Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Zapraszam serdecznie na najlepsze spotkania networkingowe w Katowicach i Krakowie, organizowane w ramach Projektu Wspierania Przedsiębiorczości.

http://www.youtube.com/watch?v=Veg1nyh9kGE

Spotkanie w Katowicach - 24.04.2012 o godz. 18:30. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-katowice/

Spotkanie w Krakowie - 27.04.2012 o godz. 18:30. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-krakow/
Spotkanie w nowoczesnym Business Link

Obrazek


Ze względu na ograniczoną ilość miejsca REJESTRACJA jest OBOWIĄZKOWA!

Agenda spotkania:
1. rejestracja uczestników - ok. 15 minut przed rozpoczęciem
2. Prezentacja Projektu PWP - ok. 15 min.
3. Prezentacja wybranego Partnera Projektu - 20 min.
4. Przedstawienie działalności uczestników. Każdy będzie mógł zaprezentować swoje przedsięwzięcie, jakich poszukuje kontaktów (ok.1 min. na osobę);
5. Rozmowy indywidualne, wymiana wizytówek - ok. 1h

KORZYŚCI ZE SPOTKANIA
1. Nowe Kontakty Biznesowe
2. Możliwość dołączenia do współpracującej grupy biznesowej
3. Poznanie nowych osób
4. Możliwość zdobycia nowych lukratywnych kontraktów

Obsługa Agencja Hostess "Attler Art" http://www.attlerart.pl/

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów, katalogów etc.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformę pośrednictwa = 29 + 1 (akcja charytatywna) PLN - pobierana na miejscu.

Można zaprosić przedsiębiorcze osoby, z grona swoich znajomych, partnerów biznesowych.

Preferowany strój biznesowy.

Osoby, które będą na spotkaniu trzeci raz, proszone są o przyniesienie wypełnionej deklaracji partnerskiej.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów i współpracy.

Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator Kraków i Katowice
tel. 668-039-780
mgodlewski@projektwp.pl
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w BEZPŁATNEJ KONFERENCJI „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń

17-18.05.2012

Rozwój Efektywnych Zespołów Pracowniczych 17-18.05.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?


Obrazek


Szkolenie przeznaczone głównie dla kadry menedżerskiej, osób zaangażowanych w zarządzanie zasobami ludzkimi, kierujących zespołami projektowymi, pracowników działów personalnych. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z metodami ….

więcej informacji

wybierz promocje
Monika S.

Monika S. Digital Learning
Congress

Temat: Tablica ogłoszeń

8 maja w Krakowie i 9 maja w Katowicach odbędą się spotkania z cyklu Kapitał na start pt.: Rewolucja czy ewolucja - sposób na innowacyjny start-up.

Swoim doświadczeniem oraz radami w prowadzeniu biznesu podzielą się m.in. Webshake.TV, Topicmarks, Lingapp, Time Solutions, Unico Software oraz Mementis.

O priorytetach w inwestowaniu w stat-up’y opowie Ponadregionalna Sieć Aniołów Biznesu - Innowacja, Epic Ventures, TLP Inwest, IBM Polska oraz Inkubator Obserwatorium Zarządzania.

Spotkania mają na celu przybliżenie tematyki finansowania przedsiębiorstw na wczesnym etapie rozwoju, przedstawienie ścieżek rozwoju działalności start-up, zaprezentowanie logiki działań inwestorów oraz drogi jaką Pomysłodawca musi przejść, aby pozyskać kapitał. Wydarzenia podzielone są na dwa bloki tematyczne.

W pierwszej części zatytułowanej „Start-up okiem Pomysłodawcy” czołowi przedstawiciele przedsiębiorstw powstałych w oparciu o innowacyjne pomysły odpowiedzą na pytania:Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w działalności start-up?Jaką drogę trzeba przejść, aby pozyskać Inwestora?Jak wygląda współpraca z Inwestorem?Jak chronić i skutecznie wdrażać pomysł na biznes?

Podczas bloku „Start-up okiem Inwestora”, osoby inwestujące kapitał w przedsięwzięcia na wczesnym etapie rozwoju podzielą się informacjami :

- Czego Inwestor oczekuje od Pomysłodawcy?

- Jakie są priorytety i logika interesów Inwestora?

- Rewolucyjny, czy ewolucyjny - który pomysł ma szanse na pozyskanie kapitału?

- Jakie formy wsparcia oferują Inwestorzy?

Udział w seminarium jest bezpłatny. Rejestracje na wydarzenie odbywa się na stronie Inkubatora Obserwatorium Zarządzania http://inkubator.obserwatorium.pl/spotkania


Organizatorem cyklu seminariów Kapitał na start jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do czytania artykułu:

,,A może pasek do tego?'.

Obrazek


Marzeniem wielu z nas jest błogie uczucie pozostające po zakupach. Kiedy je odczuwamy? Co musi się wydarzyć, aby utrzymywało się w nas wrażenie, że kupiliśmy wszystko co …
czytaj dalej

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


zajrzyj :)

znajdź :)

zapisz się :)

szkolenia dla Ciebie :)

Zapraszamy

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna M.

Anna M.
www.drogeria-ekologi
czna.pl Produkty
ekologiczne,
kubeczk...

Temat: Tablica ogłoszeń

Serdecznie polecam: http://www.floy.pl - tu znajdziesz osobę do sprzątania, mycia okien, opiekunkę, osobę do korepetycji i wielu innych prac dla domu i rodziny.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie Justyna G. edytował(a) ten post dnia 12.06.12 o godzinie 13:49
Łukasz Szczęsny

Łukasz Szczęsny trener design
thinking, ekspert w
procesowym tworzeniu
pr...

Temat: Tablica ogłoszeń

LADIES w ICT

23 maja 2012 r. zapraszamy do samego serca Katowic - do restauracji Oko Miasta na Rondzie - wszystkie zainteresowane Panie - businesswoman, urzędniczki, studentki, nauczycielki, gospodynie domowe, sportsmenki, artystki, które chciałby dowiedzieć się jak udoskonalić swoje życie prywatne lub zawodowe dzięki nowoczesnym technologiom.

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego jako instytucja propagująca wykorzystanie nowych technologii w życiu codziennym, organizuje konferencję tylko dla kobiet w ramach obchodów Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego. W programie wystąpienia kobiet, które podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami o tym, jak na co dzień wykorzystują nowoczesne technologie. Ponadto koncert zespołu jazzowego oraz konkurs z nagrodami.

Udział jest bezpłatny, jednak liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowyŁukasz Szczęsny edytował(a) ten post dnia 10.05.12 o godzinie 11:46

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Ruszyła IV edycja Darboven Idee Grant- konkursu dla przedsiębiorczych Polek na innowacyjny pomysł na biznes. Nagroda główna to 100 000 zł. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 15 września 2012 roku. Więcej na http://darbovenideegrant.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Tablica ogłoszeń

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413
Tomasz Owczarek

Tomasz Owczarek Księgowy, doradztwo
gospodarcze,
consulting

Temat: Tablica ogłoszeń

BIURO RACHUNKOWE OWCZAREK JOLANTA we Wrocławiu
tanio i profesjonalnie poprowadzi księgowość Państwa firmy.

Już od 2003 roku efektywnie świadczymy usługi w zakresie księgowości we Wrocławiu. Oferujemy kompleksową obsługę księgowo-kadrową, ale specjalizujemy się w obsłudze mikroprzedsiębiorców oraz małych firm rozliczających się w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów oraz ryczałt.

Szanujemy czas i pieniądze naszych Klientów, dlatego bezpłatnie sami odbieramy i dostarczamy wszystkie niezbędne dokumenty. Dzięki nam będą mogli Państwo całkowicie skupić się na kluczowych dla siebie procesach i bezstresowo rozwijać swój interes.

Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów, dlatego korzystamy z najlepszych programów księgowo-kadrowych na rynku oraz ściśle przestrzegamy tajemnicy handlowej. Ponadto za całość świadczonych przez nas usług bierzemy pełną odpowiedzialność, co potwierdzone jest niezbędnym ubezpieczeniem naszego biura.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NAMI
tomasz.owczarek@jobiuro.pl
tel. 601 581 102

Więcej na http://jobiuro.pl



Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Serdecznie zapraszamy
Szkoła Tańca Flamenco La Pasión - Pokaz Szkoły 2012
Flamenco nasza Pasja

23.06.2012 godz.18:00

Klub Gwarek , ul. Reymonta 17 Kraków

Taneczne podsumowanie rocznej pracy kursantów

Pokaz instruktorów szkoły

Formacji tanecznej La Pasión

Solistek zespołu Apasionados

LEKCJA TAŃCA FLAMENCO DLA WSZYSTKICH

Po pokazie chętnych zapraszamy na wspólne oglądanie meczu ćwierć finałowego.
Więcej informacji na http://flamenco-krakow.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Lech Tkaczyk pisze:
do asystent Adam Nowak

Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie,posiadasz własnego laptopa,znakomicie poruszasz się w sieci,portalach internetowych,
jesteś osobą kreatywną,masz łatwość nawiązywania kontaktów z kontrahentami,potrafisz pisać,zapraszamy do odbycia bezpłatnego miesięcznego stażu w wydawnictwie we Wrocławiu, dzięki temu znakomicie uzupełnisz swoje cv,
podstawą przyjęcia na staż jest rozmowa kwalifikacyjna.
Staż nie wymaga ciągłego przebywania w firmie.
Pozdrawiam
http://wydawnictwo-astrum.pl
Lech Tkaczyk
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Tablica ogłoszeń

TYLKO W MIASTOSZKOLEN.PL
Michał Wawrzyniak właściciel i główny trener MentalWay.pl przeprowadzi specjalnie dla słuchaczy/czytelników/partnerów MiastoSzkolen.pl szkolenie pt: "Finansowe Kłody"


Obrazek


ZAREZERWUJ MIEJSCE NA SZKOLENIU: http://michalwawrzyniak.miastoszkolen.pl/


Sprawdź to co ma do powiedzenia Michał Wawrzyniak w najbliższy czwartek 05.07.2012 o 20:00!



Wyślij zaproszenie do