Marcin Luks

Marcin Luks Email & Marketing
Director,
ExpertSender

Temat: E-mailing B2B

Zadziwiające jak wiele firm B2B nie umie prowadzić e-mail marketingu. Jeśli zdarzyło Wam się wysłać zbiorczego maila do kontrahentów z odbiorcami w widocznej kopii (cc:) zamiast ukrytej kopii (bcc:), to przeczytajcie czym to grozi.

http://www.email-marketing-blog.pl/swiateczne-zyczenia...

Tutaj akurat w związku z życzeniami świątecznymi, ale równie dobrze mogłoby być to zapytanie ofertowe.
Piotr P.

Piotr P. Project Manager, PMP

Temat: E-mailing B2B

Koleżanka dostała maila od BP chyba, z paroma setkami odbiorców własnie w kopi widocznej. Żeby nadać tej sytuacji więcej absurdu... ci ludzie jak wysyłali pretensje do BP o ten mailing... wysyłali go "odpowiedz wszystkim" :)
Piotr Krupa

Piotr Krupa menadżer i trener
otwarty na
propozycje

Temat: E-mailing B2B

mistrzostwo świata!
niewiedza osób decyzyjnych w firmach w tej sferze bywa porażająca
swego czasu pracowałem w firmie której szef nie odróżniał linków sponsorowanych od pozycjonowania i domagał się ode mnie rozsyłania spamu na wszelkie znalezione w necie adresy email
swoją drogą to nie rozumiem osób rozsyłających mailing z outlooka czy thunderbirda- to też świadczy o kiepskim poziomie firmy i wcale nie jest to kwestia kosztów, bo są doskonałe narzędzia mailingowe całkowicie za darmo. Osobiście korzystam z drupala, który ma moduł do list mailingowych i sprawdza się doskonale

Następna dyskusja:

Platforma B2B + WF-Mag




Wyślij zaproszenie do