Maja Dąbrowska specjalista
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenie- Zakopane
Clienting - nowa era w zarządzaniu relacjami z klientemTermin szkolenia: 2012.05.24 - 2012.05.25
Miasto: Zakopane
Celem szkolenia jest przygotowanie na nadchodzące zmiany wynikłe z globalnych trendów rynkowych, poznanie skutecznych zasad i reguł rządzących relacją: firma - klient w XXI wieku i nadanie kierunku zmianom koniecznym by przejść od strategii masowego marketingu do indywidualnego clientingu.
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/c...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenie- Zakopane
Sprzedaż w branży FMCGTermin szkolenia: 2012.07.05 - 2012.07.06
Miasto: Zakopane
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności z obszaru efektywnej sprzedaży, poznanie etapów i technik sprzedaży oraz umiejętności komunikacji z klientem. Szkolenie prezentuje systemowe podejście do sprzedaży, w którym uczestnicy uczą się jak zwiększać sprzedaż zarówno poprzez podnoszenie własnych kompetencji handlowych, jak i efektywne wykorzystanie relacji z pozostałymi uczestnikami rynkowymi. Podczas szkolenia odwołujemy się zarówno do wiedzy i umiejętności jak i postaw istotnych w pracy handlowca.
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Klaudia
Adamus
Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.
Temat: Szkolenie- Zakopane
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
Podczas warsztatów dowiesz się:
Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
znali podstawowe zasady zarządzania czasem potrafili ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu” potrafili skutecznie delegować zadania innym skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy potrafili radzić sobie w sytuacjach stresujących
Co w programie?:
1. Aktywne podejście do zarządzania czasem
2. Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym
3. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
4. Sposoby ustalania priorytetów
Eisenhower Metoda ABC
5. Zysk i strata w planowaniu zadań – szacowanie czasu
6. Analiza celów i kontrola ich realizacji
7.Metoda wyznaczania celów - SMART
8. Obrany cel a elastyczność w działaniu
9. „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
10. Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?) i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań (co mnie motywuje?)
11. Pozytywne spojrzenie na ustalone cele i ich realizację – radzenie sobie z niepowodzeniami
12. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
13. Tworzenie planu pracy i jego kontrola
14. Delegowanie zadań Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem
15. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
16. Budowanie postawy asertywnej
Miejsce Szkolenia Hotel Mercure w Zakopanem
27-28 lipca!
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skute...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
Klaudia
Adamus
Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.
Temat: Szkolenie- Zakopane
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
*Przeanalizować każdą sytuację konfliktową i dostosować działania do problemu
*Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
*Dostosować sposób komunikacji do osób w zespole
*Określić własną rolę w zespole
*Komunikować się z współpracownikami zgodnie z zasadami komunikacji społecznej
*Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
*Określić własny styl rozwiązywania konfliktu i własną ścieżkę rozwoju w ym obszarze
Co w programie?:
1. Teoria konfliktu
2. Zarządzanie konfliktem
3. Konflikt i komunikacja w zespole
4. Podstawowe zasady komunikacji
5. Komunikacja werbalna i niewerbalna
6. Sztuka argumentowania i perswazji
Miejsce szkolenia Hotel w Centrum Mercure Zakopane
07-08 sierpnia!
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
Podobne tematy
Następna dyskusja: