partnerek, każdego, kto chciałby poprawić swoje relacje z innymi. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy szkolenia zdobędą kompetencje do radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych oraz zawodowych. Dowiedzą się, jak skutecznie komunikować się z innymi oraz poznają techniki manipulacji i sposoby, jak się przed nimi bronić.

Efekt:
Podniesienie kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji
Wykształcenie w sobie asertywnej postawy
Wzrost świadomości technik manipulacyjnych oraz wypracowanie sposobów radzenia sobie z niechcianą manipulacją
Podniesienie jakości relacji interpersonalnych w życiu zawodowym i osobistym
Zwiększenie skuteczności swoich działań

Zarys programowy:
Pojęcie asertywności
Techniki asertywnej postawy
Asertywna odmowa, krytyka, pochwała – jak je formułować
Techniki manipulacji i jak się przed nią bronić

Informacje organizacyjne:
Czas: 6 godzin
Cena: 250 zł brutto
Termin: 05.04.2011 w godz.: 9:00 – 15:00
Miejsce: Gdynia, Personia

Kontakt i zapisy:
biuro@personia.pl
tel.: 530 690 700
Personia
Jacek Bilski

Jacek Bilski właściciel, OFIR

Temat: Ogłoszenia

Kupię Liquidy do e-papierosów.
Pozdrawiam
JacekJacek Bilski edytował(a) ten post dnia 22.03.11 o godzinie 09:47
Wojciech Szymoniak

Wojciech Szymoniak własna działalność

Temat: Ogłoszenia

Poszukujemy Partnerów handlowych - rynek energetyczny/ cała Polska

SmartConnect Sp. z o.o. jest jedną z większych i dynamicznie rozwijających się firm sprzedażowych w Polsce. Firma powstała w 2006 roku zmieniając w 2007 roku status przedsiębiorstwa na Spółkę z o.o. Od początku istnienia SmartConnect Sp. z o.o. jest aktywnym uczestnikiem rynku dystrybucji usług i rozwiązań telekomunikacyjnych.

Od 2009 r. SmartConnect Sp. z o.o. działa jako integrator usług sprzedażowych. Dzięki znajomości rynku, wielkości sprzedaży oraz bogatej historii współpracy z dostawcami usług, jesteśmy w stanie zaproponować naszym Partnerom bardzo korzystne warunki współpracy, przez co stale poszerzamy zasięg naszej działalności.

Standardy współpracy
Nie działamy na zasadzie franczyzy, więc nasi Partnerzy nie ponoszą opłat związanych z wejściem do sieci. Dostarczamy im nasze know-how i wsparcie, dzięki czemu płynnie mogą rozpocząć działalność gospodarczą.

Zadaniem Partnera jest sprzedaż produktów na wskazanym obszarze w oparciu o relacje i stawki wynegocjowane przez SmartConnect Sp. z o.o. jako integratora z firmami dostarczającymi usługi oraz ewentualny rozwój własnej sieci sprzedaży.

Priorytetem SmartConnect Sp. z o.o. jest zapewnienie partnerskich relacji biznesowych podmiotom, które z nami współpracują.

W chwili obecnej poszukujemy Partnerów w celu współtworzenia sieci sprzedaży produktów energetycznych na zasadach TPA (energia elektryczna do klienta biznesowego) oraz okołoenergetycznych (np. panele słoneczne do klienta indywidualnego) na obszarze całego kraju.

Przy sprzedaży energii elektrycznej wykorzystujemy założenia zasad TPA, czyli uwolnienie rynku energetycznego, które nastąpiło w lipcu 2007 r., a co z tym związane, możliwość i dowolność zmiany sprzedawcy prądu, który obsługuje klienta biznesowego. W praktyce proces sprzedaży odbywa się bardzo podobnie do zasad obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym, a zmiana sprzedawcy w żaden sposób nie jest powiązana z fizyczną modyfikacją infrastruktury energetycznej u klienta. Proces jest typowo wirtualny.

Przy sprzedaży paneli słonecznych wykorzystujemy dofinansowania UE oraz zapewniamy finansowanie pozostałej części należności na bazie preferencyjnych kredytów.


Kontakt: w.szymoniak@smart-connect.pl
http://www.smart-connect.pl
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Ogłoszenia

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie wyjazdowe:
"Podatki 2011 - konsekwencje zmian i ich wpływ na funkcjonowanie firmy"

odbywające się w Zakopanem w terminie 29.03 – 01.04.2011:
-> kliknij tu aby uzyskać bliższe informacje

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Program

Zmiany w VAT w 2011

1. Zakres zwolnień od VAT
nowy katalog oparty na dyrektywie VAT
nowe wyłączenia ze zwolnień od VAT
różnice w obowiązujących zwolnieniach od VAT w porównaniu z 2010
2. Nowy zakres 8% stawki VAT
3. Nowe stawki VAT: 5%, 8% i 23% oraz ich zakresy
4. Konsekwencje wprowadzenia nowych stawek VAT
konieczność zmiany umów (aneksy, klauzule waloryzacyjne dot. wynagrodzenia) stawki VAT w okresie przejściowym
5. Kasy rejestrujące w 2011 roku - nowe kategorie podmiotów wyłączonych ze zwolnień z kas
6. Zmiany w odliczeniach VAT
samochody z kratką
nieruchomość wykorzystywana na cele niegospodarcze
zakres odliczeń przy wskaźniku 98% i 2%
7. Nowa dokumentacja VAT
faktury elektroniczne – warunki ich stosowania
nowe deklaracje rozliczeniowe VAT-7
8. Znaczenie dla VAT wprowadzenia nowej klasyfikacji statystycznej PKWiU
9. Darowizny towarów i inne nieodpłatne świadczenia
10. VAT w budownictwie mieszkaniowym (zmiany w porównaniu z 2010 rokiem)

Aktualne problemy VAT

1. Faktury elektroniczne – prawo do odliczenia VAT z faktur wysyłanych mailem
2. Możliwość elektronicznego przechowywania kopii papierowych faktur
3. Sprzedaż zestawów – stawka VAT
4. Niezamortyzowana inwestycja w obcym środku trwałym a obowiązek korekty VAT
5. Zasady dokumentowania eksportu towarów, kradzież towaru wywiezionego do innego kraju UE, a skutki w VAT
6. Obrót wierzytelnościami i usługi menedżerskie – skutki w VAT najnowszych wyroków NSA w zakresie podatku dochodowego
7. VAT od nieodpłatnych przekazań (m. in. na cele reprezentacji i reklamy, na cele pracownicze)
8. Obowiązek zapłaty VAT z pustej faktury
9. Błędne wykazanie importu usług a skutki w VAT
10. Odliczanie VAT naliczonego, w tym:
odliczanie VAT z faktur za usługi ciągłe
termin odliczenia VAT z faktur za media
duplikaty faktur a prawo do odliczenia VAT naliczonego
błędy na fakturach a odliczenie VAT
zakazy odliczania VAT naliczonego
11. Najczęstsze problemy w zakresie VAT należnego, w tym:
data wystawienia faktury a moment powstania obowiązku podatkowego
zaliczki a VAT
prawidłowe określenie momentu wykonania usługi a rozliczenie VAT (w tym usługi budowlane, usługi ciągłe, usługi gwarancyjne)
sprzedaż towarów używanych
wykazanie VAT w niewłaściwym okresie a skutki dla podatnika
faktury korygujące – zasady ujmowania u sprzedawcy i nabywcy
12. Reprezentacja i reklama a VAT, w tym:
prezenty dla kontrahentów
spotkania świąteczne dla kontrahentów, pracowników, etc.
sponsoring a VAT

CIT 2011

1. Zmiany w ustawie CIT od 2011 roku
Wniesienie aktywów w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa
Zwolnienie z podatku u źródła wypłacanych dywidend i należności licencyjnych
Transakcje „wymiany udziałów”
Opodatkowanie aportów do spółek osobowych
Skutki likwidacji i wystąpienia wspólnika ze spółki osobowej
Zasady dotyczące amortyzacji składników majątkowych przy przekształceniach
Inne zmiany
2. Bieżące kontrowersje - przychody podatkowe
Moment rozpoznawania przychodów
Rozliczanie przychodów w czasie
Wierzytelności przedawnione i umorzone
Kapitalizacja odsetek i cienka kapitalizacja
Nieodpłatne i częściowo odpłatne świadczenia
Wnoszenie aportów
Przychody z udziału w spółkach osobowych i konsorcjach
3. Bieżące kontrowersje - koszty uzyskania przychodów
Uznawanie wydatków za koszt uzyskania przychodów w podatkach dochodowych: co do istoty oraz co do wysokości
Moment poniesienia kosztów, rozliczanie kosztów w czasie
Wydatki wynikające z czynności, które nie mogą być przedmiotem prawnie skutecznej umowy
Koszty reprezentacji, w tym „obiady dla kontrahentów”
Koszty związane z podwyższeniem kapitału
Koszty związane z przedterminowym rozwiązaniem umowy
Koszty pracownicze
Koszty zaniechanych inwestycji
Cienka kapitalizacja
Nieściągalność wierzytelności
Likwidacja środków trwałych
Amortyzacja (wartość początkowa, metody, ujawnienie środka trwałego)
Kary umowne i odszkodowania
4.Różnice kursowe 2010/2011
Przeliczanie przychodów i kosztów w walutach obcych
Różnice kursowe rozliczane według zasad bilansowych
Kurs faktyczny, szacowanie kursów, data faktury a data operacji gospodarczej
Obowiązkowe i dobrowolne badanie sprawozdania a rozliczenia różnic kursowych.
Kompensata a różnice kursowe
Różnice kursowe w przykładach
5.Dochody z udziału w zyskach osób prawnych i pobór podatku
Opodatkowanie dywidend, odsetek, należności licencyjnych
Umorzenie udziałów
Podwyższenie kapitału zakładowego
Wartość niepodzielonych zyskach w spółkach kapitałowych w przypadku przekształcenia w spółki osobowe
Obowiązki płatnika, informacje o wypłaconych należnościach
Certyfikat rezydencji i jego praktyczne znaczenie. Orzeczenia sądowe nt. certyfikatu i odpowiedzialności płatnika
Praktyczne przykłady odliczania podatku zapłaconego za granicą.
6.Wybrane orzecznictwo sądowe i interpretacje organów podatkowych

Uwaga: Szkolenie na pewno się odbędzie!

Zapraszamy.
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na szkolenie:
Trening menedżerski - część 1
12-13.04.2011, Poznań, godz.: 9.00-17.00
Szczegółowy program i zapisy

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


serwis@prometeusz.gda.plGrzegorz Kreft edytował(a) ten post dnia 23.03.11 o godzinie 11:02
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl



Wyślij zaproszenie do