Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

19 wrzesień 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.”
Abraham Lincoln

Zapisz się teraz!
Magdalena Czepczyk

Magdalena Czepczyk Asystentka Dyrektora
Krajowego

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na studia podyplomowe na kierunku: Akademia Trenerów Biznesu. Zapewniamy atrakcyjny harmonogram zajęć, wykwalifikowanych wykładowców – trenerzy biznesowi Laboratorium Arkanów Biznesu (posiadający duże doświadczenie zarówno biznesowe jak i psychologiczne) oraz nauczyciele akademiccy, 5. dniowy trening interpersonalny wraz z warsztatem procesu grupowego w cenie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-katowice/...

Kontakt:
Magdalena Czepczyk
Tel: 519-351-112
e-mail: magdalena.czepczyk@lab.xo.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witam,

Chciałbym zainteresować Państwa przygotowywanym szkoleniem otwartym „Zarządzanie zespołem sprzedażowym”.
Celem dwudniowego szkolenia będzie zdobycie lub usystematyzowanie wiedzy i rozwój umiejętności z obszaru zarządzania sprzedażą.

Program szkolenia obejmuje min.

• Przygotowywanie celów sprzedażowych
• Organizacja pracy handlowców
• Efektywne raportowanie sprzedaży
• Narzędzia do zarządzania zespołem handlowców
• Style zarządzania ludźmi
• Motywacyjne systemy wynagrodzeń handlowców
Przygotowanie i przeprowadzenie rozmowy oceniającej z pracownikiem

Każdy z uczestników szkolenia zostanie wyposażony w zestaw praktycznych narzędzi menedżerskich, które będzie mógł wykorzystywać w codziennej pracy z zespołem handlowców.

Szkolenie w terminie 18-19 października 2012 r. odbędzie się w Warszawie.

Cena katalogowa szkolenia wynosi 1 490,00 PLN Netto
Do 5 Października na hasło "GoldenLine" specjalna cena: 999,00 PLN Netto!!!

Więcej szczegółów!
Zapisz się teraz!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o. o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!
Znajdź nas na Facebooku
Obrazek
Sławomir Nowacki edytował(a) ten post dnia 24.09.12 o godzinie 15:06
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

szkolenia handlowe w jednym miejscu

http://www.handlowe.szkolenia24h.pl/

forum szkoleniowe - http://www.forumszkoleniowe.pl/

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zachęcam Państwa do zapoznania się z ofertą studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego
PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W MEDIACH

Korzyści, jakie zdobędzie słuchacz/absolwent:


- gruntowne przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z planowaniem i realizacją kampanii reklamowych w mediach (w strukturach firm zajmujących się planowaniem strategii promocji marek i brandów, zakupem mediów, współpracą z domami mediowanymi i mediami, a także pracą w domach mediowych),

- umiejętności wykorzystywania istniejących na rynku narzędzi do planowania kampanii reklamowych, interpretowania wyników badań, wskaźników mediowych i miernikiówmediów oraz ich wykorzystanie do konstruowania strategii promocji marki i realizacji kampanii reklamowych,

- przygotowanie z zakresu kompetencji społecznych: komunikacji w biznesie, technik negocjacji, umiejętności prowadzenia prezentacji i sztuki autoprezentacji.

Słuchacze będą mieli także możliwość zaplanowania kampanii crossmediowej i dokonania jej ewaluacji i oceny.

Zajęcia rozpoczynają się już w październiku 2012 r.

Po więcej informacji na temat programu, kadry wykładowców oraz organizacji studiów zapraszamy na: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Serdecznie zapraszam na szkolenie
PYTANIA KTÓRE SPRZEDAJĄ NA RYNKU B2B
22-23 października 2012, Wrocław

Żeby sprzedać, nie wystarczy mówić, trzeba pytać

Cel warsztatów szkoleniowych:
Rozwój kompetencji handlowców poprzez zdobycie przez nich wiedzy i umiejętności dotyczących tego jak pozyskać klienta na rynku B2B a następnie utrzymywać rentowną relację na najwyższym poziomie.

Grupa docelowa:
Menedżerowie działu sprzedaży, menedżerowie ds. kluczowych klientów, pracownicy działu sprzedaży
oraz inne osoby zainteresowane rozwojem sprzedaży na rynku B2B.

Program:
1. PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z KLIENTEM BIZNESOWYM
Czy firmy mają potrzeby?
Uwaga na syndrom „szczęśliwych uszu”, czyli „ten klient jest już mój”,
Sprzedaż, czy gadanina,
Dlaczego to pytania sprzedają?
2. ZAMIAST POLUBIĆ PROSPEKTING, WYSTARCZY GO ROBIĆ
Przygotowanie do „zimnych rozmów” z klientami,
Cel rozmowy osadzony w świecie klienta,
Prospekting nie polega na sprzedawaniu, ale umówieniu spotkania,
Pytania poprawiające skuteczność „zimnych rozmów”,
Zawieranie kontraktu w trakcie rozmowy – potwierdzenie zgody klienta,
Wyciąganie wniosków z nieudanych rozmów
3. NAJLEPSZE PRAKTYKI SPRZEDAŻY
Zdrowy nie potrzebuje lekarstwa – diagnoza problemów klienta:
Dr House przypomina „Pacjenci kłamią…”
System sprzedaży klienta vs system sprzedaży handlowca,
Efektywne techniki sprzedaży oparte o zadawanie pytań
4. RADZENIE SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA (NIE TYLKO Z WYKORZYSTANIEM PYTAŃ)
Katalog zastrzeżeń klienta na rynku B2B (m. in. cena, mamy już dostawcę, muszę się zastanowić itp.) sporządzony w oparciu o doświadczenia uczestników warsztatów,
Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i sytuacjami trudnymi
5. POROZMAWIAJMY O PIENIĄDZACH i DECYZYJNOŚCI KLIENTA
Co wynika z braku decyzyjności lub niedostatecznego budżetu?
Techniki rozmowy o pieniądzach
Decyzyjność klienta
6. SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
Struktura prezentacji nawiązująca do problemu klienta,
Techniki podsumowania prezentacji,
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie prezentacji.
7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Action Plan – co wdrożę „od jutra” – metoda nisko wiszących owoców,
Jak utrwalę swoje umiejętności?
Po czym poznam, że osiągnąłem sukces?

Więcej informacji na stronie: http://valuecreation.pl/pl/szkolenia_otwarte_programy/...
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szkolenia budujące pewność siebie.

Proponujemy sesje indywidualne z naszymi trenerami. Sesja indywidualna pozwala precyzyjnie dopasować się do uczestnika oraz przygotowanie programu realnego do uwarunkowań w pracy.

Zajęcia mogą odbywać się w domu klienta, w miejscu pracy lub w naszej siedzibie. Dni i godziny zajęć mogą być całkowicie ruchome.


Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/view,47,Poszukiwanie%20klie...


Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/view,48,Szkolenie%20trener%...


Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/view,25,Wyst%C4%85pienia%20...


Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/view,33,Techniki%20sprzeda%...


Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl/view,50,Life%20Coaching,%20...

W ostatnim czasie nasi trenerzy poprowadzili szkolenia dla :

- Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach,
- Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu,
- Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- Katowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej
- Poczty Polskiej S A,
- Ws Finance, Passerotti sp. z o.o,
- Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach
- NSZZ Solidarność
- Provida sp. z o.o.
- Sieć sklepów Nippi
- VOITH Industrial Services Sp. z o.o
- British School
- Novia Sp. z o.o

a także szereg szkoleń otwartych i indywidualnych dla dyrektorów firm, właścicieli, kierowników, handlowców i studentów.

Z poważaniem,
Damian Wilpert
535 405 935
http://deaszkolenia.pl
http://www.facebook.com/deaszkolenia
http://katalogdea.pl - Darmowy moderowany katalog
Magdalena Czepczyk

Magdalena Czepczyk Asystentka Dyrektora
Krajowego

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Akademia Trenerów Biznesu

Zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanych do podjęcia studiów podyplomowych na kierunku Akademia Trenerów Biznesu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Katowicach. Oferujemy interesujący program studiów podzielony na pięć bloków tematycznych, które prowadzić będą kompetentni i posiadający duże doświadczenie biznesowe, psychologiczne i pedagogiczne trenerzy Laboratorium Arkanów Biznesu. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt: 519-351-112. Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie nurtujące Państwa pytania.
http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-katowice/...

Kontakt:
Magdalena Czepczyk
Tel: 519-351-112
e-mail: magdalena.czepczyk@lab.xo.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko!
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj: http://www.grupaset.pl/content.php?ContentId=219
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witam Państwa.

Chciałbym poinformować, że od października obok szkoły Trenerów Sprzedaży SPTS działa projekt szkoleń ze sprzedaży doradczej - Akademia Sprzedaży Doradczej

Proponujemy treningi z obszaru sprzedaży doradczej i szkolenia kompetencyjne dla trenerów wewnętrznych i trenerów sprzedaży w formułach OPEN ( jest już kalendarz na 2012/2013) i w formule "in-company".
Program AKADEMII został już wdrożony u pierwszego dużego wrocławskiego klienta i spotkał się z bardzo wysoką oceną uczestników i menedżerów. Program przyniósł też realne efekty na poziomie efektów działania pracowników Działu Klienta Strategicznego . ( Dla poważnie zainteresowanych metodologią i programem udostępnię kontakt telefoniczny w celu weryfikacji referencji)

Pozdrawiam serdecznie
Jacek Wolniewicz
Master Trainer i Dyrektor Dydaktyczny projektów:

Akademia Sprzedaży Doradczej

kalendarium szkoleń TUTAJ

Obrazek

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkoła Trenerów Sprzedaży

kalendarium szkoleń TUTAJ

Obrazek

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko!
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj: http://www.grupaset.pl/content.php?ContentId=219
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku

http://www.youtube.com/watch?v=J8mTFwe3ptU

Celem szkolenia jest:

- przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca, oraz prezentera produktów i usług,

- zdobycie umiejętności skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, wykorzystywania narzędzi komunikacji w rozmowie z klientem,

- rozwój kompetencji i umiejętności w zakresie pozyskiwania klientów,

- zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.



Szkolenie przeznaczone jest dla:

przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta, osoby zajmujące się pijarem, trenerów produktu.



PROGRAM SZKOLENIA :



1. Umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami

Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy
Panowanie nad gestami i mikrogestami
Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta
Praktyczne ćwiczenia - kontakt wzrokowy

2. Budowanie potrzeb klienta

Rozpoznawanie potrzeb klienta - rola pytań otwartych i zamkniętych
Aktywne słuchanie i parafraza, ćwiczenia

3. Rozmowy telefoniczne

Ćwiczenie sztuki profesjonalnej obsługi klienta przez telefon
Dostosowanie głosu do rozmowy, zachowanie spokoju w rozmowie
Praca nad głosem i techniki modulowania głosu
Zaciekawienie rozmówcy ofertą
Radzenie sobie z obiekcjami klienta

4. Prospecting, poszukiwanie klientów

Tworzenie sieci kontaktów
Social media
Aktywny mailing
Wizerunek firmy w internecie E-PR


5. Motywacja

Motywacja przed pracą
Motywacja w pracy
Techniki motywacyjne

Radzenie sobie ze stresem i sytuacją stresogenną



Terminy ustalane indywidualnie

Miasta w których szkolimy : Warszawa, Katowice, Poznań, Kraków, Wrocław, Zabrze, Chorzów.

http://www.deaszkolenia.pl - Szkolenia sprzedaży
http://www.deastudio.pl - Koniec z projektami, które nic nie mówią
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Każdego dnia mamy do czynienia z różnego rodzaju prezentacjami: począwszy od reklam w telewizji, przez prezentacje sprzedażowe, prelekcje na uczelniach, po prezentowanie siebie na rozmowie kwalifikacyjnej, a kończąc na randkach, gdzie tak jak pewnie i wszędzie, ogromne znaczenie ma efekt pierwszego wrażenia.
Od tego jak opanujesz te umiejętności zależy bardzo wiele: Twoje relacje, zarobki, pozycja w pracy czy w środowisku, zdany egzamin i cała masa innych kontekstów, w których żyjesz.

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ 1 - PODEJŚCIE, INNER-GAME:
• Nauczysz się co robić w sytuacjach w których pojawia się pustka w głowie
• Poznasz kilka sprawdzonych sposobów na uwolnienie się od stresu przed występem, dzięki czemu z wielką łatwością przyjdzie Ci występować
• Poznasz kluczowe zasady występów publicznych
• Omówimy najczęściej występujące lęki i sposoby radzenia sobie z nimi
• Zbudujesz własne podejście do występowania, na bazie którego wzmocnisz swoją charyzmę i indywidualność

MODUŁ 2 - ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, GRA AKTORSKA, MOWA CIAŁA:
• Nauczysz się wchodzić w stany flow w którym słowa same przychodzą na język, masz dużo większy dostęp do zasobów a twoja kreatywność wzrasta
• Będziesz ćwiczył właściwą postawę - zrozumiesz, że to jak stoisz i pod jakim kątem do publiczności, w jaki sposób trzymasz głowę, ręce i jak ustawiasz stopy ma ogromne znaczenie
• Będzie praca z głosem, dzięki czemu nauczysz się precyzyjniej posługiwać się rytmem, tempem i popracujesz nad wyrazistością mówienia
• Wcielisz się w postacie (archetypy) funkcjonujące w społeczeństwie. Poznasz ich zasoby, odczujesz na własnej skórze po to żebyś wykorzystywał je w występach, jak również w życiu codziennym
• Nauczysz się głębszego wchodzenia w stany emocjonalne przy pomocy postawy ciała, dzięki czemu każda przekazywana informacja w magnetyczny sposób przyciągnie uwagę słuchaczy.

MODUŁ 3 - INTERAKCJE Z GRUPĄ:
• Poznasz podstawy wpływania na myślenie swoich odbiorców
• Dowiesz się dlaczego ulegamy wpływom ludzi, których słuchamy oraz jak dać się polubić uczestnikowi prezentacji w ciągu kilku minut
• Nauczysz się jak szybko zbudować autorytet i jak go wykorzystywać w przemówieniach

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

cena:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
20.10 - Białystok, Gdańsk, Rzeszów, Warszawa, Wrocław
21.10 - Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Radom,
27.10 - Kielce, Lublin, Łódź, Szczecin, Toruń, Olsztyn
28.10 - Koszalin, Poznań,

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
LINK

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy na szkolenie: Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta, Termin: od 2012.10.18 do 2012.10.19, Poznań.


Obrazek


Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.
Zapraszamy na naszą stronę: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Dzień dobry!

Zapraszam do udziału w bezpłatnych szkoleniach (Łódź) z negocjacji handlowych

Kurs prowadzą trenerzy Grupy STS – praktycy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży
i negocjacjach, a także w zarządzaniu sprzedażą i prowadzeniu szkoleń dla biznesu. Zajęcia mają formę aktywnych, praktycznych warsztatów, treningów symulacyjnych oraz dodatkowo - konsultacji indywidualnych, a udział w całym kursie kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Zajęcia odbywają się w formie aktywnych, praktycznych warsztatów oraz treningów symulacyjnych: przewidujemy dyskusje, wymianę doświadczeń, ćwiczenia
w kontekście realnych zadań, nagrywanie scenek na kamerę i wspólną analizę materiału, trening umiejętności, symulacje.

Każdemu uczestnikowi/ każdej uczestniczce zapewniamy możliwość konsultacji indywidualnych oraz imienny certyfikat ukończenia szkoleń.

Celem szkolenia jest usystematyzowanie narzędzi negocjacyjnych oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu negocjacji nastawionego na budowanie długofalowej współpracy handlowej z wymagającymi partnerami biznesowymi.

Część druga szkoleń to trening symulacyjny, podczas którego uczestnicy i uczestniczki
w małych zespołach prowadzą realny proces negocjacji wg określonych w scenariuszy. Każde spotkanie negocjacyjne podlega superwizji trenerów. Pomiędzy kolejnymi turami negocjacyjnymi prowadzone są indywidualne konsultacje oraz elementy warsztatowe
dla całej grupy.

Zakres merytoryczny:
• Przygotowanie do negocjacji handlowych – kluczowe cele i zmienne negocjacyjne
• Proces negocjacji – mechanizmy, zasady, etapy
• Strategie kupieckie – współpraca długofalowa lub eksploatacja
• Negocjacje handlowe z perspektywy „gry handlowej” – najczęstsze gry i strategie
• Budowanie korzystnej relacji negocjacyjnej
• Prowadzenie i kontrolowanie procesu negocjacji
• Stanowiska wyjściowe a rzeczywiste motywy działań
• Zastrzeżenia i wątpliwości partnerów negocjacyjnych – możliwe rozwiązania
• Asertywność w negocjacjach – ochrona granic relacji i zasad współpracy
• Impas w negocjacjach – możliwe rozwiązania
• Efektywne domykanie kontraktu – ostateczne ustalenia w negocjacjach
• Egzekwowanie ustaleń kontraktu
• Negocjacje zespołowe

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które:
• Nie prowadzą działalności gospodarczej
• Prowadzą negocjacje handlowe w z dostawcami bądź w ramach stanowiska handlowca
• Posiadają średnie lub wyższe wykształcenie
• Mieszkają lub pracują w woj. łódzkim
• Chcą podnieść swoje umiejętności negocjacyjne

Mile widziane także osoby po 50 roku życia.

Udział we wszystkich szkoleniach jest bezpłatny. Projekt jest współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu wszystkim uczestniczkom i uczestnikom zapewniamy:
• Udział we wszystkich szkoleniach przewidzianych w projekcie
• Materiały szkoleniowe (skrypt) do każdego modułu
• Możliwość skorzystania z konsultacji indywidualnych
• Obiad
• Serwis kawowy
• Certyfikat ukończenia projektu

Zapisy i dodatkowe informacje:

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń za pomocą formularza kontaktowego
znajdującego się na stronie: http://efektywnyhandlowiec.pl

http://www.efektywnyhandlowiec.pl
tel. 696 705 301
kontakt@efektywnyhandlowiec.pl

Klaudia Kopczyńska
Grupa STS

e-mail: klaudia.kopczynska@efektywnyhandlowiec.pl
http://sts-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
14 grudnia w Krakowie rusza 28 grupa programu Professional Diploma in Marketing organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
tel. (48) 603 480 155

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szanowni Państwo,

Nowy Rok- nowe szkolenia!

Już w styczniu zapraszam na kursy przydatne handlowcom:

Techniki negocjacyjne dla zaawansowanych 17-18.01.2013 Warszawa

Trening umiejętności menedżerskich 23-25.01.2013 Warszawa

Stres – praktyczne techniki walki ze stresem 30.01.2013 Warszawa

Zapraszam!
Sławomir Nowacki
Demos Polska

Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do