konto usunięte

Temat: Wsparcie finansowe dla Architektów

Witam serdecznie,

Szanowni Państwo,
proponuję Wam rozwiązanie w postaci zabezpieczenia finansowego dla Firm na okres 3 lat.

Środki finansowe, jakie mogą zostać Państwu przyznane, można przeznaczyć na dowolny cel i mogą Państwo z nich korzystać dopiero w sytuacji gdy zajdzie taka potrzeba w firmie.

Za niewykorzystane środki nie naliczane są żadne dodatkowe opłaty.

Limit takich środków (od 20 tys. do 250 tys.), przyznawany jest:
* na okres 3 lat bez konieczności corocznego odnawiania
* oprocentowanie roczne naliczamy tylko od kwoty wykorzystanej i wynosi ono 9,99% od transakcji bezgotówkowych i 14,99% przy transakcjach gotówkowych
* z limitu można korzystać w dowolnym trzyletnim okresie
* nie ma konieczności robienia obrotów na rachunku
* nie ma konieczności przenoszenia dotychczasowego rachunku firmowego
* jedyną opłatą z tytułu przyznania tegoż limitu jest opłata prowizyjna w przedziale
2-3,5% w skali roku
* w przypadku korzystania ze środków, obowiązuje min. 5% spłaty od zużytych środków

Dotyczy firm, które spełniają poniższe warunki:
* prowadzą działalność gospodarczą na rynku minimum 18 m-cy
* osiągają obroty roczne w przedziale od 150 tys. do 4 mln. dla firm, których właściciele posiadają status profesjonalisty, od 250 tys. - do 4 mln. dla firm bez statusu
* wykazują zysk w działalności gospodarczej w ubiegłym roku
* nie mają zadłużenia w ZUS i US
* rozliczają się w formie książki przychodów i rozchodów, lub pełnej księgowości
* nieposiadaną konta firmowego w banku Raiffeisen,(posiadanie konta osobistego nie jest
przeszkodą

Dokumenty, wymagane przy książce przychodów i rozchodów to:
- Pit 36 za 2011r i 2010r, wraz z załącznikiem B (z potwierdzeniem wysłania)
- ksero dowodu osobistego
- NIP, REGON
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- oraz w momencie podpisania umowy z bankiem-zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US.

Zestawienie dokumentów przy pełnej księgowości:
- Rachunek zysków i strat za 2009, 2010, 2011
- umowa spółki (jeżeli to spółka)
- NIP
- REGON
- KRS
- ksero dowodów osobistych wszystkich wspólników
- zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i US

W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji,

Zapraszam do współpracy,

Dorota Kozioł
Doradca Klienta Biznesowego

tel: 795 524 173
dorota.koziol@hotmail.comDorota Kozioł edytował(a) ten post dnia 13.05.12 o godzinie 11:13