Magdalena Rudowska (Ziemicka)

Magdalena Rudowska
(Ziemicka)
Dyrektor
merytoryczny - Alior
Instytut Biznesu

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Zapraszam do lektury artykułu

WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Sprzedajesz samochód, czy marzenia? Skupiasz się na cechach czy korzyściach? Wymieniasz suche fakty, czy sprzedajesz wizję lepszej przyszłości?

A co kupują Twoi klienci? – Ciebie, Twoje rekomendacje, czy Twoje usługi?
A jak „sprzedajesz” siebie? Kim w tej chwili jesteś? Kim chcesz być? Jak mają Cię postrzegać inni - Twoi klienci, partnerzy biznesowi, szef?
Mnóstwo pytań, które warto sobie zadawać na każdym etapie kariery. Wszystko po to, żeby zweryfikować, gdzie teraz jesteś i dokąd zmierzasz, robiąc to co robisz i budując własny wizerunek.

Marka to skojarzenia.
Mówią Volvo – słyszysz bezpieczeństwo, słyszysz Hermes – widzisz luksus i wyrafinowaną elegancję. A co widzą inni, gdy ktoś wymawia Twoje nazwisko? Czy postrzegają Cię jako kompetentnego doradcę/sprzedawcę....więcej <<<

Autorem tekstu jest trener Alior Instytut Biznesu - Katarzyna Maciejska
Marcin Staszak

Marcin Staszak Analityk Danych w BI

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Mówienie do klienta poprzez jego emocje, to najlepsza droga do dobrej sprzedaży. Korzyści ujmujemy w obraz klienta, w lepszej, barwnej przyszłości w której to jest wreszcie szczęśliwy.

Końcówka wpisu odnosi się, do szeroko rozumianego personal brandingu - Tworzenia osobistej marki? Jak połączyć kreowanie świadomej marki Firmy z równoczesnym generowaniem marek poszczególnych handlowców nie zagrażających interesowi Firmowemu?

Znajdując odpowiedź na to pytanie, można uzyskać niezwykłe wyniki.
Magdalena Rudowska (Ziemicka)

Magdalena Rudowska
(Ziemicka)
Dyrektor
merytoryczny - Alior
Instytut Biznesu

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Marcin S.:
Mówienie do klienta poprzez jego emocje, to najlepsza droga do dobrej sprzedaży. Korzyści ujmujemy w obraz klienta, w lepszej, barwnej przyszłości w której to jest wreszcie szczęśliwy.

Końcówka wpisu odnosi się, do szeroko rozumianego personal brandingu - Tworzenia osobistej marki? Jak połączyć kreowanie świadomej marki Firmy z równoczesnym generowaniem marek poszczególnych handlowców nie zagrażających interesowi Firmowemu?

Znajdując odpowiedź na to pytanie, można uzyskać niezwykłe wyniki.


Budując markę Firmy, warto dookreślić, jaką rolę pełnią w niej pracownicy –handlowcy, specjaliści, kadra menedżerska, ale także pracownicy szeregowi. Każdy powinien mieć jasno określoną rolę i swoje cele w firmie. Tworzenie własnej marki handlowca w obrębie Firmy musi być spójne z jej wizerunkiem, wartościami, misją i wizją. Co oznacza, że na etapie definiowania swojej własnej roli każdy handlowiec musi zadać sobie pytania - jak wpasowuje się jego rola w Firmie i jak jest ona definiowana w jej obrębie?. Jak połączyć własne wartości i cele, z wartościami i celami strategicznymi organizacji, i roli jaką pełni.
I dopiero wychodząc z tego, jako podstawy można mówić o budowaniu własnego wizerunku w obrębie firmy.
Niezależnie od tego jak pracownicy zdefiniują swoją rolę w obrębie organizacji, każdy z nich pełni jedną nadrzędną – AMBASADORA. Każdy pracownik to AMBASADOR firmy. Swoją postawą, wiedzą ekspercką i doświadczeniem buduje wizerunek firmy w świecie zewnętrznym.

Przykład: W mojej firmie handlowiec to doradca dla klienta i ekspert w swojej dziedzinie - to ja tak zdefiniuję moją rolę, poszerzając ją o elementy dzielenia się wiedzą. Podchodząc do tego narzędziowo – jeśli będę występować jako prelegent na konferencjach, to w dziedzinach, które są spójne z tym, czym jest moja organizacja. I uwaga zrobię to w porozumieniu z działem komunikacji zewnętrznej (tak, żeby moja rola jako eksperta dzielącego się wiedzą wpasowała się w moją rolę jako AMBASADORA organizacji).

Reasumując: Każdy pracownik jest Ambasadorem organizacji przede wszystkim. To podstawa budowania jego marki. Na tej podstawie dookreśla swoją osobistą rolę i swoją markę w obrębie marki jaką jest Firma. Spójność komunikacyjna w tym procesie to klucz do sukcesu. I wtedy nie ma mowy o zagrożeniu – wtedy rozmawiamy o wspieraniu marki organizacji osobistymi markami poszczególnych handlowców.

konto usunięte

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Czy może Pani polecić dobre książki na ten temat?

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Łukasz S.:
Czy może Pani polecić dobre książki na ten temat?

Witam,
ponieważ koleżanka jest na dłuższym zwolnieniu lekarskim, postaram się poszukać dla Pana informacji i odpowiedzieć w przyszłym tygodniu.

pozdrawiam
Agnieszka Zalewska

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Łukasz S.:
Czy może Pani polecić dobre książki na ten temat?

Przepraszam w tej chwili nie mam dla Pana do polecanie.

wpadłam za to na kolejny artykuł dot tego tematu
http://mediarun.com/pl/marketing/poradnik/doskonaly-pe...

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Kolejny ciekawy artykuł na ten temat
http://nowymarketing.pl/a/5524,po-co-ci-marka-osobista...

konto usunięte

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Szanowni Państwo,

Portal EasyToMake.It uruchomił Program Partnerski dla Przedstawicieli Handlowych – „EasyPartner”. 

Dla nas nieważne, czy jesteś przedstawicielem aptecznym, czy może pracujesz w branży FMCG. Jeśli masz w swoim portfolio klientów, którzy drukują materiały promocyjne dla swoich działalności, to właśnie Ciebie szukamy!

Zasady współpracy są jasne i proste. Polecaj nasz produkt i usługi - zarabiaj na atrakcyjnej prowizji. Nie ma znaczenia, z jakiego miasta są Twoi klienci. Działamy w całej Polsce. 

Dołącz do grona naszych zadowolonych partnerów biznesowych i już dziś zacznij zarabiać bez ograniczeń!

Zapraszamy Cię do kontaktu pod numerem telefonu: +48 531 182 115 lub na adres e-mail: biuro@easytomake.it.
 
 
Co Ty i Twoi Klienci musicie o nas wiedzieć?

EasyToMake.It jest nowym, unikalnym serwisem z kreatorem on-line do tworzenia materiałów marketingowo-informacyjnych.
Dzięki niemu w bardzo łatwy sposób sam stworzysz dla swojej apteki, drogerii czy sklepu ulotkę, plakat oraz gazetkę reklamową, która Cię wyróżni wśród konkurencji w Twojej branży.

Co najważniejsze, nie musisz już korzystać z zewnętrznych firm graficznych i przepłacać za projekt. Od dziś sam, bez znajomości specjalnych programów, możesz kreować swoje ulotki reklamowe za niewielkie pieniądze.

Płacisz raz w miesiącu - używasz, ile chcesz.
Stwórz swój własny, niepowtarzalny projekt, a my go dla Ciebie wydrukujemy!
Beata Małek

Beata Małek sprzedawca

Temat: WYRÓŻNIJ SIĘ - STWÓRZ WŁASNĄ I NIEPOWTARZALNĄ MARKĘ

Nie zajmuję się obecnie niczym związanym ze sprzedażą,ani też nie jestem wizerunkiem żadnej z firm ale uważam, że aby wyróżnić się z tłumu potrzeba skrupulatnie dobranej kadry pracowników,gdzie kreatywność,innowacje,praktyczność w podchodzeniu do obowiązków...rzeczowość i analityczny sposób myślenia.Merytoryka i dbałość o szczegóły...Kadrę pracowników zdecydowanych,zmotywowanych oraz nastawionych na realizację celów.
Osobiście uważam,żeby zaistnieć tak mocniej na arenie sukcesów i splendoru,potrzeba niezwykłej błyskotliwości umysłu...oraz wizji powodzenia w biznesie.
Dziękuję
Beata

Następna dyskusja:

Rola skutecznego porozumiew...




Wyślij zaproszenie do