Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie ,,Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej”, 18-19.03.2013, Kraków.

W dzisiejszym świecie komunikacja międzyludzka jest elementem, bez którego nie da się funkcjonować w żadnych relacjach, zarówno prywatnych jak i zawodowych. Żyjemy wśród ludzi, pracujemy w zespołach, rozmawiamy z klientami i współpracownikami. Szkolenie ma na celu wskazanie, jak wykorzystać znajomość zasad komunikacji do budowania relacji z ludźmi, a także w jaki spsosób pomocna może być w tym inteligencja emocjonalna.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Usprawnić komunikację wewnątrz organizacji
Skutecznie przekazać komunikatu
Zastosować prawa asertywności
Przekonać innych do swoich racji
Praktycznie przełożyć zagadnienia teoretyczne na umiejętności komunikacyjne stosowane na co dzień
Wskazać na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą ćwiczyć i rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/e...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie ,,Nowoczesne narzędzia selekcji pracowników, czyli rekrutacja w poszukiwaniu talentów”, 10.04.2013, Kraków.

W dzisiejszych czasach - ludzie, którzy chcą być odpowiedzialni za proces rekrutacji i selekcji w firmie powinni umieć wykorzystywać dwie różne umiejętności - jedną do podejmowania decyzji dot. zatrudnienia, drugą do zbierania informacji. Celem warsztatu jest nabycie tych właśnie umiejętności, a co za tym idzie, nauczenie się wykorzystywania narzędzi selekcji opartych nie tylko na profilu idealnego kandydata, ale również obejmujące badanie dopasowania pracownika do kultury organizacyjnej firmy, jej celów biznesowych, wizji i misji; sposobu zarządzania i relacji zespołowych.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: ,,Młody menedżer - jak stworzyć zwycięski zespół ?", 20-21.05.2013, Kraków.

Celem szkolenia jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie kluczowych technik menedżerskich. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty zarządzania na początku drogi kierowniczej, tak aby już na wstępie wyrobić w sobie skuteczne nawyki zarządzania i komunikacji z zespołem.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
zdiagnozować mocne i słabe strony zespołu
motywować i inspirować pracowników do efektywnej pracy
rozwijać umiejętności członków zespołu
efektywnie komunikować się z zespołem
budować własny wizerunek i autorytet

SZKOLENIA POLECAMY DLA:

Szkolenie skierowane jest głównie do osób, które awansowały właśnie na stanowisko menedżerskie i chcą rozwinąć swoje umiejętności zarządzania. Zapraszamy również osoby, które czeka awans w niedalekiej przyszłości i już teraz chciałyby się do tej roli przygotować.

METODY PRACY, KTÓRE ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIA:

ćwiczenia indywidualne i zespołowe
prezentacja
dyskusja
studium przypadku
testy
role play

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/m...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie ,,Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta”, 6-7.06.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

Wszyscy się jakoś komunikują, wypowiadają słowa i starają się ukryć swoje intencje w gestach. Jednak tak naprawdę niewielu ludzi poznało sztukę porozumiewania się. Komunikacja a dojście do porozumienia to zupełnie inne umiejętności. Ludzie niezwykle często zapominają, czym może być prawdziwa komunikacja zakończona porozumieniem.

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
odkrywać potrzeby klienta
sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
działać asertywnie
budować relacje z różnymi typami klienta
prowadzić efektywne rozmowy handlowe

METODY PRACY, KTÓRE ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIA:
ćwiczenia indywidualne i zespołowe
prezentacja
dyskusja
studium przypadku
testy
case’y sprzedażowe

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie ,,Prawo własności intelektualnej w praktyce”, 17-18.06.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/p...

Prawo własności intelektualnej to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin prawa. Ustawy z tego zakresu podlegają częstym nowelizacjom, a kierunek zmian wciąż jest trudny do przewidzenia. Póki co jedno jest pewne: nieznajomość prawa w tym zakresie skutkuje nie tylko ograniczeniem rozwoju organizacji, ale może także narazić na wysokie odszkodowania i długoletnie procesy w związku z naruszeniem praw autorskich, patentów czy znaków towarowych. Szkolenie pozwoli nie tylko na uniknięcie odpowiedzialności, ale także zdradzi ukrytą w przepisach tajemnicę ochrony i rozwijania potencjału eksploatacyjnego dóbr niematerialnych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi wiadomościami z zakresu ochrony własności intelektualnej, a to poprzez przedstawienie poszczególnych przedmiotów praw wyłącznych ze szczególnym uwzględnieniem możliwości komercyjnej ich eksploatacji. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się nie tylko jak chronić swoje aktywa intelektualne, ale także jak zabezpieczać się przed pozwem o naruszenia praw własności intelektualnej, także w Internecie. W ramach szkolenia omówione będą główne problemy prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej.
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę o tym, co może być chronione jako utwór, wynalazek, wzór użytkowy, znak towarowy, jak wygląda procedura uzyskania patentu, prawa ochronnego czy prawa z rejestracji, jakie są koszty uzyskania praw wyłącznych na tle korzyści wynikających z uzyskania ochrony prawnej. Szczegółowo zaprezentowane zostaną poszczególne procedury: krajowa, wspólnotowa, międzynarodowa. Omówione zostaną także możliwości prawnej ochrony programów komputerowych. Prawo własności intelektualnej przedstawione będzie w kontekście metody zarządzania własnością intelektualną, zatem uczestnicy szkolenia dowiedzą się co, kiedy i jak należy chronić oraz która procedura ochrony jest w danych przypadkach optymalna.

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: ,,Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych", AVENHANSEN.

1-2.07.2013, KRAKÓW.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z audytorium, technikami prowadzenia prezentacji, konstruowaniem prezentacji, kontaktem z odbiorcami. Część szkolenia będzie też poświęcona praktycznemu tworzeniu prezentacji i pracy z kamerą, by każdy uczestnik otrzymał informację zwrotną o swoich mocnych i słabych stronach podczas prowadzenia prezentacji.

OPIS SZKOLENIA:

Wiele osób występujących publicznie często zakłada, że to, co mają do powiedzenia, obroni się samo i najważniejsza jest treść. Okazuje się jednak, że sposób przekazywania informacji jest równie istotny i ma niebagatelny wpływ na odbiór prezentacji.
Sztuka wystąpień jest „z nami” podczas wielu życiowych sytuacji, a o jej użyteczności przekonali się Ci, którzy prezentowali kolegom wyniki projektu, przedstawiali klientowi ofertę, czy wreszcie rozmawiali z przyszłym pracodawcą, by o samych konferencjach już nie wspomnieć. Jak to zrobić? Jak przygotować się do wystąpienia? O czym pamiętać w trakcie prezentacji? Jakie znaczenie ma głos, wygląd i mowa ciała? Jak zbudować prezentację? O tym usłyszycie na szkoleniu.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
Przygotować profesjonalna prezentację, zgodnie z zasadami
Dopasować przebieg swojego wystąpienia do potrzeb audytorium
Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie)
Umiejętnie kontrolować przebieg prezentacji i panować nad grupą
Zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z uczestnikami
Przekonać innych do własnego zdania i skutecznie argumentować

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta,
12-13.08.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

Wszyscy się jakoś komunikują, wypowiadają słowa i starają się ukryć swoje intencje w gestach. Jednak tak naprawdę niewielu ludzi poznało sztukę porozumiewania się. Komunikacja a dojście do porozumienia to zupełnie inne umiejętności. Ludzie niezwykle często zapominają, czym może być prawdziwa komunikacja zakończona porozumieniem.

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.
Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

odkrywać potrzeby klienta
sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
działać asertywnie
budować relacje z różnymi typami klienta
prowadzić efektywne rozmowy handlowe.

Zapraszamy !

http://szkolenia.AVENHANSEN.pl

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie AVENHANSEN: Umowy handlowe w praktyce, 5-6.09.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/u...

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności konstruowania umów.

Pozyskane informacje w zakresie trybów, form zawarcia umów oraz możliwości ich zabezpieczenia nie tylko pozwolą na zoptymalizowanie ryzyka gospodarczego, ale przede wszystkim wpłyną na poczucie świadomego i kontrolowanego zawierania nowych relacji biznesowych.

Korzyści dla uczestników:

uzyskanie specjalistycznej wiedzy w zakresie konstruowania umów gospodarczych,
pozyskanie umiejętności poprawnego kształtowania treści umów ze szczególnym uwzględnieniem elementów zabezpieczających wykonanie zobowiązania,
nabycie wiedzy w zakresie skutków naruszenia postanowień umowy,
zapoznanie się z formami szczególnymi oświadczeń woli oraz skutkami niedochowania tych form,
poznanie zasad odstąpienia od umowy,
pozyskanie wiedzy zakresu świadczeń ubocznych.

Szkolenia polecamy dla:

przedsiębiorców,
osób zarządzających firmami,
wszystkich, którym w pracy zawodowej niezbędna jest znajomość przepisów oraz procedur z zakresu konstruowania umów cywilnoprawnych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

interaktywny wykład,
prezentacja w PP,
indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe,
case study.

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Zarządzanie zespołem w firmie o charakterze produkcyjnym, 23-24.09.2013, Kraków.

Ponieważ powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, pojawia się pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie sie dużo łatwiejsze.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach.
Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
Przyjmować i udzielać informację zwrotną
Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja), 28-29.10.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/i...

Szkolenie inteligencja emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. Celem jest to, by każdy biorący w szkoleniu udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych (i nie tylko), by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, pracą w zespole, asertywnością, sztuką argumentowana, słuchania, a także pracą nad własnym samorozwojem. Elementy te uzupełnione zostaną pogłębianiem wiedzy dotyczącej samoświadomości związanej z własnymi mocnymi i słabymi stronami, a także wiedzy o możliwościach zespołów, którymi zarządzamy i w których pracujemy

Po szkoleniu uczestnicy będą:

Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi.
Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.
Lepiej słuchania innych ze zrozumieniem.
Świadomi mechanizmów własnego działania.
Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne.
Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci emocjonalnej.

Zapraszamy !

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Trade Marketing - czyli jak skutecznie budować pozycję firmy w kanałach sprzedaży i u partnerów handlowych,
21-22. 10.2013, Kraków

Celem warsztatu jest wyposażenie uczestników w wiedzę i narzędzia niezbędne do stworzenia lub optymalizacji sposobu działania Trade Marketingu w firmie. Warsztat odnosi się do kontekstu zewnętrznego i wewnętrznego, w którym Trade Marketing funkcjonuje oraz do sposobów skutecznego wypełniania jego zadań tak, aby maksymalizować pozycję firmy w kanałach sprzedaży oraz u poszczególnych partnerów handlowych.

Ten interaktywny warsztat prowadzony jest z perspektywy konsumentów i nabywców, którzy na różne sposoby odbierają bodźce, mające wpływać na ich decyzje zakupowe i zachowania konsumpcyjne. Sposób działania firmy – a w szczególności Trade Marketingu – jest pokazany „oczami” odbiorcy i oceniany w sposób „zdroworozsądkowy” pod kątem skuteczności. Wnioski z analizy przypadków służą stworzeniu takiego Trade Marketingu w firmie, który w skuteczny sposób potrafi wpłynąć na rozwój sprzedaży i udziałów rynkowych poprzez przygotowanie i efektywne wdrożenie planów działania, odpowiadających na potrzeby nabywców i partnerów handlowych. Poruszane kwestie będą także uzupełniane prezentacją praktycznych narzędzi, usprawniających operacyjne funkcjonowanie Trade Marketingu.

Zapraszamy !

http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... rakow.html

Temat: Szkolenia- Kraków

Polecam i zapraszam na szkolenie: Zarządzanie zespołem w firmie o charakterze produkcyjnym, 21-22.10. 2013, Kraków.

Ponieważ powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, pojawia się pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie sie dużo łatwiejsze.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach.
Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
Przyjmować i udzielać informację zwrotną
Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie AVENHANSEN: Zarządzanie ryzykiem w projektach, 26-27. 10. 2013, Kraków

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Zarządzanie ryzykiem, to centralny element zarządzania projektem w działaniu każdego projektanta i realizatora. Jest to proces, w ramach którego, w sposób metodyczny rozwiązuje się problemy związane z ryzykiem, które, towarzyszy każdemu projektowi, w taki sposób, a by ta działalność - zarówno w poszczególnych dziedzinach jak i traktowana jako całość – przynosiła trwałe korzyści.

Przedmiotem prawidłowego zarządzania ryzykiem jest jego identyfikacja oraz właściwe działania względem niego, zaś celem zarządzania ryzykiem jest wyeliminowanie lub co najmniej ograniczenie jego negatywnych skutków.

Oznacza to, konieczność udzielenie odpowiedzi, między innymi na następujące pytania
Jaki jest charakter tych ryzyk?
W jakich występują obszarach?
W jaki sposób dokonać ich identyfikacji i oceny płynących z nich zagrożeń?
Jak zbudować „bariery ochronne” i jak zarządzać skutecznie tymi rodzajami ryzyka?
To tylko część pytań, na jakie uczestnicy tego szkolenia otrzymają odpowiedź

Przekazanie wiedzy dotyczącej zagrożeń na etapie projektowania, realizacji i rozliczenia projektów oraz umiejętności skutecznego przeciwdziałania tym zagrożeniom, jest podstawowym celem tego szkolenia.

Celem praktycznym szkolenia jest; prezentacja zsynchronizowanego systemu zarządzania ryzykiem uwzględniającego:

model organizacyjny zapewniający hierarchicznie uporządkowany i drożny przepływ informacji od projektanta do realizatora i grupy nadzorującej w relacjach zwrotnych
przygotowanie zaplecza kadrowego do wdrożenia, oceny, monitoringu i rozliczania końcowego
przygotowanie do obsługi finansowej, doradztwa i audytu pakietu procedur, produktów oraz nadzoru zapewniającego sprawny przebieg wdrożenia i ewaluacji projektu

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: ,,Miękkie umiejętności zarządzania projektem", 7-8.11. 2013, Kraków.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie technik niezbędnych do prowadzenia projektu i wyćwiczenie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem projektowym.
Korzyści dla uczestników

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:

Przedstawić cykl życia projektu i jego poszczególne fazy
Zbudować efektywnie funkcjonujący zespół projektowy
Wywołać ducha współpracy w zespole
Skutecznie radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi projektu
Efektywnie zaplanować pracę własną i członków zespołu
Zbudować sprawnie funkcjonujący harmonogram realizacji projektu, uwzględniając ścieżkę krytyczną
Oszacować ryzyko
Ogarnąć aspekty zarządzania i organizacji projektu

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/m...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Zarządzanie zespołem handlowym, 21-22.11.2013, Kraków.

Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności zarządzania zespołem handlowym w kierunku uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników. Szkolenie zawiera zestaw sprawdzonych metod i technik menedżerskich wykorzystywanych przez doświadczonych szefów sprzedaży. Prezentowane metody i techniki to praktyczne rozwiązania, które z łatwością mogą zostać zaimplementowane w Państwa firmie.

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

opracowywać strategię rozwoju sprzedaży
zarządzać efektywnością i wynikami zespołu
dostosować styl zarządzania i komunikacji do różnych sytuacji
zwiększać zaangażowanie pracowników
rozwijać własną postawę liderską
efektywnie wprowadzać zmiany

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do szefów zespołów, którzy zamierzają podnieść wyniki i zwiększyć sprzedaż zespołu handlowego oraz udoskonalić własne umiejętności zarządzania.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem, 28-29.11.2013, Kraków.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/k...

Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telefonicznych pozwoli uczestnikom na budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz tworzenie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy.
Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

wykorzystywać techniki komunikacji przez telefon
tworzyć właściwy klimat rozmowy
dostosować sposób rozmowy do typu klienta
kreować pozytywny wizerunek firmy
działać efektywnie w sytuacjach trudnych

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań,
5-6. 12. 2013, Kraków

W najnowszych trendach zarządzania liczy się nie tylko zarządzanie przez cele ale przede wszystkim umiejętność rozwijania własnych pracowników i tak zwane "miękkie" podejście. Podczas szkolenia pokażemy w jaki sposób kształtować pracowników i odkrywać ich talenty i możliwości, a także w jaki sposób umożliwiać im rozwój (a przy tym rozwój firmy) przez powierzanie im odpowiedzialnych zadań.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/r...
Maciej Firlit

Maciej Firlit Prezes Zarządu
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia- Kraków

To już jutro :-) Spieszcie się ze zgłoszeniami bo zostało mało wolnych miejsc ;-)

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Innowacyjne narzędzia marketingowe, 20-21.12.2013, Kraków

Wiedza o najnowszych trendach i narzędziach to jedno z najważniejszych zadań profesjonalnego marketera. Tomasz Sucheta - trener i praktyk marketingu z unikalnym 15-letnim, światowym doświadczeniem wprowadza uczestników szkolenia w zagadnienie najnowszych trendów, aby uczestnicy mogli je wykorzystać w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm i marek. Najnowsza wiedza o szybko zmieniającym się rynku marketingu i komunikacji konsumentów pozwala na skuteczne planowanie budżetów marketingowych, budowę skuteczniejszych strategii oraz inspiruje uczestników do realizacji nowych pomysłów.

KOMPLEKSOWA WIEDZA O NAJNOWSZYCH TRENDACH - MARKETING ONLINE I TRADYCYJNY

Właściwe połączenie taktyki marketingu interaktywnego i tradycyjnego gwarantuje dużą skuteczność i siłę oddziaływania akcji marketingowych. Szkolenie ukazuje najnowsze trendy marketingu zintegrowanego, które zaczynają mieć wyraźny wpływ na skuteczność strategii i kampanii marketingowych.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/i...

Temat: Szkolenia- Kraków

Szkolenie: Skuteczna strategia marketingowa, czyli jak sprawić, żeby konsumenci i nabywcy wybierali nasze produkty, 13-14.01.2014, Kraków.

Obecnie konsumenci stają się coraz bardziej świadomi decyzji zakupowych i konsumpcyjnych. Oznacza to, że w jednej strony ich wymagania rosną, a z drugiej coraz trudniej dotrzeć do nich z komunikatem marketingowym. Zrozumienie potrzeb konsumenta i odniesienie się do nich w spójnej strategii marketingowej, której realizacja jest wspierana przez całą organizację, jest dzisiaj kluczowym czynnikiem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej firmy na rynku, a przez to zapewnienia jej stabilnej pozycji.

Cele warsztatu:

Uświadomienie i zrozumienie złożoności środowiska, w którym funkcjonują konsumenci i nabywcy;
Przedstawienie sposobów zarządzania efektywnymi środkami dotarcia do konsumenta i nabywcy – stworzenie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej.

Korzyści dla uczestników:

Zrozumienie otoczenia, w którym konsumenci i nabywcy żyją i podejmują decyzje zakupowe: ich motywacje, preferencje, otwartość lub opór względem komunikatów marketingowych
Zapoznanie się z metodami poznania i mierzenia zachowań konsumenckich i nabywczych (badania marketingowe)
Zrozumienie pojęcia strategii marketingowej: czym ona jest, po co każda firma powinna ją mieć oraz w jaki sposób ją efektywnie przygotować i wdrożyć?
Zapoznanie się z wachlarzem skutecznych narzędzi marketingowych służących docieraniu do konsumentów: ATL, BTL, nowe technologie, narzędzia niestandardowe
Umiejętność zaprojektowania skutecznych działań marketingowych: cele, strategie, plany działania, aspekty finansowe

Zapraszamy !
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Następna dyskusja:

Szkolenia Otwarte w Maju!! ...




Wyślij zaproszenie do