Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 1 rodzajem studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 11 Luty 2012r. (sobota), godz. 9:00-15:00.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maria Banduła

Maria Banduła Koordynator
projektów
szkoleniowych,
INPROGRESS

Temat: Tablica ogłoszeń

Propozycja dla zapracowanych

Chcesz udokumentować swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami? Brak czasu doskwiera coraz mocniej?

Tylko u nas proponujemy idealne rozwiązanie – edycja weekendowa akredytowanego Szkolenia PRINCE2 Foundation i PRINCE2 Practitioner.

Tylko u nas:
- szkolenia prowadzone przez najlepszych trenerów z Polski,
- akredytowane materiały w przejrzystej formie,
- akredytowane podręczniki oraz praca przed kursem trafia do Państwa juz na 2 tygodnie przed startem - dajemy czas na oswojenie się z tematyką zanim wejdziesz na salę szkoleniową,
- certyfikaty uczestnictwa w kursie oraz certyfikat ukońćzenia egzaminu.
- egzamin w cenie kursu!

Zachęcam do skorzystania z oferty:

Pierwszy etap - poziom Foundation - Kraków edycja weekendowa 03-04.03 i 10-11.03.2012r.

Drugi etap - poziom Practitioner - Kraków 19-20.05.2012 i egzamin 27.05.2012r.

Dla wszystkich chętnych przygotowaliśmy specjalne zniżki - dowiedz się więcej!

Kontakt:

INPROGRESS
tel.: 123-579-579
biuro@inprogress.pl
http://inprogress.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


już 27.02.2012

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Ewelina A.

Ewelina A. Właścicielka marki
Afandi Oriental
Dream.

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do świata naturalnych olejków z Maroka - między innymi olejki arganowe, różane które sprowadzam bezpośrednio od producenta: http://www.casablanca.sklep.pl/olejki-naturalne-bio-c-...

Znajdź i polub nas na Facebooku:
http://www.facebook.com/sklep.casablanca
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 2 studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 25.02 2012r. (sobota), godz. 9:00-16:00.
Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek
Mirosław Marchlewski

Mirosław Marchlewski Pogłaszcz psa, a
znajdziesz stałe
zajęcie.

Temat: Tablica ogłoszeń

Po udanej, pierwszej i drugiej edycji Dog Fun Fest w roku 2010,2011, zorganizowanej przez fundację 2 PLUS 4, czas na trzecią odsłonę tej imprezy.
Nie może Was zabraknąć! Bądźcie z nami już w czerwcu 2012 Park Południowy we Wrocławiu;-)
ZAPRASZAMY:)

Poszukujemy sponsorów, oraz firmy chętne do współorganizacji imprezy.
Dla każdego znajdzie się miejsce, wystarczy mieć pomysł i wizje.
komtakt: dwapluscztery@gmail.com
grupa: http://www.goldenline.pl/forum/fundacja-2-plus-4Mirosław Marchlewski edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 18:16
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń

Jeżeli chcesz sprawdzić jak na ciebie działa przekaz podprogowy wejdź na FB i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń na Marzec 2012 – ten umieszczony 28 lutego :)

Uwaga!!! Film tylko dla odważnych, zawiera przekaz podprogowy :) Oglądasz na własną odpowiedzialność!!!

zapraszam :)

i jak już nas odwiedzisz Kliknij Lubię to dla naszej strony :)
Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Tablica ogłoszeń

Obóz letni SMART&RICH KID
Mądre Bogate Dziecko

Boszkowo, 01-11. 08. 2012


Obrazek


Jak pomóc dziecku, by było nie tylko mądre, ale i bogate?
Jak zmotywować je do nauki języka angielskiego?
Dlaczego język angielski jest tak bardzo potrzebny w biznesie?
Możesz zacząć od obozu letniego, który dla Was przygotowaliśmy.

Dla kogo:
Dla dzieci w wieku 8-14 lat (po I klasie gimnazjum)
Dla tych, którzy mają poczucie humoru, otwartą głowę, zapał i chęci, by się dobrze bawić, a także zdobywać nowe doświadczenia.
Dla młodych zdobywców, odkrywców i szczęśliwych ludzi, którzy kreują swą przyszłość i potrafią brać z życia, to co najlepsze.

Cele obozu:
 Wypoczynek w aktywnym kontakcie z przyrodą
 Przyswajanie języka angielskiego podczas zabawy
 Poznanie nowych zabaw i gier edukacyjnych
 Kształcenie podstaw inteligencji finansowej

ZOBACZ SZCZEGÓŁY: http://alinanowaczyk.com/oboz_2012/richkid.htm

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

TO JUŻ OSTATNIA CHWILA, ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE TECHNIK NEGOCJACYJNYCH ZA JEDYNE 120 zł

Przekonaj się, że tematyka negocjacji nie musi być trudna, nudna i... biznesowa. Sprawdź, jak wiele rozmaitych umiejętności przydatnych zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach możesz przećwiczyć, uczestnicząc w warsztacie:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH.

Proponujemy Ci 16-godzinne zajęcia, podczas których:
- przećwiczysz swoją umiejętność argumentacji
- poznasz i przećwiczysz wiele podstawowych technik negocjacyjnych
- nauczysz się panować nad stresem towarzyszącym trudnym sytuacjom
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji
- rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne
- poznasz fajnych ludzi, z którymi spędzisz czas miło i owocnie!

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

TERMIN WARSZTATU:
24-25 marca 2012
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

MIEJSCE:
Łódź, Plac Zwycięstwa 2

CENA:
Tylko teraz za 16-godzinny warsztat zapłacisz jedynie 120 zł

WIĘCEJ O WARSZTACIE NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704 (po godz. 16)

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do lektury nowego artykułu:

Poznaj i pokonaj stres.

Stres - to jedno z tych pojęć, które stało się na tyle popularne, że na co dzień nie zastanawiamy się co... Cztaj dalejAgnieszka Pora edytował(a) ten post dnia 26.03.12 o godzinie 21:01
Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Tablica ogłoszeń

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe zaprasza do udziału w projekcie „Małopolskie Doradztwo Biznesowe”.

Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Uczestnikiem projektu może zostać przedsiębiorca, który:
• posiada status mikro, małego lub średniego;
• prowadzi działalność gospodarczą i posiada siedzibę, filię lub oddział na terenie województwa małopolskiego.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
• Finanse w przedsiębiorstwie
• Marketing
• Podatki
• Trendy i prognozy branżowe
• Zarządzanie przedsiębiorstwem
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Doradztwo strategiczne
• Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
• Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.

Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.

Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
W ramach tego etapu projektu przedsiębiorstwo może skorzystać z jednego lub więcej obszarów świadczonych przez AOF usług doradczych, jednak łączny wymiar godzin doradztwa bezpośredniego nie może przekroczyć liczby godzin przewidzianej dla danego przedsiębiorstwa w zależności od jego wielkości. Doradztwo dla małopolskich przedsiębiorstw realizowane będzie przez wykwalifikowanych
i doświadczonych doradców, specjalistów w wyżej wymienionych zakresach tematycznych.

ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.

Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67, http://aof-mdb.pl, http://aof.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Zaproszenie do współpracy
Witam Serdecznie,
Jestem członkiem zespołu wdrażającego nowatorskie i kompleksowe projekty w zakresie szkoleń i doradztwa dla biznesu oraz obsługi kadrowej firm . Spółka Ammer Zeitarbeit Polska wraz z JP Group przygotowała rozwiązanie dające możliwość zaoszczędzenia znacznych środków finansowych. Chętnie przedstawię proponowane rozwiązania – zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia

Natalia Rurak
tel. 71 794 81 90
natalia.rurak@jpgroup.com.pl
n.rurak@ammerzeitarbeit.pl
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawić!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:

Więcej informacji oraz pełne programy szkoleń znajdą Państwo na stronie http://www.smgkrc.com

Warsztat menedżerski – coaching inteligencji emocjonalnej menedżera
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: AGNIESZKA MICHALSKA-RECHOWICZ
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 7-8.05.2012; 30-31.07.2012; 25-26.10.2012; 10-11.12.2012

Assessment i development centre
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MARCIN BAŃSKI
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 5-6.06.2012; 25-26.09.2012; 3-4.12.2012

Motywowanie pracowników
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MARCIN BAŃSKI
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 19-20.06.2012; 16-17.10.2012;

Obsługa klienta w sytuacji reklamacji
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: BARBARA MASTALERZ, URSZULA SENDOR
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 22-23.05.2012; 12-13.11.2012

Planowanie sukcesu zawodowego
CENA SZKOLENIA: 590,00 PLN netto
TRENER: MAGDALENA KRACZLA
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 5.06.2012; 9.10.2012; 11.12.2012

Psychologia obsługi klienta
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: BARBARA MASTALERZ, URSZULA SENDOR
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 20-21.06.2012; 11-12.09.2012

Skuteczna rekrutacja i selekcja
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MAGDALENA KRACZLA
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 15-16.05.2012; 2-3.10.2012; 27-28.11.2012

Skuteczny sprzedawca
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MAREK BOGACZ
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 17-18.05.2012; 10-11.10.2012

Sposoby radzenia sobie ze stresem życiowym i zawodowym. Trening antystresowy
CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
TRENER: MAGDALENA KRACZLA
MIEJSCE: Katowice
TERMINY: 29-30.05.2012; 23-24.10.2012; 4-5.12.2012
Radosław Gieras

Radosław Gieras Student, AGH Kraków

Temat: Tablica ogłoszeń

INTENSYWNE KURSY JĘZYKOWE METODĄ USTA-USTA!

czyli TY nabierasz w nie wody, my je otwieramy!

Już od 16 kwietnia ruszamy z serią intensywnych kursów językowych.

Specjalnie 2 oferty do wyboru:

1)
- 3 miesiące intensywnej nauki wybranego języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego

- 48 godzin zajęć, po 4 godziny lekcyjne tygodniowo (2 x 90 min)
-doświadczeni lektorzy
-małe grupy (6-7 osób)

Cena kursu trzymiesięcznego : jedyne 480 zł !

2)
- 6 tygodniowe BARDZO intensywne kursy wybranego języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego
- 36 godzin zajęć, po 6 godzin lekcyjnych tygodniowo ( 3x90 min)
-doświadczeni lektorzy
-małe grupy (6-7 osób)

Cena kursu sześciotygodniowego : jedyne 360 zł !

Studenckie Centrum Kształcenia
Kraków
ul Krótka 8
Proszę o kontakt na
530-468-636Radosław Gieras edytował(a) ten post dnia 06.04.12 o godzinie 14:10
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Inwestorzy,

Aquarius Property Investments serdecznie zaprasza do udziału w konferencji on-line, której tematem będzie inwestowanie w nieruchomości przy udziale spółki inwestycyjnej API Inwestor 1 Sp. z o.o.

Konferencja odbędzie się 12.04.2012 o godzinie 20.00

W celu uzyskania szczegółowych informacji osoby zainteresowane proszę o kontakt pod adresem paulina@aquarius-investments.eu.

Z poważaniem,
Paulina Kościukiewicz



Wyślij zaproszenie do