Tomasz
Polikowski
Key Account
Director,
LeasingTeam Sp. z
o.o.
Temat: Sysyem Okresowej Oceny Pracowników (SOOP) i Learning...
Alpha HR Solutions Sp. z o.o. oraz Pentegy S.A. nawiązały współpracę, której efektem jest stworzenie dwóch systemów informatycznych, wspierających procesy HR w korporacjach.Alpha HR Solutions oferuje swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu procesów HR.
Pentegy zapewnia wiedzę z zakresu optymalizacji procesów biznesowych pod kątem ich implementacji w systemach oraz wiedzę techniczną, umożliwiającą tworzenie zaawansowanych narządzi spełniających wszystkie oczekiwania naszych Klientów.
PLATFORMA SOOP
SOOP pozwala gromadzić w jednym miejscu całość materiałów związanych z ocenami okresowymi pracowników. Zróżnicowanie arkuszy ocen w zależności od stanowiska i kompetencji pozwala idealnie dostosować zakres badania do potrzeb organizacji.
Aplikacja SOOP zapewnia:
utrzymanie wszystkich informacji dotyczących ocen pracowniczych, zarówno aktualnych jak i historycznych, w jednym miejscu,
podniesienie efektywności, zmniejszenie czasochłonności oraz zapewnienie bezawaryjności obsługi procesu ocen pracowniczych,
aktualizowanie struktury pracowniczej, dzięki czemu oceniający zawsze mają prawidłowo przypisanych pracowników ,
monitorowanie przez przełożonych listy ocenianych pracowników, oceniający na bieżąco widzą kogo będą oceniać w danym okresie,
informowanie oceniających o konieczności wystawienia oceny dla pracownika, aplikacja rozpoznaje kiedy oceniany przygotował samoocenę, którą zweryfikować musi oceniający.
SOOP wspomaga pełen proces ocen okresowych pracowników, od definicji założeń po podsumowanie wyników.
PLATFORMA LMS
LMS to zintegrowana, nowoczesna platforma szkoleniowa wspierająca proces korzystania z produktów szkoleniowych. Aplikacja wspiera planowanie, organizację, prowadzenie i rozliczanie szkoleń.
Wdrożenie LMS pozwala na utrzymanie wszystkich informacji dotyczących aktualnych i historycznych szkoleń, ich kosztów oraz beneficjentów w jednym miejscu. System pozwala na podniesienie efektywności oraz zmniejszenie czasochłonności obsługi procesów szkoleniowych przez pracowników automatyzując i wspierając pracę związaną z obsługą szkoleń.
Aplikacja umożliwia monitorowanie budżetu oraz kosztów związanych ze szkoleniami co prowadzi do zmniejszenie ryzyka operacyjnego dzięki wprowadzonej kontroli wydatków szkoleniowych.
Platforma LMS ma również zaimplementowaną funkcjonalność prowadzenia baz trenerów, dostawców szkoleń oraz sal szkoleniowych (wraz z systemem rezerwacji tych sal, wyposażeniem oraz sprawdzaniem dostępności).
System pozwala na usprawnienie przygotowania raportów na potrzeby wewnętrzne, które pozwalają na kontrolę jakości szkoleń, potrzeb Klientów, ich motywacji i zainteresowań.
Uniwersalność i otwartość rozwiązania pozwala na jego zastosowanie w dowolnym elemencie struktury organizacyjnej zarówno dla Klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych.
Wszystkich zainteresowanych poznaniem możliwości naszych systemów zapraszam do kontaktu.