Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: [b]Bądź widoczny dla 250.000 odbiorców dziennie.[/b]

;-)Joanna Pełech edytował(a) ten post dnia 25.08.11 o godzinie 20:57

konto usunięte

Temat: [b]Bądź widoczny dla 250.000 odbiorców dziennie.[/b]

Joanna Pełech:
Reklama na ekranie diodowym LED doskonale sprawdza się jako medium budujące zarówno prestiż firmy, jaki i dobry wizerunek marki w kampaniach reklamowych.

Na ekranie LED wyświetlimy dosłownie wszystko. Ruchomy obraz o najwyższej jakości, bez jej utraty przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych powoduje, że szybko i skutecznie zapada ona w pamięci odbiorcy.

Telebim znajduje się na Alei Krakowskiej i 17 Stycznia, widownię oszacowano na ok. 250 000 osób dziennie:
- samochody wjeżdżające do Warszawy od strony Katowic i Krakowa
- mieszkańcy Warszawy wracający z C.H Janki, Galerii Okęcie i OBI
- osoby wracające z Terminalu Okęcie

1 spot trwa 15 sekund i jest puszczany w klamrze co 5 minut przez 18 godzin dziennie. Długości spotów może ulec zmianie na życzenie klienta.

Z uwagi na niezwykłą efektowność reklamy powstaje wrażenie, że na reklamę na ekranach LED stać tylko najbogatszych. Jest ono absolutnie błędne. Nasze cenniki w połączeniu z długością spotów są bardzo korzystne cenowo. Reklama na ekranie jest dostępna dla każdej firmy, dużej i małej.

Zapraszam do promocji:

1 tydzień, czyli 1512 spotów 15 sekundowych 1000 zł netto.
1 miesiąc, czyli 6048 spotów 15 sekundowych 3500 zł netto.

Jesteśmy także gotowi przygotować spot z Państwa materiałów.

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

BLUE EYES TECHNOLOGY
Joanna Pełech

Joanna.pelech@be-technology.pl
(+ 48) 661 420 969


a czy posiada Pani jakis dane o skuteczności takowej reklamy? Ponieważ wiem o który telebim chodzi i fakt wzbudza on zainteresowanie ale.... jeżdżąc wielokrotnie obok niego nie za bardzo mogę sobie przypomnieć jakakolwiek reklamę na nim wyświetlaną <confused>
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: [b]Bądź widoczny dla 250.000 odbiorców dziennie.[/b]

Witam,
Skuteczność reklamy mierzymy liczbą kontaktów jaką ona wygenerowała, dane analityczne można zaczerpnąć z biura sprzedaży. Często biura sprzedaży/ marketingu proszą klientów o wypełnienie ankiety.

Mogę tylko powiedzieć, że firmy, które skorzystały z tej formy promocji decydują się na dalsza współpracę, po tym mogę stwierdzić, że reklama odniosła pożądany skutek.

Oczywiście w dużej mierze, zależy to od spotu, formy przekazu itd, dobrym akcentem jest to, że wiem Pan gdzie jest dana reklama, zatem to już jest pewna skuteczność, a czasem wydaje się, że nie pamiętamy danej reklamy, a w sklepie sięgamy po jakiś produkt nie wiedząc dlaczego, obrazy zapamiętane świadomie lub nieświadomie pozostają bardzo długo.

Pozdrawiam,

Następna dyskusja:

dla freelancerów




Wyślij zaproszenie do