Maja Dąbrowska specjalista
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznychTermin szkolenia: 2012.05.28 - 2012.05.29
Miasto: Poznań
Warsztat szkoleniowy porusza wszystkie etapy procesu prezentacji i wystąpień publicznych. Począwszy od przygotowania wystąpienia, przez przyciągające rozpoczęcie, atrakcyjne rozwinięcie i mocne zakończenie. Pokazuje możliwości i daje efektywne narzędzia do prezentacji stanowiska, negocjacji, odpowiadania na pytania, panowania nad poziomem uwagi i koncentracji uczestników oraz przyjmowaniem pochwał.
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klientaTermin szkolenia: 2012.05.31 - 2012.06.01
Miasto: Poznań
Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników, z uwzględnieniem tworzącego się procesu grupowego. Mini – wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach zawodowych.
Mini – wykłady
Ćwiczenia
Dyskusje moderowane przez trenera
Energizer’y, icebreaker’y
Studium przypadku
Praca indywidualna, w parach i grupach
Obserwacja, feedback
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjneTermin szkolenia: 2012.07.16 - 2012.07.17
Miasto: Poznań
Trener: Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem
Szkolenie łączy planowanie, przygotowanie oraz umiejętności prowadzenia negocjacji. Zaprojektowany jest w celu maksymalizacji zysków z negocjacji na wysokim szczeblu, szczególnie w sytuacji, gdy ważne jest utrzymanie pozytywnych relacji z drugą stroną.
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Psychologia szefa - skuteczne i efektywne zarządzanie zespołem z elementami inteligencji emocjonalnej.Termin szkolenia: 2012.07.19 - 2012.07.20
Miasto: Poznań
Zarządzane ukierunkowane jest na oddziaływania sprawcze, dzięki którym ludzie wykonują pożądane rzeczy. Zadania szefa wymagają jego szeroko pojętych kompetencji, umiejętności, kwalifikacji i predyspozycji osobowych. Dynamika realizowanych projektów i zadań dnia warunkuje różnorodność wyzwań dla osoby zarządzającej.
Szkolenie łączy elementy szkolenia z zarządzania zespołem i wartościami inteligencji emocjonalnej. Co z kolei umożliwia podniesienie świadomości, skuteczności, kwalifikacji i kompetencji szefa oraz zwiększa poczucie satysfakcji z bycia szefem.
Więcej: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Ostatnia szansa, żeby zapisać się na szkolenie!FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów (Limitowana Edycja)
Termin szkolenia: 2012.09.10 - 2012.09.11
Miasto: Poznań
Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji. Ustalone przez FIDIC warunki kontraktów mają w założeniu utrzymać równowagę między wymaganiami i interesami zamawiających i wykonawców. Równomiernie też dzielą między obie strony obowiązki i odpowiedzialność. Praktyka często nie potwierdza takiego stanu rzeczy. Co stanowi w tym zakresie barierę? Dlaczego stosowanie polskiego prawa i tzw. „utarte” zwyczaje w relacjach z wymogami procedury FIDIC iskrzą i zgrzytają? To właśnie jak ten proces przeprowadzić w praktyce od momentu prekwalifikacji poprzez stworzenie optymalnej umowy, jej zrealizowania i rozliczenia jest wiodącym celem tego szkolenia.
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Zapraszamy na szkolenie: Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta, Termin: od 2012.10.18 do 2012.10.19, Poznań.Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.
Zapraszamy na naszą stronę: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenia specjalistyczne: FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na budowie. Termin od 2012.11.05 do 2012.11.06, Poznań.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji. Ustalone przez FIDIC warunki kontraktów mają w założeniu utrzymać równowagę między
wymaganiami i interesami zamawiających i wykonawców. Równomiernie też dzielą między obie strony obowiązki i odpowiedzialność. Praktyka często nie potwierdza takiego stanu rzeczy. Co stanowi w tym zakresie barierę? Dlaczego stosowanie polskiego prawa i tzw. „utarte” zwyczaje w relacjach z wymogami procedury FIDIC iskrzą i zgrzytają? To właśnie jak ten proces przeprowadzić w praktyce od momentu prekwalifikacji poprzez stworzenie optymalnej umowy, jej zrealizowania i rozliczenia jest wiodącym celem tego szkolenia.
Szkolenie prowadzi: Włodzimierz Gawroński
Praktyk. Menedżer, prawnik, ekonomista, finansista. Specjalista zarządzania projektami. Wybitny fachowiec z niesamowitą osobowością zaraża entuzjazmem oraz poraża wiedzą i doświadczeniem.
Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie ,,Efektywne budowanie zespołu”, 9-10.05.2013, Poznań. http://szkolenia.avenhansen.plMocny i efektywny zespół jest filarem prężnie działającej organizacji. Stworzenie takiego zespołu wymaga działań ukierunkowanych na budowanie zespołowego poczucia celu i wartości, rozwijania zdolności współpracy i efektywnej komunikacji, która gwarantuje porozumienie.
Uczestnicy nauczą się:
Umiejętności tworzenia i budowania mocnych zespołów
Rozumienia jakości pracy zespołowej
Wypracowania skutecznych zasad współpracy w zespole
Doskonalenia umiejętności komunikacji interpersonalnej
Poznają konstruktywne metody rozwiązywania konfliktów
Korzyści dla firmy:
Poznanie narzędzi i ćwiczeń do budowy skutecznego zespołu
Zwiększenia świadomości prawidłowej komunikacji jako filaru porozumienia w zespole
Wykorzystania i świadomego stosowania ról w grupie
Poznania metod rozwiązywania konfliktów i wprowadzania konstruktywnej atmosfery do realizacji projektów i celów
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie ,,Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej”, 23-24.05.2013, Poznań.Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zasad, dotyczących poprawnej komunikacji i przekazywania informacji, a także ćwiczenie umiejętności interpersonalnych opartych na założeniach inteligencji emocjonalnej. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia dotyczące podstaw komunikacyjnych, roli informacji zwrotnej, sztuki argumentowania, panowania nad własnymi emocjami i odczytywania emocji innych.
Szkolenie zostało przygotowane w formie warsztatów aktywizujących uczestników, tak by zagadnienia komunikacyjne przećwiczyć w laboratoryjnych warunkach i przełożyć je na praktyczne umiejętności stosowane w życiu zawodowym i prywatnym. Szkolenie będzie także warsztatem integracyjnym dla uczestników.
Zapraszamy !
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie AVENHANSEN: Młody menedżer - jak stworzyć zwycięski zespół?10-11.07.2013, Poznań.
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/m...
Celem szkolenia jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie kluczowych technik menedżerskich. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty zarządzania na początku drogi kierowniczej, tak aby już na wstępie wyrobić w sobie skuteczne nawyki zarządzania i komunikacji z zespołem.
Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
zdiagnozować mocne i słabe strony zespołu
motywować i inspirować pracowników do efektywnej pracy
rozwijać umiejętności członków zespołu
efektywnie komunikować się z zespołem
budować własny wizerunek i autorytet
Szkolenia polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest głównie do osób, które awansowały właśnie na stanowisko menedżerskie i chcą rozwinąć swoje umiejętności zarządzania. Zapraszamy również osoby, które czeka awans w niedalekiej przyszłości i już teraz chciałyby się do tej roli przygotować.
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie AVENHANSEN: Praktyczne sposoby zabezpieczenia wierzytelności w obrocie gospodarczym,5-6.09.2013, Poznań.
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy dowiedzą się, jak stosować w praktyce kryteria wyboru formy zabezpieczenia adekwatnej do ryzyka zabezpieczanej transakcji. Ponadto nauczą się rozpoznawać działania, których podjęcie jest niezbędne dla skutecznego ustanowienia zabezpieczenia w poszczególnych formach oraz prawidłowo formułować umowy, dotyczące prawnego zabezpieczenia wierzytelności. Podczas szkolenia analizowane są wzory dokumentów i omawiane studia przypadków.
Szkolenia polecamy dla:
wszystkich osób, zaangażowanych w proces udzielania kredytów
osobom, podejmującym decyzje kredytowe
opiekunom klienta/doradcom bankowym, negocjującym z klientami formy zabezpieczenia
osobom, redagującym przepisy i wzory umów, dotyczące prawnego zabezpieczenia wierzytelności
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
interaktywny wykład
prezentacja PP
indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe
case study
Zapraszamy !
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie: FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów (Limitowana Edycja), 6-7.02.2014, Poznań.http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...
Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji. Ustalone przez FIDIC warunki kontraktów mają w założeniu utrzymać równowagę między wymaganiami i interesami zamawiających i wykonawców. Równomiernie też dzielą między obie strony obowiązki i odpowiedzialność. Praktyka często nie potwierdza takiego stanu rzeczy. Co stanowi w tym zakresie barierę? Dlaczego stosowanie polskiego prawa i tzw. „utarte” zwyczaje w relacjach z wymogami procedury FIDIC iskrzą i zgrzytają? To właśnie jak ten proces przeprowadzić w praktyce od momentu prekwalifikacji poprzez stworzenie optymalnej umowy, jej zrealizowania i rozliczenia jest wiodącym celem tego szkolenia.
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą do zawierania umów finansowanych przez Bank Światowy oraz wszelkiego rodzaju Fundusze Strukturalne oraz Fundusze Spójności. Są one stosowane przede wszystkim przy robotach inżynieryjno-budowlanych przy zawieraniu umów w drodze przetargów, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych.
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie: Efektywne zarządzanie projektami, 26-27.05.2014, Poznań.http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...
Rekomendowane szkolenie umożliwia poznanie metod zarządzania projektami, zdobycie praktycznych doświadczeń w stosowaniu sprawdzonych technik i odkrycie efektywnych narzędzi pozwalających skutecznie realizować projekty. Przedstawione techniki i narzędzia znajdują zastosowanie w zarządzaniu na każdym etapie cyklu życia projektu, w ramach ustalonych uwarunkowań organizacyjnych i finansowych oraz przy optymalnym wykorzystaniu zespołu projektowego.
Umiejętności zarządzania projektami zostają przybliżone poprzez wnikliwe studia przypadku, praktyczne ćwiczenia oraz ukazanie szerokiego spektrum doświadczeń dających się bezpośrednio zastosować. Jako punkt wyjścia opracowanie etapu wstępnego, na którym definiujemy wymogi projektu, poprzez opracowanie struktury podziału pracy, system weryfikacji, aż po zamknięcie projektu.
Szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji (mini wykład) przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne i empiryczne trenera / coacha ICC gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie. Ponadto każdy uczestnik otrzyma podręcznik (skrypt), w którym zawarta jest cała wiedza merytoryczna rozbudowana o przykłady i możliwości zastosowania w różnych obszarach pracy zawodowej.
Zwiększając oddziaływanie na zrealizowane cele szkoleniowe i postawę Uczestników trener poleca follow up. Każdy Uczestnik napisze i zaadresuje list do siebie. Motywem przewodnim listu będą umiejętności i narzędzia nabyte w trakcie szkolenia. Po okresie dwóch miesięcy list zostanie przesłany do Uczestnika.
Maja Dąbrowska specjalista
Temat: Szkolenia- Poznań.
Szkolenie: Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne, 9-10.02.2015, Poznań„Mówca, który próbuje być bardzo poważny lub bardzo dowcipny, łatwo może ponieść porażkę. Z drugiej strony ten, który wywiera na słuchaczach wrażenie swoim prawdziwym przekonaniem, zawsze odnosi sukces”
Dale Carnegie
Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością, a nasze wystąpienie zainteresuje odbiorców. Ludzie nie lubią występować publicznie głównie dlatego, że rzadko to robią. Boimy się tego, czego nie znamy. Prawda jest jednak taka, że każdy z nas może poprowadzić porządną prezentację. Jedni mają do tego wrodzony talent i zrobią to doskonale. Inni nabywają umiejętności poprzez doświadczenia. Być może ich prezentacje nie staną się od razu w stu procentach idealne, być może niektóre rzeczy trzeba będzie dopracować, ale z pewnością będą profesjonalne i interesujące. Potrzebne jest rzetelne przygotowanie i odpowiednie nastawienie. I do tego przydaje się szkolenie.
Zapraszam ! http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...
Klaudia
Adamus
Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.
Temat: Szkolenia- Poznań.
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
Podczas warsztatów dowiesz się:
W czasie dwudniowych zajęć uczestnicy zdobędą wszelkie niezbędne informacje i umiejętności, przydatne do przeprowadzenia interesującej, spójnej prezentacji. Nauczą się, jak przygotować się do wystąpienia, jak je zaplanować, jak stworzyć prezentację w programie Power Point, zwłaszcza pod kątem jednorodności graficznej i atrakcyjności dla odbiorcy. Poznają strukturę wystąpienia, która wpływa na dobre zapamiętywanie oraz angażowanie uwagi uczestników.
Podczas szkolenia powiemy, jak skutecznie się komunikować, dlaczego warto argumentować, mówić językiem korzyści, używać zrozumiałych słów oraz krótkich zdań. Uczestnicy podczas praktycznych zajęć przekonają się jak ważne jest, by utrzymywać dobry kontakt z grupą, by zadawać pytania i umiejętnie odpowiadać na te, które padają z sali. W pierwszym dniu szkolenia zdobywamy niezbędną wiedzę, ćwiczymy wybrane zagadnienia, a także nagrywamy krótkie wystąpienia.
Drugi dzień w pełni zamieniamy w warsztat. Poświęcamy go na nagrania prezentacji uczestników oraz analizę, gdyż podczas nagrania można zaobserwować pewne swoje nawykowe zachowania, nad którymi warto popracować. Zwracamy też uwagę na elementy wykonywane właściwie, gdyż to one w ogólnym odbiorze składają się na coś, co zwykle nazywamy „sztuką prezentacji”.
Co w programie?:
1. Wstęp
Praca w grupach - cechy dobrej prezentacji, cechy dobrego prezentera
Omówienie celów szkolenia oraz oczekiwań uczestników.
2. Jak się przygotować? Od ogółu do szczegółu.
Rola przygotowania – co powinniśmy wiedzieć, zanim w ogóle zaczniemy tworzyć program wystąpienia
3. Projektowanie graficzne prezentacji w Power Point
Dlaczego Power Point może stać się wielką przeszkodą na drodze do sukcesu Twojej prezentacji? Jak sprawić, żeby slajdy pomagały, a nie przeszkadzały?
Zasady projektowania slajdów: kolorystyka, wykorzystanie elementów graficznych, zwłaszcza zdjęć oraz infografiki, wybór czcionki i jej wielkość, jednorodność stylistyczna, animacje.
4. Autoprezentacja
Jak radzić sobie z tremą?
Jak się ubrać - zasady doboru stroju dla pań i panów.
Budowanie pozytywnego wizerunku – kontakt wzrokowy w przypadku dużych i małych grup, postawa ciała; gesty, których trzeba unikać.
Głos – dykcja, modulacja, intonacja
Lingwolamki – jak ćwiczyć dykcję
Ćwiczenia w grupach dwuosobowych z wykorzystaniem listy lingwolamek, przydatnych do ćwiczeń rozgrzewających aparat mowy przed każdym wystąpieniem.
Emisja głosu
5. Sztuka skutecznej komunikacji
Kanał wizualny, audytywny, kinestetyczny – jak je wykorzystać?
Argumentacja – jedno- i dwustronna, dopasowanie do intencji (PIWW), Konsekwencje, Konkretyzacje, Zastosowanie kwestii rozmówcy, Zamiana zarzutu w korzyść, Zmiany kontekstu, Redefinicja, Generalizacje, Przekierowanie na inny cel, Metakomentarz
Język korzyści
6. Tak zwani trudni uczestnicy
Typy „przeszkadzaczy” – co robić?
Sposoby odpowiadania na trudne pytania i obiekcje padające z sali
7. Podsumowanie
Miejsce szkolenia Hotel w Centrum Poznań
20-21 kwietnia!
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/sztuk...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
Klaudia
Adamus
Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.
Temat: Szkolenia- Poznań.
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
Podczas warsztatów dowiesz się:
* Jak zoptymalizować zakupy na potrzeby organizacji
* Jak przygotować i przeprowadzić efektywny proces negocjacyjny
Zastosowanie metod i technik, które poznasz na szkoleniu pozwoli Ci
na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osiąganie
korzystniejszych warunków od dostawców.
Co w programie?:
1.Ćwiczenia wprowadzające
2.Liczy się doskonałość w podejściu do klienta
a)Czego oczekuje dzisiejszy Klient?
b)Czynniki satysfakcji klienta
c)Co się zmieniło w podejściu do klienta? Trendy w obsłudze klienta
3.Jakość obsługi ma coraz większe znaczenie…
a)Wyprzedzanie oczekiwań klienta, czyli jak klient chciałby być obsługiwany Wpływ pierwszej cechy - ćwiczenie
b)Wymagania stawiane pracownikom obsługujących klientów Umiejętności osobiste – ćwiczenie indywidualne
4.Proaktywna obsługa klienta – zasady:
a)Obsługa bezpośrednia
b)Rozmowa telefoniczna
c)E-obsługa
5.Psychologiczne typy zachowań klientów
a)Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym Ćwiczenie – jak rozpoznać zachowania klientów? Czego unikać w rozmowie z poszczególnymi typami klientów b)Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a – jak rozmawiać z klientem?
c)Dostosowanie się do klienta podczas rozmowy
d)Ćwiczenia – studium przypadków
Trudny klient czy trudna sytuacja?
Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
Wymagający klient, to nie trudny klient!
Jak dotrzeć do istoty sprawy? Narzędzia empatycznego słuchania
Poświęcanie rozmówcy całkowitej uwagi
6.Asertywność w sytuacjach trudnych
a)Asertywność – budowanie postawy asertywnej
b)Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
c)Stawianie granic
d)Konstruktywna informacja zwrotna
e)Odgrywanie ról – scenki z wykorzystaniem poznanych technik asertywnych. Wspólna analiza, wnioski
7.Podsumowanie
Miejsce szkolenia Poznań Hotel w Centrum Poznań
28-29 czerwca !
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profe...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
Podobne tematy
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia Otwarte w Maju!! Kraków, Poznań, Zakopane.. -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia zamknięte -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia otwarte -
-
AVENHANSEN Szkolenia » PROGRAM DORADCZY - W AVENHANSEN Szkolenia z ludzką twarzą... -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia w Poznaniu!! -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia dofinansowane z EFS!! Województwa Łódzkie,... -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia otwarte czerwiec! -
-
AVENHANSEN Szkolenia » SZKOLENIA OTWARTE W SIERPNIU!! -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia- Warszawa -
-
AVENHANSEN Szkolenia » Szkolenia- Kraków -
Następna dyskusja: