Piotr N.

Piotr N. Kierownik Działu
Komercjalizacji i
Rozwoju Biznesu

Temat: Czego wymagamy od audytowanej firmy?

Żeby przystąpić do audytu innowacji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://audytinnowacji.pl Na tej podstawie przysyłamy umowę o zachowaniu poufności oraz umowę realizacji audytu.
W związku z tym, że usługa jest dla Państwa bezpłatna, wymagamy następujących dokumentów niezbędnych do przyznania przez nas pomocy de minimis:

1. Wypełniony i podpisany Formularz zgłoszeniowy do projektu.
2. Sprawozdania finansowe za okres ostatnich 3 lat obrotowych sporządzanych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
LUB
Oświadczenie, że podmiot nie jest zobowiązany do sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
3. Kopię wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis jakie przedsiębiorca otrzymał w przeciągu 3 ostatnich lat.
LUB
Oświadczenie, że podmiot z powyższej pomocy nie korzystał.
4. Wyciąg z KRS (wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed zgłoszeniem do projektu)/ Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
5. Pełnomocnictwo/Prokura (w przypadku pełnomocnika/prokurenta).

UWAGA: Wszystkie dokumenty muszą być podpisane i opieczętowane przez uprawnione do reprezentacji osoby. W przypadku kserokopii musi byc ona potwierdzona za zgodność z oryginałem, data i podpis uprawnionej osoby.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej projektu.Piotr Nędzewicz edytował(a) ten post dnia 05.10.11 o godzinie 20:12