Edyta Pazur

Edyta Pazur PCC ICF & CoachWise™
Certified Coach,
Trener Biznesu

Temat: Szkolenia

Drodzy coachowie i sympatycy coachingu!

Zapraszamy serdecznie na październikowe Coaching Cafe- ze specjalnym gościem z Francji Henrykiem Szmidtem, specjalistą od intuicji, coachem, superwizorem, mentorem, konsultantem, autorem książek i wykładowcą.

W trakcie spotkania zapoznamy się z definicją intuicji i umieścimy ją na ICF-owskiej mapie kompetencji coacha. Zajmiemy się pozytywnymi efektami stosowania intuicji w coachingu oraz czynnikami, które ułatwiają dostęp do intuicji i posługiwanie się nią.
Końcowa część sesji warsztatów poświęcona będzie na pytania i odpowiedzi.
Zapraszamy serdecznie również nie-coachów, każdy znajdzie coś dla siebie.

Termin: 10 października (czwartek), w godz. 17.00-20.00

Miejsce: Ewangelikalna Wyższa Szkoła Teologiczna
ul. Świętej Jadwigi 12, Wrocław Henryk Szmidt:

Posiada ponad 30 lat praktyki w zachodnich firmach na wszystkich szczeblach operacyjnych. Realizuje projekty konsultingowe, coachingowe oraz szkolenia dla międzynarodowych korporacji doskonaląc umiejętności menedżerów na terenie Francji, Polski, Chin i w krajach anglosaksońskich.
Założył 3 firmy i stowarzyszenie rozwoju osobistego Présence d’Esprit we Francji. Od 2000 roku, jako profesjonalny Coach, Superwizor i Mentor pracuje w języku angielskim, francuskim i polskim rozwijając unikalne podejście łączące głębokie zainteresowanie naturą ludzką z doświadczeniem w biznesie i w prowadzeniu wymagających projektów.
Prowadzi również sesje superwizowane, sesje mentor coachingu, szkolenia z umiejętności coachingowych, wykłada zagadnienia coachingowe oraz pisze książki i artykuły o coachingu.

Zasady uczestnictwa i zapisy:
Dla członków ICF spotkanie jest bezpłatne. Pozostałe osoby prosimy o wniesienie opłaty w wysokości 50,00 zł na konto ICF Polska: 
Polskie Stowarzyszenie Trenerów Rozwoju Osobistego, Oddział ICF Bank Pekao S.A. IV O. w Warszawie Nr konta: 54 1240 1053 1111 0010 0863 5274 w tytule przelewu wpisując: Coaching Cafe Wroclaw, 10.10.2013, imię i nazwisko. Swój udział prosimy zgłaszać na adres: wroclaw@icf.org.pl.
Pomimo zaznaczenia swojej obecności na portalach Facebook, czy Golden Line, prosimy o mailowe potwierdzenie obecności oraz osoby płacące o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu.

Zapraszamy serdecznie,
Zespół ICF Wrocław
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Szkolenia

Zapraszamy na jesienną edycję Akademii HR Menedżera. Nasze praktyczne warsztaty są prowadzone przez trenerów
posiadających doświadczenie w pracy w biznesie oraz zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Zapraszamy na:
Wywiad kompetencyjny Termin: 15-16.10.2013 r.
Nowoczesne systemy wynagradzania w praktyce Termin: 12-13.11.2013 r.
Talent Management Termin: 26-27.11.2013 r.

Cena 750 PLN (+ VAT) za udział jednego uczestnika.
Przy jednoczesnym zgłoszeniu więcej osób, oferujemy 10% zniżki.
Dla stałych uczestników korzystających z naszych szkoleń, oferujemy 10% zniżki
Wszelkich informacji udzielamy pod telefonem: +48 502 282 584 lub mailowo jolanta.lewandowska@hhrr.pl
Robert Kołaczyński

Robert Kołaczyński Permanent Placement
Research Consultant
- Aerospace, Defe...

Temat: Szkolenia

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 pażdziernika 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT(23% = 110,40zł) = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem,
który wymaga posiadania i doskonalenia wachlarza różnych kompetencji, dlatego
uczestnicy warszttów otrzymają niezbędną dawkę teorii, jak również wsparcie
w doskonaleniu uniejętności, pozwalających na efektywne zarządzanie zespołem.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

• dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
• dbanie o rozwój pracowników
• delegowanie zadań
• utrzymywanie motywacji podwładnych
• udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które mają krótki staż w roli menedżera i chcą doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze, style zarządzania ludźmi w organizacjach
• Uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
•Autokratyczny
•Liberalny
•Demokratyczny
•Klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5.Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6.Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP, Praktyk Hogan Assessmeny Systems.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Szkolenia

Szkolenia PRINCE2® Last Minute+gwarancja "starej" ceny w 2014 r.


Obrazek


Szanowni Państwo,

Zapraszamy na ostatnie w tym roku akredytowane szkolenia z zarządzania projektami - PRINCE2® Foundation&Practitioner wraz z egzaminami, w ramach naszych Pakietów Rozwojowych.

Terminy:

2-6.12.2013

16-20.12.2013


Zachęcamy do skorzystania ze szkoleń jeszcze w tym roku, tym bardziej, że od nowego roku zmienia się dostawca egzaminów, który zapowiedział wysoki wzrost cen. Tym samym my również będziemy zmuszeni uwzględnić to w naszej ofercie.

Jeśli jednak, ktoś preferuje szkolenia w późniejszym terminie, a zapisze się jeszcze teraz (do końca tego roku) na szkolenie planowane w 2014 roku - to gwarantujemy, że cena szkolenia nie ulegnie zmianie.

Dodatkowe informacje i rezerwacja miejsc:
Ewa Żakowicz, Kierownik Sprzedaży
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


pozdrawiamy i zapraszamy
zespół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.11.13 o godzinie 12:46
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: Szkolenia

Szkolenie: "Skuteczne metody rekrutacji i selekcji" - HUMAN SKILLS


Obrazek


Ekspert firmy HUMAN SKILLSz zakresu szkoleń dotyczących doskonalenia kompetencji „miękkich” pracowników oraz kadry zarządzającej, a także profesjonalistka w rozwiązywaniu konfliktów, trafnego podejmowania decyzji, siły perswazji, rozbudzania kreatywności, rozwijania umiejętności zarządzania emocjami i budowania relacji pozostaje do Państwa dyspozycji. Zapraszam do wzięcia udziału w intensywnym spotkaniu warsztatowo - szkoleniowym.

Cele szkolenia:

poznanie skutecznych metod weryfikacji kandydatów,
poznanie obecnych metod rekrutacji i selekcji,
uzyskanie skrzynki narzędziowej.

Korzyści dla uczestników:

uzyskanie wiedzy z zakresu typów osobowości kandydatów,
przećwiczenie wszystkich etapów poszukiwania pracownika – od weryfikacji potrzeb, poprzez emisję ogłoszenia po decyzję o zatrudnieniu,
poznanie zasad programu Orientation /wprowadzenie nowego pracownika do firmy.

Szkolenie prowadzone będzie m.in metodami:

paneli dyskusyjnych,
ćwiczeń grupowych i indywidualnych,
prezentacji,
odgrywanie ról,
analizy przypadków,
filmów poglądowych.

Miejsce: Firma szkoleniowa Human Skills (ul. Marszałkowska 84/92 lok.117 - ścisłe centrum, wejście od ul. Nowogrodzkiej).
Terminy: 06.12.2013r.
Godziny: 09:00 – 16:00 wraz z przerwą na lunch
Stała cena:690 netto (+23% VAT) od osoby

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe oraz materiały dodatkowe rozdawane podczas szkolenia.
Lunch oraz serwis kawowy.
Konsultacje poszkoleniowe on-line do miesiąca czasu po zakończeniu szkolenia.
Dyplom ukończenia szkolenia.

Aby zapisać się na szkolenie prosimy o:

Przesłanie informacji o chęci udziału w szkoleniu na adres biuro@humanskills.pl lub/oraz kontakt telefoniczny w godzinach od 08:30 – 16:30 na nr tel: (22)2242195; (22)2242196Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.11.13 o godzinie 15:15
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia

Motywujące Oceny Pracownicze

Cel szkolenia:
*wypracowanie standardów oceny pracowniczej
*opracowanie narzędzi dla menedżerów niezbędnych do przeprowadzenia ocen okresowych
*przygotowanie menedżerów do przekazanie pracowników informacji dotyczących osiągnięć, planów i rozwoju poszczególnych kompetencji

oferta skierowana jest do osób indywidualnych oraz firm

zapraszamy:http://www.odksimp.pl/aktualnosci/94-motywujce-oceny-p...
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: Szkolenia

Szkolenie: "Certyfikowany kurs na asesora projektów Assessment i Development Center" - Human Skills


Obrazek


Eksperci firmy Human Skills z zarządzania zasobami ludzkimi, Assessment i Development Center są do Państwa dyspozycji. Zapraszam do wzięcia udziału w intensywnym spotkaniu warsztatowo - szkoleniowym.

Miejsce: Firma szkoleniowa Human Skills
Terminy: 27.01-28.01.2014r,
Czas trwania: 09:00 – 16:00
Cena stała: 1190 zł netto (+23% VAT)

Cena szkolenia zawiera:
zajęcia prowadzone przez praktyka w branży,
materiały szkoleniowe,
dwudaniowy lunch oraz serwis kawowy,
konsultacje poszkoleniowe on-line do miesiąca po szkoleniu,
imienny dyplom ukończenia szkolenia.


Cele szkolenia:

Nabycie umiejętności efektywnego przygotowania i przeprowadzenia metody Assessment Center/Development Center w organizacji.

Zwiększenie umiejętności prawidłowego raportowania sesji Assessment Center/Development Center.
Korzyści dla uczestników:

Poszerzenie wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania narzędzi do oceny danych kompetencji w firmie.

Poznanie zasad analizy i oceny sesji Assessment Center/Development Center.

Zdobycie umiejętności samodzielnego projektowania ćwiczeń i przeprowadzania sesji ACDC.

Możliwość omówienia zrealizowanych przez prowadzących projektów ACDC.

Przećwiczenie każdego modułu zajęć.
Nauka prawidłowego udzielania kandydatom informacji zwrotnych.

Zdobycie informacji dotyczących profesjonalnego pełnienia roli asesora.

Uzyskanie dyplomu po zrealizowaniu wszystkich modułów kursu oraz przedstawieniu własnego projektu ACDC

Metoda szkolenia:

Prezentacja teoretyczna – wprowadzenie i usystematyzowanie wiedzy.
Omówienie.
Dyskusja grupowa.
Ćwiczenie praktyczne na arkuszach asesora.
Symulacja działań asesorskich.

PROGRAM KURSU

1 DZIEŃ X 7 GODZIN

09:00-12:15 ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA


Omówienie celów szkolenia. Ustalenie kontraktu z grupą.
Dyskusja grupowa

Metoda Assessment i Development Center
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków

Specyfika metody AC/DC.
Możliwości zastosowania metod w kierowaniu kapitałem ludzkim.
Cele stosowania AC/DC w organizacji – pozyskiwanie, kształcenie i motywowanie pracowników.
Wady oraz zalety w kontekście rozwoju potencjału kadrowego.
Prezentacja kilku zrealizowanych projektów.

Baza kompetencji i ich rola z tworzeniu narzędzia AC – obowiązkowa podstawa projektu ACDC. Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Sens tworzenia profili kompetencyjnych.
Rodzaje kompetencji.
Definiowanie kompetencji, ustalanie ich wartościowania oraz wskaźników.
Przykłady.
Rola kompetencji w ACDC.

12:30- 13:15 PRZERWA OBIADOWA

Przygotowanie sesji AC/DC
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Konstruowanie harmonogramu projektu.
Analiza stanowisk pracy dla potrzeb projektu ACDC.
Przygotowanie profilu idealnego kandydata.
Przygotowanie odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia sesji AC/DC.

Ocena kompetencji
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Budowanie pytań do wybranych kompetencji.
Pytania CBI – wywiad kompetencyjny i jego rola w ACDC.
Ocena 360 stopni – narzędzie wspierające ocenę

15:50-16:00 Podsumowanie pierwszego dnia zajęć
Uczestnik otrzyma zadanie domowe – przygotowanie ćwiczeń do trzech kompetencji.


2 DZIEŃ x 7 GODZIN

Rola ćwiczeń w projekcie ACDC
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.
Uczestnicy będą tworzyć własne ćwiczenia do wybranych kompetencji.

Rodzaje ćwiczeń – omówienie wstępne.
Typy ćwiczeń.
Matryca ćwiczeń i kompetencji do AC/DC.
Kryteria wyboru ćwiczeń.
Tworzenie instrukcji do ćwiczeń dla asesorów i
uczestników.
Tworzenie formularzy, raportów itp.
Podział zadań asesorów przy ćwiczeniach i raportach.

12:30- 13:15 PRZERWA OBIADOWA

Role w projekcie AC/DC
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, test indywidualny, ćwiczenie praktyczne – symulacje asesorskie.

Podział ról – dział personalny, przełożeni, asesorzy oraz uczestnicy.
Wybór uczestników, kryteria.
Przygotowanie oraz rola asesora.
Rola asesora w czasie sesji – obserwacja, odgrywanie ról, słuchanie, notowanie, wnioskowanie.
Odpowiedzialność asesora.
Ocenianie i błędy oceniania.
Fakty a interpretacje i hipotezy.
Mechanizmy ograniczania błędów oceniania.
Techniczne przygotowanie asesora – przed, w trakcie oraz po.
Typologie osobowości wg.Junga/MBTI a ograniczanie błędów oceniania.

Raporty i sesja integracyjna
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Współpraca między asesorami – ustalenia lidera.
Zasady sesji integracyjnej.
Unikanie pułapek psychologicznych – psychologia tłumu, zbiorowe myślenie.
Decyzje asesorskie.
Tworzenie raportów – zawartość, ocena kompetencji, wyniki szczegółowe, zbiorcze, analiza SWOT.
Tworzenie rekomendacji rozwojowych dla uczestnika – szkolenia, coaching, ścieżka kariery itp.
Tworzenie raportów dla uczestników przy AC oraz przy DC.
Zasady przekazania informacji zwrotnej do Klienta o sugestiach rozwojowych dla organizacji – programy rozwoju talentów itp.

15:50-16:00 Podsumowanie szkolenia.

Trener: Iwona Firmanty – Asesor / Socjolog / Psycholog / Coach – z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych. Obecnie cieszący się sporym uznaniem trener kadry zarządzającej i nie tylko.

Aby zapisać się na szkolenie prosimy o:

Napisz: biuro@humanskills.pl
Zadzwoń:w godzinach od 08:30 – 16:30 na nr tel: (22)2242195; (22)2242196
http://humanskills.pl
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia


Obrazek


Witam serdecznie,

W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję kursu kadry i płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia - poziom I

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości oferowanych usług oraz dzielenie się doświadczeniem i wiedzą. Dlatego zapewniamy wysoki poziom kształcenia. Kurs podzielony jest ze względu na zasób wiedzy uczestników. W ofercie mamy zatem kurs od podstaw-poziom I oraz kurs dla zaawansowanych-poziom II.

Kurs prowadzony jest w oparciu o skrypt wyłącznie poprzez rozwiązywanie casusów, wypełnianie druków oraz praktyczną obsługę programów Płatnik oraz Symfonia.

Kurs kadrowo-płacowy skierowany jest do:
-osób, które nie miały styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń, prawa pracy oraz programami płatnik oraz symfonia
-wszystkich osób chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i płac.

Cel kursu
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z dziedziny prawa pracy, rozliczania czasu pracy, wynagrodzeń, składek ZUS, zasiłków oraz zakresem obowiązków pracodawcy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych.

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/kategoria2-2-kur...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na otwarte SZKOLENIA i WARSZTATY eduFuturo w 2014 roku:
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 22-23.01.2014
- Warsztaty Modelowanie procesów biznesowych z BPMN – Warszawa, 29.01.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 5-6.02.2014
- Modelowanie kontekstu projektu - Warszawa, 11.02.2014
- Marketing usług IT – Warszawa, 13-14.02.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 19.02.2014
- Komunikowanie zmiany – Warszawa, 24-25.02.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – Warszawa, 26-27.02.2014
- Modelowanie architektury integracji – Warszawa, 5.03.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - Warszawa, 12.03.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT – Warszawa, 13-14.03.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes – Warszawa, 26-27.03.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne – Warszawa, 3-4.04.2014

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia


Obrazek


ZAPRASZAMY DO SZKOŁY COACHINGU ZESPOŁOWEGO I GRUPOWEGO!

Najbliższe edycje to:
II Edycja Szczecin - start 1-2 lutego
III Edycja Warszawa - start 15-16 lutego

http://teamcoach.pl/warunki-uczestnictwa/terminy/

ZAPRASZAMY!!

Więcej informacji w informatorze:
http://teamcoach.pl/wp-content/uploads/2013/12/Informa...

Bezpłatne szkolenia - samplingi:
15.01 Toruń
16.01 Kraków
29.01 Gdańsk

Więcej info o wydarzeniach:
http://facebook.com/pracownianovo
Maciej Wienke

Maciej Wienke Trener MS Office

Temat: Szkolenia

Excellent
Centrum Szkoleń I Optymalizacji

Witam serdecznie,

Zapraszam Państwa na szkolenia z obsługi pakietu MS Office oferowane przez firmę Excellent.

Pełna oferta na stronie:http://www.ms-office.pl/szkolenia

Najbliższe szkolenia we Wrocławiu:

Temat: MS Excel – Poziom podstawowy
Data: 5-6 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 258 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom średnio-zaawansowany
Data: 8-9 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 550 PLN netto

Temat: MS Excel – Poziom zaawansowany
Data: 22-23 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 640 PLN netto

Temat: MS Excel – Podstawy VBA
Data: 15-16 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (16h)
Cena: 680 PLN netto

Temat: MS Excel – Analiza danych finansowych
Data: 24-25 Lutego 2014
Czas trwania: 2 dni (8h)
Cena: 360 PLN netto

Kontakt
Maciej Wienke
[email]maciej.wienke@ms-office.pl[email]
Tel.: (71) 307 00 68
Kom.: 530 414 080
http://www.ms-office.pl
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: Szkolenia

Szkolenie: Zarządzanie konfliktami w organizacji - HUMAN SKILLS


Obrazek


Konflikt to czynnik pozytywny ale obarczony subiektywnym postrzeganiem emocji. Pozwala dostrzegać różnorodność inicjatyw, czy może zło konieczne, które zawsze doprowadza do znaczących zagrożeń interesów w firmie? Każdy człowiek, pracownik, istota myśląca posiada swoje własne wartości i poglądy, widzi inną ścieżkę realizacji celów firmy i inaczej ocenia skutki działań. Większym sukcesem organizacji czy przedsiębiorstwa jest przezwyciężenie i rozwiązanie nieporozumienia niż unikanie go. Sztuka kierowania konfliktem jest esencją w zwiększeniu efektywności organizacji. Wystarczy ją wykształcić.

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności dostrzegania konfliktu w jego wczesnej fazie,
zwiększanie efektywności zespołowej poprzez skuteczne rozwiązywanie konfliktów,
kształcenie umiejętności związanych z docieraniem do rzeczywistych przyczyn konfliktu,
obniżenie poziomu napięcia w zespole poprzez usuwanie jego źródeł.

Program szkolenia dostępny bezpośrednio pod adresem: http://www.humanskills.pl/zarzadzaniekonfliktem/

Metody szkolenia:

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Trener: Iwona Firmanty - psycholog/ socjolog/ trener/coach Trener z zakresu rozwoju osobistego, przywództwa oraz z zakresu HR. Założyciel i Dyrektor Zarządzający firmy szkoleniowej HUMAN SKILLS oraz projektów Sensualna Kobieta Biznesu. Specjalistka w szkoleniach dotyczących doskonalenia kompetencji „miękkich” pracowników oraz kadry zarządzającej.

Zajmuje się podnoszeniem jakości organizacji pracy potencjału ludzkiego, kształtowania umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych, społecznych.

Opiniuje w mediach typu TVN, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska i radia.


[b]Aby zapisać się na szkolenie prosimy o:[b]

Przesłanie informacji o chęci udziału w szkoleniu na adres biuro@humanskills.pl lub/oraz kontakt telefoniczny w godzinach od 08:30 – 16:30 na nr tel: (22)2242195; (22)2242196
Monika Byczot (Czorniej)

Monika Byczot
(Czorniej)

Rekrutacja/Szkolenia
/Kadry

Temat: Szkolenia

Most Wanted! HR zaprasza serdecznie wszystkie panie związane zawodowo z HR na specjalnie dla nich przygotowane wydarzenie: „HR NA SZPILKACH” pierwsza z serii ogólnopolskich konferencji już 11 lutego w WARSAW CONFERENCE CENTER przy ulicy Górczewskiej 124.

Jeśli chcesz wiedzieć jak wykorzystać kobiecość w prezentacjach biznesowych, na czym polega synergia płci w biznesie, jak być szczęśliwym w pracy, jeśli chcesz zrozumieć czym jest myślenie wizualne w hr oraz poznać profesjonalną etykietę ubioru oraz– to jest to wydarzenie właśnie dla Ciebie!

Zapewniamy doskonale przygotowanych i mających ogromne doświadczenie prelegentów, a także znakomite towarzystwo. „HR na szpilkach” to okazja do spotkania pań pracujących na stanowiskach specjalistycznych, managerskich, kierowniczych oraz właścicielek firm.

Koszt udziału dla jednej osoby wynosi zaledwie 200pln netto. Więcej szczegółów i zapisy na:
http://www.hrnaszpilkach.pl/index/

Serdecznie zapraszamy
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: Szkolenia

ZACZYNAMY EDYCJĘ SZKOLEŃ NA ROK 2014, PROGRAM ZOSTAŁ WZBOGACONY O KILKA NOWYCH ZAGADNIEŃ.


Obrazek


NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE DLA KADRY KUPIECKIEJ:

WARSZAWA 27-28.02.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-warszawa...
WROCŁAW 06-07.03.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-wroclaw-...
KATOWICE 24-25.03.2014 - http://goodm.eu/zakupy-i-negocjacje-w-biznesie-katowic...
POZNAŃ 24-25.04.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-poznan-0...
SOPOT 23-24.06.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-sopot-06...

Opust 10% dla członków: PMI, PSML, BPUG i SPZ.

Kontakt:
szkolenia@goodm.euTen post został edytowany przez Autora dnia 05.02.14 o godzinie 18:33

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo,

zapraszam do Centrum Językowego Kierunek Wschód!

jesteśmy centrum językowym specjalizującym się w obszarach pozaeuropejskich. W skład naszego zespołu wchodzą doświadczeni polscy orientaliści i native-speakerzy.

Oferujemy kursy językowe z następujących języków (stacjonarne w naszej sali i in-company z dojazdem):

rosyjski, arabski, turecki, hebrajski, gruziński, perski, hindi, japoński, koreański i chiński.


Obrazek


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z prezentacją naszych usług i wizyty na naszej stronie - http://www.kierunek-wschod.pl/dla-firm

Zachęcam do współpracy.

W przypadku wszelkich pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Piotr Kukuła,
Koordynator Językowy

Obrazek

Kierunek Wschód - Centrum Językowe
Żurawia 43, 00-680 Warszawa
tel. 502 904 709
http://kierunek-wschod.pl
biuro@kierunek-wschod.pl
http://facebook.com/kierunekwschod
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Szkolenia


Obrazek

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program warsztatu:
• Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Termin: 10-11 maja 2014

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Szkolenia

Witam pragnę poinformować, że pozostały nam już tylko dwie lokalizację w których będziemy prowadzić warsztaty szkoleniowe "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE" więc zapraszam wszystkich chętnych do skorzystania z tej okazji.

POZNAŃ 24-25.04.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-poznan-0...
SOPOT 23-24.06.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-sopot-06...


KONTAKT:
szkolenia@goodm.eu
http://goodm.eu

Pozdrawiam

Grzegorz Olechniewicz

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Niektórzy Mogą Bardziej - mechanika lidera

Zapraszamy na kolejny cykl warsztatów dla liderów.

Szczegóły i wszelkie informacje.


Obrazek
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: Szkolenia


Obrazek


SZKOLENIA Z NEGOCJACJI

http://goodm.eu
szkolenia@goodm.euTen post został edytowany przez Autora dnia 18.04.14 o godzinie 12:26

Następna dyskusja:

Ostatnie wolne miejsca - be...




Wyślij zaproszenie do