Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszena różne

Kompleksowe usługi bhp dla przedsiębiorstw. Miałeś kontrole PIP, PIS? Dostałeś decyzje nakazu i nie wiesz co z tym zrobić ? Żaden problem dzwoń do mnie ja zajmę. W skład oferty wchodzą następujące usługi:· Szkolenia bhp· Ocena ryzyka zawodowego· Sporządzenie i opiniowanie instrukcji bhp· Opracowanie wykazu prac szczególnie niebezpiecznych· Sporządzanie dokumentacji powypadkowej· Sporządzenie analizy stanu bhp w przedsiębiorstwie Informacje 509367349bhp13@interia.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Ewa Gniwek:

Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Piotr Chmielewski:
Zapraszam osoby z Małopolski do wzięcia udziału w bezpłatnym projekcie szkoleniowym "Skuteczny przedstawiciel handlowy".

Warto ponieważ:

1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE to kosztowałby kilka jeśli nie kilkanaście tysięcy złotych.

2. Pierwsza grupa już zakończyła zajęcia i poleca kolejnym osobom.

3. Udział w takim projekcie to nie tylko wiedza i umiejętności, które pomoga Ci zwiększyć zarobki, ale też cenne kontakty biznesowe.

4. Tematyka: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja przydaje się nie tylko w biznesie, ale i na codzień.

Na tej stronie znajdziesz zaproszenie wideo i opinie Uczestników pierwszej edycji oraz formularz zgłoszeniowy:

http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

P.S: uważnie przeczytaj kryteria i - jeśli się kwalifikujesz - koniecznie wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszena różne


Obrazek

W dniach 24 września-9 października zapraszamy do Łodzi na cykl warsztatów i szkoleń promujących rozwój osobisty. Uczestnicy będą mogli wziąć udział we wszystkich wydarzeniach w promocyjnych cenach (10 zł za warsztat 3-godzinny oraz 50 zł za 16-godzinny warsztat weekendowy).

Trenerzy CreArte przeprowadzą warsztaty z różnych obszarów doświadczenia i wiedzy.

W PROGRAMIE:

24-25.09, godz. 9-17
"Chwytaj w lot - o tym, jak skutecznie uczyć się i zapamiętywać"

27.09, godz. 18-21
"Zadbaj o swoje interesy - warsztat technik negocjacyjnych"

29.09, godz. 18-21
"Szamańsko-procesowa praca ze snami"

3.10, godz. 18-21
"Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe"

5.10, godz. 18-21
"Skuteczne planowanie - zarządzanie priorytetami i sobą w czasie"

8-9.10, godz. 9-17
"Szlifowanie diamentu - potencjał osobisty drogą do sukcesu zawodowego"

Można wziąć udział zarówno we wszystkich, jak i pojedynczych warsztatach.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY:
http://www.crearte.com.pl

e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie)

A DODATKOWO - NIESPODZIANKA!
Wśród uczestników wszystkich warsztatów rozlosujemy darmowe wejściówki na dowolny warsztat z naszej oferty :))
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Łukasz S.

Łukasz S. Innovative and
disruptive idea
operations

Temat: Ogłoszena różne

Zaproszenie na Jubileusz XX-lecia Korporacji HZ SGH i konferencję Kariera-Sukces-Przyszłość dla członków Klubu Absolwentów SGH, 7.10.2011 r.

Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego „Korporacja HZ” oraz Klub Absolwentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie mają zaszczyt zaprosić na konferencję Kariera-Sukces-Przyszłość, stanowiącą część obchodów Jubileuszu 20-lecia istnienia Korporacji HZ.

Konferencja odbędzie się 7 października 2011r. w godz. 10:30-16:30 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Al. Niepodległości 162.

W programie przewidziane są trzy panele dyskusyjne: finansowo-bankowy, przemysłowo-usługowy oraz panel poświęcony przyszłości Polski. Wszyscy paneliści i moderatorzy są absolwentami Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS/SGH.

Udział w panelu pt. Ścieżki kariery i drogi do sukcesu w polskiej bankowości potwierdzili prezesi instytucji finansowych, m.in.: Małgorzata Kołakowska - Prezes ING Banku Śląskiego, Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - Wiceprezes Citi Handlowego, Bogusław Kott – Prezes Banku Millennium, Małgorzata O'Shaughnessy - Senior Vice President Visa Europe, prof. dr hab. Krzysztof Kalicki - Prezes Zarządu Deutsche Bank Polska oraz prof. dr hab. Leoadia Oręziak z Kolegium Gospodarki Światowej SGH.

W panelu pt. Jak osiągnąć sukces w biznesie i jak budować swoją karierę? wezmą udział prezesi firm z sektora usług, przemysłu i handlu. O swoich doświadczeniach opowiedzą m.in. Bogdan Rogala - Dyrektor Zarządzający Philips Lighting, Jacek Glinka - Prezes Polpharma SA, Maciej Szozda - Wiceprezes Grupy Lotos SA, Jarosław Mulewicz - Wiceprezes Avon, Piotr Freyberg - 3M, Włodzimierz Kleniewski - Dyrektor Departamentu Marketingu PGNiG SA.

I wreszcie nad odpowiedzią na pytanie Dokąd zmierza Polska i jak wykorzystujemy szanse do szybkiego rozwoju? będą się zastanawiać m.in. dr Henryka Bochniarz, dr Marek Borowski, prof. dr hab. Danuta Hübner, dr Andrzej Olechowski, dr Józef Oleksy, prof. dr hab. Dariusz Rosati, dr Jan Truszczyński.

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy wszystkich zainteresowanych uczestnictwem o jak najszybszą rejestrację na stronie http://khz.sgh.waw.pl/jubileusz
Serdecznie zapraszamy!

Andżelika Kuźnar
Biuro ds. Absolwentów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
tel. (22) 564 94 72
http://sgh.waw.pl/ba

Temat: Ogłoszena różne

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...
chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam

poprawiony linkWojtek Ł. edytował(a) ten post dnia 26.09.11 o godzinie 09:55
Marta Kamińska

Marta Kamińska student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Ogłoszena różne

Witam,

zapraszam serdecznie do udzialu w badaniu "Osobowosc a osiaganie sukcesu zawodowego", bedacego podstawa mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest calkowicie anonimowa. Z góry bardzo dziekuje za udzial w badaniu.

Ponizej link do badania:
http://www.ankietka.pl/ankieta/69232/badanie-osobowosc...

Pozdrawiam,

Marta Kaminska
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszena różne

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
22.11.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...


Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszena różne

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszena różne

Czy wiesz
JAK I GDZIE SZUKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Poznaj techniki SKUTECZNEGO PROSPECTINGU – czyli SZTUKI POSZUKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, dzięki którym będziesz wiedział jak zdobyć nowych i utrzymać obecnych klientów.

Jest to warsztat przygotowany specjalnie dla osób, które chcą zwiększyć aktualną bazę klientów.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie klientów – Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych, Doradców Klienta oraz wszystkich osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta.


CELE SZKOLENIA
Dzięki szkoleniu Skuteczny prospecting – sztuka poszukiwania nowych klientów uczestnicy:
- Dowiedzą się co to jest prospecting i jaki ma wpływ na sprzedaż
- Nauczą się definiować obszary do rozwoju i skutecznie poszukiwać nowego klienta
- Poznają drogę działań prospectingowych
- Będą skuteczniej wykorzystywać wiedzę o dotychczasowych klientach do definiowania nowych możliwości sprzedażowych

WARTOŚĆ SZKOLENIA: 514 ZŁ BRUTTO

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt:
Izabella Kapuściak
Iza.Kapusciak@akn.pl
+48 502-190-259
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszena różne

E-MARKETING, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI. Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

„Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?”: strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania (Google AdWords), metody pozyskiwania klientów, e-commerce.
[b]Akademia Rozwoju Biznesu
zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
Google AdWords - narzędzia promowania,dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: duży wybór - dostępne w ofercie
Lokalizacja: Warszawa

Koszt:
mikro i małe przedsiębiorstwa – 20% wartości szkolenia – 269,42 zł
średnie przedsiębiorstwa – 30% wartości szkolenia – 404,14 zł

Szczegółowy program szkolenia oraz warunki rekrutacyjne znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego.

Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.


Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Marcin Walo:
Witam,

Odsprzedam świetne audiobooki Briana Tracy.

1.) Zaawansowane Strategie Wyznaczania i Osiągania Celów - 8 płyt cd.

2.) 21 Strategii Wybitnych Sprzedawców.

3.) Siła Komunikacji.

4.) Siła Pewności Siebie 2 płyty cd.

5.) Sztuka Pozyskiwania i Utrzymania Klientów.

6.) Samodyscyplina

7.) Sztuka Zamykania Sprzedaży

Szczegóły podam na priv. Proszę pisać.

Marcin
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Magdalena Sekulska:
Jesteś doświadczonym handlowcem i chciałbyś wskazywać innym skuteczny kierunek w osiąganiu sukcesów w świecie sprzedaży? Zgłoś się do nas!

Firma szkoleniowo - doradcza Profesja Plus zaprasza do udziału w II edycji Szkoły Trenerów Biznesu!

Zapisy trwają do 6 marca 2012r. Ty nie czekaj...zapisz się do 15 lutego 2012 i skorzystaj z naszej zimowej promocji! Zapraszamy!!!

Rynek szkoleń to jeden z najdynamiczniej rozwijających się rynków w Polsce.
Rosną nakłady firm na szkolenia i rozwój zasobów ludzkich. Pracodawcy coraz chętniej dbają o rozwój zawodowy pracowników, czyli uzupełnianie przez nich wiedzy, niezbędnej nie tylko do pracy na aktualnym stanowisku, ale również dającej możliwość rozwoju dodatkowych umiejętności. Z tych między innymi powodów warto być certyfikowanym trenerem, ponieważ firmy i instytucje zdecydowanie częściej decydują się na współpracę z trenerami o potwierdzonych certyfikatem kompetencjach i umiejętnościach. Poza tym sam certyfikat znacznie podnosi prestiż, a także stawki wynagrodzenia.

Coraz trudniej wyróżnić się na rynku doskonałym procesem czy najlepszym produktem, gdyż są one niemal natychmiast kopiowane przez konkurencję. Badania pokazują, że z tego właśnie powodu w wielu branżach, szczególnie w procesie sprzedaży B2B, ciężar konkurowania przenosi się na ludzi mających bezpośredni kontakt z klientem. Rośnie zatem presja wywierana na sprzedawców i ich menedżerów. W ich rękach bowiem leży często zwycięstwo, przetrwanie lub porażka firmy na rynku.

O skuteczności działania tej grupy pracowników decydują przede wszystkim odpowiednie kompetencje: wiedza, postawa, umiejętności i doświadczenia. Znacznie ważniejszą rolę dzisiaj, odgrywa znalezienie nowych sposobów skuteczniejszego szkolenia zespołów sprzedaży - zarówno handlowców, jak i ich menedżerów. Zapewne dlatego szkolenia, w szeroko rozumianym obszarze sprzedaży i zarządzania sprzedażą, zajmują w Polsce pierwszą pozycję w budżetach szkoleniowych liderów rynku.

Projekt „Szkoła Trenerów Biznesu” jest propozycją dla tych wszystkich, którzy:
- chcą poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje,
- są pracownikami działów HR oraz działów szkoleń (np. trenerzy wewnętrzni),
- są studentami, którzy chcą rozwijać kompetencje trenerskie w ramach swoich specjalizacji,
- z racji wykonywanego zawodu zajmują się nauczaniem dorosłych,
- mają predyspozycje i chęci do rozwijania się jako trener/szkoleniowiec – planują w przyszłości rozpocząć pracę w zawodzie trenera,
- w profesjonalny sposób chcą dzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem (np. handlowcy),
- z racji zajmowanego stanowiska zarządzają zespołem pracowników,
- prowadzą już szkolenia, a poszukują nowych metod pracy i inspiracji,
- prowadzą już szkolenia i chcą doskonalić swój warsztat pracy (a nie posiadają jeszcze certyfikatów i nie odbyli jeszcze szkoleń trenerskich).

Cel projektu:
Przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania i realizowania efektywnych procesów szkoleniowych.
Podczas nauki w Szkole Trenerów Biznesu uczestnicy nabędą/podniosą kompetencje w zakresie:
- rozpoznawania i określania potrzeb szkoleniowych uczestników swoich treningów,
- prawidłowego formułowania celów szkoleniowych,
- doboru odpowiednich narzędzi i metod do pracy z grupami,
- projektowania warsztatu opartego o metody interaktywne,
- projektowania i przekształcania gotowych ćwiczeń oraz ich skutecznego przeprowadzania podczas treningu,
- wykorzystywania niekonwencjonalnych metod do pracy z grupami,
- radzenia sobie sytuacjach trudnych powstających przed szkoleniem, jak i w jego trakcie,
- znajomości i umiejętności stosowania w praktyce cyklu Kolba,
- skutecznej komunikacji z grupą,
- oceny przebiegu i efektów procesu szkoleniowego.

Korzyści z udziału w projekcie:
- grupa 10 – 12 osobowa,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
- możliwość sprawdzenia się w roli trenera pod okiem doświadczonych trenerów,
- możliwość zebrania materiałów, które mogą stanowić bazę podczas samodzielnego projektowania szkoleń,
- możliwość zdobycia praktycznych umiejętności do pracy z grupą tj. umiejętność kierowania dyskusją podczas szkolenia, umiejętność radzenia sobie z oporem uczestników oraz innymi trudnymi sytuacjami szkoleniowymi, umiejętność stosowania efektywnych technik komunikacji, umiejętność prowadzenia szkoleń metodami interaktywnymi, umiejętność projektowania i efektywnego przeprowadzania ćwiczeń, umiejętność tworzenia atmosfery zaufania, umiejętność udzielania skutecznej (konstruktywnej) informacji zwrotnej, umiejętność pracy z różnymi typami osobowości,
- możliwość odbycia stażu trenerskiego w firmie Profesja Plus,
- możliwość nawiązania współpracy z firmą Profesja Plus,
- dowiesz się w jaki sposób poruszać się na rynku szkoleń - jak budować oferty i docierać do potencjalnych zleceniodawców,
- certyfikat ukończenia Szkoły, który jest potwierdzeniem nabycia kompetencji niezbędnych do wykonywania zawodu Trenera, zawierający informację o ilości godzin oraz tematyce zajęć.

Organizacja pracy:
Szkoła Trenerów Biznesu to dziewięciomiesięczny cykl szkoleniowy obejmujący 144 godziny intensywnej pracy warsztatowej, przygotowujący uczestników do pracy z grupą.

Miejsce zajęć:
I grupa – WARSZAWA
II grupa - POZNAŃ/GNIEZNO
III grupa - RZESZÓW

Termin: marzec 2012 - listopad 2012

Zajęcia będą odbywały się raz w miesiącu na zjazdach sobotnio – niedzielnych. Prowadzone będą metodami aktywnymi, co umożliwi każdemu uczestnikowi sprawdzenie się w roli trenera.
Zajęcia będą prowadzone przez kilku trenerów (praktyków), co pozwoli uczestnikom na obserwację różnych warsztatów pracy.
W trakcie zajęć uczestnicy zaprojektują 1 – dniowe szkolenie oraz przeprowadzą jego fragment pod superwizją doświadczonych trenerów.
Na każdych zajęciach uczestnicy otrzymają komplet materiałów.

Więcej informacji:

http://profesja-plus.pl

Renata Brukiewicz

tel. 501 367 749
e mail: renata@profesja-plus.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Justyna Lasek:

Obrazek

Witam serdecznie,

Wynajem sali szkoleniowej w centrum Bielska – bardzo dobre ceny!

Wynajem naszej sali szkoleniowej (tanecznej, wykładowej, MICE) w centrum Bielska-Białej jest dobrą alternatywą wobec zdecydowanie droższych i bardziej „bezosobowych” sal konferencyjnych w drogich hotelach, pensjonatach czy ośrodkach szkoleniowych.

Ciepłe kolory ścian i wyposażenia tworzą miłą, partnerską atmosferą, a nasi klienci czują się u nas swobodnie i naturalnie.

Sala ma 95 metrów kwadratowych bez filarów i wnęk. Jest to klasyczny prostokąt z jedną ścianą w lustrach. Parkiet dynamiczny oraz możliwość podłączenia muzyki, rzutnika oraz innego sprzętu multimedialnego.

Doskonale sprawdza się do następujących akcji:
- kursy tańca
- fitness i zajęcia rekreacyjne
- szkolenia miękkie i twarde
- spotkania integracyjne

Sale udostępniamy 15-20 minut przed zajęciami. Jeśli życzą sobie Państwo aby były dostępne wcześniej, proszę nas o tym powiadomić. Możliwy także catering.

Przykładowe realizacje:


Obrazek


a) Układ „U” z krzeseł – 30 miejsc siedzących, 20 zł za godzinę wynajmu
b) Układ teatralny – 70 miejsc siedzących, 30 zł za godzinę wynajmu
c) Układ fitness / tańce – 25 miejsc ćwiczących, 20 zł za godzinę wynajmu

KONTAKT:

e-mail: j.lasek@go2.pl
nr. kom.: 794513937
www: http://www.dakini.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Justyna Lasek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszena różne

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Różne...




Wyślij zaproszenie do