Leszek
Skórniewicz
IQMC - Jakość
Zarządzania -
Ekspert, Doradca,
Trener
Temat: Co Menadżer HR wiedzieć powinien o Systemie Zarządzania...
W imieniu Partnerów Grupy Doradczej IQMC zapraszam Państwa na autorskie warsztaty :„Co Menadżer HR wiedzieć powinien o Systemie Zarządzania Jakością by poprawić swoje wyniki?”
Prowadzenie: Leszek Skórniewicz
Cel Warsztatów:
Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji Menadżerów i Liderów Zarządzania HR w zakresie nieodkrytych do tej pory możliwości wykorzystania Systemu Zarządzania Jakością do skutecznej realizacji zaplanowanych indywidualnych, osobistych i zespołowych celów biznesowych obszaru HR.
Uczestnicy Warsztatów pozyskają wiedzę na temat:
- Właściwego nieobciążonego stereotypami kontekstu funkcjonowania obszaru HR w systemie zarządzania definiowanym, jako System Zarządzania Jakością i jego znaczenia dla sukcesu Firmy,
- Roli Menadżera HR oraz jego zespołu, w realizacji celów biznesowych Firmy, wynikającej z dobrych praktyk zarządzania zdefiniowanych w Modelu Zarządzania EFQM oraz normie ISO 9001,
- Profilu i roli przywództwa, które jest elementem modelu Zarządzania EFQM i standardu ISO 9001 oraz kluczowym wyzwaniem Menadżerów HR,
- Zasad zarządzania strategicznego, procesami ryzykiem i projektami w obszarze HR wynikających z nowoczesnych Modeli Zarządzania Jakością,
- Zasad, technik i narzędzi doskonalenia, jakie powinny być przez Menadżerów HR wykorzystywane i promowane w Firmie,
- Zakresu kompetencji pracowników Firmy, jakimi powinni zarządzać by zapewnić rzeczywistą przemianę Firmy na Efektywnego, Nowoczesnego, Pro Klienckiego, Innowacyjnego lidera rynku w swojej branży.
Grupa docelowa:
Warsztat przeznaczony jest dla Kadry Zarządzającej obszarem HR. W szczególności dla Menadżerów kreujących i zarządzających realizacją Strategii Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Efekt Warsztatów:
Efektem Warsztatów będzie pozytywna zmiana Państwa Firmy. Wiedza pozyskana w trakcie Warsztatów pozwoli Państwu na twórcze zweryfikowanie swojego zaangażowania, działania, podejmowanych decyzji oraz optymalizację procesów zarządzania personelem związanych z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością. Efektem następczym będzie zaś zwiększona skuteczność i efektywność realizacji osobistych i zespołowych celów biznesowych. Konsekwencja tego to wzrost zadowolenia pracowników i Klientów, wartości Państwa Firmy a w końcu jej pozycji na rynku.
Jakim cudem zapytacie Państwo?
A no: Po prostu!
Lata doświadczeń oraz refleksje naszych Klientów doprowadziły do podjęcia trudnego wyzwania polegającego na zmianie sposobu postrzegania Systemów Zarządzania Jakością. Wiele z opinii sugerują, że System Zarządzania Jakością postrzegany jest jedynie jako zbędny wydatek na utrzymanie i certyfikację, który stanowi problem związany z procedurami, których nikt nie stosuje, audytami, których się wszyscy boja i unikają, jakąś polityką jakości - nigdy nie zmienianą, i czymś tam jeszcze.
W rzeczywistości u podstaw Systemu Zarządzania Jakością leży potrzeba ciągłej przemiany organizacji przez umotywowanych Liderów i pracowników, wyposażonych w odpowiednie dla wymaganego poziomu jakości kompetencje.
Pracowników którzy w sposób świadomy, aktywnie stosują podstawowe zasady zarządzania, polegające na: orientacji na wyniki, koncentracji na kliencie, przywództwie i stal ości celów, zarządzaniu przez procesy i fakty, rozwoju i zaangażowaniu pracowników, ciągłym uczeniu się, doskonaleniu i innowacjach, rozwoju partnerstwa i odpowiedzialności społecznej.
Osiągnięcie Tych efektów będzie możliwe, gdy skorzystasz z naszej wizji zarządzania jakością i doświadczeń zgromadzonych w trakcie 18 lat realizacji projektów doradczych i edukacyjnych.
Co Menadżer HR wiedzieć powinien o Systemie Zarządzania Jakością by poprawić swoje wyniki?!
Zapraszam: Leszek Skórniewicz
leszek.skorniewicz@iqmc.eu
+48 606269863