Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia w Poznaniu!!

Pod poniższym linkiem, kalendarium szkoleń otwartych, oczywiście jeśli jesteście zainteresowani danym tematem w formie szkolenia zamkniętego, nic prostszego, skontaktujcie się ze mną :)

Kalendarium szkoleń otwartych w Poznaniu

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.plŁukasz M. edytował(a) ten post dnia 31.01.11 o godzinie 15:37
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia w Poznaniu!!

Zapraszam serdecznie:

"SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH"

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

03.03 - 4.03.2011
Poznań

Wiele osób występujących publicznie często zakłada, że to, co mają do powiedzenia, obroni się samo i najważniejsza jest treść. Okazuje się jednak, że sposób przekazywania informacji jest równie istotny i ma niebagatelny wpływ na odbiór prezentacji.

Sztuka wystąpień jest „z nami” podczas wielu życiowych sytuacji, a o jej użyteczności przekonali się Ci, którzy prezentowali kolegom wyniki projektu, przedstawiali klientowi ofertę, czy wreszcie rozmawiali z przyszłym pracodawcą, by o samych konferencjach już nie wspomnieć. Jak to zrobić? Jak przygotować się do wystąpienia? O czym pamiętać w trakcie prezentacji? Jakie znaczenie ma głos, wygląd i mowa ciała? Jak zbudować prezentację? O tym usłyszycie na szkoleniu.

Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z audytorium, technikami prowadzenia prezentacji, konstruowaniem prezentacji, kontaktem z odbiorcami. Część szkolenia będzie też poświęcona praktycznemu tworzeniu prezentacji i pracy z kamerą, by każdy uczestnik otrzymał informację zwrotną o swoich mocnych i słabych stronach podczas prowadzenia prezentacji.

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

* Przygotować profesjonalna prezentację, zgodnie z zasadami
* Dopasować przebieg swojego wystąpienia do potrzeb audytorium
* Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie)
* Umiejętnie kontrolować przebieg prezentacji i panować nad grupą
* Zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z uczestnikami
* Przekonać innych do własnego zdania i skutecznie argumentować

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które prowadzą prezentacje, występują publicznie i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia w Poznaniu!!

Zapraszam serdecznie:

"KOMUNIKACJA TELEFONICZNA W BUDOWANIU DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM"

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/k...

10.03 - 11.03.2011
Poznań

Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.

Telefon stał się najbardziej popularnym medium komunikacji, wpływającym na relacje. W przeciwieństwie do korespondencji (słowo pisane), umożliwia przekazywanie emocji głosem, a pośpiech, unikanie rozmowy lub nie odbieranie telefonu szybciej psuje relacje niż na przykład zwłoka w odpisaniu na e-mail. Dlatego właśnie umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami jest najsilniejszą bronią firmy w budowaniu pozytywnych, przyjaznych i długofalowych relacji.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.

Szkolenia polecamy dla:

Wszystkich osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.

Metody, które zastosujemy podczas szkolenia

W trakcie szkolenia będą prowadzone dialogi bez możliwości kontaktu wzrokowego oraz symulowane rozmowy w parach siedzących plecami do siebie. Użyjemy również techniki nagrań audio, które w trakcie odsłuchiwania pokażą uczestnikom ich reakcje, emocje i ułatwią dostrzeżenie popełnionych błędów. Ponadto dla zrozumienia nowych zagadnień użyjemy prezentacji, dyskusji, ćwiczeń, testów i kreatywnej pracy w małych zespołach.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia w Poznaniu!!

Zapraszam serdecznie:

"FIDIC - PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA PRZY REALIZACJI PROJEKTÓW"

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

14.03 - 15.03.2011
Poznań

Szkolenie stanowi etap wprowadzający w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi wg Warunków Kontraktowych FIDIC.

Szkolenie jest połączeniem wiedzy teoretycznej i doświadczeń praktycznych Trenera stanowiącym doskonałe wprowadzenie w zagadnienia proceduralne dla wszystkich uczestników kontraktu inwestycyjnego. Porządkuje zasadnicze zagadnienia projektu, poddając analizie krok po kroku każdy jego etap, łącznie z jego końcowym rozliczeniem.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą do zawierania umów finansowanych przez Bank Światowy oraz wszelkiego rodzaju Fundusze Strukturalne oraz Fundusze Spójności. Są one stosowane przede wszystkim przy robotach inżynieryjno-budowlanych przy zawieraniu umów w drodze przetargów, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych.

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie jest skierowane do firm i instytucji, które przygotowują lub realizują projekty inwestycyjne, kontraktowane w ramach procedur prawa zamówień publicznych, finansowane kapitałem zewnętrznym lub ze środków Unii Europejskiej.

Metody, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie będzie prowadzone w formie prezentacji power-point z omawianiem kluczowych kwestii problemowych. W trakcie szkolenia będą udzielane odpowiedzi na pytania uczestników oraz omawiane studia przypadków. W zależności od zapotrzebowania, możliwe są praktyczne warsztaty we wszystkich aspektach szkolenia. Uzupełnieniem wskazanych metod będą ćwiczenia indywidualne i grupowe, testy oraz moderowana dyskusja

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.plŁukasz M. edytował(a) ten post dnia 09.02.11 o godzinie 09:32
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Szkolenia w Poznaniu!!

Zapraszam serdecznie:

"ZARZĄDZANIE CZASEM Z ELEMENTAMI ASERYWNOŚCI"

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

21.03 - 22.03.2011
Poznań

Tak na prawdę to "zarządzanie sobą w danym nam czasie". Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z organizowaniem pracy własnej i innych.

Poruszane zagadnienia będą dotyczyły praktycznych reguł zarządzania czasem, zasad wyznaczania celów, planowania, ustalania priorytetów, delegowania zadań, a także radzenia sobie w sytuacjach stresujących, z uwzględnieniem postaw asertywnych.

Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą:

* znali podstawowe zasady zarządzania czasem
* potrafili ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami
* potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań
* znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania
* potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu”
* potrafili skutecznie delegować zadania innym
* skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu
* potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności
* potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych
* potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji
* znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy
* potrafili radzić sobie w sytuacjach stresujących

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane do osób, dla których planowanie zadań jest niezbędnym elementem pracy, w szczególności do menedżerów, kierowników, liderów projektów, pracowników administracyjnych, a także do wszystkich zainteresowanych tematyką efektywnego zarządzania czasem.

Metody, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

* dyskusje
* studium przypadku
* ćwiczenia indywidualne i grupowe
* kwestionariusze i testy zachowań
* odgrywanie scenek/ról
* gry symulacyjne
* burze mózgów

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia zamknięte




Wyślij zaproszenie do