Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Wystąpienia publiczne - na to słowo często ludzi ogarnia paraliż, ale każdy z nas może dobrze występować. To nie zawsze talent lecz umiejętność, którą można nabyć. Każdy z nas codziennie występuje w gronie przyjaciół, rodziny, w pracy - róbmy to dobrze!

Szkolenie prowadzone przez akredytowanego dziennikarza i certyfikowanego trenera biznesu, uczestnik po szkoleniu będzie potrafił zbudować pierwsze pozytywne wrażenie, wzbudzać zainteresowanie grupy, rozwijać własne umiejętności dzięki ćwiczeniom.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej i teoretycznej wiedzy w wystąpieniach publicznych, zdobędziesz umiejętność utrzymywania kontaktu wzrokowego z grupą, poznasz role pierwszego wrażenia, popracujesz nad głosem i mową ciała.

Dla kogo ?

Dla przyszłych trenerów, handlowców, prezenterów, wszystkich występujących publiczne, ludzi pracujących w grupach itp.

Zabrze 3.03.2012r


Obrazek


http://www.deaszkolenia.pl
http://www.deaszkolenia.euDamian Wilpert edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 12:39

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Witam,

Podobno "najtrudniejszy pierwszy raz". W związku z tym dla nowo mianowanych menedżerów oraz dla wszystkich młodych menedżerów (także duchem) proponuję warsztaty w Bielawie na Dolnym Śląsku:
FUNDAMENTY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA – Bielawa, 22.03.2012

Objęcie stanowiska menedżera to wyzwanie dla osoby, która wcześniej nie zarządzała ludźmi i nie podejmowała decyzji menedżerskich. Na nowym stanowisku potrzebne jej będą nowe kompetencje.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz rozwój umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania ludźmi, czyli zbudowanie solidnych fundamentów skutecznego zarządzania.
Szkolenie zaprojektowane jest dla osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska menedżerskiego albo stoją u progu kariery menedżerskiej i zaczęły pełnić funkcję związaną z zarządzaniem (koordynatora, team leadera, kierownika itp.).

Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie:
Szkolenia w marcu 2012

Pozdrawiam

JR
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

22 marca 2011 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witaj

Wyobraź sobie, że już wkrótce:
-nikt nie będzie mógł oprzeć się Twoim argumentom
-będziesz bardziej pewny siebie w kontaktach towarzyskich i zawodowych
-zwiększysz swoją skuteczność i efektywność
-poznasz tajemnice polityków i świata mediów, dowiesz się jakich technik używają by przekonać do swoich racji

Już 12 marca rusza kolejna edycja 30 dniowego e-szkolenia na żywo Praktyk Wywierania Wpływu - Obrona i Aktywność moduł I.
Cena rynkowa takiego szkolenia to 3578 zł. Dopełniamy grupę, w związku z tym masz niesamowitą okazję, pierwsze 10 osób zapłaci jedynie 999 zł. Zainwestuj w siebie nie ruszając się z domu.

Poznaj szczegóły tego szkolenia i zarezerwuj sobie miejsce:
http://www.szkolenia-glaz.pl/wywieranie-wplywu--intern...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia z zakresu technik sprzedaży:

Magia relacji z Klientem:
TERMIN SZKOLENIA: 29.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 590 zł netto/osoba

Szkolenie „Magia relacji” jest skierowane szczególnie do osób, które w swojej pracy lub życiu osobistym mają kontakt z ludźmi, a od jakości tych kontaktów zależą ich zarobki, wyniki w pracy czy dobre samopoczucie oraz satysfakcja z relacji.

Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza oraz rozwijanie umiejętności mogą być natychmiastowo wdrażane w życie i mogą zostać wykorzystane między innymi w:

-sprzedaży,
-wywieraniu wpływu,
-komunikacji z pracownikami,
-zdobywania poparcia,
-lepszym zrozumieniu mechanizmów działania ludzi ze swojego otoczenia,
-polepszenia relacji w rodzinie,
-przekazywaniu swoich idei,
-czerpaniu większej przyjemności z kontaktów z innymi ludźmi i w wiele innych obszarach.

Szkolenie to jest złożone z poszczególnych modułów (min. kalibracja, modelowanie, raport, systemy reprezentacji, meta programy, pozycje percepcyjne, metamodel, język perswazji, wystąpienia publiczne, zabawy głosem), które mogą być realizowane w cyklu szkoleniowym, bądź też przeprowadzane w formie pojedynczych szkoleń w zależności od Państwa potrzeb. Ponieważ zależy nam na jak najlepszym spełnieniu Państwa oczekiwań, szkolenie to może być do nich dopasowane i indywidualnie modyfikowane. Dodatkowo poszczególne moduły mogą być realizowane zarówno w zakresie podstawowym (gdzie uczestnicy otrzymują najważniejsze informacje i umiejętności do dalszej pracy nad wybranym zagadnieniem) jak i zaawansowanym (gdzie uczestnicy, po określonym okresie pracy własnej, spotykają się ponownie i pracują nad jeszcze lepszym rozwojem umiejętności z danego zakresu).

Korzyści dla uczestników:
-praktyczne ćwiczenia polepszenia wykorzystania zmysłów,
-rozwój umiejętności kalibrowania rozmówców,
-zwiększenie świadomości i zrozumienia rozmówców przez poznanie jego schematów myślowych.

Metody szkoleniowe:
Szkolenie będzie przeprowadzone w formie interaktywnej, z jak największym wykorzystaniem aktywności uczestników. Przyswajanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbędzie się szczególnie poprzez udział uczestników w dyskusjach, ćwiczeniach grupowych i indywidualnych, demach szkoleniowych.
Dodatkowo po szkoleniu możliwość konsultacji oraz wsparcia dla uczestników w zakresie tematyki szkolenia (e-mali, telefon)

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Oferta promocyjna obejmuje szkolenia otwarte:

1. Profesjonalne Zarządzanie Projektami w Organizacji - inspirujące warsztaty praktyczne.
Poznań 19-20 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

2. Efektywne negocjacje -intensywny trening dla kadry kierowniczej, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta oraz specjalistów biorących udział w negocjacjach.
Warszawa 22-23 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

3. Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - warsztaty praktyczne
Warszawa 23 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

4.Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.
Poznań 26-27 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

5. Zarządzanie Projektami Unijnymi i ich Skuteczna Promocja - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Warszawa 26-27 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

6. Profesjonalna sprzedaż - inspirujące warsztaty dla handlowców
Poznań 26-27 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

7. Ustawa o Finansach Publicznych (Finanse Publiczne, Kontrola Zarządcza, Zarządzanie Ryzykiem) - Kompendium obowiązujących przepisów - - warsztaty dla osób kierujących jednostkami finansów publicznych
Kraków 29-30 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

8. Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów
Poznań 29-30 marca 2012
Szczegółowy program szkolenia oraz formularz zgłoszenia: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl


Obrazek
Andrzej Piróg

Andrzej Piróg Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek
Zapraszamy wszystkich chętnych na nasze szkolenia otwarte. W najbliższym czasie będzie można skorzystać z następujących szkoleń we Wrocławiu:

02-03.04.2012 (2 dni) Kompetencje Menedżera

16-17.04.2012 (2 dni) Skuteczna komunikacja i praca w zespołach

26-27.04.2012 (2 dni) Profesjonalna obsługa Klienta

28-30.04.2012 (3 dni) Budowa serwisów internetowych i ich promocja

14-15.05.2012 (2 dni) Obsługa reklamacji i sytuacji konfliktowych

31.05-01.06.2012 (2 dni) Techniki sprzedaży

14-15.06.2012 (2 dni) Negocjacje handlowe

28-29.06.2012 (2 dni) Język perswazji i NLP

16-17.07.2012 (2 dni) Trudne sytuacje w kontaktach z klientem

26-27.07.2012 (2 dni) Komunikacja interpersonalna z elementami asertywności

Jeżeli zaproponowany przez nas termin Ci nie odpowiada zaproponuj inny dogodny dla siebie - być może uda nam się spełnić Twoje życzenie.

Zapraszam do odwiedzenia strony http://TrzymajKlase.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

TO JUŻ OSTATNIA CHWILA, ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE TECHNIK NEGOCJACYJNYCH ZA JEDYNE 120 zł

Przekonaj się, że tematyka negocjacji nie musi być trudna, nudna i... biznesowa. Sprawdź, jak wiele rozmaitych umiejętności przydatnych zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach możesz przećwiczyć, uczestnicząc w warsztacie:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH.

Proponujemy Ci 16-godzinne zajęcia, podczas których:
- przećwiczysz swoją umiejętność argumentacji
- poznasz i przećwiczysz wiele podstawowych technik negocjacyjnych
- nauczysz się panować nad stresem towarzyszącym trudnym sytuacjom
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji
- rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne
- poznasz fajnych ludzi, z którymi spędzisz czas miło i owocnie!

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

TERMIN WARSZTATU:
24-25 marca 2012
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

MIEJSCE:
Łódź, Plac Zwycięstwa 2

CENA:
Tylko teraz za 16-godzinny warsztat zapłacisz jedynie 120 zł

WIĘCEJ O WARSZTACIE NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704 (po godz. 16)

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szkoła Trenerów Biznesu - 144 godziny intensywnej pracy warsztatowej kompleksowo przygotowującej do pracy z grupami i zespołami, nie tylko w roli szkoleniowca i trenera, ale i LIDERA!

Projekt „Szkoła Trenerów Biznesu” jest propozycją dla tych wszystkich, którzy:
- chcą poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje,
- są pracownikami działów HR oraz działów szkoleń (trenerów wewnętrznych),
- są studentami, którzy chcą rozwijać kompetencje trenerskie w ramach swoich specjalizacji,
- mają predyspozycje i chęci do rozwijania się jako trener/szkoleniowiec – planują w przyszłości rozpocząć pracę w zawodzie trenera,
- w profesjonalny sposób chcą dzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem (np. HANDLOWCY),
- z racji zajmowanego stanowiska zarządzają zespołem pracowników (np. REGIONALNI KIEROWNICY SPRZEDAŻY),
- prowadzą już szkolenia, a poszukują nowych metod i inspiracji,
- prowadzą już szkolenia i chcą doskonalić swój warsztat pracy (a nie posiadają jeszcze certyfikatów i szkoleń trenerskich).

Szczegółowe informacje i zapisy:
http://profesja-plus.pl

Kontakt:
e mail: jacek@profesja-plus.pl
te. 508 193 413
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek
Witam,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu organizowanym przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. z zakresu:

EMISJA GŁOSU

Termin: 26.04.2012 r.
Czas trwania: 8 godzin (zajęcia w godzinach 9.00-15.45)
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Moniuszki 4/8

Więcej informacji>>

Korzyści dla uczestników szkolenia:
- pozyskanie praktycznych umiejętności operowania głosem-zmniejszenie wysiłku głosowego dzięki usprawnieniu funkcjonowania narządów głosu i mowy
- świadoma praca nad głosem i ochrona narządu głoso-twórczego przed chorobami zawodowymi poprzez: opanowanie prawidłowej techniki oddychania, wyrazistą artykulację
- wiedza o tym, co trzeba robić, aby skutecznie wyeliminować swoje złe nawyki
- przećwiczenie technik oddychania
- świadome posługiwanie się aparatem mowy i przećwiczenie mowy nośnej-głośnej, ale bez użycia siły fizycznej, wzmocnienie swoich zasobów fizycznych i psychicznych, konieczne do efektywnego działania (walka ze stresem)

UWAGA
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
__________________________________

KONTAKT

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
kom. 501 380 880
tel. 32 353 09 26
Aleksandra B.

Aleksandra B. HR, marketing

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE Poznań 25-26.04.2012

Czy negocjacje handlowe, w których bierzesz udział, sprowadzają się do powiedzenia: wilk syty i owca cała? Czy kończą się realnym zyskiem i zadowoleniem obu stron?

Zapraszamy na szkolenie pt. SKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE, po którym:

- wzrośnie Twoja skuteczność negocjacyjna,
- będziesz potrafił efektywnie określać cele negocjacyjne swoje i drugiej strony,
- realnie (i etycznie!) wpłyniesz na decyzje partnera biznesowego,
- nabędziesz umiejętność świadomego kreowania rezultatu,
- poczujesz się pewniej w stresujących sytuacjach negocjacyjnych,
- wynegocjujesz korzystne zapisy kontraktów.

Cena dwudniowego szkolenia to 1100,00 PLN netto/os.*

*Rabaty:

- 10% - przy zgłoszeniu 2-3 osób z jednej firmy
- 20% - przy zgłoszeniu 4 i więcej osób z jednej firmy

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://www.sensehumancapital.pl/szkolenia.php?main=szc...

Zapraszam!

Aleksandra Wasak
a.wasak@senseconsulting.pl
61 843 26 11
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU] Jak myślą bogaci


Obrazek


Bogactwo to helikopter, który trzeba nauczyć się pilotować. Są ludzie, którzy do niego wsiadają, łapią za drążek i nie mając kompletnie umiejętności prowadzenia maszyny, w przeważającej większości przypadków rozbijają ją. Ile razy słyszałeś o szczęściarzach, którzy wygrali na loterii i po niedługim czasie lądowali z zerem na koncie lub nawet popadali w długi. Są też doświadczeni piloci, którzy inwestują w edukację, dzięki czemu znają specyfikę maszyny i nawet jeśli przytrafi im się gorszy lot, potrafią wybrnąć z sytuacji, a nawet obrócić ją na swoją korzyść. Jednym z nich jest Donald Trump, który po bankructwie zdołał odbudować swój majątek. Dobrze zarabiasz, gdy podejmujesz właściwe decyzje, a one wynikają z Twojego podejścia, myślenia o pieniądzach i znajomości prostych i skutecznych strategii finansowych, którymi żyją najbogatsi. Poznaj w jaki sposób myślą ludzie, którzy zarabiają ogromne pieniądze, naucz się tego i zastosuj w życiu, dzięki czemu wejdziesz na wyższy poziom swoich finansów!

Na szkoleniu:
• przeanalizujesz system motywacyjny, którym się kierujesz przy zarabianiu pieniędzy,
• przestaniesz sabotować swoje działanie w kierunku osiągnięcia bogactwa i stworzysz takie warunki w których realnie zaczniesz się bogacić,
• nauczysz filtrów finansowych dzięki którym będziesz dawał sobie feedback i z każdej nawet kryzysowej sytuacji wyciągniesz zasobne wnioski,
• będziesz kalibrował to jak myślą milionerzy z przygotowanych materiałów i zastosujesz je w swoim życiu,
• nauczysz się rozpoznawać i zmieniać wartości za którymi stoją finansowe cele dzięki czemu wzmocnisz swój system motywacyjny,
• poznasz skuteczne i uniwersalne strategie dotyczące zarządzania finansami,

Kliknij aby dowiedzieć się więcej: www.eddu.pl
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Firma szkoleniowo - doradcza Profesja Plus zaprasza do udziału w III edycji Szkoły Trenerów Biznesu!

Szkoła Trenerów Biznesu to dziewięciomiesięczny cykl szkoleniowy obejmujący 144 godziny intensywnej pracy warsztatowej, kompleksowo przygotowujący uczestników do pracy z grupami.

Miejsce zajęć – I grupa Poznań, II grupa Rzeszów

Celem projektu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania i realizowania efektywnych procesów szkoleniowych, a także podniesienia kompetencji w zakresie pracy z grupami i zespołami w roli szkoleniowca, trenera, a także lidera…

Projekt „Szkoła Trenerów Biznesu” jest propozycją dla tych wszystkich, którzy:
• chcą poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje,
• są pracownikami działów HR oraz działów szkoleń (trenerów wewnętrznych),
• są studentami, którzy chcą rozwijać kompetencje trenerskie w ramach swoich specjalizacji,
• z racji wykonywanego zawodu zajmują się nauczaniem dorosłych,
• mają predyspozycje i chęci do rozwijania się jako trener/szkoleniowiec – planują w przyszłości rozpocząć pracę w zawodzie trenera,
• w profesjonalny sposób chcą dzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem (np. HANDLOWCY),
• z racji zajmowanego stanowiska zarządzają zespołem pracowników (np. REGIONALNI KIEROWNICY SPRZEDAŻY),
• prowadzą już szkolenia, a poszukują nowych metod i inspiracji,
• prowadzą już szkolenia i chcą doskonalić swój warsztat pracy (a nie posiadają jeszcze certyfikatów i szkoleń trenerskich),
• pragną inwestować w swój rozwój zarówno zawodowy, jak i osobisty.

Szczegółowe informacje:
http://profesja-plus.pl

Kontakt:
e mail: jacek@profesja-plus.pl
tel. 508 193 413
Sebastian Michałowski

Sebastian Michałowski " Wierzę, że z
chaosu zawsze coś
się wyłoni... "

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Poszukuje 9 osób z Krakowa do stworzenia eksperymentalnej grupy rozwojowej. Celem grupy jest nauka i rozwój narzędzi i technik z dziedziny psychologii, coachingu, NLP oraz hipnozy. Poszukuję osób, które z tematyką miały już styczność lub dopiero zaczynają przygodę rozwojową. Podstawowym wymogiem dla uczestników to przejawianie chęci rozwijania swoich umiejętności i sceptyczno-poznawcze podejście do wszystkiego czego się uczysz. Nie przyjmowanie wszystkiego co Ci mówią za pewnik. Na spotkaniach będziemy prezentować różne techniki i narzędzia, następnie postaramy sprawdzić ich skuteczność wewnątrz grupy. Potem będziemy stosować techniki w realnych sytuacjach, z życia uczestników. Podejście jest takie: nie wszystko czego uczysz się na szkoleniach jest skuteczne i pożyteczne (niektóre narzędzie już dawno przestały działać), naszym zadaniem będzie zbadanie skuteczności oraz sprawdzenie w jakiej sytuacji może to zadziałać. Czasem trzeba zmienić podejście albo wykorzystać technikę w innym kontekście – to właśnie główny cel tych spotkań - gdzie naszą wiedzę i jak wykorzystać.
Spotkania odbywałyby się regularnie jeden raz w ciągu tygodnia. Spotkania będą bezpłatne, pozostanie tylko koszt wynajmu lub zorganizowania, sali. Szczegóły logistyczne ustalimy na pierwszym spotkaniu, gdy zbierze się grupa.

Chętnych proszę o kontakt na adres e-mail: michalowski.sebastian@gmail.com. Osoby, które się zgłosiły będę informawał na bieżąco o rosnącej grupie.
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witam serdecznie,

Czy choć raz zadałeś sobie pytanie: „Czemu on nie rozumie o co mi chodzi?", „Co mam zrobić, żeby go przekonać, lub osiągnąć cel?", „ Dlaczego mnie to spotyka?".
Tak? W takim razie zapraszam na szkolenie "Praktyk NLP", prowadzone przez specjalistów w tej dziedzinie! Mamy jeszcze ostatnie miejsca w Warszawie. Więcej informacji, oraz formularz zgłoszeniowy:

http://www.nlpway.pl/nlp/practitionerofnlp#Formularz

Pozdrawiam i czekam na wasze zgłoszenia!


Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Dedykowane szkolenia dla zespołów handlowych / małopolska
Mar P.

Mar P. Niezależny ekspert i
trener zmian

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.12.14 o godzinie 19:51

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do