Przemysław Wiktor Huminiecki

Przemysław Wiktor Huminiecki CEO, coach i trener
biznesu

Temat: Ogłoszena różne

Kuźnia Sprzedaży – cykl szkoleń ze sprzedaży - szkolenie otwarte Wrocław
Cykl składa się z 4 szkoleń przeprowadzanych w ciągu roku, których głównym zadaniem jest zdobycie umiejętności potrzebnych handlowcom, a więc ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia.

Inne szkolenia:
Kuźnia Wystąpień i Prezentacji cz. I - 23 stycznia 2010 __ | __ Kuźnia Aktorska cz. I - 6-7 marca 2010

Kuźnia Sprzedaży
To propozycja firmy Golden Trainers przygotowana dla przedstawicieli handlowych i osób, którym umiejętności sprzedaży są potrzebne w codziennym życiu.

Kuźnia Sprzedaży – cz. I
* Czym jest sprzedaż, kto ją prowadzi i kto uczestniczy w procesie
* Określenie Idealnego Klienta
* Sposoby komunikacji z klientem
* Wpływ emocji na rozmowę
* Identyfikacja ograniczających przekonań
* Techniki Sprzedaży
* Język perswazji
* Hipnoza Konwersacyjna
* Mowa ciała - kalibracja

Gdzie, kiedy, ile?
Szkolenie odbędzie się 6-7 lutego 2010, w godzinach 10.00 – 18.00.
Inwestycja:
opcja I - 497 zł - płatne przelewem do 14 stycznia 2010,
opcja II - 597 zł - płatne przelewem do 21 stycznia 2010,
opcja III - 647 zł - płatne przelewem do 28 stycznia 2010,
opcja IV - 747 zł - płatne po 28 stycznia 2010.

Jeżeli chcesz zmniejszyć kwotę, możesz wziąć udział w konkursie, w którym spośród uczestników losować będziemy zniżkę 50 zł - wystarczy zapisać się na spotkanie konkursu na tej stronie w serwisie GoldenLine - http://www.goldenline.pl/spotkanie/konkurs-rabat-na-sz... i dopisać się do listy tego szkolenia na tej stronie.

Przelew:
68 1140 1010 0000 5158 5300 1326, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, ul. Piękna 68, 00-672 Warszawa, tytułem KS/01

Zapisy:
Zgłoszenie proszę przesyłać na adres office@goldentrainers.pl, w treści proszę o umieszczenie: nazwy szkolenia, Imię i Nazwisko, telefon, adres e-mail, dane do faktury.

Zapraszam
Przemysław Huminiecki
phuminiecki@goldentrainers.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

NATALIA S.:
SHtraining Polska & Inwenta People Management & Buisness Tools for Innovation Germany zapraszają:

Szanowni Państwo!

Zapraszamy na prezentacje Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu – innowacyjnych narzędzi szkoleniowych, warsztatowych i konsultingowych.

Aby przybliżyć Państwu metodologię proponowanych rozwiązań organizujemy prezentacje, których celem jest zapoznanie Państwa z możliwościami wszechstronnego zastosowania tych narzędzi w organizacji dla wszystkich jej poziomów – kadry zarządzającej i pracowników różnych szczebli.

Już w najbliższym czasie zapraszamy do udziału w prezentacji w terminie:24 luty 2010r. w godzinach 10.00-14.00 Warszawa, Al. Szucha 8, siedziba Firmy INWENTA

Zgłoszenia przyjmuje Sylwia Kuczuk tel. 0 22407 43 13, e-mail: s.kuczuk@shtraining.pl lub shtraining@shtraining.pl - wyślij swoje zgłoszenie udziału w prezentacji.

Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne dla Biznesu - dostosowane do branż, specyfiki organizacji i praktyki, nastawione na EFEKTYWNOŚĆ, WYDAJNOŚĆ I RENTOWNOŚĆ TWOJEJ ORGANIZACJI- możesz zastosować w swojej Firmie jako samodzielną metodę podnoszącą kompetencje i kwalifikacje kadry menedżerskiej oraz pracowników różnych poziomów organizacji. Możesz te narzędzia połączyć i obudować innymi programami szkoleniowymi i warsztatami już realizowanymi przez Twoją Firmę.

Przyjdź, zobacz, doświadcz!!

Organizujemy bezpłatne prezentacje indywidualne dla Firm – zaproś nas i poznaj!

Zespół SHtraining & Inwenta & BTI Germany

shtraining.pl
bti-online.de
inwenta.pl
Piotr Krupa

Piotr Krupa menadżer i trener
otwarty na
propozycje

Temat: Ogłoszena różne

Stowarzyszenie Monopol Warszawski oraz grupa OpenMind, organizatorzy konferencji, chcą zachęcić przedstawicieli biznesu oraz trzeciego sektora do wzajemnego poznawania się oraz budowania sieci kontaktów.

Chcemy pomóc przełamać wzajemne uprzedzenia i stereotypy!

Trzeci sektor - organizacje lokalne, fundacje, stowarzyszenia, za sprawą dynamicznie rozwijającej się i zyskującej na znaczeniu ekonomii społecznej staje się coraz ważniejszym partnerem dla organizacji biznesowych, partnerem specyficznym, o nieco innych wartościach, celach i priorytetach.

Dla organizacji jest to możliwość nawiązania kontaktów miedzy sobą, dla małych organizacji, działających lokalnie jest to bardzo cenna możliwość pozyskania sojuszników, pozyskania pomocy materialnej i merytorycznej.

W programie:
g. 16.00 – 17.30 - warsztaty językowe pt. "Jak kobieta z kobietą - networking w języku angielskim".
g. 17.30-18.00- rejestracja uczestników, sesja networkingowa
g. 18.00 – 20.30 - wykłady z zakresu ekonomii społecznej, mediacji, NLP czyli programowania neurolingwistycznego,
g. 21.00 - losowanie nagród dla uczestników

Konferencja wpisana jest w program Międzynarodowego Tygodnia Networkingu.

rezerwacja miejsc:
konferencja@wytwornia-sukcesu.pl
http://wytwornia-sukcesu.pl/rejestracja
informacje:
http://wytwornia-sukcesu.pl
666-322-408
223-731-190

11 lutego 2010, g. 18.00
Teatr Wytwórnia,
Ul. Ząbkowska 27/31,
wejście od Markowskiej
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Anna Pawlikowska:
dla zainteresowanych oraz tych którzy nie mogli uczestniczyć w szkoleniu Piotra Tymochowicza pod tym adresem dostępny jest zapis szkolenia: http://solarisgate.pl/komunikatotwarty/szkolenie.php
pozdrawiam!
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Edyta D.:
Szanowni Państwo!

W imieniu MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa zapraszam do udziału w szkoleniach dofinansowywanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu „Metoda – Trening Zarządzania i Sprzedaży”. Głównym jego celem jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz kształtowanie konkretnych umiejętności i metod radzenia sobie w różnych sytuacjach. Zajęcia prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczeniem i praktyką biznesową.

Szkolenia odbywają się w salach MTD w Warszawie, Lublinie i Gliwicach i skierowane są do pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz tzw. samozatrudnionych, czyli osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą.

Tematyka oraz najbliższe terminy szkoleń:
- Skuteczność w negocjacjach: 23-24 luty (Warszawa i Lublin), 16-17 luty (Gliwice)
- Techniki sprzedaży: 25-26 luty (Warszawa i Lublin), 18-19 luty (Gliwice)
- Efektywne gospodarowanie czasem: 02-03 marca (Warszawa), 16-17 luty (Lublin), 09-10 luty (Gliwice)
- Zarządzanie zespołem: 04-05 marzec (Warszawa), 18-19 luty (Lublin), 25-26 luty (Gliwice)

Program, informacje organizacyjne i formularz zgłoszenia znajdą Państwo na stronie: http://mtd.biz.pl
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc oraz bliskie terminy szkoleń, osoby zainteresowane udziałem prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Projektu:
tel.: (022) 863 81 75
e-mail: biuro@mtd.biz.pl lub e.debska@mtd.biz.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się w środę 10 lutego 2010r. o godzinie 18.00 Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do wtorku 9go lutego do godziny 14. W razie pytań prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Sabina Bryś edytował(a) ten post dnia 05.02.10 o godzinie 09:41
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Alla Tyshchenko:
Serdecznie zapraszam na Kongres Sprzedaż – „Wygrywanie na trudnym rynku”który odbędzie się 15 marca hotel Mercure w Warszawie.

Kongres Sprzedaż organizowany jest przez Nowoczesną Firmę przy współpracy merytorycznej Polish National Sales Adwards (PNSA), Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB)

Kongres Sprzedaż to spotkanie z praktykami i liderami zarządzania sprzedażą nastawione na wymianę doświadczeń. To również najnowsze pomysły i rozwiązania przedstawione w atrakcyjnej formie case study oraz panele dyskusyjne w gronie polskich i zagranicznych ekspertów.

Przygotowaliśmy dla Państwa aż 19 wystąpień praktyków z różnych branż, zarówno z rynku Polskiego, jak i światowego.

Podczas pierwszego dnia planujemy następujące ścieżki tematyczne:
Obsługa klienta
Skuteczni handlowcy
Efektywna sprzedaż
Szef sprzedaży
W ramach każdej ścieżki tematycznej odbędą się 4 wystąpienia poświęcone konkretnym zagadnieniom.
Szczegółowy program Kongresu oraz listę prelegentów znajdą Państwo tutaj:
http://kongressprzedaz.pl/program

W drugim dniu zapraszamy na praktyczne warsztaty doskonalące umiejętności szefa sprzedaży:

Warsztat I. Symulacyjna gra strategiczna – Rozgrywka w obszarze budowy strategii sprzedaży w firmie oraz interakcji działów back-office z działami sprzedażowymi.
Warsztat II. 5 Poziomów Przywództwa

STRONA SPOTKANIA:

http://kongressprzedaz.pl/o-kongresie

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do bezpośredniego kontaktu :
Alla Tyshchenko
Specjalista ds. Sprzedaży
alla.tyshchenko@nf.pl
tel. +48 22 314 14 47

wpisując w treści maila słowo „goldenline” dostaną Państwo atrakcyjny rabat!

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

"Mistrz sceny" - sztuka występów publicznych i prezentacji. (Warszawa)

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, podczas gdy Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem?
Obrazek
Poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz. Wybierz najdogodniejszy dla siebie termin warsztatów: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebieRafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 15.02.10 o godzinie 18:35
Patrycja C.

Patrycja C. Channel Head - Sales
Department

Temat: Ogłoszena różne

Witam,

Szukam trenera specjalizującego się w zakresie szkoleń technik sprzedaży.
Szkolenie przeprowadzone ma zostać w Warszawie - 1 dzień, grupa 8 osób. Bardzo pilne!!!!

Proszę o pilne info na maila:
andrzej.wojniusz@unilever.option1.pl

JUŻ NIEAKTUALNE!!!Patrycja D. edytował(a) ten post dnia 17.02.10 o godzinie 13:42
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Szkoda, że nie aktualne.

Sporo szkolilam, nie wchodzilam na Golden i straciłam okazję. Szkolenie z tematu, który bardzo lubię.

Patrycja D.:
Witam,

Szukam trenera specjalizującego się w zakresie szkoleń technik sprzedaży.
Szkolenie przeprowadzone ma zostać w Warszawie - 1 dzień, grupa 8 osób. Bardzo pilne!!!!

Proszę o pilne info na maila:
andrzej.wojniusz@unilever.option1.pl

JUŻ NIEAKTUALNE!!!Patrycja D. edytował(a) ten post dnia 17.02.10 o godzinie 13:42

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Zmiana terminu spotkania!!!

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne już spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się w środę 2 marca 2010r. o godzinie 18.00 w Hotelu Ibis Warszawa Centrum (al. Solidarności 165).


Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.


Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do poniedziałku 1 marca do godziny 14.00

W razie pytań prosimy o kontakt:


Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77
Sabina Bryś edytował(a) ten post dnia 22.02.10 o godzinie 21:54

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju małych przedsiębiorstw, który inaugurujemy 27 marca 2010r.

Jest to projekt dofinansowany ze środków UE kierowany do pracowników oraz właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw z województwa małopolskiego.

Termin: poniedziałek 1 marca 2010r., godz. 18.00
Miejsce: Hotel Express by Holiday Inn w Krakowie (ul. Opolska 14).

Plan spotkania obejmuje:

- Powitanie uczestników

- Cele programu i prezentacja prowadzących

- Układ programu i jego elementy

- questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered
Institute of Marketing w Londynie

- Pytania i odpowiedzi

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału do niedzieli 28 lutego do godziny 14.00

W razie pytań proszę o kontakt przez GoldenLine bądź mailowo:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: 602 699 034
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Sympatyków firmy Perspective (http://perspective.biz.pl ) zapraszam do odebrania Bonusów

Do archiwum tekstów: http://www.perspective.biz.pl/archiwum
i na kursy mailowe: http://www.perspective.biz.pl/kursy-promocja

Powodzenia :)
BlankaBlanka Kaczanowska edytował(a) ten post dnia 22.02.10 o godzinie 20:31
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Zapraszam na: http://www.goldenline.pl/spotkanie/iv-akademickie-targ...

a szczególnie na moje szkolenie: http://www.jobbing.org.pl/index.php?page=Jak-skuteczni...

Do zobaczenia :)Blanka Kaczanowska edytował(a) ten post dnia 24.02.10 o godzinie 08:00
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Tomasz Stotko:
COACHING
dla tych, którzy chcą:

-doskonalić swoje umiejętności interpersonalne (komunikacja w pracy, w życiu prywatnym)
-zarządzać emocjami
-rozwijać swój potencjał (np. wprowadzanie zmian w dotychczasowym sposobie życia, czy ścieżce kariery)
-poznać metody pracy z celem
-pokonać bariery i ograniczenia, które uniemożliwiają realizację zamierzonych celów

Coach pomaga w odszukaniu i wdrożeniu u klienta tych rozwiązań i strategii działania, które są dla niego najbardziej efektywne, naturalne i zgodne z jego wartościami.

Lidia Stotko
biogram coacha dostępny jest na http://ster.edu.pl
sesje coachingu odbywają się we Wrocławiu i Opolu.
Kontakt: http://ster.edu.pl, biuro@ster.edu.pl, 603 22 66 22
Aleksander K.

Aleksander K. Trener, doradca,
coach, mentor;
przywództwo, Polska,
MŚP,...

Temat: Ogłoszena różne

Zapraszam na unikalny warsztat - INDYWIDUALNY,
całodzienny warsztat
DALEJ W GŁĄB I DALEJ WZWYŻ
dla każdego, kto
- chce czegoś więcej,
- planuje coś ambitnego,
- stoi na rozdrożu życiowym i chce zdefiniować cele,
- chce opracować własną strategię rozwoju,
- chce być dobrym szefem, przywódcą,
- jest gotów na głęboki menedżerski "rachunek sumienia"
- potrzebuje wsparcia w wyjściu z kryzysu.

Warsztat odbywa się w spokojnym miejscu, trwa od 7 do 9 godzin.
Satysfakcja gwarantowana.
Już kilka osób po takim warsztacie "ruszyło swoje życie z posad".
Prowadzę ten warsztat osobiście.
Cena: 777 złotych.
Zapraszam
ASK, tel. 0501341539
Dalej w głąb i dalej wzwyż!

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Ostatnie 2 wolne miejsca!!!

Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Szkolenie współfinansowane ze środków UE

Program:

Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?

Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?

Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?

Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?

Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?

Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?

Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?

Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?

Osoby zainteresowane udziałem proszę o kontakt:

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444
Andrzej Podkański

Andrzej Podkański DOŚWIADCZONY MANAGER
ZARZĄDZAJĄCY w
sektorze consumer
fin...

Temat: Ogłoszena różne


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu - NASZA OFERTA
SPECJALNA



Obrazek



Zapraszam do współpracy


Obrazek
Artur K.

Artur K. Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszena różne

Propozycja

Przetłumaczymy stronę internetową firmy/stronę prywatną całkowicie za darmo. Wykonamy tłumaczenie strony z języka polskiego na język rosyjski, przygotujemy przetłumaczony tekst do bezpośredniego zamieszczenia na stronie www. Także całkowicie za darmo możemy opracować odpowiednie słowa kluczowe w języku rosyjskim pod kątem osiągnięcia jak najlepszego wyniku wyszukiwania i pozycjonowania w „runecie”. Po wykonaniu tłumaczenia i umieszczenia gotowego materiału na państwa stronie internetowej umieszczamy państwa stronę w naszym dziale „Realizacje”: http://www.languageconsulting.eu/Realizacje.php , również proponujemy wzajemną wymianę linkami. Warunkiem wykonania tłumaczenia jest umieszczenie informacji zwrotnej o autorze tłumaczeń (link naszej strony).
Jeżeli nasza propozycja wydaje się państwu potrzebna i ciekawa prosimy o kontakt: biuro@rosyjski-tlumaczenia.com.pl lub bezpośrednio do mnie na priv a ja skieruje sprawę dalej do realizacji.
http://www.rosyjski-tlumaczenia.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane propozycje

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Ostatnie 9 wolnych miejsc!!!

Efektywność drogą do wzrostu i rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Program kierowany do przedsiębiorstw z siedzibą bądź filią zlokalizowaną w woj. małopolskim.

Szkolenie współfinansowane ze środków UE

Inauguracja: 15 maja 2010r., Kraków

Program:

Sesja I.
Długo- i krótkookresowa efektywność przedsiębiorstw – źródła sukcesów i porażek małych i mikro firm
– jak grać, aby wygrać w warunkach konkurencji rynkowej?

Sesja II.
Efektywność zaczyna się od ludzi – sztuka budowania zespołu i przywództwa – jak współpracować, aby 2+2 równało się 5?

Sesja III.
Budżetowanie i planowanie finansowe – źródła kosztów i oszczędności – jak zaplanować rozwój firmy?

Sesja IV.
Analiza i ocena opłacalności projektów inwestycyjnych małych i mikro przedsiębiorstw – gdzie inwestować,
aby więcej zarabiać?

Sesja V.
Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań – sztuka tworzenia nowych produktów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzegać niezauważalne?

Sesja VI.
Skuteczna komunikacja małych i mikro firm – reklama to nie wszystko – jak być zauważonym na rynku?

Sesja VII.
Skuteczna sprzedaż małych i mikro przedsiębiorstw – metody budowania i narzędzia pomiaru – jak osiągać wzrost firmy przez wzrost sprzedaży?

Sesja VIII.
Długotrwała efektywność małych i mikro firm poprzez relacje z klientami i partnerami biznesowymi
– niematerialna wartość firmy - jak budować i zarządzać relacjami z klientami i partnerami biznesowymi?

Kontakt :

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444

Następna dyskusja:

Różne...




Wyślij zaproszenie do