Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

IV edycja konferencji „Facility & Property Management - nieruchomość jako inwestycja. Zarządzanie, oszczędność, bezpieczeństwo” 28 Sierpnia 2013

Podczas tego wyjątkowego wydarzenia, które odbędzie się już 28 sierpnia w Warszawie będziemy starali się razem z ekspertami i liderami rozwiązań w branży FM, rozłożyć na czynniki pierwsze najbardziej efektywne i opłacalne metody zarządzania nieruchomościami i wybrać najlepszych systemy na rynku.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-man...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-man...

Celem spotkania będzie:

- analiza rynku nieruchomości w Polsce w porównaniu z innymi krajami
- szerzenie wiedzy na temat możliwości i nowości w branży nieruchomości
- przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań
- wykazanie korzyści płynących z zastosowania innowacji

Do udziału w konferencji zapraszamy:

- Właścicieli obiektów ( biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorów administracyjnych
- Dyrektorów technicznych
- Zarządców nieruchomości komercyjnych
- Deweloperów
- Architektów
- Inwestorów

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

ZAPRASZAMY NA INTENSYWNY KURS GRAFIKI 3D ORAZ TECHNIK PREZENTACYJNYCH

Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi organizuje tygodniowy, intensywny kurs doskonalący umiejętności komputerowe w zakresie grafiki 3D oraz technik prezentacyjnych (programy z pakietu Autodesk, VRay, Adobe)

Terminy:
25 – 31 sierpnia 2013,
1 – 7 września 2013

Miejsce:
Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi, ul. Targowa 65

[img]
Obrazek
[img]

Prowadzący:
mgr inż. arch. Piotr Turkiewicz
mgr Marek Golec

Liczba uczestników:
7 osób

Kurs polecany jest w szczególności osobom realizującym prace dyplomowe oraz tym, którym zależy na znaczącym podniesieniu szybkości i efektywności w korzystaniu z oprogramowania wspomagającego projektowanie.

Szczegóły: http://www.wssip.edu.pl/warsztaty.php?id_d=544

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Szozda

Krzysztof Szozda ten którego
pytają...

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Szkolenie indywidualne Archicad skierowane jest do osób chcących w praktyczny sposób zapoznać się z programem Archicad. Do szkoleń wykorzystywana jest wersja edukacyjna programy Archicad firmy Graphisoft lub inna posiadana przez osobę szkoloną, z zastrzeżeniem, ze musi ona pochodzić z legalnego źródła.

Preferuję aby kursant uczył się na swoim sprzęcie. Po pierwsze dlatego, że odpadają wymówki typu “bo u mnie to nie działa to nie zrobiłem/łam“. Po drugie cały czas korzysta z tych samych materiałów w domu i na szkoleniu. Praca na własnym sprzęcie definiuje pozytywne zachowania podczas pracy i ćwiczeń, zmusza również do dbałości o stan sprzętu więc uczy dyscypliny. Podczas kursu wymagam pracowitości i zaangażowania.

Program indywidualnego szkolenia ZAKOŃCZONEGO CERTYFIKATEM obejmuje zapoznanie przyszłego użytkownika z charakterystyką programu i środowiska pracy, praktycznym wykorzystaniem narzędzi w modelowaniu i drukowaniu, ustawieniach podstawowych i zaawansowanych. Na zajęciach pokazywane są metody pracy z programem oraz skróty i przyzwyczajenia kreujące sposób pracy.

Zakres obejmuje nie tylko nowe zagadnienia ale również różne formy wykorzystania już znanych narzędzi programu. Ponadto kursant/kursanci przygotowywani są do dalszego rozwoju ,który odbywa się już po zakończeniu szkolenia. W skład zajęć wchodzi również wykorzystanie oprogramowania dodatkowego w stopniu i ilości potrzebnej danemu szkolonemu. Wśród tego oprogramowania możemy wyróżnić programy takie jak: Artlantis, Gimp, Inkscape, Blender 3d. Praca na ww programach nie jest wykorzystywana każdorazowo i nie stanowi podstawy kursu.

W porównaniu do kursów grupowych, szkolenie indywidualne daje możliwość dokładniejszego poznania programu i przekazania większej ilości informacji szkolonym, a także rozwiązywanie zaistniałych problemów w przyjaznym środowisku. Szkolenie indywidualne pozwala ponadto wypracować sposób pracy z kursantem i dostosować tryb zajęć do osoby.

NA ZAJĘCIA PRZYCHODZISZ ŻEBY SIĘ CZEGOŚ NAUCZYĆ, NIE NA KAWE

Zajęcia podzielone kierunkowo, prowadzone w innym systemie dla Architekta, a inaczej dla Architekta wnętrz

Czas trwania kursu: 30godzin zegarowych w trybie 3 .4 lub 5 godzinnym

Cena kursu: 1200zł

Miejsce szkolenia: Wojkowice (woj. Śląskie)

Więcej informacji:
Szozdakrzysztof.tk


667-175-889 lub szozda@g.pl


Obrazek

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zainteresowanych tematem zachęcam do odwiedzenia strony www studiów podyplomowych z zakresu Design Management: http://www.iwp.com.pl/product_design_management
Organizatorami studiów są Instytut Wzornictwa Przemysłowego i Szkoła Główna Handlowa. Rekrutacja na studia szybkimi krokami zbliża się ku końcowi. Inauguracyjne zajęcia w ostatni weekend października. Zapraszamy!
Małgorzata  Wrocławska-Sznej der

Małgorzata
Wrocławska-Sznej
der
kierownik projektów
w dziale kreatywnym,
Instytut Wzornic...

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Aktualne informacje o studiach podyplomowych Design Management (realizowanych przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego i warszawską SGH) niezmiennie na stronie: http://www.iwp.com.pl/product_design_management

Polecam również materiał filmowy poświęcony studiom: https://www.youtube.com/watch?v=gyGplMow9VA
Trwają obecnie zapisy na siódmą edycję studiów. Zapraszamy!
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zarządzanie nieruchomościami est umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.

Celem spotkania jest:
-szerzenie wiedzy na temat kompleksowego, nowoczesnego zarządzania nieruchomościami
-przekazanie informacji o aktualnych i nadchodzących zmianach w prawie m.in. deregulacji zawodu zarządcy nieruchomości
-propagowanie idei oszczędności energii oraz zapewnienia bezpieczeństwa w nieruchomości
-przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań

Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:
Zarządzanie nieruchomościami – wsparcie technologiczne Facility i Property Managera
6 października | Warszawa


Głos podczas spotkania zabiorą:
Anna Kozarzewska, Business Unit Manager, HRK S.A.
Ewolucja zawodów zarządcy oraz facility mangera w dobie zmieniającego się rynku pracy w Real Estate
Artur Trela, Dyrektor Techniczny, Gemini Park Bielko-Biała
Zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwem budynku w odniesieniu do szkód majątkowych – osobowych, które mają miejsca na Centrach Handlowych
Marzena Ciurzyńska, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Colliers International
Zbigniew Mazurek, Ekspert, Menpresa

Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
-zarządzanie środkami trwałymi ( oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, -zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami /sprzętem oraz usprawniające wykonywanie -zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu
-zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
-zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
-zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
-zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
-zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
-zarządzanie najmem
-planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
-systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
-zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
-outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
-green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

Grupa docelowa:
-osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
-dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
-właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, -property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
-architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, -developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
-przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
-przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
-konsultanci ds. nieruchomości
-osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
-przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

Kontakt z organizatorem :

Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
tel. +48 720 911 822
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: konferencja@successpoint.pl
Konrad Orłowski

Konrad Orłowski B2B/B2C Marketing,
Reklama ATL/BTL

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.


Obrazek


Szanowni Państwo!

Firma Aplikom serdecznie zaprasza na cykl bezpłatnych pokazów on-line poświęconych nowościom w sztandarowych produktach Autodesk.
Nowe wersje oprogramowania zawierają nawet kilkaset udoskonaleń, tak jak w przypadku Autodesk Inventor 2016, który zawiera ich aż 387 .
Cykl naszych wykładów będzie obejmował najważniejsze innowacje w programach:

- AutoCAD 2016, który zyskał między innymi funkcję inteligentnego wymiarowania, model
koordynacji czy też monitor zmiennych systemowych;
- Autodesk Inventor 2016, który wyróżnił się znacząca poprawą procesów elektromechanicznych,
a także obsługą zerowego promienia gięcia i wieloelementowych brył;
- Autodesk Revit 2016, który daje możliwość wykonania analizy energetycznej budowli oraz
uproszczonej analizy obciążeń;
- Autodesk AutoCAD Civil 3D 2016, w którym pojawiła się m.in. opcja kontroli widoku przekroju
umożliwiająca zmianę jego orientacji czy import/export plików IFC.

Rejestracjia na bezpłatne pokazy na stronie http://www.aplikom.com.pl/nowosci-autodesk-2016. Zapewniamy Państwu elastyczny dostęp do materiałów on-line oraz profesjonalny instruktaż zastosowania nowych opcji w praktyce.
Konrad Orłowski

Konrad Orłowski B2B/B2C Marketing,
Reklama ATL/BTL

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Narzędzia wspierające technologię BIM w rynku AEC

Obrazek

Gorąco polecamy jedyne takie – BEZPŁATNE warsztaty online dotyczące narzędzi wspierających technologię BIM!

Tylko na naszym szkoleniu przekonasz się jak oprogramowanie największego producenta - Autodesk wspiera ideę BIM’u w infrastrukturze, architekturze i budownictwie kubaturowym!
Pokażemy Ci najnowsze trendy w projektowaniu dostosowanym do technologii BIM oraz opowiemy jak łączyć informacje projektowe pomiędzy różnymi branżami. Dowiesz się także, jakie są zalety poszczególnych programów w tworzeniu zaawansowanych, trójwymiarowych projektów wykorzystywanych w procesie inwestycyjnym.

Jeśli jesteś architektem, projektantem, planistom, inżynierem środowiska lub analitykiem - nie możesz tego przegapić!

Warsztaty zakończone certyfikatem!

Terminy:
Building Design Suite i Revit - 15.12.2015r.
termin dodatkowy - 14.1.2016r.
Infrastructure Design Suite i AutoCAD Civil 3D - 12.1.2016r.
termin dodatkowy – 19.01.2016r.

REJESTRACJA http://goo.gl/sRynK8

W styczniu dla uczestników przewidujemy konkurs, z atrakcyjnymi nagrodami.
Ines Mesaoud Nacer

Ines Mesaoud Nacer specjalistka ds.
promocji

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.


Obrazek


Integracja w budynku - o kontroli, inteligentnym sterowaniu, instalacjach i technologiach
14 stycznia 2016 | Warszawa - Centrum Konferencyjne Atrium


Inteligentny Budynek można definiować jako budynek ze skomputeryzowanym systemem operacyjnym i systemem zarządzania, automatyką biurową i telekomunikacją. Dzięki zintegrowanemu systemowi komputerowemu można mieć kontrolę nie tylko nad budynkiem i jego usługami, ale również nad funkcjonowaniem organizacji korzystających z budynku.

http://www.successpoint.pl/integracja-w-budynku

1. zarządzanie i automatyczne sterowanie bezpieczeństwem:
- systemy przeciwpożarowe, czujniki, detektory
- systemy wjazdowe, bramy, rolety
- systemy ochrony: kontrola dostępu, systemy alarmowe i systemy monitoringu, złożone systemy personalizacji
2. oszczędność i wydajność - systemy sieciowe / zarządzanie mediami (usługi komunalne)
- systemy sterowania oświetleniem, systemy zarządzania energią w budynku, kontrola sieci elektrycznej, zasilanie awaryjne
- systemy pogodowe, zarządzanie klimatyzacją, wentylacją i ogrzewaniem (HVAC), zarządzanie wodą
- monitorowanie systemów i urządzeń
3. systemy telekomunikacyjne, okablowanie strukturalne, inteligentne usługi i multimedia
4. integracja, kompatybilność i mobilność technologii budynkowych

Dla kogo?
Kadra średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za zakup nowych produktów i technologii:
- inwestorzy i deweloperzy, generalni wykonawcy, planiści, urbaniści, architekci
- zarządcy nieruchomości, administratorzy i najemcy powierzchni handlowych, biurowych, magazynowych, mieszkaniowych
- osoby decyzyjne w zakresie zakupu rozwiązań dla budynków i wykorzystania nowoczesnych technologii
- przedstawiciele sektora usług budowlano- instalacyjnych i budowlano-wykończeniowych

+48 720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Katarzyna Jaszczak - Bukowska

Katarzyna Jaszczak -
Bukowska
inżynier
ds.sprzedaży/ trener

umiejętnosci/wykłado
wca

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Wolne miejsca na szkolenie:

Photoshop bazowy 16-17 stycznia
Ms Project dla budownictwa 16-17 stycznia
AutoCAD modelowanie 3D
REVIT ARCHITECTURE
Photoshop zaawansowany w terminie 23-24 stycznia

Wszystkie szkolenia odbywają się w Łodzi !!!
Promocyjne ceny -
student 190 zł
Pozostali uczestnicy 369 zł

Zapraszamy do kontaktu na priv
Katarzyna Nocoń

Katarzyna Nocoń Marketing Manager

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.


Obrazek


Twoja konkurencja już wdraża BIM. Nie zwlekaj.
„BIMobranie w ARCHITEKTURZE” to wydarzenie branżowe, na którym nie może Cię zabraknąć!


Podczas spotkania dedykowanego wyłącznie branży architektonicznej chcielibyśmy:
• przybliżyć Państwu korzyści z wdrożenia BIM od 3D do 6D.
• pokazać najlepsze rozwiązania i praktyki w branży architektonicznej - od koncepcji do detalu.
• zaprezentować ciekawe wdrożenia w branży architektonicznej zrealizowane nie tylko w Polsce;
• wskazać niebezpieczeństwa i korzyści;
• pomóc zdefiniować własną strategię szybkiego i efektywnego rozwoju opartego na BIM;
• przedstawić, jak wygląda polska perspektywa wdrożeń BIM.
Wśród prelegentów wystąpią:

• Boris Vološin - associate architect – JAKUB CIGLER ARCHITEKTI
• Krzysztof Nowik – Archicom
• Paweł Wierzowiecki – Graph'it Studio, 4 BIM Task Group

Zapraszamy 15 czerwca 2016 r. do Sound Garden Conference Center w Warszawie.
Weź udział w spotkaniu i dowiedz się, jakie korzyści dla przyszłości Twojej firmy niesie ze sobą BIM?

WIĘCEJ INFORMACJI

Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Spotkanie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej oraz aktywnych zawodowo architektów.

Serdecznie zapraszamy!
Robobat PolskaTen post został edytowany przez Autora dnia 16.05.16 o godzinie 15:53
Arkadiusz K.

Arkadiusz K. SłowoTwórca.

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie w ramach cyklu spotkań Studio Dobrych Rozwiązań.

KIEDY: 7 czerwca 2016, od godz. 9:30
GDZIE: Olivia Business Centre, Olivia Tower (12 piętro) sala "SKY", al. Grunwaldzka 472 A, 80-309 Gdańsk

Już 7 czerwca spotkamy się w Gdańsku na 11. edycji Studia Dobrych Rozwiązań. Projektantów i architektów zapraszamy po garść inspiracji w urządzaniu łazienek, kuchni i strefy dziennej. Gościem specjalnym spotkania będzie dr Jan Sikora! Wstęp bezpłatny (po rejestracji).

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem najnowszych trendów w urządzaniu wnętrz, a tym samym możliwością zaprezentowania ich swoim klientom – to Studio Dobrych Rozwiązań jest miejscem dla Ciebie.

Podczas najbliższej edycji w Gdańsku opowiemy o:
- łazienkowych nowościach i trendach z iSaloni 2016,
- najnowszych projektach i produktach kuchennych prosto z Mediolanu,
- trendach w aranżacji przestrzeni dziennej.

Gościem specjalnym Studia Dobrych Rozwiązań w Gdańsku będzie dr Jan Sikora, architekt wnętrz, autor pracy doktorskiej o architekturze polskiego wybrzeża oraz adiunkt w Instytucie Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej, autor wielu nagradzanych projektów wnętrz prywatnych i publicznych, w tym Stacji Kultury w Rumi, która w w 2016 roku została nagrodzona jako najpiękniejsza biblioteka na świecie.

Uzupełnieniem naszych eksperckich wykładów będzie fachowa prezentacja wyposażenia łazienek i kuchni przygotowana przez Partnerów Studia Dobrych Rozwiązań – Partnera Strategicznego: sieć salonów Elements, Partnera Głównego: Ceramikę Paradyż, a także firmy CAD Projekt K&A, Deante, Dekoria.pl, Duravit, Kaldewei, Peka oraz Ruke.

Zapraszamy

Pełny program: http://www.ryneklazienek.pl/aktualnosci/133/studio_dob...

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale konieczna jest rejestracja.

Dla uczestników przewidziane są upominki.Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.05.16 o godzinie 23:27
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.

Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:

Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
30 sierpnia w Warszawie

Centrum Konferencyjne Atrium

Głos zabierze:
*Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik Administrator, portal Administrator24.info
"Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów eksploatacji nieruchomości"
*Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski Komitet Normalizacyjny
"Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
*Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
"Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
*Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate & Construction

Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”

Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility

Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu)
zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
zarządzanie najmem
planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

Grupa docelowa:
osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
konsultanci ds. nieruchomości
osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99

Do zobaczenia na konferencji!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 05.08.16 o godzinie 14:55
Paweł Grzybowski

Paweł Grzybowski mgr. inż. architekt

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Zapraszam wszystkich architektów i nie tylko do zapoznania się z programem CAD Vectorworks (BIM) - precyzyjne i łatwe modelowanie form swobodnych.

Link do filmu promocyjnego na youtubie:
https://www.youtube.com/watch?v=Fq4EVZRje-s

W dniu 16-18 listopada 2016 odbędą się targi Warsaw Build Expo - BIM dla wnętrz, na których będziemy mówić o możliwościach programu.

Jeśli chodzi o szkolenia z Programu Vectorworks (BIM) to według mnie najlepszą metodą nauki programu to nauka z tutoriali. Na youtubie znajduje się cała gama darmowych filmów odnośnie nauki programu Vectorworks - wszystkich zapraszam do obejrzenia.

Link do filmów w języku polskim (bądź proszę wpisać na youtube "pierwsze kroki w vectorworks"):
https://www.youtube.com/watch?v=_XZfAHWWXYE
- dla początkujących

Link do webinarium Vectorworks (bądź proszę wpisać na stronie youtube "vectorworks novedge"):
https://www.youtube.com/results?search_query=vectorwork...
- dla znających podstawy obsługi programu.

Na stronie http://vectorworks.pl znajdziecie Państwo możliwość pobrania za darmo wersji Demo jak i wersji studenckiej.

Cena programu jest w tym momencie obniżona o 50% i jest to licencja wieczysta. Wersja wzornictwo kosztuje 5990 zł netto, wersja krajobraz, spotlight albo architektura to koszt 8750 zł netto, Wersja Studio (FULL) to koszt 11400 zł netto + upgrade do wersji 2018 w cenie.

Dodatkowo program posiada dużo filtrów do obróbki graficznej efektów swojej pracy z możliwością mieszania (np. część renderu to szkic czarno biały, a druga część to obraz niczym stworzony akwarelą).
Proszę wejść na amerykańską stronę Vectorworks, gdzie znajdziecie Państwo potwierdzenie moich słów: http://www.vectorworks.net/
Silnik renderujący Renderworks (bardzo prosty w obsłudze) jest od wersji 2017 integralną częścią programu.

Proszę się nie bać z zapoznaniem z interfejsem Vectorworks-a, jeśli znacie Państwo program ArchiCAD bądź Revit to na pewno nie będzie to dla Państwa duże wyzwanie.

Najlepiej jeśli sami Państwo sprawdzicie jakie to wszystko proste.

Obiekt referencyjny stworzony w Vectorworks: Złota 44 w Warszawie ;)

Pozdrawiam,
Paweł Grzybowski
Malwina S.

Malwina S. koordynator ds.
szkoleń, fotograf

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Serdecznie zapraszam na szkolenie AutoCAD - Poziom podstawowy, które odbędzie się w Warszawie!!

Program szkolenia oraz dodatkowe informacje o szkoleniu dostępne pod adresem:
https://lnkd.in/emvPUE8

Czas szkolenia: 2 dni - 16 godzin lekcyjnych (14 zegarowych)
22.05.2018 godz. 9:00 - 16:00
23.05.2018 godz. 9:00 - 16:00

PROMOCYJNA cena brutto za szkolenie:
615 PLN (500 PLN netto)
Cena brutto za szkolenie DLA STUDENTÓW:
350 PLN

Uwaga!! Na hasło goldenline 10% rabatu!!!!

Temat: Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.

Akademia Allplan Architecture:
https://allbim.pl/akademia-allplan-architecture-odcinek...

Następna dyskusja:

"Antologia bibliotek CAD" i...




Wyślij zaproszenie do