Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...
Co można pozyskać a czego nie można:
Q: Czy to prawda, że zapytania ofertowe można przesyłać na adresy firmowe (np. biuro@mojafirma.com), lecz już nie na adresy prywatne (np. jan_kowalski@wp.pl)?
A: Powyższe stwierdzenie nie jest prawdą, a zgodę na przesłanie zapytania ofertowego należy uzyskać zarówno od osoby fizycznej jak i prawnej.
Zgodnie z art.2 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. 2002.144.1204 i zawartą w niej definicją informacji handlowej, ustawodawca nie wprowadza rozróżnienia na to, czy komunikację prowadzi się z osobą fizyczną, prawną, przedsiębiorcą czy konsumentem.
Dodatkowo, jeśli ustawy nie stosuje się do prywatnej korespondencji osób fizycznych, to stosując metodę wykładni a contrario należy uznać, że ustawa odnosi się do pozostałej korespondencji innych podmiotów oraz do korespondencji osób fizycznych nie mającej charakteru prywatnego(art. 3 ust. 2 ustawy od świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. 2002.144.1204)
A poniżej pełen opis ofertowania i zagadanień:
http://www.emailmarketing.pl/zapytania-ofertowe-czesc-...