konto usunięte

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

Witam,

sprzedam lub wymienię bazę danych agencji reklamowych,marketingowych,
eventowych, PR z całej Polski

Parametry bazy:

Ilość rekordów: 6329

Informacje na temat każdej firmy:
- nazwa
- branża
- adres (ulica nr, kod pocztowy, miasto,województwo)
- tel
- fax
- e-mail
- osoba zarządzająca 45%

Cena bazy: 189 zł.

W razie pytań proszę o kontakt chętnie udzielę odpowiedzi lub wyślę próbkę bazy.Tomasz Dawidziuk edytował(a) ten post dnia 23.03.11 o godzinie 18:19

konto usunięte

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

Krzysztof Łabuszewski:
ostrożnie.to nielegalne.

konto usunięte

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

Co jest Pana zdaniem nielegalne?

konto usunięte

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

nie wiem jak jest w tym przypadku,jednakze przewaznie mamy do czynienia z jednokrotnym "uzyczeniem" bazy bez mozliwosci dalszej "odsprzedazy" czy tez udostepniania w celach komercyjnych(zarobkowych) innym podmiotom.

Baza została zakupioniona od firmy zewnetrznej.
Pomimo, ze to typowa baza B2B tak to wyglada.
Marcin Bielicki

Marcin Bielicki Handlowiec z
powołania

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

Jest legalne, jeśli zaakceptowali regulamin. A ten nie wielu czyta...

W ten spoób działa ogromna lośc firm w Polsce. Oferują usługi za darmo, ale musisz się zarejestrować i podac pewne dane... "REGULAMIN to rzecz święta" :)

konto usunięte

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

w ten sposob mozna zarzadzac tylko wlasną baza.
czyli gdy sami pozyskamy zgody od tych osob;firm.
Paweł Piaskowski

Paweł Piaskowski Właściciel Solid
Marketing
Productions LTD.

Temat: Baza agencji reklamowych,marketingowych,eventowych, PR -...

Co można pozyskać a czego nie można:
Q: Czy to prawda, że zapytania ofertowe można przesyłać na adresy firmowe (np. biuro@mojafirma.com), lecz już nie na adresy prywatne (np. jan_kowalski@wp.pl)?

A: Powyższe stwierdzenie nie jest prawdą, a zgodę na przesłanie zapytania ofertowego należy uzyskać zarówno od osoby fizycznej jak i prawnej.

Zgodnie z art.2 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. 2002.144.1204 i zawartą w niej definicją informacji handlowej, ustawodawca nie wprowadza rozróżnienia na to, czy komunikację prowadzi się z osobą fizyczną, prawną, przedsiębiorcą czy konsumentem.

Dodatkowo, jeśli ustawy nie stosuje się do prywatnej korespondencji osób fizycznych, to stosując metodę wykładni a contrario należy uznać, że ustawa odnosi się do pozostałej korespondencji innych podmiotów oraz do korespondencji osób fizycznych nie mającej charakteru prywatnego(art. 3 ust. 2 ustawy od świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. 2002.144.1204)

A poniżej pełen opis ofertowania i zagadanień:
http://www.emailmarketing.pl/zapytania-ofertowe-czesc-...



Wyślij zaproszenie do