konto usunięte

Temat: Letnia Akademia Seka 2009

Czy słyszeliście już o Letniej Akademii SEKA 2009, która trwać będzie od czerwca do września.

Akademia została stworzona z myślą o Absolwentach naszych szkoleń komercyjnych, dofinansowanych z EFS oraz wszystkich zainteresowanych aktualizacją i pogłębianiem swojej wiedzy.

W ramach Letniej Akademii SEKA 2009 proponujemy Państwu udział w:

Akademii Księgowego
Akademii Finansisty
Akademii HR
Akademii Szkoleń Zawodowych

Misją Letniej Akademii SEKA 2009 jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu prawa pracy, HR, finansów, księgowości oraz przygotowanie zawodowe. Ta edycja i kolejne to możliwość zainicjowania idei Life Long Learning, to szansa na stały dostęp do najświeższych trendów w biznesie, nowości w prawie, nowoczesnych technik zarządzania finansami i zasobami ludzkimi.

Będziemy dumni, jeżeli to nas wybierzecie Państwo jako partnera w swoim rozwoju zawodowym.


Letnia Akademia SEKA 2009 to:
 gwarancja sukcesu, jaką daje cykliczność szkoleń,
 doskonali trenerzy, którzy sprawdzili się w naszych szkoleniach,
 autorskie programy, dostosowane do potrzeb uczestników,
 tematy dobrane na podstawie wywiadu z trenerami i analizy potrzeb szkoleniowych Absolwentów,
 dobra lokalizacja i atrakcyjne terminy szkoleń,
 niewielkie grupy pozwalające na wymianę doświadczeń,
 konkurencyjna cena szkoleń i wysokie rabaty.

Temat: Letnia Akademia Seka 2009

jaki jest planowany koszt szkolenia z zakresu HR? W jakich miejscowosciach i terminach bedzie się obno odbywało?

konto usunięte

Temat: Letnia Akademia Seka 2009

w ramach programu znalazłam następujące szkolenia z dziedziny HR:

JAK REKRUTOWAĆ EFEKTYWNIE I TRWALE
(2 dni / 16 h)
CEL
# zapoznanie uczestników z etapami rekrutacji i selekcji, a także przekazanie wiedzy dotyczącej procedur i narzędzi wykorzystywanych w tych procesach.
ADRESACI

Szkolenie rekomendowane jest m. in. dla absolwentów Kursu specjalistów personalnych i działów kadr, jak również innych osób pracujących w działach HR i pragnących pogłębić i usystematyzować swoja wiedzę.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

* zdobędą wiedzę na temat skutecznego przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych
* dowiedzą się jak dokonać oceny rekrutowanego na podstawie jego zachowań oraz udzielanych odpowiedz.
* posiądą także praktyczne umiejętności dotyczące rekrutacji i selekcji
* dowiedzą się czego rekruter powinien unikać i jakie pułapki mogą na niego czekać podczas oceniania kandydata.

KORZYŚCI DLA FIRMY:

Dzięki dzięki szkoleniu firma pozyska:

* pracownika, który będzie potrafił wprowadzić do organizacji standardy rekrutacji i selekcji oraz zaplanować optymalny w danej sytuacji proces a tym samym zwiększyć trafność decyzji o zatrudnieniu kandydata.

METODY SZKOLENIA:

Szkolenie ma formę warsztatu kształtującego praktyczne umiejętności.

Zastosowana zostanie następująca metoda:

* wykład
* dyskusja grupowa
* ćwiczenia

ZAGADNIENIA PORUSZANE W CZASIE SZKOLENIA:

* selekcja i rekrutacja – główne założenia;
* wymagania rekrutacyjne odnośnie poszczególnych stanowisk;
* zasady tworzenia opisu stanowiska i profilu osobowego ;
* profil „kandydata idealnego”;
* określenie grupy docelowej;
* wybór kanałów komunikacji – środek przekazu;
* projektowanie ogłoszeń prasowych i internetowych;
* macierz selekcyjna;
* analiza dokumentów aplikacyjnych – wstępna selekcja;
* skuteczność metod selekcyjnych – „mity i rzeczywistość”;
* podstawy rozmów kwalifikacyjnych – warsztaty;
* dobór i projektowanie wywiadu;
* wykorzystanie testów zdolności i narzędzi psychometrycznych;
* manipulacje autoprezentacyjne stosowane przez kandydatów – warsztaty;
* błędy i uprzedzenia – czego rekruter powinien unikać;
* pułapki w procesie oceniania kandydata;
* zasady składania i kwalifikowania dokumentów – ochrona danych osobowych osób aplikujących;
* dokumentacja rekrutacji;
* zasady zatrudniania osób rekrutowanych.

TRENER

Konrad Gurbała - Konrad Gurbała ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Studiował na uniwersytecie Paris-IX Dauphine we Francji oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Jego doświadczenia zawodowe związane jest z sektorem przemysłowym, głównie motoryzacyjnym. Przez kilka lat był związany z działami HR dużych korporacji, zarówno w Polsce, jak i we Francji. Pracował m.in. dla takich firm jak Valeo i Toyota.
Warszawa Termin: 13.07.2009 - 14.07.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Termin: 27.08.2009 - 28.08.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Termin: 03.09.2009 - 04.09.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30
Należność za uczestnictwo w wysokości liczba osób x 455 PLN

CZAS PRACY- EWIDENCJA I GRAFIKI CZASU PRACY
(1 dzień / 8 h)
CEL

* uzupełnienie wiedzy z zakresu czasu pracy, zdobycie praktycznych umiejętności tworzenia grafików czasu pracy oraz analizy tych grafików

ADRESACI

Szkolenie rekomendowane jest zwłaszcza dla osób odpowiedzialnych za przygotowywanie grafików oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

* zdobędą umiejętność tworzenia grafików i prowadzenia ewidencji czasu pracy
* nauczą się dokonywania przydatnych analiz
* uzupełnią i pogłębią posiadaną już wiedzę o niezbędne elementy dotyczące czasu pracy

KORZYŚCI DLA FIRMY

Dzięki przeszkoleniu pracownika firma:

* uniknie ewentualnych pomyłek w tworzeniu grafików czasu pracy a tym samym nie narazi się na jakie kolwiek problemy z tym związane

METODY SZKOLENIA

Zajęcia mają charakter warsztatowy, zastosowane zostaną następujące metody:

* mini wykładów,
* moderowanych dyskusji,
* wymiany doświadczeń,
* analizy przepisów.

ZAGADNIENIA PORUSZANE W CZASIE SZKOLENIA

* zasady przygotowywania grafików czasu pracy;
* analiza przykładowych grafików czasu pracy;
* regulacje prawne w zakresie prowadzenia ewidencji czasu pracy;
* analiza przykładowych ewidencji czasu pracy.;
* okresy odpoczynku;
* równoważenie skróconych okresów odpoczynku;
* praca zmianowa w dni wolne od pracy;
* czas pracy w okresie nie świadczenia pracy;
* godziny nadliczbowe;skutki finansowe przy niedopracowaniu pełnego wymiaru czasu pracy w miesiącu kalendarzowym;
* następstwa prawne przy niedopracowaniu pełnego wymiaru czasu pracy w miesiącu kalendarzowym lub w okresie rozliczeniowym;
* okres rozliczeniowy na przełomie roku kalendarzowego i skrócone okresy rozliczeniowe;
* okres rozliczeniowy w ruchu ciągłym na przełomie miesięcy kalendarzowych;
* wybrane problemy na tle orzecznictwa Sądu Najwyższego.

TRENER

Gerard Winczakiewicz - prawnik, zatrudniony w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Warszawie - nadinspektor pracy, kurator zawodowy, doświadczony wykładowca, prowadzi wykłady dla min. Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, Centrum Kształcenia Ministerstwa Finansów w Białobrzegach k/Legionowa, Wykłady są prowadzone z min. z następującej tematyki: nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, urlopy pracownicze, czas pracy, wynagrodzenia za pracę, europejskie prawo pracy, dyskryminacja w miejscu pracy, zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.
Warszawa Termin: 16.07.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Termin: 26.08.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Termin: 02.09.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Należność za uczestnictwo w wysokości liczba osób x 315 PLN

JAK SPRAWIEDLIWIE OCENIAĆ I WŁAŚCIWIE ZWALNIAĆ PRACOWNIKÓW
(2 dni / 16h)
CEL

* zdobycie praktycznych umiejętności, dotyczących tworzenia systemów oceny pracowników oraz zasad zwalniania pracowników.

ADRESACI

Szkolenie rekomendowane jest m. in. dla absolwentów Kursu specjalistów personalnych i działów kadr jak również innych osób pracujących w działach HR i pragnących pogłębić i usystematyzować swoja wiedzę.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

* rozwiną umiejętności związane z ocenianiem pracowników
* będą potrafili uniknąć w przyszłości błędów popełnianych podczas wdrażania systemów ocen
* nauczą się jak w profesjonalny sposób powinien przeprowadzić rozmowę ze zwalnianym pracownikiem.

KORZYŚCI DLA FIRMY

Dzięki przeszkoleniu pracownika firma pozyska pracownika, który:

* w profesjonalny sposób będzie potrafiła dokonać oceny pracownika
* stworzy system ocen optymalny dla organizacji, w której pracuje
* pozna wszelkie procedury związane ze zwalnianiem pracowników

METODY SZKOLENIA

Szkolenie ma formę warsztatu kształtującego praktyczne umiejętności.

Zastosowana zostanie następująca metoda:

* wykład
* dyskusja grupowa
* ćwiczenia

ZAGADNIENIA PORUSZANE W CZASIE SZKOLENIA:

* ocena pracownika – w jakim celu dokonujemy oceny;
* w jaki sposób należy oceniać aby ocena była efektywna;
* ocena pracownika : miejsce w firmie (wobec innych systemów HR, w strategii firmy);
* model oceny oparty o kompetencje vs. model oparty o wyniki pracy;
* czym są kompetencje;
* w jaki sposób wybierać i opisywać kompetencje;
* jak stworzyć model oceny kompetencji;
* elementy formalne oceny : procedura, formularze, skala ocen, wagi, przełożenie oceny (wynagrodzenie, follow-up);
* wprowadzenie systemu oceny kompetencji w firmie : plan działania;
* poprowadzenie procesu oceny;
* kluczowe elementy obiektywnej oceny;
* radzenie sobie z emocjami podczas procesu oceny;
* przygotowanie przełożonego i pracownika do przeprowadzenia oceny;
* zakomunikowanie faktu oceny;
* błędy podczas procesu oceny i rozmowy oceniającej;
* przeprowadzenie rozmowy oceniającej – rozmowa;
* zasady zwalniania pracowników;
* błędy podczas procesu zwalniania pracowników;
* zwolnienie pracownika – rozmowa;
* przeprowadzenie exit intwerview;
* podsumowanie.

TRENER Konrad Gurbała

Warszawa Termin: 09.07.2009 - 10.07.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Termin: 20.08.2009 - 21.08.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30 Termin: 23.09.2009 - 24.09.2009
Zajęcia odbywają się w godz. 9.00-15.30
Należność za uczestnictwo w wysokości liczba osób x 455 PLNMagda L. edytował(a) ten post dnia 26.06.09 o godzinie 09:37

Następna dyskusja:

Letnia Akademia Asesora w EY!




Wyślij zaproszenie do