Marius Wysocky

Marius Wysocky Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /

Temat: Do wzięcia jest 22 mln zł

Do wzięcia jest 22 mln zł na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej

Ministerstwo Gospodarki ogłosiło przetarg na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej. Zainteresowane jej przeprowadzeniem firmy mogą składać zgłoszenia do 3 września - poinformował szef departamentu energii jądrowej w MG Mirosław Lewiński.

Na kampanię informacyjną przeznaczono 22 mln zł do końca 2012 roku. Tylko w tym roku jest zarezerwowane na ten cel 6 mln zł, a w następnych dwóch latach planowane są wydatki rzędu 8 mln zł rocznie. Kampania ma się rozpocząć jesienią.
Resort chce, aby do przetargu zgłosiły się największe firmy medialne w Polsce, które będą w stanie przeprowadzić kampanię o takiej skali. Umowa będzie obejmować okres do końca 2012 roku. Przetarg odbywa się w trybie "dialogu konkurencyjnego". "Oznacza to, że nie określiliśmy z góry przedmiotu przetargu - na przykład liczby konferencji czy materiałów informacyjnych. Oczekujemy od firm planu kampanii, który będziemy omawiać w formule wstępnych negocjacji" - wyjaśnił Piotr Żbikowski z biura prasowego MG.
Inne oczekiwania resortu w stosunku do startujących w przetargu firm to: doświadczenie w prowadzeniu podobnych kampanii i odpowiednia ilość kadr i zasobów do jej przeprowadzenia. Resort chce, aby na potrzeby kampanii jądrowej pracowało w wybranej firmie 7 osób.
Polska Grupa Energetyczna planuje budowę dwóch elektrowni jądrowych o mocy około 3000 MW każda. Zgodnie z ramowym harmonogramem oraz planami rządu, pierwsza zostanie oddana do użytku do końca 2020 roku, a następna - do roku 2030. PGE chce mieć 51 proc. udziałów w konsorcjum, które zbuduje i będzie eksploatować pierwsze elektrownie jądrowe w Polsce.