Marius
Wysocky
Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /
Temat: Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011
Gala finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, odbędzie się podczas Business Sopot Festivalu, nowego wydarzenia organizowanego przez Mediarun, który rozpocznie się 25 kwietnia i zakończy 28 kwietnia 2012 rok.W tym roku, Gala Konkursu oraz After Party, ze względu na większa, ilość kategorii i nominacji odbędzie się w Ergo Arenie, spodziewana liczba uczestników 600 – 700 osób.
Uczestnicy Gali, będą świadkami wręczania nominacji, statuetek oraz nagród ufundowanych przez: Apart, TAG Heuer, Mercedes-Benz, CLEVER Frame.
Podobnie jak w ubiegłym roku Galę finałową Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, poprowadzi Marcin Prokop.
IDEA
Zależy nam na nagrodzeniu utalentowanych szefów marketingu i komunikacji, którzy skutecznie realizują strategie marketingowe, uzyskując bardzo dobre wyniki dla podmiotów w których pracują – będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem oraz osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne.
Tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2011 ma szansę uzyskać 8 kandydatów, wyłonionych spośród osób zgłoszonych w 3 grupach:
- Przedstawiciele firm,
- Przedstawiciele instytucji GO (Government Organizations).
- Przedstawiciele NGO (Non Government Organizations).
KOGO SZUKAMY?
Dyrektor Marketingu Roku 2011 – to konkurs dla osób, które w danej organizacji lub instytucji odpowiadają za kierowanie działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi, oraz pracują w niej minimum 6 miesięcy.
Firma, której działaniami marketingowymi kieruje kandydat powinna prowadzić aktywnie działania marketingowe i komunikacyjne, posiadając budżet w wysokości minimum 100 000 PLN Netto w skali roku. W przypadku organizacji rządowychi pozarządowych nie jest wymagany minimalny budżet.
Jej/Jego działania zwiększają rozpoznawalność marki, przychody oraz wzmacniają pozycję firmy lub instytucji na rynku
Jej/Jego działania wpływają na kształt „pejzażu reklamowego” w Polsce – są innowacyjne, wyjątkowo kreatywne, nietuzinkowe oraz nagradzane w konkursach
Jest dobrym menedżerem, cenionym przez podwładnych i przełożonych
WAŻNE DATY I LICZBY
Poniżej prezentujemy najważniejsze daty związane z drugą edycją Konkursu Dyrektor Marketingu Roku
18 lutego 2012 - Rozpoczęcie zbierania zgłoszeń
30 marca 2012 - Zakończenie zbierania zgłoszeń
3 kwietnia 2012 - Weryfikacja poprawności zgłoszeń
3 – 17 kwietnia 2012 - I Etap oceny
19 kwietnia 2012 - II Etap oceny
KONTAKT
Tel. +48 22 390 90 00
Fax. +48 22 390 90 01
ORGANIZATOR:
MEDIARUN Sp. z o.o.
W swoich działaniach wspiera i wykorzystuje CSRMariusz Wysocki edytował(a) ten post dnia 16.03.12 o godzinie 19:59