Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszena różne

questus - jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing, CIM zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

• 11 marca – Warszawa
• 15 kwietnia – Kraków
• 7 października – Warszawa
• 14 października - Trójmiasto

Co to?
Program często nazywany "MBA w Marketingu". Diploma in Professional Marketing to przełożenie wiedzy na działanie według międzynarodowych standardów, grono charyzmatycznych ludzi z pasją do swoich obowiązków oraz kompleksowość narzędzi wspomagających – platforma społecznościowo-rozwojowa „Knowledge Garden”, program EPP, coaching, Indywidualny Plan Rozwoju, networking. Sprawdzona, rzetelna wiedza podana w praktycznym wydaniu.

Dlaczego warto?
Nie wystarczy zapłacić. Egzaminy sprawdzające to ogromne poświęcenie oraz zaangażowanie. Egzaminy weryfikuje niezależny od nas egzaminator CIM w Londynie. Zdobyty certyfikat jest niepodważalnym dowodem nabytej wiedzy.

Na co czekasz?

Dla naszych potencjalnych uczestników uruchomiliśmy zestaw pretestów:

https://questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

*wypełnienie pretestów do niczego Cię nie zobowiązuje

Dowiedz się więcej: https://questus.pl/cim/rekrutacja/

Dołącz do społeczności wykwalifikowanych marketerów CIM, twórz biznes jutra.
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszena różne

W życiu zawodowym każdego z nas przychodzi taki moment, w którym zaczyna nam doskwierać rutyna. Działania, które do tej pory sprawiały radość, przestają bawić, stając się jedynie utrapieniem.

Z pomocą przychodzi questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo – Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing. Oferujemy program, który pozwoli Ci nabrać nowych sił w dotychczasowej pracy. Albo zmienić pracę.

Z certyfikatem CIM nie stanowi to problemu. Wiemy co mówimy, bo w ciągu 16 lat naszej działalności pomogliśmy go zdobyć ponad 1000 uczestnikom.

Aktualnie prowadzimy otwartą rekrutację do poziomu Diploma in Professional Marketing. Program złożony z czterech bloków tematycznych pozwala nie tylko zgłębić i zrozumieć współczesny świat biznesu, ale też rozwinąć profesjonalne kompetencje, i przygotować uczestników do oficjalnych egzaminów brytyjskiego Instytutu. Ten prestiżowy, uznawany na całym świecie certyfikat potwierdza profesjonalne kompetencje, otwierając drzwi do kariery również poza terenem Polski.

Najbliższe edycje programu:
Warszawa 11 marca
Kraków 6 maja
Warszawa 7 października
Trójmiasto 14 października

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami w Polsce i na świecie. Zgodnie twierdzą, że program realizowany z questus przyniósł im nie tylko wiedzę, kompetencje i unikalne umiejętności, ale również bezcenne kontakty biznesowe.

Dowiedz się więcej: http://questus.pl/CIM

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszena różne

Wiosenna mobilizacja!

questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing ogłasza nabór do wiosennych edycji programu Diploma in Professional Marketing:

- Kraków – 6 maja
- Warszawa – 13 maja

Program często nazywany jest "MBA w Marketingu". Rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych, rozwija wizjonerskie podejście do innowacyjności oraz pokazuje, że Digital Marketing oznacza nowe możliwości w zakresie działań taktycznych, a dziś coraz częściej staje się on elementem strategii firmy.

Program DM składa się z czterech bloków tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation

Zdobądź międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem The Chartered Institute of Marketing. Dowiedz się więcej: http://bit.ly/1MAduNb

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: Ogłoszena różne

Może znacie kogoś, kto chciałby do nas dołączyć i pomóc nam skalować sprzedaż w PL i zagranicą? Nie wymagamy specjalnego doświadczenia, bardziej otwartej głowy i sporo zapału, bo jest niewiele firm w PL, które tak działa :)
https://www.livespace.pl/praca/sales-development-repres...
Agnieszka Izdebska

Agnieszka Izdebska Kierownik Rekrutacji

Temat: Ogłoszena różne

Oferta pracy:
Pracuję w firmie Adecco Poland. Aktualnie dla naszego Klienta, producenta osprzętu gazowego w segmencie między innymi osprzętu spawalniczego poszukuję kandydata na stanowisko:

Regionalny Doradca Techniczno Handlowy
Numer ref.: RDTH/WA2/06/2016
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
• rozwój sprzedaży u obecnych dystrybutorów na terenie całej Polski,
• budowanie i utrzymywanie partnerskiej współpracy z obecnymi klientami,
• rozwijanie nowych kanałów dystrybucji,
• negocjacje handlowe,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

Wymagania:
• wykształcenie wyższe - mile widziane techniczne,
• minimum 2 lata doświadczenie w pracy w sprzedaży do klientów biznesowych,
• doświadczenie w sprzedaży w branży spawalniczej lub elektronarzędzi - warunek konieczny,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• gotowość do wyjazdów służbowych do klientów,

Oferujemy:
• pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej sytuacji na rynku,
• możliwość rozwoju w ramach europejskich struktur firmy,
• intensywny program szkoleniowy,
• stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
• atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia adekwatna do osiąganych wyników,
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,

Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie aplikacji na adres: agnieszka.izdebska@adecco.com.
Barbara Masłoń

Barbara Masłoń lider marketingu,
Barbara Masłoń

Temat: Ogłoszena różne

Dzięki Agnieszko, ale ja nie szukam pracy lecz osób, które będą współpracować ze mna w biznesie Global Intergold. Pozdrawiam Barbara

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Szanowni Państwo,

Portal EasyToMake.It uruchomił Program Partnerski dla Przedstawicieli Handlowych – „EasyPartner”. 

Dla nas nieważne, czy jesteś przedstawicielem aptecznym, czy może pracujesz w branży FMCG. Jeśli masz w swoim portfolio klientów, którzy drukują materiały promocyjne dla swoich działalności, to właśnie Ciebie szukamy!

Zasady współpracy są jasne i proste. Polecaj nasz produkt i usługi - zarabiaj na atrakcyjnej prowizji. Nie ma znaczenia, z jakiego miasta są Twoi klienci. Działamy w całej Polsce. 

Dołącz do grona naszych zadowolonych partnerów biznesowych i już dziś zacznij zarabiać bez ograniczeń!
Zapraszamy Cię do kontaktu pod numerem telefonu: +48 531 182 115 lub na adres e-mail: biuro@easytomake.it.
 
 
Co Ty i Twoi Klienci musicie o nas wiedzieć?

EasyToMake.It jest nowym, unikalnym serwisem z kreatorem on-line do tworzenia materiałów marketingowo-informacyjnych.
Dzięki niemu w bardzo łatwy sposób sam stworzysz dla swojej apteki, drogerii czy sklepu ulotkę, plakat oraz gazetkę reklamową, która Cię wyróżni wśród konkurencji w Twojej branży.

Co najważniejsze, nie musisz już korzystać z zewnętrznych firm graficznych i przepłacać za projekt. Od dziś sam, bez znajomości specjalnych programów, możesz kreować swoje ulotki reklamowe za niewielkie pieniądze.

Płacisz raz w miesiącu - używasz, ile chcesz.
Stwórz swój własny, niepowtarzalny projekt, a my go dla Ciebie wydrukujemy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Szanowni Państwo,

Serwis EasyToMake.It uruchomił Program Partnerski dla handlowców - EasyPartner.

Dla nas nie ważne, czy jesteś przedstawicielem aptecznym, czy pracujesz w branży FMCG.
Jeśli masz w swoim portfolio klientów, którzy drukują materiały promocyjne dla swoich przedsiębiorstw, to właśnie Ciebie szukamy!

Zasady współpracy są jasne i proste.
Polecaj nasz produkt i usługi - zarabiaj na atrakcyjnej prowizji.
Praca w całej Polsce. 
 
Po szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 531 182 115 lub na adres e-mail: biuro@easytomake.it.
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Szanowni Państwo,
od 01.03. do 30.06.2017 r. każdy kto swoją odpowiedź na 4 konkursowe pytania wyśle na adres biuro@perspective.biz.pl weźmie udział w jednym, wybranym przez siebie szkoleniu trwającym 5 godzin i realizowanym w pierwszą sobotę miesiąca.

Pytania konkursowe:

Co mi się najbardziej podobało na stronie firmy Perspective-szkolenia?
Co mi się najbardziej nie podobało na stronie http://perspective.biz.pl?
O czym jeszcze dodatkowo chciał/a bym przeczytać na stronie http://perspective.biz.pl?
Komu polecę stronę firmy Perspective-szkolenia?

Terminy szkoleń:
01.04. Komunikacja interpersonalna
06.05. Stres pod kontrolą
03.06. Asertywność
01.07. Komunikacja interpersonalna

Szkolenie zostanie zrealizowane, gdy zbierze się minimum 6 osób zainteresowanych danym tematem.

Bilet wstępu na 5 godzinne szkolenie dla osób uczestniczących w konkursie to 95 zł.
Opłata ta może być anulowana, gdy ktoś już uczestniczył w szkoleniu prowadzonym przez trenera firmy Perspective lub „przyprowadzi” 4 osoby, które wezmą udział w konkursie i wykupią dla siebie bilet wstępu.

Proszę o podanie swoich danych kontaktowych:
imię:
nazwisko:
e-mail:
telefon:
Temat wybranego szkolenia:

Zapoznaj się z regulaminem konkursu.

Zapraszamy :)
http://perspective.biz.pl/konkurs/
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

http://www.adopcja.org.pl/nasze_programy_2.php
Najmniejsze wsparcie, może zmienić życie dziecka

Kto może przekazać 1% podatku organizacjom?
- podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych (w tym m.in. podatnicy uzyskujący dochody z odpłatnego zbycia papierów
wartościowych),
- podatnicy opodatkowani ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych,
- podatnicy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą i korzystający z liniowej, 19-procentowej stawki podatku,
- 1% mogą przekazać również emeryci, pod warunkiem jednak, że samodzielnie wypełnią PIT-37 i zrezygnują z pomocy ZUS
w tym zakresie. Podobna zasada dotyczy osób, które są rozliczane przez pracodawcę.

Co wpisać w formularzu PIT? Po wyliczeniu, ile podatku będziemy mieli do zapłacenia w tym roku, w odpowiednich rubrykach zeznania podatkowego (które zatytułowane są "Wniosek o przekazanie 1% podatku należnego na rzecz organizacji pożytku publicznego OPP") należy wpisać:

Fundacja Rodzin Adopcyjnych - KRS nr: 0000151113

Pieniądze - 1% podatku należnego - na konto wybranej organizacji przekaże urząd skarbowy w lipcu lub w sierpniu roku podatkowego, w którym jest składane zeznanie podatkowe.

Mamy nadzieję, że potencjalni darczyńcy wybaczą nam brak listownych podziękowań za wsparcie naszej fundacji. Wymaga to sporych nakładów finansowych. Uważamy, że pieniądze te zgodnie z wolą wspierających nas osób powinny być wykorzystane dla dobra dzieci.

Następna dyskusja:

Różne...




Wyślij zaproszenie do