Temat: Inspirujące artykuły

Awans na menedżera - nowe obowiązki, zadania, wyzwania

Nadszedł ten dzień - upragniony awans i wszystko wydaje Ci się sprzyjać. Jesteś silny i gotowy do zarządzania mocnym zespołem i do realizacji ambitnych celów postawionych przez szefa. Już wkrótce pokażesz światu jak jesteś dobry i jak potrafisz wraz z zespołem osiągać to, co dla innych jest nieosiągalne. Tak często wygląda początek ekscytującej przygody menedżerskiej, w której od Ciebie zależeć będzie jak pokierujesz zespołem i jak wiele jesteś w stanie wraz z zespołem osiągnąć.

Dalsza cześć artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/awans-na-menedzera-...

Temat: Inspirujące artykuły

Ukryte przekazy w reklamach – sztucznie wykreowany świat?

Firmy chcące dotrzeć ze swoimi produktami do większej niż konkurencja ilości konsumentów, wymyślają i wdrażają w życie coraz to nowsze pomysły i techniki wpływania na emocje widzów. W ciągłej walce o konsumenta pomysłodawcy reklam używają bardzo wyrafinowanych metod manipulacji ludzkim umysłem.

Dalsza część artykułu: http://www.szkoleniamarketing.pl/artykuly/ukryte-przek...

Temat: Inspirujące artykuły

Trendy i przyszłość reklamy online.

Bardzo często dostaję pytania o trendy i przyszłość reklamy online. Postaram się wyjaśnić mój pogląd na tę kwestię. Otóż mamy do czynienia z coraz większymi powierzchniami reklamowymi; obszar zwiększa się to maxi bannerów, super skyscraperów i innych big rectangle.

Zapraszamy na blog Tomasza Suchety, wybitnego marketingowca:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/tomasz-sucheta-blog...

Temat: Inspirujące artykuły

Jaki jest twój kolor

Pamiętam z czasów studiów opowieść o pewnym eksperymencie przeprowadzonym na grupie kobiet. Otóż został im zaprezentowany ten sam proszek do prania, w trzech różnych opakowaniach, o identycznym składzie ale o odmiennych kolorach. Były to: niebieski, żółty oraz trzeci, będący mieszaniną dwóch pierwszych. Jak przedstawiały się wyniki eksperymentu? Otóż proszek w żółtym został określony jako za mocny (kobiety oczywiście przetestowały wszystkie proszki), niebieski, wręcz przeciwnie, nie dopierał ubrań, a detergent w niebiesko żółtym opakowaniu, okazał się proszkiem idealnym. I tak właśnie, po raz kolejny okazało się, że jako ludzie jesteśmy bardzo sugestywni a co za tym idzie dajemy się złapać w przeróżne pułapki marketingowe, których nawet nie jesteśmy świadomi. Spróbujmy więc bliżej przyjrzeć się kolorom, aby dowiedzieć się jakie mają na nas oddziaływanie oraz czy gdy jesteśmy czerwoni ze złości, rzeczywiście widzimy na czerwono?

Dalsza część artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/jaki-jest-twoj-kolo...

Temat: Inspirujące artykuły

Tożsamość w cenie

Powinniśmy strzec nasze dane osobowe z wielu względów. Nie zawsze jest to możliwe, gdyż cyberświat wymaga od nas aktywności, w której informacje o nas są obecne, a nawet ich podanie- wymagane. Niewiele osób zastanawia się nad ich przechowywaniem. Pamiętajmy, iż podlegają one prawnej ochronie. W wielu przypadkach są łakomym kąskiem dla różnego rodzaju firm marketingowych, czy farmaceutycznych.

Pewna znajoma była bardzo aktywna na stronie http://naszechoroby.pl. By móc się tam zalogować, podała wiele istotnych danych tj. grupa krwi, czy informacje o przebytych chorobach. W rzeczywistości stała się obiektem łatwym do zdefiniowania oraz do dostosowania odpowiedniego produktu farmaceutycznego. Jakże wielkie było jej zdziwienie, gdy raptownie zaczęła otrzymywać na swoją skrzynkę mailową oferty handlowe odpowiadające jej dolegliwościom.

O tym jak bardzo dane osobowe są w ,,cenie” mogą się przekonać osoby aplikujące na różnego rodzaju stanowiska przy pomocy Internetu. Tu należy zachować rozsądek. Każda szanująca się firma posiada konto mailowe z własną nazwą. Należy być podejrzliwym, jeśli oferta pochodzi z konta ogólnie dostępnego. W takim przypadku możemy przypuszczać, że nasze dane zostaną wykorzystane bez naszej wiedzy i zasilą listę mailingową nieuczciwych marketerów.

Dalsza część artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/tozsamosc-w-cenie.html

Temat: Inspirujące artykuły

Reklamacje

Szał zakupów, chęć posiadania, podwyższanie swojego statusu społecznego sprawiają, że kupujemy, kupujemy… a do tego kupujemy. Czy jednak, w związku z powyższym ktokolwiek z nas zdaje sobie sprawę, że prawie połowa zakupów, które znalazły się w naszym koszyku była bezzasadna i niepotrzebna, a co więcej, jedna czwarta z nich najchętniej zostałaby zwrócona przez konsumenta? Suma sumarum rzeczywista reklamacja dotyczyć będzie jedynie pięciu procent zakupionych uprzednio towarów i właśnie w tym momencie nasuwa się pytanie: co się stało z tymi początkowymi, o wiele wyższymi liczbami oraz dlaczego tylko taki ułamek trafi z powrotem do sklepów. Ponadto, warto zastanowić się także, jakie mechanizmy rządzą reklamacjami, czy tylko sprzedawcy i pracownicy działów obsługi klienta nie lubią swoich petentów, czy wręcz odwrotnie, to ci drudzy, mają pewne psychologiczne bariery i obiekcje przed stanięciem przed okienkiem i zwróceniem wadliwego towaru? Oraz oczywiście, czym w ogóle jest reklamacja i kiedy staje się zasadna?

Dalsza część artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/reklamacje.html

Temat: Inspirujące artykuły

Optymistyczny Nowy Rok

Wraz z początkiem roku składamy naszym bliskim i współpracownikom życzenia. Zdarza się, że powtarzamy formułki nie dobierając ich do konkretnej osoby. Wystarczy jednak zastanowić się. Zobaczyć, kim jest człowiek stojący przed nami i jakie są jego potrzeby. Tu jednak okazuje się, że życzenia ,,szczęścia, zdrowia, pomyślności” są odpowiednie dla każdego, bo któż z nas nie chce być zdrowy, a przy tym szczęśliwy?

Ważne jest skoncentrowanie się na człowieku, który oczekuje, że nasze słowa będą proporcjonalne do jego osoby, a nie uszyte w rozmiarze ogólnym. Nim jednak wyruszymy z życzeniami, warto zastanowić się, jakie są nasze oczekiwania i pragnienia. Czego my możemy sobie życzyć ? Zwrócenie się do własnego wnętrza da nam poczucie kontroli, ale też sprawi, iż spotkamy się z własnym ja. W ciągu zabieganego dnia, należy znaleźć chwilę, aby z kubkiem herbaty zastanowić się nad własnymi potrzebami na Nowy Rok. To czas, aby niczym kapitan na morzu- obrać cel naszej podróży, a potem kierować się w tę stronę i realizować plan.

Nim oddamy się medytacjom nad naszymi planami, powinniśmy uzbroić się w ołówek i na wielkiej kartce napisać: inwestycja w siebie. W tej rubryce zapiszemy to, co jest nam potrzebne, abyśmy mogli doskonalić się.

Dalsza część artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/optymistyczny-nowy-...

Temat: Inspirujące artykuły

Priorytet: godność

Tegoroczne hasło Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odnosi się do poszanowania godności człowieka ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych. W komunikacie WOŚP czytamy: "Wokół nas żyje i będzie żyło coraz więcej osób w podeszłym wieku, wymagających pomocy medycznej w walce z chorobami przewlekłymi. Osób, które zasługują na dobre wyposażenie oddziałów szpitalnych, ośrodków opiekuńczych, na troskę i zrozumienie lekarza, i na końcu na poszanowanie godności przez wszystkich dookoła".

Godność jest tematem stale aktualnym. Jest przynależna człowiekowi w każdym aspekcie jego istnienia. Uznaje się ją za wartość powszechną, a także uniwersalną zasadę moralności. Godność jest podstawą praw człowieka, a co za tym idzie- racją oraz ich celem. Tegoroczny finał odnosi się do tej wartości, a tym samym wyjaskrawia to jak wiele mamy jako społeczeństwo do zrobienia w tej kwestii.

Firma AVENHANSEN wystawiając swoje szkolenie podczas licytacji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podpisuje się pod wartościami, które są przez nią propagowane. Godność jest podstawą myśli o człowieku, a więc priorytetem, którym kierujemy się w kontaktach z naszymi klientami.

Dalsza część artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/priorytet-godnosc.html

Temat: Inspirujące artykuły

Umiejętności osobiste

Umiejętności osobiste - każdy słyszał te słowa ale nie każdy przykłada doń należytą wagę. Być może jednak, gdyby zdawano sobie sprawę z tego, jak istotny wpływ mają one na życie każdej jednostki a tym samym, również wszystkich osób znajdujących się w jej otoczeniu, życie wielu osób nabrałoby nowego, lepszego wyrazu. Najczęściej popełniany błąd, jaki czyniony jest przez większość ludzi, to myślenie, że problem nie dotyczy nas, że nasze zachowanie i reakcje są adekwatne do poszczególnych sytuacji, z których wychodzimy z twarzą i tarczą, a nie na tarczy.
Czy aby jednak na pewno? Swoje prawdziwe oblicze ukazujemy bardzo często na urlopie, podczas którego oczekujemy jak najwięcej i najlepiej, od siebie zazwyczaj nie wymagając nic, bądź jedynie niezbędne minimum.

Dalsza część artykułu: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/umiejetnosci-osobis...



Wyślij zaproszenie do