Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica ogłoszeń

http://biznes2biznes.com - portal współpracy małych i średnich przedsiębiorstw bezpłatne narzędzie, które umożliwi nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.

Dodaj bezpłatną ofertę (także w formie wideo) w następujących działach:
- szukam inwestora,
- zainwestuję w firmę.
- kupię firmę,
- sprzedam firmę,
- kupię produkty/usługi,
- sprzedam produkty/usługi,
- nawiążę współpracę,
- nieruchomości,
- praca,
- barter.

Publikujemy oferty kupna i sprzedaży, poszukujemy kontrahentów, źródeł finansowania oraz nowych rynków zbytu dla Twoich produktów i usług.

Zarejestruj się, aby bezpłatnie:

- dodawać własne oferty,
- mieć dostęp do danych kontaktowych oferentów,
- otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach,
- dodać prezentację swojej firmy.

http://biznes2biznes.com

oferty@biznes2biznes.com

http://www.youtube.com/watch?v=KpBMuZjUzJo
Robert Walkowski

Robert Walkowski 10rano - Myśl
nowocześnie

Temat: Tablica ogłoszeń

Bezpłatny Start® oznacza w pełni funkcjonalną, bezpłatną wersję programu Varico, która pozwala na zapoznanie się ze wszystkimi możliwościami programu przez okres 30 dni. Po tym czasie działanie programu nie zostanie ograniczone, a jedynie spowolnione. Co więcej, tylko teraz razem z wersją Bezpłatny Start® otrzymasz również darmową ochronę swojego komputera aż przez 90 dni od firmy G Data!


Obrazek


Dodatkowo, przez cały okres pracy w programie w wersji Bezpłatny Start zyskujesz:
- nielimitowane wsparcie techniczne;
- filmy instruktażowe prezentujące program;
- dostęp do Bazy Wiedzy i FAQ.

Pobierz Bezpłatny Start®:
http://www.varico.pl/bezplatny-start
Maciej Cybulski

Maciej Cybulski Magik od WordPressa,
secjalista SEO

Temat: Tablica ogłoszeń

"Nareszcie!, znalazłam nauczyciela, który potrafi pokazać, że WordPress to nie tylko sposób na wywnętrznianie się ciuchomaniaczek i zafiksowanych na punkcie „stworzenia nowoczesnej jajecznicy” z jajek na twardo..." to tylko fragment jednych z ostatnich referencji jakie otrzymałem po ostatniej edycji warsztatów z WordPress'a. http://wordpress.edu.pl/referencje-2/

Zapraszam na kolejną edycję warsztatów
„Podstawy WordPress’a – projektowanie i zarządzanie własną stroną internetową”
W promocyjnej cenie tylko do 25.11 czyli do poniedziałku http://wordpress.edu.pl/warsztaty-grupowe/

Obrazek
Piotr Warawko

Piotr Warawko www.revfinance.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

SZUKAM OSÓB Z DOŚWIADCZENIEM W ODSZKODOWANIACH ALBO Z KONTAKTAMI W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ DO WSPÓŁPRACY W TEMACIE ODKUP SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH - DOPŁATY DO KOSZTORYSÓW.
ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O KONTAKT NA PRIV.
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam osoby zainteresowane networkingiem i szkoleniami:

Kraków
Środa
7.00 rano
Plac Nowy 9, restauracja Garden le Scandale
Więcej informacji: http://facebook.com/events/240102252815673

szkolenie poprowadzi Justyna Zdeb pt. "Daj się zapamiętać. Czyli jak zaprezentować swój biznes szybko i skutecznie."
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Witam serdecznie,

W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję kursu kadry i płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia - poziom I

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości oferowanych usług oraz dzielenie się doświadczeniem i wiedzą. Dlatego zapewniamy wysoki poziom kształcenia. Kurs podzielony jest ze względu na zasób wiedzy uczestników. W ofercie mamy zatem kurs od podstaw-poziom I oraz kurs dla zaawansowanych-poziom II.

Kurs prowadzony jest w oparciu o skrypt wyłącznie poprzez rozwiązywanie casusów, wypełnianie druków oraz praktyczną obsługę programów Płatnik oraz Symfonia.

Kurs kadrowo-płacowy skierowany jest do:
-osób, które nie miały styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń, prawa pracy oraz programami płatnik oraz symfonia
-wszystkich osób chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i płac.

Cel kursu
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z dziedziny prawa pracy, rozliczania czasu pracy, wynagrodzeń, składek ZUS, zasiłków oraz zakresem obowiązków pracodawcy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych.

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/kategoria2-2-kur...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

Firma Mentor - Science wykorzystując ogromne możliwości jakie niesie za sobą BIG DATA stała się analitycznym think tankiem i świadczy usługi szeroko pojętego konsultingu (w tym: gospodarczego i technologicznego) dla polskich i zagranicznych firm w zakresie: analityki biznesowej, analiz, badań, infobrokeringu, ekspertyz, prognoz, strategii, studia wykonalności, raportów itp.: (branżowych, ekonomicznych, sektorowych, gospodarczych i innych). Dedykowane oprogramowanie modułowe Business Intelligence wykonane na nasze potrzeby pozwala wykorzystać potencjał ilościowy i jakościowy w przygotowywaniu projektów skierowanych na polskie i międzynarodowe rynki a także uzyskiwać wysoką relewantność w zakresie źródeł - pozwalając tym samym uzyskać efekt komplementarności opracowania w ramach poruszanych zagadnień biznesowych. Dodatkowe działania w ramach naszych kompetencji to kreowanie e-biznesu / e-marketing oraz biznesowe bazy danych. Skupiając się na interdyscyplinarności projektowej współpracujemy z ekspertami branżowymi, pracownikami nauki a także doradcami dziedzinowymi i analitykami biznesu.

kancelaria_prawna@post.pl
Michał Wróbel

Michał Wróbel Kierownik działu
sprzedaży hurtowej,
F.H SFINKS

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam!
Mam do sprzedania książki o tematyce:
- popularnonaukowe
- religijne
- dla dzieci
- kulinaria
- sport

Mogą być zamówienia dla małych i dużych firm jako prezenty dla pracowników lub kontrahentów, duże rabaty info na mailu hurt2@sfinks.info

"Proszę o nie wysyłanie mi maili z reklamami, ofertami, pseudo propozycjami handlowymi nie wyrażam na to zgody"

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Idzie zima! Trenerze nie daj się rutynie!

W Laboratorium Arkanów Biznesu dopracowaliśmy doskonałą formę znanego od lat lekarstwa! Nic tak nie pomaga na zastój trenerskiego rozwoju, jak profesjonalna superwizja warsztatów. A jeśliby dodać, że superwizorami są specjaliści z II i III stopniem rekomendacji Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, to możemy mieć pewność, że rutyna nie ma szans.

W Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości też o tym wiedzą. Dlatego dzięki współpracy LAB i PARP trenerzy mogą ubiegać się o dofinansowaną w 100% superwizje trenerską, która ma szanse stać się olbrzymim krokiem w drodze po rekomendacje PTP!

GSM: (519) 351 112
agnieszka.lyznicka@lab.xo.pl
http://lab.xo.pl
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Tablica ogłoszeń

=================
Firma Mentor - Science wykorzystując ogromne możliwości jakie niesie za sobą BIG DATA stała się analitycznym think tankiem i świadczy usługi szeroko pojętego konsultingu (w tym: gospodarczego i technologicznego) dla polskich i zagranicznych firm w zakresie: analityki biznesowej, analiz, badań, infobrokeringu, ekspertyz, prognoz, strategii, studia wykonalności, raportów itp.: (branżowych, ekonomicznych, sektorowych, gospodarczych i innych). Dedykowane oprogramowanie modułowe Business Intelligence wykonane na nasze potrzeby pozwala wykorzystać potencjał ilościowy i jakościowy w przygotowywaniu projektów skierowanych na polskie i międzynarodowe rynki a także uzyskiwać wysoką relewantność w zakresie źródeł - pozwalając tym samym uzyskać efekt komplementarności opracowania w ramach poruszanych zagadnień biznesowych. Dodatkowe działania w ramach naszych kompetencji to kreowanie e-biznesu / e-marketing oraz biznesowe bazy danych. Skupiając się na interdyscyplinarności projektowej współpracujemy z ekspertami branżowymi, pracownikami nauki a także doradcami dziedzinowymi i analitykami biznesu.

kancelaria_prawna@post.pl

====================

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

„Rosyjski w Krakowie – Centrum Nauki i Tłumaczeń Języka Rosyjskiego” zaprasza na kurs
JĘZYK ROSYJSKI W BIZNESIE (poziom B1/B2)
Zajęcia w wymiarze 15 spotkań a’90 min. dwa razy w tygodniu w grupie 3 osobowej to koszt 350 zł od osoby za 15 zajęć (rozliczenie następuje najdalej na trzecich zajęciach).

TERMINY ZAJĘĆ:
poniedziałek – środa – g. 18:30-20:00
środa – piątek – g. 18:30-20:00

Terminy zajęć wybierają klienci.

MIEJSCE:
ul. Hugona Kołłątaja 16/19, 31-502 Kraków

Zgłoszenia KONIECZNIE z dopiskiem: GOLDENLINE proszę kierować do 28 lutego włącznie na adres: rosyjskiwkrakowie@rosyjskiwkrakowie.pl

Zaczynamy w poniedziałek 03 marca!
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: Tablica ogłoszeń

Pełna klasa dla wymagających ludzi biznesu! Jedyny na rynku taki system abonamentowy!

http://czarneskarpetki.pl/

Poszukujemy również partnerów biznesowych! :)
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,
I Ty możesz zostać Specjalistą ds. Podatkowych! Już niebawem rusza Kurs, który Ci to umożliwi (26.04.2014r.).
Nasz znakomity Trener - Łukasz Stopa - przygotował liczne przykłady, w oparciu o które zostaną omówione zagadnienia z zakresu prawa podatkowego. Ordynacja podatkowa, Podatek od czynności cywilnoprawnych.
Podatek od spadków i darowizn, Lokalne podatki i opłaty, Podatek rolny, Podatek leśny, Podatek dochodowy od osób fizycznych, Podatek dochodowy od osób prawnych, Podatek od towarów i usług, Podatek akcyzowy - poznasz ich specyfikę, prawne aspekty i praktyczne rozwiązania.
Podczas kursu dowiesz się również jak rozpocząć działalność gospodarczą w Polsce, zapoznasz się także z Kodeksem karnym skarbowym.
Dzięki szkoleniu zdobędziesz obszerną wiedzę z zakresu prawa podatkowego, przygotujesz się do egzaminu na doradcę podatkowego, zdobędziesz staż lub pracę w urzędach skarbowych, wydziałach podatkowych organów samorządu terytorialnego oraz kancelariach podatkowych.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś!
[IMG]
Obrazek
[/IMG
Więcej informacji o szkoleniu:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/220-Kurs_Specjal...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Tablica ogłoszeń

..Nasz serwis jest niezależną i samofinansującą jednostką naukową powołaną dla zapełniania luki między badaniami empirycznymi a praktyką z nich wynikającą. Naszym klientom oferujemy doradztwo i wsparcie logistyczne w uzyskaniu doktoratu.

Wykonujemy usługi infobrokerskie i doradzamy w zakresie badań naukowych,
w tym prac eksperymentalnych do doktoratów i habilitacji.

Osobom zainteresowanym uzyskaniem stopnia naukowego doktora nauk medycznych oferujemy pomoc w zakresie:
• weryfikacja, czy kandydat może ubiegać się o stopień doktora,
• ustalenie listy warunków, które musi spełnić kandydat przed wszczęciem przewodu
• doktorskiego
• zaplanowanie kolejnych etapów dochodzenia do wymaganych kryteriów
• opieka naukowa i doradztwo przy pisaniu publikacji "dorobkowych" wymaganych przed otwarciem przewodu
• pomoc w wyborze tematu pracy doktorskiej,
• opieka merytoryczna w trakcie badań do pracy naukowej
• wsparcie techniczne w wykonaniu badań
• wsparcie w pisaniu pracy
• pomoc w znalezieniu wydziału, na którym kandydat mógłby przeprowadzić doktorat
• pomoc w znalezieniu promotora i recenzentów pracy
• przygotowanie kandydata do obrony

zapytanie@post.pl
Agata N.

Agata N. Specjalista ds.
sprzedaży

Temat: Tablica ogłoszeń

Z przyjemnością informujemy, iż Wedding Atelier urodziło się dziecko: Amoretti Wedding Show !:) Z tej okazji mamy dla Was pyszny KONKURS !:) Serdecznie zapraszamy - każdy może wziąć udział!


Obrazek
Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Warsztat ,,Zwycięskie CV,,

CV to podstawowy dokument aplikacyjny. Możesz iść na łatwiznę, wrzucić suche fakty w szablon i gotowe! W ten sposób powstają często CV nudne i nieefektywne. A chodzi przecież o to, żeby się wyróżnić i wygrać rozmowę kwalifikacyjną. Jak tego dokonać? Odpowiedź na to i inne pytania dotyczące konstrukcji efektywnego życiorysu, będziecie mieli okazję poznać podczas warsztatów ZWYCIĘSKIE CV.

PROGRAM SZKOLENIA:

- A po co mi to Cv??? Bo jeden dobry pomysł może zmienić Twoje życie
- CV nagrobkowe
- Dobre CV jak dobre danie-SKŁADNIKI
- Twoja myśl przewodnia
- Osiągnięciom TAK-doświadczeniu NIE!
- Lubię ping-ponga, gram na ukulele, chodzę do teatru-więcej o zainteresowaniach
-7 grzechów głównych w Cv, co lepiej pominąć
-Spotkanie z fotografem na którym dowiesz się:

a) Jak powinno wyglądać profesjonalne zdjęcie do CV
b) Jak sesja fotograficzna do CV może mi pomóc w szukaniu pracy

Dodatkowo warsztat jest możliwością nawiązania nowych, przydatnych kontaktów zawodowych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

- zwiększenie prawdopodobieństwa zapraszania na rozmowy kwalifikacyjne, a w konsekwencji zwiększenie prawdopodobieństwa znalezienia pracy
- zwiększenie atrakcyjności indywidualnego CV
- zwiększenie motywacji i inspiracji do poszukiwania nowej pracy

Warsztat prowadzony jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Odwiedzaj http://careerdesign.pl

Warsztat poprowadzi

Agnieszka Kościuczyk – Projektant Kariery, CareerCoach, dyplomowany trener, konsultant, właścicielka firmy CareerDesign

Joanna Michalska-fotograf z pasją, właścicielka Fresh Fotografie.

Jak sama pisze o sobie ,,Słowo artysta do mnie NIE PASUJE. Nie jestem żadną artystką tylko zwykłą kobietą, zawodowo zajmującą się produkcją telewizyjną, kochającą słodycze, mamą dwóch córek, szaleńczo w nich zakochaną, wielbicielką błyskotek i reportaży telewizyjnych, która dodatkowo fotografuje.

KOSZT: 80 pln
+ 30% rabatu na przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej

Szczegóły spotkania tutaj: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zwycieskie-cv
Nasza efektywność i skuteczność potwierdzona tutaj:http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

MIEJSCE:

Wrocław 25.06.2014
Katowice 26.06.0214
Kraków 27.06.2014

REZERWACJA MIEJSC

Aby zarezerwować miejsce na warsztacie, prześlij zgłoszenie na adres email: [b]cd@careerdesign.pl/b], w zgłoszeniu podaj: imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

Sprawdź nas!
Konstrukcja CV i LM może być inspirującą przygodą :)

Zapraszamy
Zespół Careerdesign
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)


Obrazek


Miasto: Kraków
Termin: 12.07.2014 - 10.08.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy
Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)
Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)
Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/275-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

Temat: Tablica ogłoszeń

PROWADZISZ WŁASNE PRZEDSIĘBIORSTWO?
szukasz źródła finansowania nowej inwestycji? chcesz zmodernizować swój park maszynowy? a może szukasz pomysłu na skuteczną reklamę?

Może warto odwiedzić targi usług i produktów dla MŚP - BIZNES EXPO?

Targi są wydarzeniem komplementarnym Europejskiego Kongresu MŚP objętego honorowym patronatem prezydenta RP.

Uczestnictwo w kongresie i targach jest bezpłatne!

https://www.facebook.com/BiznesExpo

Obrazek



Wyślij zaproszenie do