Magdalena
Rudowska
(Ziemicka)
Dyrektor
merytoryczny - Alior
Instytut Biznesu
Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ
Zapraszam do lektury artykułuWYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ
Sprzedajesz samochód, czy marzenia? Skupiasz się na cechach czy korzyściach? Wymieniasz suche fakty, czy sprzedajesz wizję lepszej przyszłości?
A co kupują Twoi klienci? – Ciebie, Twoje rekomendacje, czy Twoje usługi?
A jak „sprzedajesz” siebie? Kim w tej chwili jesteś? Kim chcesz być? Jak mają Cię postrzegać inni - Twoi klienci, partnerzy biznesowi, szef?
Mnóstwo pytań, które warto sobie zadawać na każdym etapie kariery. Wszystko po to, żeby zweryfikować, gdzie teraz jesteś i dokąd zmierzasz, robiąc to co robisz i budując własny wizerunek.
Marka to skojarzenia.
Mówią Volvo – słyszysz bezpieczeństwo, słyszysz Hermes – widzisz luksus i wyrafinowaną elegancję. A co widzą inni, gdy ktoś wymawia Twoje nazwisko? Czy postrzegają Cię jako kompetentnego doradcę/sprzedawcę....więcej <<<
Autorem tekstu jest trener Alior Instytut Biznesu - Katarzyna Maciejska