Michał Dubiel Head of Sales
Temat: Sprzedam Call Center w Warszawie
Mam do zaoferowania w pełni wyposażone Call Center wraz z klientami w bardzo dogodnym punkcie komunikacyjnym w Warszawie.System call center oparty jest na nowoczesnej platformie Asterisk iPBX, łączach SIP IAX E1 i przygotowany jest do obsługi akcji przychodzących i wychodzących (40 stanowisk).
Opis funkcjonalności systemu:
·nagrywanie (rozmowy/ grupy rozmów w określonym przedziale czasowym)
·bieżący odsłuchu rozmów on-line (zaraz po zakończeniu rozmowy z dowolnego miejsca na ziemi)
·kolejkowanie rozmów wg klucza
·"parkowania połączeń" (dla połączeń oczekujących wysyłany jest komunikat
o miejscu w kolejce)
·transferowanie rozmów do wybranego operatora, Działu czy nawet Oddziałów Klienta,
·identyfikację rozmówcy i selekcja połączeń
Opis funkcjonalności aplikacji Call Center:
·aplikacja na www dostępna on-line ułatwiająca komunikację pomiędzy operatorem, a osobą koordynującą projekt od strony Klienta
·aplikacja umożliwiająca kontrolę pracy operatora poprzez www
Opis funkcjonalności centrali telefonicznej:
·kolejkowanie rozmów,
·Automatic Call Distribution (obejmujący kilka modeli dystrybucji połączeń pomiędzy konsultantami, a nawet możliwość transferu połączeń do siedziby klienta),
·rozbudowany IVR,
·time switch,
·DISA,
·LCR,
·rejestrator połączeń,
·realtime call spy,
·system billingowy,
·parking połączeń
·możliwość integracji z syntezatorami mowy.
Specjalizujemy się w obsłudze akcji sprzedażowych, nasi klienci to między innymi: Netia, Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o., Neotel, PTC Sp. z o.o., HaloNet, PPP Marketing Sp. z o.o., Sanmarks Sp. z o.o.
Lokalizacja - http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocod...
http://c-c-g.pl
Więcej na priv ...