Liliana
Wieliczko
Dobry Doradca
Klienta, OPTA
Temat: Na tropie Klienta...
"Klient jest od pewnego czasu dobrem rzadkim. Gatunkiem, który znacznie zmniejszył swoją liczebność.Musimy przy tym pamiętać, że Klienta naturalnym środowiskiem jest jego Firma, nie nasze biuro / sklep /salon sprzedaży.
Jeśli widzieliśmy wcześniej go licznie na naszym terenie, to raczej dlatego, że jego potrzeby były bardzo zaostrzone i ekspansywnie poszukiwał dla siebie nowych miejsc.
Ale gdy liczebność Klientów się zmniejsza, pierwsze efekty są natychmiast widoczne na terenach, które nie są naturalnym środowiskiem. Co nie oznacza, ze Klient zupełnie wyginął!
Musimy po prostu wzmóc nasze wysiłki by odnaleźć go, włożyć większy wkład w oswajanie i przekonanie do siebie.
Potrzebujemy więcej czasu, większego nakładu.
Na tym jednak polega szlachetny zawód Sprzedawcy wytrwałego tropiciela. Znaleźć Klienta w jego naturalnym środowisku. Tak działać, by zechciał Cię zaprosić na swój teren, podzielić się z Tobą, tak byś Ty z kolei mógł oferować mu to, czego potrzebuje…."
I właśnie dlatego, zapraszamy Cię na szkolenie otwarte pt.
"Na tropie Klienta..."
Terminy szkoleń:
* 13-14 sierpnia 2009r. (Wrocław)
* 3-4 września 2009r. (Wrocław)
* 17-18 września 2009r. (Wrocław)
Trener: Agnieszka Maziarz - Lipka
Informacje o trenerze
Szczegółowy program szkolenia -> do pobrania
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o nas -> pobierz ulotkę informacyjną
A jeśli uważasz że szkolenia nie działają - zapraszam do lektury książki pt. "Przepis na sprzedaż"... - zakup książki jest znacznie tańszy niż zakup szkolenia :)
Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA
Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)
Pozdrawia Dodbry Doradca Klienta
Lilka Wieliczko
OPTA
tel. (071) 352 73 66, 0 605 634 979
gg: 5049010, skype: lwieliczko
e-mail: lwieliczko@dobrytrener.plLiliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 10.07.09 o godzinie 18:27