konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę mojej osoby na rynku pracy!

Ukończyłam liceum ekonomiczne o profilu finanse i rachunkowość z oceną dobrą, następnie studiowałam w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej Zarządzanie finansami - tytuł licencjat, ocena dobra. Moja kariera zawodowa do tej pory była związana z branżą telekomunikacyjną. Zaczynałam jako pomoc księgowa (rejestrowanie faktur, sprawdzanie poprawności i archiwizacja dokumentów) w PTK Centertel gdzie przepracowałam 5 miesięcy i przeszłam do działu wdrożeń, gdzie koordynowałam pracę 8 inżynierów od strony finansowej (obieg zleceń, faktur, prowadzenie bazy danych, sprawozdania i zestawienia dla przełożonego), a także byłam odpowiedzialna za umożliwianie wejść na obiekty firmom podwykonawczym i uzyskiwanie zgody na wyłączenia elementów sieciowych od Działu Utrzymania Sieci. W tym dziale przepracowałam rok, a następnie miałam przerwę 8-miesięczną z tytułu urodzenia dziecka.
Następnie pracowałam w firmie świadczącej usługi dla operatorów telekomunikacyjnych, gdzie 2,5 roku byłam odpowiedzialna za kontrolę bieżących inwestycji i terminowe przygotowywanie zleceń, wystawianie faktur i protokołów odbioru prac, prowadzenie finansowej bazy danych i archiwum. Dodatkowo przez 4 miesiące zastępowałam koleżankę i przez ten okres samodzielnie prowadziłam sekretariat firmy (odbieranie telefonów, korespondencja, rejestrowanie dokumentów urzędowych, faktur zakupowych, rozliczanie urlopów) plus oczywiście moje obowiązki. Obecnie poszukuję nowej pracy, gdyż po urodzeniu dziecka nie mam już gdzie wracać. Moje poszukiwania są w kierunku kadr i płac, gdyż ten temat zawsze mnie interesował i mam już pewną wiedzę teoretyczną. Zawsze też kontrolowałam rozliczenia moje i męża z pracodawcami i 3 razy interweniowałam, raz na drodze sądowej i sprawy te kończyły się pozytywnie dla mnie. Obecnie zapisuję się na kurs kadrowo-płacowy z praktycznym przygotowaniem obsługi programów Symfonia Kadry i Płace, Płatnik i e-PFRON (120h).

Kończąc nudny opis pragnę zapytać jakie wg Was HR-wców mam szansę na znalezienie pracy w dziele kadr i płac bez odbywania stażu (na to niestety pozwolić sobie nie mogę). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że na początku nie byłoby to samodzielne stanowisko ale czy często zatrudniane są osoby bez doświadczenia.

Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę mojej osoby na rynku pracy!

Agnieszka Tobolska:

Agnieszko

Z przyjemnością zapraszam Cię tutaj:
http://www.goldenline.pl/forum/trenerzy-biznesu-loza-m...
tam jest kilka wątków jak skutecznie szukać pracy, jak napisać skuteczne LM/Prośbę o pracę.

to wątki:

http://www.goldenline.pl/forum/838286/jak-szybko-i-lat...

http://www.goldenline.pl/forum/1601780/jakie-pytania-z...

miłego czytania!

A teraz wstępna analiza twojej tutaj autoprezentacji...niestety napisana jest chaotycznie NUDNIE jak sama napisałaś...bez planu i architektury, brakuje zdań kluczy, dlatego trzeba ją zmienić/dostosować/podrasować... tak aby była skuteczna.

A teraz rada zawsze pisz, to co chce usłyszeć rekruter, jeżeli zaczniesz improwizować, to będzie to totalny klops :)

Pzdr DariuszDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 25.01.11 o godzinie 18:23

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę mojej osoby na rynku pracy!

Agnieszka Tobolska:


A teraz pokażę Ci jak powinno brzmieć/wybrzmiewać Twoja autoprezentacja, aby była dynamiczna i skuteczna:

ZMIANA

Ukończyłam znane Liceum Ekonomiczne o profilu finanse i rachunkowość
z oceną dobrą. W Liceum nauczyłam się niezbędnych podstaw, manuali i kompetencji w zakresie zarządzania tak trudną dziedziną wiedzy jakim jest sektor BANKING, FINANCIAL & ACCOUNTANCY.

Następnym przemyślanym krokiem było studiowałam na renomowanej i prestiżowej Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej Zarządzanie finansami - gdzie otrzymałam tytuł licencjat. Uczelnię ukończyłem z oceną bardzo dobrą.

Po ukończeniu studiów moim przemyślanym dalszym krokiem było związanie się z dziedziną nowoczesnych technologii księgowych i rynkiem telekomunikacyjnym. Branża ta posiada nowoczesne systemy zarządzania finansami i księgowością, co spowodowało moje związanie się z szeroko rozumianą branżą TELEKOM.
Moją karierę w zaawansowanym świecie finansów, czyli "Wędrującego Świata" globalnych pieniędzy rozpoczęłam w renomowanym koncernie telekomunikacyjnym PTK CENTERTEL jako profesjonalna pomoc asystencka i wykonawcza głównej księgowej, gdzie rejestrowanie faktur, sprawdzanie poprawności i archiwizacja dokumentów była podstawą moich obowiązków.
Po 5 miesiącach aktywnej pracy i nabierania niezbędnego doświadczenia za sukcesy w pracy zostałam oddelegowana do bardzo ważnego Działu Wdrożeń, gdzie koordynowałam i nadzorowałam pracę 8 inżynierów od strony finansowej pod względem profesjonalnego obiegu dokumentów księgowych, zleceń i faktur.
Dodatkowo prwadziłam i zarządzałam bazą danych, sprawozdaniami i niezbędnymi zestawieniami dla Swojego Przełożonego. Byłam też odpowiedzialna za umożliwianie wejść do obiektów firmom podwykonawczym i uzyskiwanie zgody na wyłączenia elementów sieciowych od Działu Utrzymania Sieci.
W tym ważnym dziale pracowałam rok.
W tym czasie urodziłam dzidziusia i przez 8 miesięcy zajmowałam się moim skarbem.
Ale szybko powróciłam do aktywnej pracy, a z racji mojego doświadczenia, kompetencji i praktyki zostałam przyjęta do pracy w firmie świadczącej usługi dla operatorów telekomunikacyjnych, gdzie 2,5 roku byłam

i tu już działaj sama..., gdyż myślę, że zrozumiałaś jak trzeba pisać tego typu listy :)
odpowiedzialna za kontrolę bieżących inwestycji i terminowe przygotowywanie zleceń, wystawianie faktur i protokołów odbioru prac, prowadzenie finansowej bazy danych i archiwum. Dodatkowo przez 4 miesiące zastępowałam koleżankę i przez ten okres samodzielnie prowadziłam sekretariat firmy (odbieranie telefonów, korespondencja, rejestrowanie dokumentów urzędowych, faktur zakupowych, rozliczanie urlopów) plus oczywiście moje obowiązki. Obecnie poszukuję nowej pracy, gdyż po urodzeniu dziecka nie mam już gdzie wracać. Moje poszukiwania są w kierunku kadr i płac, gdyż ten temat zawsze mnie interesował i mam już pewną wiedzę teoretyczną. Zawsze też kontrolowałam rozliczenia moje i męża z pracodawcami i 3 razy interweniowałam, raz na drodze sądowej i sprawy te kończyły się pozytywnie dla mnie. Obecnie zapisuję się na kurs kadrowo-płacowy z praktycznym przygotowaniem obsługi programów Symfonia Kadry i Płace, Płatnik i e-PFRON (120h).

Kończąc nudny opis pragnę zapytać jakie wg Was HR-wców mam szansę na znalezienie pracy w dziele kadr i płac bez odbywania stażu (na to niestety pozwolić sobie nie mogę). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że na początku nie byłoby to samodzielne stanowisko ale czy często zatrudniane są osoby bez doświadczenia.

Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi


Twoje szansę na znalezienie szybko pracy są duże, gdyż pracowałaś w sektorach, gdzie mamy do czynienia z nowoczenymi/nowoczesnymi systemai zarządzanie finansami i programami księgowymi, a takie osoby są pilnie poszukiwane przez zachodnie koncerny i poważne polskie firmy.

Powodzenia!

Pzdr DariuszDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 25.01.11 o godzinie 18:53

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę mojej osoby na rynku pracy!

Bardzo dziękuję za tą cenną wypowiedź :)

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę mojej osoby na rynku pracy!

Agnieszka Tobolska:
Bardzo dziękuję za tą cenną wypowiedź :)

cała przyjemność po mojej stronie!



Wyślij zaproszenie do