Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

zapraszamy na http://www.handlowe.szkolenia24h.pl/ - szkolenia handlowe w jednym miejscu
Katarzyna B.

Katarzyna B. Aktor, nauczyciel

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy serdecznie na Wakacyjne Inspiracje Teatralne!!!

Warsztaty mają na celu zapoznanie Uczestników z nowoczesnymi technikami aktorskimi (treningi aktorskie, rozgrzewki energetyzujące, koncentrujące, wyciszające itp.) oraz polepszenie emisji głosu (autorska metoda pracy nad głosem "Relaks Głosu").
Podczas warsztatów zapoznamy się również z improwizacją, interpretacją tekstu, dykcją i ruchem scenicznym.

Wakacje to dobry czas aby rozwijać swoje pasje!

Warsztaty prowadzi Katarzyna Borowiec - ""aktorka, magister sztuki. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu na kierunku aktorstwo dramatyczne oraz Kwalifikacyjnych Podyplomowych Studiów Pedagogicznych. Pracę w teatrze łączy z działalnością
edukacyjną. Współpracowała ze Studium Aktorskim przy Teatrze Śląskim w Katowicach gdzie
prowadziła przedmiot "sceny wierszem". Była również nauczycielem przedmiotu "zajęcia poetycko -
sceniczne" w Zespole Szkół Prywatnych Fundacji „Serce szkole” w Dąbrowie Górniczej. Obecnie wykłada w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego w Zabrzu przedmiot "Muzyka i ruch".
Opracowała Treningi Aktorskie oraz Treningi Emisji Głosu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Współpracuje z Teatrem William - Es z Zamku Książ w Wałbrzychu oraz Teatrem Moich Marzeń z Chorzowa."

Zapraszamy młodzież oraz osoby dorosłe.

Termin: 2-6 lipca
Miejsce: MDK pod Lipami w Katowicach

kontakt: proacting@op.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Michał Jan Bagiński

Michał Jan Bagiński www.mjbaginski.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam do zapoznania się z ofertą Grupy Bartbo (http://bartbo-szkolenia.pl).
Nasze programy rozwojowe łączą w sobie szkolenie merytoryczne wraz warsztatami typu outdoor. Zrealizowaliśmy najbardziej złożone projekty, o czym można się przekonać z referencji (http://bartbo.pl/referencje.html).
Nasi trenerzy to przede wszystkim praktycy w swoich dziedzinach.
Do usłyszenia!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na * pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www
Konrad Pilarski

Konrad Pilarski "Nie musisz być
wielki, żeby zacząć,
ale musisz ZACZĄĆ,
ż...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam do zapoznania się ze szkoleniem
Keep Control!, czyli o tym: Jak skutecznie KONTROLOWAĆ Rozmowę Handlową?
Wszystkie informacje na stronie spotkania
http://www.goldenline.pl/spotkanie/akademia-sprzedazy-...Konrad Pilarski edytował(a) ten post dnia 26.05.12 o godzinie 22:17
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 01.06.2012
"Profesjonalny Handlowiec"08-09.06.2012
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"15.06.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"22-23.06.2012
"Wystąpienia publiczne"30.06.2012
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"07.07.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek
Sandra K.

Sandra K. Certyfikowany
Psychoterapeuta,
Psycholog, Trener

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

W związku z tym, że jestem w intensywnym procesie akredytacji Interantional Coach Federation oferuję coaching za symboliczne pieniądze lub barter.

Chętnych zapraszam do kontaktu:
sandra.waszniewska@vp.pl
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

KURS TRENER SPRZEDAŻY

Oferta wakacyjna - Wrocław , Warszawa kurs trenerski "Profesjonalny Trener Sprzedaży" poziom BASIC

3x 2 dni
54 godziny .
Grupa warsztatowa maks 14 osób
Tylko na wakacje cena we Wrocławiu 2500zł .
Płatności w 3 ratach


Obrazek


[b]O KURSIE
Nasz pełny 12 dniowy kurs podzieliliśmy na dwa moduły Basic i Advanced.
-Basic to warsztat składający się z esencji praktyki i niezbędnych kompetencji.


-Advance (dla absolwentów edycji Basic) to uzupełnienie i pogłębienie specjalistycznych kompetencji Trenera Sprzedaży.
Decyzję czy chcesz brać udział w kursie Advance podejmiesz w dowolnym momencie

Program bazowy sesji :

Projektowanie szkoleń
Jak szkolić ze sprzedaży?
Prowadzenie szkolenia sprzedażowego
Z jakich technik i metod korzystać?
Jak pracować z motywacją uczestników.

więcej o programie : http://www.spts.pl/kurs-profesjonalny-trener-sprzedazy

Wrocław
2500 zł brutto dla osób fizycznych | 2500 +VAT dla firm
lipiec -sierpień 2012 | edycja weekendowa |
MODUŁ I . Metodologia szkoleń sprzedażowych 21-22 lipiec
MODUŁ II. Prowadzenie szkoleń sprzedażowych 4-5 sierpień
MODUŁ III. Projektowanie szkoleń. 18-19 sierpień
Opłaty :
1000 zł -wpisowe - po odesłaniu dokumentów ( zwrotne w przypadku rezygnacji )
750 zł do 30.VII 2012 ; 750 zł do dnia 15.VIII 2012

zapisy na stronie szkoły - http:www//spts.pl
lub mailem na adres : office@spts.pl

Warszawa
2800 zł brutto dla osób fizycznych | 2800 + VAT dla firm
lipiec -sierpień 2012 | edycja weekendowa |
MODUŁ I . Metodologia szkoleń sprzedażowych 28-29 lipiec
MODUŁ II. Prowadzenie szkoleń sprzedażowych 11-12 sierpień
MODUŁ III. Projektowanie szkoleń. 25-26 sierpień
Opłaty :
1000 zł -wpisowe po odesłaniu dokumentów ( zwrotne w przypadku rezygnacji )
900 zł do 19.VII 2012 ; 900 zł do dnia 20.VIII 2012

Sprawdź szczegóły - ilość miejsc ograniczona!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012
Dominika Woźniak

Dominika Woźniak Per aspera ad astra

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Maximum Sukcesu 1.0 to projekt, który krok po kroku, poprowadzi Cię do osiągnięcia sukcesu w we wszystkich orbitach Twojego życia.
Jeśli brakuje Ci prostych i skutecznych strategii na to jak efektywnie realizować swoje plany i cele, jak żyć pełnią i czuć spełnienie - obejrzyj ten materiał video.

http://www.maximumsukcesu.pl/

Wiedza jaką otrzymasz, oglądając film:
- poznasz 10 sabotaży, które utrudniają nam osiąganie sukcesów
- pokażemy Ci sposoby, na to jak zauważać te sabotaże u siebie
- jak wprowadzać w życie nowe strategie, tak aby Twoje działania były skuteczne

Aplikacji tej wiedzy jest bardzo wiele - obejrzyj film i zrównoważ swoje życie, tak aby umiejętnie dbać o wszystkie jego strefy i osiągać w nich sukcesy.

Wejdź na stronę i obejrzyj bezpłatny materiał video:
http://www.maximumsukcesu.pl/
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

20 czerwca 2012 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży. . Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

b]Oferta wakacyjna - Wrocław , Warszawa kurs trenerski "Profesjonalny Trener Sprzedaży" BASIC.

Nie musisz ryzykować 8000 zł na roczne kursy trenerskie ! Wystartuj w zawodzie z kompendium niezbędnych umiejętności.
3x 2 dni 54 godziny . Tylko na wakacje cena od 2500zł .


Obrazek


[/b]

Oferta wakacyjna - Wrocław , Warszawa kurs trenerski "Profesjonalny Trener Sprzedaży" BASIC ....

3 - dwudniowe intensywne moduły szkolenia trenerskiego. Lipiec- Sierpień 2012. 54 godziny zajęć. 3 weekendy.

Projektowanie szkoleń
Jak szkolić ze sprzedaży?
Prowadzenie szkolenia sprzedażowego
Z jakich technik i metod korzystać?
Jak pracować z motywacją uczestników.

zobacz szczegóły

Wakacyjne ceny od 2500 zł


Sprawdź szczegóły - ilość miejsc ograniczona!
Katarzyna Sieradzińska

Katarzyna Sieradzińska Starszy specjalista
ds. szkoleń,
GoWork.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Chcesz mówić tak, żeby być słuchanym?
Chcesz umieć modulować głos?
Chcesz reklamować produkt tak, żeby sam się sprzedawał?
Chcesz sprzedać produkt, który się wydaje niesprzedawalny?
Zdradzimy Ci techniki sprzedaży stosowane przez największe potegi na rynku!

Po profesjonalnym kursie NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY:
1. pomnożysz zyski!
2. staniesz się profesjonalistą!
3. zwiększysz swoje szanse na dobrą pracę dzięki wzbogaceniu CV o szkolenie Nowoczesne Techniki Sprzedaży!

Intensywny kurs w centrum Wrocławia (Gabrieli Zapolskiej 1) składa się z czterech niezależnych szkoleń:
- profesjonalna autoprezentacja
- rozmowa handlowa
- merchandising
- prawne aspekty sprzedaży

Organizujemy także szkolenia w innych miastach, np. Kraków, Katowice, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Szczecin, Olsztyn, Lublin, Białystok.

Najbliższy termin: 9-18 lipca
Cena - 599 zł
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego dla Pracowników firmy.


DODATKOWO GWARANTUJEMY ZAŚWIADCZENIE MEN!

Informacje oraz zapisy: 22 622 13 09
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Sprzedaż

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług.

Cele szkolenia:

Sprzedaż Szkolenie

• Doskonalenie umiejętności pozyskiwania Klientów
• Ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży
• Dostarczenie wiedzy na temat technik sprzedaży, motywów zakupowych Klientów, badania potrzeb i oczekiwań, typów Klientów oraz radzenia sobie z zastrzeżeniami
• Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
Warszawa
20.09.2012
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com,
Strona www: Szkolenia dla firm
Michał R.

Michał R. copywriterzy.com

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witaj ;)

Zapraszam Cię na Darmowy Kurs Copywritingu

Poznasz 27 technik pisania skutecznych ofert sprzedażowych.

PREZENT: Otrzymasz również szablony Landing Page/Squeeze Page (10 sztuk), narzędzia do tworzenia grafik, nagłówków, buttonów call to ation i stron typu sales letter.


Obrazek


Ten kurs to magiczna pigułka wiedzy, dzięki której Twoje oferty sprzedażowe zyskają nową jakość. Miliony przedsiębiorców na całym świecie ma problem z pisaniem tekstów, które mogłyby zwiększać ich zyski. Tymczasem dostęp do wiedzy mają tylko nieliczni i to oni osiągają przewagę nad konkurencją. Ten kurs jest genialnym podsumowaniem najważniejszych zasad copywritingu. Warto wydrukować sobie wszystkie wskazówki i za każdym uwzględniać je podczas tworzenia kolejnej oferty.

Arkadiusz Podlaski - znany praktyk e-biznesu i autor wielu bestsellerów, http://ArkadiuszPodlaski.pl
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

lista szkoleń handlowych w jednym miejscu http://www.handlowe.szkolenia24h.pl/
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

18 lipiec 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
WarszawaMarta Sykut edytował(a) ten post dnia 04.07.12 o godzinie 12:49

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do