konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Tablica ogłoszeń

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe
zaprasza do udziału w projekcie
„Małopolskie Doradztwo Biznesowe”

· Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
· Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Uczestnikiem projektu może zostać przedsiębiorca, który:
· posiada status mikro, małego lub średniego;
· prowadzi działalność gospodarczą i posiada siedzibę, filię lub oddział na terenie województwa małopolskiego.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
· Finanse w przedsiębiorstwie
· Marketing
· Podatki
· Trendy i prognozy branżowe
· Zarządzanie przedsiębiorstwem
· Zarządzanie zasobami ludzkimi
· Doradztwo strategiczne
· Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
· Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.
Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.
Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.
Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Korzyści dla uczestnika projektu:
· Szansa na uzyskanie wiedzy i umiejętności, które mogą przyczynić się do zwiększenia zysków i/lub ograniczenia kosztów, co w konsekwencji podniesie konkurencyjność przedsiębiorstwa.
· Dynamiczny lub skokowy rozwój dzięki stosowaniu wypracowanej w ramach doradztwa strategii rozwoju firmy oraz obszarów objętych doradztwem.
· Szeroki zakres wsparcia – oferujemy doradztwo z 9 różnych obszarów (marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, doradztwo strategiczne, finanse w przedsiębiorstwie, podatki, trendy i prognozy branżowe, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami
w przedsiębiorstwie, doradztwo prawne).
· Zindywidualizowane podejście, wypracowanie skutecznych rozwiązań biznesowych – każde przedsiębiorstwo otrzyma pakiet kompleksowego doradztwa z wybranego zakresu „szyty na miarę potrzeb klienta”.
· Profesjonalna obsługa, wiedza i doświadczenie najlepszych doradców będących specjalistami w swej dziedzinie, posiadających wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz szeroki zakres wiedzy.
· Wiarygodność, doświadczenie oraz rzetelność realizatora – firma ART OF FINANCE świadczy usługi doradcze dla ok. 80-100 przedsiębiorstw rocznie, jest wiodącą firmą doradczą w województwie małopolskim.

Rekrutacja do projektu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67
Termin rekrutacji do IV edycji: 16 czerwca - 01 sierpnia 2012 r.

Więcej informacji:
http://aof-mdb.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witaj, niezależnie od tego czy znalazłeś/aś się tutaj przez przypadek czy też nie, masz okazję podjąć nietrudną decyzję, pozwalającą Ci na zmianę dotychczasowego życia. Możesz stać się człowiekiem niezależnym finansowo.

Pozwól, że przedstawię „narzędzie” służące do osiągania tej niezależności – jest nim program JustBeenPaid – to portal funkcjonujący w Internecie o niezwykłym potencjale zarabiania pieniędzy w zgodzie z zasadą: pieniądz robi pieniądz.

JustBeenPaid zawiera w sobie rewelacyjny program inwestycyjny o nazwie „JSS Tripler”, który pozwala uzyskiwać przychody dzienne na poziomie 2% a miesięcznie 60%.

Założycielem programu jest Frederick Mann, miliarder – inwestor i filantrop, któremu udało się stworzyć program (JustBeenPaid), który dzięki mechanizmowi trwałego zrównoważenia i restartu (o tym w dziale „Czym jest restart?”), daje nadzieję na istnienie i zarabianie pieniędzy w dotychczas nieosiągalnych przez nikogo ramach czasowych. Rzeczowo mówiąc, program ma trwać bez ograniczeń wypełniając swe zobowiązania wobec użytkowników i robi to już od 2004 roku. JSS Tripler to jedynie jego część, korzystanie z dobrodziejstw tego programu jest całkowicie darmowe, nie wymaga od nas żadnego wkładu funduszy, co więcej na start otrzymujemy od systemu skredytowane $10, aby móc dokonać pierwszej inwestycji i przekonać się jak program funkcjonuje. Jeżeli przekonamy się że wszystko sprawnie działa możemy stopniowo powiększać swoje inwestycje, nikt nie narzuca nam planu działania, wszystko zależy od nas, ile oraz kiedy.

Zapraszam do darmowej rejestracji:[url]http://adv.justbeenpaid.com/?r=o7ZtoNQje2/url]
Zainteresowanych zapraszam do dalszego kontaktu.
Agnieszka Jamrozik

Agnieszka Jamrozik Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Proponujemy Państwu profesjonalne czyszczenie rejestrów, skierowane do
klientów, którzy mieli problemy z terminowym regulowaniem rat kredytu, kart
kredytowych, wszelkiego rodzaju rachunków lub mają negatywną opinię m.in. w
BIK, KRD, BIG.

Pomożemy w usunięciu negatywnych wpisów, a co za tym idzie, podwyższeniu
zdolności kredytowej, podwyższając ocenę w Biurze Informacji Kredytowej, na
którym opierają się wszystkie banki, w których starasz się o kredyt.

Jeśli zamierzasz w najbliższym czasie wziąć kredyt, a nie jesteś pewny czy w
Twoim BIK-u nie widnieje jakaś negatywna historia, nie zastanawiaj się dłużej
i skontaktuj się z nami - na pewno to sprawdzimy!

Wejdź na naszą stronę: http://wymazbik.pl

lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 518 965 192

Podczas rozmowy telefonicznej lub w mailu prosimy o podanie kodu
promocyjnego: c49vjgrw (upoważnia on do 30% zniżki).

Temat: Tablica ogłoszeń

Małe i średnie przedsiębiorstwa wytwarzają ok. 60% unijnego PKB i generują blisko 70% miejsc pracy na rynku europejskim. Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach wraz z firmą Proarte MEDIA już po raz drugi organizują targi usług i produktów dla MŚP - BIZNES EXPO.

Wystawcy będą mogli nawiązać nowe kontakty biznesowe, przedstawić innowacyjne rozwiązania, jak i po prostu skonfrontować swoje podejście do biznesu z oczekiwaniami potencjalnych klientów.

Organizatorzy spodziewają się ponad 2000 odwiedzających.

Targi są wydarzeniem komplementarnym Europejskiego Kongresu MŚP objętego honorowym patronatem prezydenta RP oraz przewodniczących Komisji Europejskiej oraz Parlamentu Europejskiego.

Karta zgłoszeniowa oraz regulamin dostępne są na stronie PROARTE oraz Kongresu.

Zapraszam też do śledzenia informacji o wydarzeniu na stronie Facebooka:
https://www.facebook.com/events/332588223491579/
można potwierdzić chęć udziału w targach oraz zaprosić znajomych lub kontrahentów do odwiedzenia stoiska!


Obrazek
Łukasz Gwara

Łukasz Gwara www.dih.pl -
właściciel

Temat: Tablica ogłoszeń

Arena biznesu! Biznes! Handel! Sprzedaż! Kontakty!

A co z wypoczynkiem? ładowaniem "baterii" życiowych?, z wakacjami?

Byliście już może gdzieś?

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji choć trochę wypocząć lub szukacie właśnie pomysłu na kolejny mały wypad to tak się składa, że mam do oddania 2 vouchery dla dwóch osób na weekendowy pobyt w hotelu Olandia:)

Co trzeba zrobić? Po więcej informacji zapraszam do mojej grupy oneBusiness.
Obiecuje, że atrakcji jest więcej:)

Pozdrawiam,
Łukasz GwaraŁukasz Gwara edytował(a) ten post dnia 21.08.12 o godzinie 12:25
Grzegorz Kaczmarek

Grzegorz Kaczmarek Drukarz, operator
frezarki, Drukarnia
Berg

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

Poszukuję doradców finansowych, doradztwa finansowe, domy kredytowe, chwilówki, pośredników finansowych i nieruchomości w celu nawiązania współpracy z firmą wymazBIK.pl
Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą, proszę o kontakt przez GL.

Pozdrawiam serdecznie
Grzegorz Kaczmarek
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Obrazek


Szkolenie „Kontrola Emocji i Stresu
z wykorzystaniem Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ I) (edycja 2)


* Czy zawodowo zajmujesz się pomaganiem ludziom i do tej pory nie poznałeś / nie poznałaś Racjonalnej Terapii Zachowania?

* Chcesz pomóc sobie lub komuś bliskiemu poradzić sobie z emocjami i stanami takimi jak: złość, lęk, depresja, poczucie niższości, poczucie winy czy fobia społeczna (w tym lęk przed wystąpieniami publicznymi) ?

* Zmagasz się z przewlekłymi chorobami takimi jak uzależnienie, AIDS, nowotwór?

* Obserwujesz u siebie oznaki wypalenia zawodowego?

* A może po prostu interesujesz się rozwojem osobistym i chcesz poznać praktyczną metodę i skuteczne narzędzie przydatne w tym obszarze?

Jeśli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, na którekolwiek z poniższych pytań, ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Szkolenie polecamy:

* Osobom profesjonalnie zajmującym się pomaganiem innym ludziom
(m.in. coachom, terapeutom, trenerom, pracownikom służb medycznych, oświaty, pomocy społecznej)

* Osobom szukającym wsparcia w rozwiązaniu swoich trudności emocjonalnych: lęk, depresja, niekontrolowana złość, poczucie niższości lub poczucie krzywdy

* Osobom cierpiącym z powodu uzależnienia lub innej przewlekłej choroby

* Wszystkim osobom interesującym się rozwojem osobistym

Najważniejsze korzyści z udziału w warsztacie:

* Zdobędziesz wiedzę i praktyczne narzędzia przydatne w radzeniu sobie z codziennymi trudnościami emocjonalnymi: stres/u], [u]lęk, nadmierna złość, poczucie niższości, stany depresyjne, poczucie winy, lęk przed wystąpieniami publicznymi a także wypalenie zawodowe

* Jeśli cierpisz z powodu jakiejś formy uzależnienia, poznasz techniki, dzięki którym łatwiej Ci będzie je kontrolować

* Jeśli cierpisz na przewlekłą chorobę, np. nowotwór złośliwy czy też AIDS, nauczysz się racjonalnego (zdrowego) podejścia do niej, dzięki czemu obniżysz swój poziom stresu i wspomożesz proces zdrowienia

* Poznasz techniki RTZ i nauczysz się ich praktycznego stosowania

* Otrzymasz certyfikat ukończenia kursu RTZ I, który da Ci prawo uczestniczenia w bardziej zaawansowanych kursach z tego zakresu

* Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia doszkoleniowego.

Termin i czas trwania warsztatu:
Warsztat odbędzie w dniach 27, 28 i 29 października (Sb – Pn), g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa).

Liczebność grupy: 12 osób

Jakość warsztatu
I edycja szkolenia została oceniona bardzo dobrze (ocena 5,2 / max. 6).
100% uczestników zadeklarowało chęć polecenia warsztatu swoim znajomym.
Szkolenie zostało ocenione jako „w dużym stopniu dające impuls do wprowadzenia zmian w swoim życiu”.

Wysoka ocena szkolenia utrzymała się w okresie co najmniej tygodnia, a 3 na 11 uczestników po tygodniu oceniło szkolenie jeszcze wyżej niż tuż po jego zakończeniu.

Najważniejsze obserwowane efekty szkolenia to: wzrost poczucia kontroli swoich stanów emocjonalnych, możliwość realnego wpływania na natężenie odczuwanych emocji, wzrost zdolności odróżniania faktów od opinii oraz przekonań.

Prowadzący: Tomasz Drożdż

Organizatorzy:
Za organizację i promocję szkolenia „Kontrola emocji i stresu z wykorzystaniem Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ I) odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.

Cena szkolenia: w przedpłacie do 7 października 635 zł brutto
Od 8 października cena wynosi: 731 zł

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: [url] biuro@intuikon.pl [/url]

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Warsztat%20Kontroli%20Emocj...

Zapraszamy do podzielenia się tym wydarzeniem i zapraszania znajomych. NAPRAWDĘ WARTO!
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Pobierz teraz!
Magdalena Czepczyk

Magdalena Czepczyk Asystentka Dyrektora
Krajowego

Temat: Tablica ogłoszeń

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na studia podyplomowe na kierunku: Akademia Trenerów Biznesu. Zapewniamy atrakcyjny harmonogram zajęć, wykwalifikowanych wykładowców – trenerzy biznesowi Laboratorium Arkanów Biznesu (posiadający duże doświadczenie zarówno biznesowe jak i psychologiczne) oraz nauczyciele akademiccy, 5. dniowy trening interpersonalny wraz z warsztatem procesu grupowego w cenie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-katowice/...

Kontakt:
Magdalena Czepczyk
Tel: 519-351-112
e-mail: magdalena.czepczyk@lab.xo.pl
Dawid Minda

Dawid Minda Główny Informatyk,
Life Master

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek
Michal Zulinski

Michal Zulinski Web/UI Designer

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam !

Uczestniczę w profesjonalnym zespole freelancerów - grafików, programistów i marketingowców. Ze względów formalnych przedstawię naszą ofertę prywatnie. Jestem młodego pokolenia freelancerem, designerem specjalizującym się w projektowaniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Jestem otwarty na wiele propozycji dot. współpracy (zlecenia, partnerstwo, portale dochodowe, itp.). Poszukuję także programisty do tworzenia ciekawych, portali (podział zysków).

Portfolio: http://zulikwsp.deviantart.com/gallery

W razie zainteresowania proszę o kontakt, przejdziemy "do rzeczy".

(+48) 504 444 641
mzulinsky [] gmail []com

Pozdrawiam, Michał Żuliński
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-20.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-27-28.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
-12.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash – poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-06-07.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:
-20-21.10.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...
Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Tablica ogłoszeń

SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!

Inauguracja sezonu 2012/2013

Już w tę sobotę - 22.09 zainaugurujemy nowy sezon taneczny! W programie nasze najnowsze perełki :
- etiuda "Jestem" (choreografia Kaja Będkowska-Klar)
- spektakl "E.M" (choreografia Katarzyna Prządo, proj. wideo Dawid Kozłowski)
- gościnnie krótka forma taneczno - teatralna " Święto Wiosny" pod kierownictwem Doroty Gaudyn- Otowskiej

Wstęp wolny. Do zobaczenia!

Sobota godz.19:00, Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży, ul.Wietora 13/15, Kraków

WARSZTATY TEATRU TAŃCA FLAMENCO

Zapraszamy na kojelną edycję w sezonie 2012/2013

Flamenco jest sztuką dynamicznie rozwijającą się. Sanowi inspirację dla wielu współczesnych artystów, którzy czerpiąc z bogatej tradycji flamenco puro, używają jej do tworzenia własnych aranżacji tanecznych, muzycznych, czy teatralnych. Flamenco może stać się językiem w którym wyrażamy myśli, uczucia i opowiadamy swoje historie.

Warsztaty Teatru Tańca Flamenco są projektem łączącym flamenco z technikami teatru tańca. Takie połączenie pozwala na rozwinięcie potencjału twórczego, podniesienie poziomu kreatywności, czy nabycie umiejętności współdziałania w grupie. Flamenco użyte jako środek wyrazu pomaga rozwinąć świadomość ciała i ekspresję, pozwala na wyzwolenie emocji, prowadzi do odkrycia niepowtarzalności i piękna artysty.

Zapraszamy wszystkie osoby otwarte na nowe, ciekawe wyzwania i pragnące przeżyć artystyczna przygodę.

Zajęcia będą się odbywały w formie dwudniowych spotkań - raz w miesiącu w weekned, po 6 godzin dziennie, przez okres roku szkolnego (9 miesięcy).

W programie zakłada się, że uczestnicy stworzą własny spektakl (etiudę) teatru tańca, jako efekt końcowy warsztatów. Pomysł twórczy, scenariusz, choreografia, projekt scenografii spektaklu, będzie pochodził od uczestników warsztatów. Instruktorzy przygotują uczestników do samodzielnej pracy, przeprowadzając zajęcia obejmujące:

- taniec flamenco i pracę z rytmem

- świadomość ciała

- podstawy choreografii i kompozycji scenicznej

- emisję głosu

- techniki teatralne

- pracę ze muzyką, światłem, scenografią i kostiumami

- inne techniki tańca, tj. taniec współczesny, jazz, tańce indyjskie, orientalne

Po zakończeniu warsztatów spektakl zostanie przedstawiony publicznie.

Termin:

Kolejne spotkania w semestrze letnim planowane są na:

27, 28. X. 2012

24, 25. XI 2012

15, 16. XII 2012

Godz.

10.00 - 13.00 - część I

13.00 - 14.30 - przerwa

14.30 - 17.30 - część II

Koszt:

Każde spotkanie weekendowe (12 h) - 180 zł

Zapisy:

Chętnych prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres: szkola@stlapasion.pl, lub kontakt telefoniczny 502 136 783.

Uwaga!
Dla osób spoza Krakowa istnieje możliwość noclegu w pobliżu szkoły
DO ZOBACZENIA!!!!

http://flamenco-krakow.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń

Szkolenia Październik 2012

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 01.10.2012
Jak prowadzić spotkania handlowe, by sprzedać i zyskać wiernego Klienta?

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje …

Coaching i mentoring 02-03.10.2012
Jak efektywnie dbać o rozwój pracowników?

Szkolenie przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, osób zaangażowanych w zarządzanie zasobami ludzkimi, kierujących zespołami projektowymi, pracowników działów personalnych.
W ramach szkolenia uczestnicy …

Tajniki Perfekcyjnej Komunikacji 15-15.10.2012
Efektywne sposoby i techniki komunikacji interpersonalnej.

Umysł intuicyjnie jest świętym darem, a racjonalny wiernym jego sługą. Stworzyliśmy społeczeństwo, które czci sługę zapominając o darze” – Albert Einstein. Przedstawienie niewiarygodnie skutecznych technik …

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 19.10.2012
Jak sprzedawać i umawiać spotkania z Klientami?

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do …

Moc Efektywnego Działania 22-23.10.2012
Jak efektywnie zarządzać swoim czasem, by zdążyć ze wszystkim i mieć na wszystko czas?

Warsztaty efektywnego działania przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy chciałyby efektywnej wykorzystywać dostępny im czas i odnosić sukcesy. Uczestnicy warsztatów poznają …

Potęga Perswazyjnego Języka 26.10.2012
Jak skutecznie wpływać na rozmówców i przekonywać ich do swoich racji?

Warsztaty zaawansowanych technik komunikacji i wywierania wpływu wykorzystujące wiedzę na temat programowania neurolingwistycznego. Przeznaczone są dla wszystkich osób chcących …

Cross i up selling 29.10.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?

Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta, przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś. Współczesny klient to …

zapraszamy na nasze szkolenia :)
http://systemysa.pl
Tomasz Zieliński

Tomasz Zieliński
www.tomekzielinski.p
l

Temat: Tablica ogłoszeń

Zainwestowałeś w reklamę ( ulotki, prasa, internet, inne) ? - SPRAWDZIMY DLA CIEBIE JEJ SKUTECZNOŚĆ - opieraj własne decyzje biznesowe na faktach a nie na obietnicach - szczegóły na - spaceway.biz.pl
Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Tablica ogłoszeń

Dzień dobry!

W tym tygodniu (1.10.2012) rozpoczynamy w szkole La Pasión regularne
zajęcia. Serdecznie zapraszam na zajęcia z techniki i choreografii flamenco,
flamenco pilates i na zajęcia III Edycji Teatru Tańca Flamenco. Aktualne
informacje dotyczące kursów - harmonogram, cennik, regulamin, znajdują się na
naszej stronie http://flamenco-krakow.pl
Zapisy przyjmujemy pod adresem szkola@stlapasion.pl, lub tel. 502136783,

Zapraszamy, do zobaczenia!

Pozdrawiam serdecznie
Kaja Będkowska-Klar

menedżer
Dorota Gawron, tel.883503509

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET

Trzy w pełni wyposażone sale szkoleniowe czekają na Was :)

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....


SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Daniel Awęcki

Daniel Awęcki Zapraszam do
współpracy.

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Chętnie nawiąże współpracę z firmami w zakresie produktów wizerunkowo/reklamowych.
Prowadzę agencję reklamową która specjalizuje się w trzech zakresach działalności:
-Poligrafia
-Torby z nadrukiem reklamowym
-Gadżety reklamowe

Jeżeli potrzebujecie Państwo wizytówek, teczek, ulotek, długopisów w wersji spersonalizowanej a to wszystko włożyć do torby z Państwa logiem, i obdarować swojego partnera biznesowego zapraszam do kontaktu.
d.awecki@dankar-reklama.pl
http://dankar-reklama.pl



Wyślij zaproszenie do