Aneta
Namiota
Przedstawiciel
Handlowy, Hicopy
Poznań Sp, z o.o.
Temat: PILNE SZUKAM SPONSORA GENERALNEGO DLA HEART...
Chciałabym zainteresować Państwa naszym projektem, który odbędzie się 15 listopada 2014 i jest charytatywnym pokazem mody, wspierającym młodych projektantów w realizowaniu ich pasji.Nasze wydarzenie jest dla Państwa doskonałą promocją na terenie Wielkopolski i miasta Poznania. Działania charytatywne podniosą prestiż Państwa firmy wśród obecnych, jak i potencjalnych klientów. Mamy nadzieję, ze nasza inicjatywa również spotka się z Państwa aprobatą. Poniżej przesyłam kilka informacji. Odsyłam również na naszą stronę internetową
http://heartfashion.pl
Jesteśmy Heart Fashion – konkursem dla utalentowanych projektantów mody. Pierwsze dwa wydania odniosły ogromny sukces i położyły fundament, na którym możemy śmiało położyć konstrukcje trzeciej edycji. Nasz projekt ma charakter charytatywny. W tym roku chcemy pomóc podopiecznej fundacji „Start z Kulturą” utalentowanej , niepełnosprawnej plastyczne Joannie "Joan" Kowalak. Udział w naszym wydarzeniu okraszony jest osobistościami ze świata mody i show biznesu. Swój udział w gali potwierdziły takie osoby jak: Tomasz Jacyków, Michał Figurski, Paweł Deląg , Anna Nowak -Ibisz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Orska, możliwe że dołączy do nas Piotr Reiss. Nie jest to zwykły pokaz mody, lecz konkurs powiązany z promocją młodych talentów, a dla najlepszego projektanta Wyższa Szkoła Umiejętności społecznych ufundowała 5-letnie studia na kierunku wzornictwo (specjalność :projektowanie ubiorów)
Wyłączność na tytuł oficjalnego, strategicznego sponsora Heart
Fashion 2014 – prawo do wykorzystania nazwy Sponsor strategiczny.
Podkreślenie udziału firmy, jako sponsora strategicznego Heart
Fashion 2014 w kontaktach z mediami.
Udział w strategii i kierunku przedsięwzięcia - możliwość podjęcia
wspólnego kierunku działań w realizacji wydarzenia.
Możliwość wyeksponowania produktów marki podczas Gali
Heart Fashion - obrendowanie marką sponsora Gali - głównego
wydarzenia konkursu.
Wyeksponowanie marki sponsora podczas akcji promocyjnych.
Wyeksponowanie marki sponsora w filmach promujących Galę oraz
w filmie podsumowującym wydarzenie.
Logotyp sponsora na koszulkach wolontariuszy.
Obrendowanie marką sponsora filmu promującego Heart Fashion.
Wyłączność w branży sponsora w wydarzeniu.
Miejsce dla przedstawiciela w jury Konkursu.
Miejsce w strefie Show Room.
Możliwość zaprezentowania marki podczas trwania Gali - wystąpienie
podczas Gali przedstawiciela firmy w celu zaprezentowania
produktów marki.
10 podwójnych zaproszeń na Galę oraz bankiet.
Zamieszczenie roll-up’ów podczas konferencji prasowej.
Możliwość ufundowania nagród na loterię wizytówkową.
Projekcja logotypu sponsora na ekranie głównym w momencie
rozpoczynania każdego pokazu w trakcie Gali.
Ustawienie roll-up’ów podczas gali w miejscach wyznaczonych
przez Organizatora.
Logotyp na identyfikatorach i przepustkach.
Logotyp i link do sponsora strategicznego na oficjalnej witrynie
internetowej i na Facebook’u z wykorzystaniem tytułu sponsor
strategiczny.
Logotyp firmy na materiałach reklamowych (plakatach,
ulotkach, zaproszeniach).
Logotyp sponsora w materiałach rozsyłanych do prasy, rad ia
i telewizji.
Możliwość dołączenia gadżetów i upominków firmy
do pakietów wręczanych uczestnikom Gali.
Z poważaniem
Aneta Namiota
a.namiota@heartfashion.pl
tel: 509 914 019