konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Mam dla Was mały ciekawy prezent. Normalnie można kupić go na zakupach grupowych po 50 zł, ale ten jest bardziej bezpośredni. BON-DARMOWA wejściówka na styczniowe e-szkolenie „Kalibracja Osobowościowa” modułu Praktyk Wywieranie Wpływu Obrona i Aktywność. Możeszgo rozdać przyjaciołom, dobrym pracownikom, rodzinę na święta np pod choinkę. Wystarczy wydrukować załącznik i ofiarować bliskim.
Link do pobrania BONU za darmo
http://www.szkolenia-glaz.pl/BON50zl.html
UWAGA:
Po przekroczeniu liczby uczestników BON zniknie (nie da się go pobrać)
Pobierz i udostępnij ten prezent na swojej tablicy jako prezent przyjaciołom.

Wesołych Świąt, bogatego Mikołaja i do miłego zobaczenia w 2012 roku

http://szkolenia-GLAZ.pl
"GŁAZ" - konkurencja nas nie ruszy

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Czy Ty również chcesz skutecznie realizować cele w 2012 roku?

Podczas szkoleń i sesji coachingowych, które prowadzę często spotykam się z osobami, które twierdzą że mają za mało motywacji do działania, bardzo często zaczynają realizację jakiegoś celu, ich działanie trwa tydzień, dwa a potem ich motywacja stopniowo spada, zaprzestają swoich działań, zaczynają się zajmować czymś zupełnie innym lub też gubią się w natłoku zadań, które sobie narzucili.

Znasz to?
Bardzo możliwe, że również zdarza Ci się robić w ten sposób. Jeśli tak jest, to polecam Ci udział w moim warsztacie – otrzymasz 100 % sprawdzonej wiedzy, która pozwoli Ci ruszyć naprzód.

Zapraszam Cię na webinar, podczas którego dowiesz się:

- W jaki sposób poznać, czy cel który sobie wybrałeś jest tym, czego rzeczywiście chcesz
- Jak zacząć działać od razu i krok po kroku realizować swój cel
- Jakimi zasadami musisz kierować się podczas realizacji planu, by nie zostać przywalonym przez natłok informacji

Czas i miejsce:
4 stycznia o godz. 18:00 do 20:00
Zapisując się na warsztat otrzymasz specjalny link do pokoju konferencyjnego, w którym odbędzie się spotkanie.
Otrzymasz:
- Darmowy dostęp do dwugodzinnego warsztatu na żywo
- Możliwość uczestniczenia w dyskusji
- Skrypt z ćwiczeniami

Kto prowadzi webinar?

Władysław Ochojski - Psycholog, trener i coach z ponad 4 letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi. Prowadzi szkolenia nt. efektywności nauki i pracy, komunikacji oraz zarządzania sobą w czasie i kreatywności. Ma na swoim koncie ponad 300 godzin szkoleń z zakresu szybkiej i efektywnej nauki. Posiada doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą jak i kadrą menedżerską.
Wychodzi z założenia, że w życiu ważne jest równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym, toteż podczas szkoleń przekazuje wiedzę i narzędzia, które pomagają w jej osiąganiu.
Sam stosuje tę wiedzę w życiu, rozwija się poprzez coaching i szkolenia u poważanych ekspertów , uprawia jogging, od kilkunastu lat uprawia sztuki i sporty walki. Uważa, że kariera powinna być zgodna z wartościami i w ten sposób rozwija swoje przedsięwzięcia.

Pospiesz się!

Ilość uczestników jest ograniczona .

Ten warsztat nie zostanie powtórzony zbyt szybko a jest to możliwość dla Ciebie, by zacząć Nowy Rok z nową energią!

Jeśli chcesz uczestniczyć w webinarze, po prostu prześlij zgłoszenie na adres biuro@wladyslawochojski.pl o tytule „webinar-cele” a otrzymasz linka do pokoju konferencyjnego.
Do usłyszenia!
Władysław Ochojski
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na: www.frr.pl

Serdecznie zapraszam!Katarzyna Pędziwiatr edytował(a) ten post dnia 09.01.12 o godzinie 14:39
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Kurs Mikrofonowy 2-weekendowy.

Termin: 4,5,11 i 12.02.2012
Miejsce: Warszawa

Cel: zwiększenie skuteczności przekazu poprzez pracę nad głosem wymową i wypowiedzią

Grupa docelowa: rzecznicy prasowi, radcowie prawni, tłumacze ustni, managerowie, trenerzy wewnętrzni, przedstawiciele handlowi, itp.

Trenerzy: lektorzy filmowi i logopeda

Zgłoszenia i zapytania prosimy kierować na adres: kontakt@moovdobrze.pl

Zgłoszenia telefoniczne: 790 570 770

Zapraszamy!
Akademia Efektywnej Komunikacji
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 07-08.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto (PREZENT ZA UDZIAŁ W SZKOLENIU – Tablet graficzny)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-11.01.2012 r.
-25.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 18.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 21-22.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:04-05.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto (PREZENT ZA UDZIAŁ W SZKOLENIU – Tablet graficzny)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-08.02.2012 r.
-22.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 11-12.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto
Więcej na stronie: : http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 18-19.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Zaawansowane szkolenie trenerskie

Menedżer Sprzedaży – Trenerem i Coachem swojego zespołu

Początek 18 luty 2012 Warszawa

Kurs dedykowany specjalnie dla:

Menedżerów sprzedaży,

Kierowników

Szefów zespołów


Edycja rozszerzona
7 modułów weekendowych
112 godzin zajęć
4 trenerów prowadzących

http://www.spts.pl
Program edycji rozszerzonej Jacek Wolniewicz edytował(a) ten post dnia 05.01.12 o godzinie 14:02
Marta Szpicka (Dobrakowska)

Marta Szpicka
(Dobrakowska)
Ekspert, TUiR Warta
S.A.

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU - zapraszamy na szkolenie otwarte


Obrazek


1. Poziom Wiedzy:
- zdobycie profesjonalnej wiedzy na temat tworzenia i przeprowadzania projektów szkoleniowych
- zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania grupy szkoleniowej
- poznanie metod diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń
- zdobycie wiedzy na temat specyfiki prowadzenia szkoleń menedżerskich, handlowych i z zakresu umiejętności osobistych

2. Poziom Umiejętności:
- nabycie umiejętności przygotowania programu szkolenia oraz tworzenia narzędzi szkoleniowych
- nabycie umiejętności pracy opartej o proces grupowy oraz zarządzania emocjami własnymi i uczestników szkolenia
- zdobycie umiejętności rozpoznawania oczekiwań, motywacji, obaw oraz wartości uczestników szkolenia
- wypracowanie praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- przećwiczenie technik wpływania na jednostkę i grupę
- nabycie umiejętności aktywizowania i stymulowania grupy
- zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń

3. Poziom Postawy:
- przekonanie się o skuteczności wybranych technik tworzenia programu oraz narzędzi szkoleniowych
- uświadomienie sobie wpływu diagnozy potrzeb szkoleniowych na badanie efektywności szkoleń
- rozwinięcie osobistych zasobów uczestników projektu
- poszerzenie świadomości dotyczącej relacji w grupie i siły oddziaływania społecznego


TEMAT LICZBA GODZIN
1. Konstruowanie szkieletu szkolenia 16 h
2. Konstruowanie narzędzi szkoleniowych 16 h
3. Praktyczne prowadzenie szkolenia 32 h
4. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 8 h
5. Badanie efektywności szkolenia 8 h
6. Prowadzenie szkoleń o tematyce handlowej 16 h
7. Prowadzenie szkoleń z zarządzania 16 h

Łącznie 112 h

Wszystkich zainteresowanych ofertą szkoleń zapraszamy do kontaktu.
Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonu
oraz adresem e-mail: mdobrakowska@brainstorm.biz.pl

Oddział Warszawa BRAINSTORM
tel. 22 841 00 01
e-mail: szkolenia@brainstorm.biz.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Beata Hernas:
Fabryka Zysków Sp. z o.o. S.K.A zaprasza panie z woj. dolnośląskiego na bezpłatne szkolenie: „Rozwój kluczowych kompetencji doradcy finansowego”
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt skierowany jest do osób, które z własnej inicjatywy zainteresowane są nabyciem nowych lub podnoszeniem posiadanych kwalifikacji.

Program Szkolenia:
1. RYNKI I INSTRUMENTY FINANSOWE
2. MATEMATYKA FINANSOWA
3. PRAKTYCZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH
4. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
5. PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
6. PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA
7. STRES W PRACY DORADCY FINANSOWEGO
8. ZARZĄDZANIE CZASEM
9. ASERTYWNOSĆ
10. KURS WENDO

Rozpoczęcie: marzec 2012

Harmonogram oraz szczegółowy program szkolenia jest dostępny na stronie: http://fabrykazyskow.pl zakładka Szkolenia

Dodatkowych informacji udziela:
Beata Micińska-Hernas
Tel. 663 001 991
e-mail: szkolenia@fabrykazyskow.pl
www: fabrykazyskow.pl/szkolenia
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Krzysztof Piotrowski:
AKADEMIA PRZEDSTAWICIELA MEDYCZNEGO

Stworzyliśmy Akademię Przedstawiciela Medycznego, aby każdy kto ma w sobie pasję, determinację i chęć do nauki mógł zwiększyć swoją świadomość i kompetencje na stanowisko Przedstawiciela Medycznego. Korzystając z wieloletnich własnych doświadczeń stworzyliśmy program Akademii, który zawiera niezbędną wiedzę potrzebną do wykonywania tego zawodu.
Po ukończeniu Akademii każdy uczestnik będzie posiadał niezbędną wiedzę o specyfice pracy Przedstawiciela Medycznego, o rynku farmaceutycznym i procesie rekrutacji na takie stanowisko.
Wiedza ta ułatwi uczestnikom podjęcie pracy na stanowisku Przedstawiciela Medycznego.

Akademia Przedstawiciela Medycznego skierowana jest do:

 Osoby , która chce pracować na stanowisku przedstawiciela medycznego, handlowego w firmach farmaceutycznych, medycznych lub dystrybucyjnych – również takiej, która nie posiada wykształcenia medycznego i doświadczenia w branży;
 Osoby , która chce zdobyć nowy zawód;

Korzyści płynące z ukończenia Akademii Przedstawiciela Medycznego:

 Nabycie przez słuchaczy specjalistycznej wiedzy o zasadach pracy Przedstawiciela Medycznego, nowoczesnych technikach efektywnej sprzedaży oraz promocji leków na rynku farmaceutycznym (UMIEJĘTNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W TEMATACH ZWIĄZANYCH Z FARMACJĄ, MEDYCYNĄ)
 Praktyczne przygotowanie uczestnika Akademii do pracy w zawodzie przedstawiciela medycznego (WIĘKSZA PEWNOŚĆ SIEBIE PODCZAS ROZMOWY REKRUTACYJNEJ)
 WIZERUNEK OSOBY GOTOWEJ I ZDETERMINOWANEJ DO PODJĘCIA PRACY JAKO PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY

Podczas Akademii poruszane są następujące tematy:

 Prawo farmaceutyczne w praktycznym ujęciu.
 Prawo farmaceutyczne a komunikacja podczas wizyty promocyjnej.
 Specyfika rynku farmaceutycznego.
 Specyfika pracy Przedstawiciela Medycznego.
 Przedstawiciel Medyczny jako menadżer swojego terenu.
 Rola Przedstawiciela Medycznego w środowisku medycznym.
 Przedstawiciel Medyczny jako partner lekarza.
 Rodzaje aktywności jakie wykonuje Przedstawiciel Medyczny w terenie.
 Przygotowanie się do wizyty promocyjnej.
 Etapy wizyty promocyjnej.
 Warsztat umiejętności komunikacji podczas wizyty promocyjnej.
 Zasady procesów rekrutacyjnych.

Akademia składa się z dwóch weekendowych zjazdów (40h). Przewidywany czas trwania Akademii to miesiąc.

Najbliższy termin rozpoczęcia Akademii:
 25-26.02.2012 Warszawa;
 03-04.03.2012 Lublin.

CENA ZA AKADEMIĘ:
Regularna cena: 2000zł
Cena promocyjna: 950zł

Sprawdź jak uczestniczyć w Akademii za DARMO!!!

Po więcej informacji zapraszamy: pod nr tel. 604-477-218 lub e-mail: akademia-przedstawiciela@pharma-solution.pl oraz http://www.akademia-przedstawiciela.pl
Kamila Pępiak - Kowalska

Kamila Pępiak -
Kowalska
Partner i Trener
FRIS

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Warsztaty dr Richard Bolstad

Po raz pierwszy w Szczecinie

15 lutego 2012 roku w Hotelu Silver (Rondo Hermana Hakena w Szczecinie) w godzinach 9.00 - 15.30
Światowej sławy ekspert NLP, twórca Komunikacji Transformującej i modelu RESOLVE, trener osobisty polityków, biznesmanów, sportowców, autor 8 książek - dr Richard BOLSTAD

Tematyka warsztatów:

The Wheel of Change, metaprogrmay NLP, Poziomy Neurolingwistyczne wg Roberta Diltsa, model zachowania energii CYKL, SPECIFYkowanie celów, model RESOLVE

Adresaci warsztatów: coachowie, trenerzy, nauczyciele, wykładowcy, menadżerowie, mentorzy, liderzy, specjaliści HR, doradcy, rodzice, osoby, które pragną profesjonalnie i świadomie komunikować się w pracy, w domu, w życiu

Cel warsztatów: Dotknięcie metody win - win, doświadczenie czym jest proces zmiany w kontekście zróżnicowanych relacji, zobaczenie skuteczności NLP, poznanie innowacyjnego podejścia do pracy z drugim człowiekiem, zasmakowanie w nowych metodach myślenia o zmianach.

Główne korzyści:

dowiesz się jak słuchać, jak mówić, żeby słuchacz usłyszał to co chcesz powiedzieć, jak skutecznie komunikować się i inspirować innych

Kontakt Katarzyna Szczudrawa
nr tel. 500 040 915
email: katarzyna@profibiznesgroup.pl

Inwestycja:

Cena promocyjna u nas tylko 1098PLN + VAT (Dla absolwentów Kursu Akredytowany Coach - 878PLN + VAT, ale dla pierwszych 13 osób z Kursu cena specjalna - 598 PLN + VAT)
Wojtek Laskowski

Wojtek Laskowski wykładowca, trener i
doradca w zakresie
komunikacji

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Warsztaty "Wprowadzenie do synergologii" z Christine Gagnon - Poznań, dwa terminy do wyboru: 7-8 lub 9-10 marca

Co to jest synergologia?
Synergologia to metoda odczytywania (zwłaszcza nieświadomych) sygnałów niewerbalnych, w trakcie rozmowy (!), tj. pozostając jednocześnie z rozmówcą w kontakcie (jest to tzw. odczyt in vivo). Zasadniczą kwestią w synergologii jest umiejętność rozpoznawania i prawidłowego odczytywania postaw, emocji i pragnień rozmówcy na podstawie tzw. mikro-ruchów ciała, czyli wszelkich drobnych, ukradkowych ruchów wykonywanych nieświadomie różnymi częściami ciała (ręką, barkiem, pojedynczymi mięśniami twarzy, nogami, stopami, palcami, itd.).
Dlaczego raz ktoś gestykuluje prawą ręką, a raz lewą? Dlaczego przechyla głowę w lewo, a innym razem w prawo? Co znaczy, że ktoś nie mruga w trakcie słuchania? Co znaczy drapanie się za plecami w trakcie rozmowy? O czym świadczy oblizywanie dolnej wargi, a o czym - górnej? Co mówią ruchy gałek ocznych towarzyszące myśleniu? - na tego typu pytania odpowiada synergologia.
Od 10 lat synergologia jest stosowana przede wszystkim przez policję, służby bezpieczeństwa, ochrony lotnisk... Od kilku lat zdobywa popularność w środowisku lekarzy, nauczycieli, a także biznesmenów.

Do czego służy synergologia?
- Synergologia jest szczególnie użyteczna w rozpoznawaniu kłamstwa. Wszędzie tam, gdzie sprawą zasadniczą jest zaufanie wobec drugiego człowieka (np. relacje osobiste; relacje biznesowe) a także zdolność rozpoznawania szczerości czyichś wypowiedzi (przesłuchiwanie świadków, osób podejrzanych) synergologia dowiodła swojej użyteczności.
- Synergologia umożliwia maksymalnie trafne odczytywanie ukrytych emocji i pragnień osób, które nawet nie są ich świadomi.
- Synergologia pozwala przewidywać, co zamierza powiedzieć lub zrobić rozmówca - np. czy zamierza się sprzeciwić, wyjść, zaatakować? W konsekwencji synergologia pozwala podejmować lepsze decyzji w kontaktach międzyludzkich - np. kiedy wysunąć propozycję, a kiedy się wstrzymać? Kiedy kontynuować, a kiedy oddać głos lub zmienić temat?
- Synergologia dostarcza doskonałych narzędzi dla wszystkich tych, którzy zarządzają ludźmi, rekrutują pracowników, tworzą zespoły zadaniowe. Synergologia pomaga podejmować lepsze od intuicyjnych decyzje personalne.
- Synergologia sprzyja tworzeniu dobrego kontaktu, a przez to budowaniu dobrych relacji opartych na głębszym niż przeciętnie wzajemnym zrozumieniu.

Jakie są podstawy naukowe formułowanych w synergologii twierdzeń?
Synergologia jest nauką empiryczną. Wszystkie tezy przedstawiane na warsztatach z synergologii zostały wcześniej poddane surowej weryfikacji. Jeśli hipoteza nie ma wystarczającego poparcia w empirii, nie uzyskuje statusu twierdzenia synergologicznego.

Co będzie na kursie?
Będą to pierwsze w Polsce warsztaty poświęcone synergologii. Omówione zostaną zasadnicze odkrycia synergologiczne:
1. Komunikacja niewerbalna w synergologii.

2. Dwie perspektywy w analizie komunikacji niewerbalnej: systemowa i analityczna.

3. Trzy podstawowe oglądy języka ciała: Postawa Posągu, Postawa Wewnętrzna, Mikro-ruchy.

4. Osiem segmentów ciała.

5. Dwa podstawowe ustawienia dłoni: supinacja i pronacja.

6. Trzy osie głowy.

7. Dominujące oko w trakcie komunikacji.
Warsztaty będą się odbywać w języku angielskim.

Kto poprowadzi warsztaty?
Warsztaty poprowadzi certyfikowana synergolożka z Kanady - Christine Gagnon.
Christine Gagnon jest ekspertem w zakresie komunikacji niewerbalnej, doradcą, trenerką, wykładowczynią. Posiada pierwszy dyplom, jaki przyznano w synergologii. Uczy synergologii od 2004 roku. Autorka książki „To catch a Lie”. Prezydent Stowarzyszenia Synergologicznego w Quebecu (Association Québécoise de Synergologie (AQS)). Christine jest dwujęzyczna (angielski i francuski).

Cena warsztatów: 2100 plus VAT (23%).

Więcej na temat synergologii, warsztatów, trenerki można znaleźć na oficjalnej polskiej stronie poświęconej tej dyscyplinie: http://synergologia.com.pl.

Zachęcamy również do odwiedzenia naszego funpage'a na facebooku: https://www.facebook.com/synergologia.

W razie jakichkolwiek pytań piszcie do organizatora - Wojciecha Laskowskiego na adres: komunikolog@gmail.com.

Zapraszam
Wojciech Laskowski

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Rewolucyjny szkoleniowy projekt biznesowy po raz pierwszy wchodzi na Polski rynek ! Czy interesują Cię pomysły związane z nowymi innowacyjnymi i kreatywnymi możliwościami w Twoim biznesie?

Grupa Jan Tomiak International ma zaszczyt przedstawić swój najnowszy i rewolucyjny projekt biznesowy. Nawiązaliśmy współpracę z wybitnymi w swoich dziedzinach trenerami, aby stworzyć innowacyjne na krajowym rynku szkolenie, które każdy uczestnik zapamięta przez długie lata. W trakcie jednego weekendu poznasz umiejętności aż 7 trenerów ! Każdy z nich przedstawi Ci sprawdzoną w praktyce wiedzę, którą zaczniesz skutecznie wykorzystywać w swoim biznesie.

Do udziału w projekcie Mentalny Zwycięzca 2.0 zaprosiliśmy profesjonalny zespół, w którego skład gościnnie wchodzi m.in. prawdopodobnie jeden z najlepszych trenerów sprzedaży w Polsce: Arkadiusz Bednarski oraz zawodowy aktor – specjalista od prezentacji biznesowych – Michał Taran.

http://jantomiak.com/MentalnyZwyciezca/

Poza skorzystaniem z ich profesjonalnej wiedzy będziesz miał okazje zdobyć od naszych specjalistów cenne informacje dotyczące tak ważnych w biznesie dziedzin jak m.in:

• Inteligencja finansowa
• Innowacyjność w przedsiębiorstwie
• Tajniki japońskiej filozofii Kaizen stosowanej m.in. przez Toyotę
• Przełamywanie własnych barier
• Biznesowe narzędzia III tysiąclecia

Ta olbrzymia dawka wiedzy, którą chcemy się z Tobą podzielić sprawi, że staniesz się osobą zdecydowanie skuteczniejszą zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiele Twoich kompetencji biznesowych ulegnie metamorfozie sprawiając, że wzbijesz się na niespotykany dotąd poziom własnego rozwoju.

Chcesz wiedzieć więcej o niespodziankach, które na Ciebie czekają ? Zajrzyj tutaj:

http://jantomiak.com/index.php?id=products

Zapisz się również na nasz Mentalny newsletter:

http://jantomiak.com/MentalnyZwyciezca/

Miejsce i data szkolenia: Katowice, 3-4 marzec w ekskluzywnym hotelu Angelo
(samo centrum Katowic)

Zapraszamy serdecznie

Ekipa Jan Tomiak International
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"28.01.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"03-04.02.2011
"Wystąpienia publiczne"11.02.2012
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"18.02.2012
"Rozmowa handlowa"25.02.2012
"Rola Kierownika w organizacji" 03.03.2012
"Coaching" 10.03.2012
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 17.03.2012
"Profesjonalny Handlowiec"23-24.03.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

JEŻELI MASZ JUŻ DOŚĆ !

JEŻELI MASZ JUŻ DOŚĆ!
Jeżeli masz już dość tandetnych" kolorowych podręczników szkolenia", jeżeli masz już dość wydumanych książkowych teorii oraz
psychologicznych bołmotów i tandetnych wydumanych nudnych
programów i obciachowych niebieskich teczek z żółtymi gwiazdkami i plastikowych długopisów rozdawanych na pseudo-szkoleniach oraz siedzącego na stole " trenera marki trenera", który w życiu nie sprzedał guzika od swojej marynarki, który czyta z projektora przestarzałe oczywiste oczywistości, a po szkoleniu nie ma żadnych
rezultatów sprzedażowych, jeżeli masz już dość pseudo-szkoleń integracyjnych
nie czekaj i nie marnuj swojego cennego czasu i czasu swoich pracowników - przyjadę do firmy i będę pracował z Twoimi menedżerami, handlowcami, sprzedawcami przy ich stanowiskach pracy do skutku i pokażę w praktyce, jak skutecznie, szybko i łatwo pozyskiwać Klientów, jak przejmować Klientów konkurencji i realizować w praktyce wielkie sprzedawanie...zadzwoń, a doznasz olśnienia 602 251 634
http://dariuszszul.rox.pl
Przyszedł wreszcie czas na prawdziwe szkolenia !
A sterty nic nie wartych podręczników ze szkoleń czas wywalić do kosza

Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZTUKA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI

Nasze szkolenia ma na celu ćwiczenie umiejętności przydatnych w negocjowaniu. Uczestnicy dowiedzą się z jakimi typami negocjacji mogą mieć do czynienia. Jakie krążą pułapki i stereotypy, jak budować strategię negocjacyjną, jak radzić sobie w konfliktach. Kolejne etapy negocjacji będą ćwiczone, nagrywane na kamerze video a następnie odtwarzane, tak by każdy z uczestników mógł rozpoznać swoje mocne strony oraz zauważyć błędy wymagające korekty.

Po przeprowadzonym szkoleniu uczestnicy będą:

• znali typy negocjacji i zasady w nimi kierujące,
• znali sposoby radzenia sobie z emocjami,
• potrafili zbudować strategie negocjacyjną,
• znali umiejętności perswazyjne.

Program:
1. Negocjacje – zagadnienia podstawowe
• Gra negocjacyjna
• Dwa wymiary negocjacji – budowanie relacji i osiąganie wyniku
• Typy negocjacji-negocjacje twarde, miękkie, oparte na zasadach
• Negocjacje kupna i sprzedaży
2. Emocje w negocjacjach
• Pułapki i stereotypy w negocjacjach
• Płaszczyzny powstawania konfliktu w negocjacjach
• Sposoby radzenia sobie z konfliktami
3. Interesy a stanowiska w negocjacjach
• Przełożenie stanowiska na interesy
• Techniki rozpoznawania interesów
• Zadawanie pytań
4. Przygotowanie do negocjacji
• Budowanie strategii negocjacyjnej,
• Cele negocjacji,
• Planowanie opcji,
• Planowanie ustępstw),
5. Techniki budowania relacji w trakcie negocjacji
• Komunikacja niewerbalna – język ciała, gesty
• Zadawanie pytań
• Sztuka słuchania
• Podsumowywanie wypowiedzi
6. Umiejętność perswazji - przekonywanie drugiej strony
• Argumentacja
7. Zasady udzielania ustępstw
• Targowanie się
8. Presja i manipulacja w negocjacjach
• Techniki brudnych chwytów
9. Asertywność –jako technika radzenia sobie z manipulacjami
• Niewerbalna komunikacja w asertywności
• Język „ja”
• Umiejętność mówienia „nie”

Miejsce szkolenia: Katowice
Termin szkolenia: 21-22.02.2012
Koszt szkolenia: 890 zł netto


Więcej informacji na stronie:
http://www.ariszkolenia.pl/szkolenia.php/show/21
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

16 kwietnia 2012 r. pod hasłem: „ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ, POKONAJ PRZECIWNOŚCI RYNKU! Najlepsze praktyki i skuteczne metody działania” odbędzie się w Warszawie XXXV seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi brytyjski ekspert z obszaru
sprzedaży i jeden z najlepszych mówców motywacyjnych – Richard Denny. Więcej informacji http://www.autorytety.com.pl

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK...
* wykorzystywać nowe możliwości wynikające z zachodzących na rynku zmian,
* skutecznie pozyskiwać klientów,
* motywować i zarządzać zespołem sprzedażowym.

W czasie seminarium Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy. Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługi klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.

Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

W ostatniej części dnia Richard Denny zaprezentuje skuteczne metody motywowania, które znacząco mogą wpłynąć na poprawę efektywności zespołu sprzedażowego. Przedstawi także dziesięć przyczyn niepowodzeń menedżerów w sprawowaniu przywództwa.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark
Organizacja wspierająca: Polska Rada Centów Handlowych, SARE
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa
Parter: Puls Biznesu
Patron Branżowy: Brief
Patroni Medialni: Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Wolters Kluwer Polska, Gazeta Bankowa, Fischer Trading Group, Puls Biznesu, THINK TANK, ESSENCE, BNI Polska.


Obrazek
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szkolenie popołudniowe 3 h
Znaczenie pierwszego wrażenia, poszukiwanie klientów

Nie zawsze mamy czas aby być na szkoleniu całodniowym w weekend, dni tygodnia również często są zajęte, dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie dla osób, którzy jednak chcą poszerzyć wiedzę w zakresie poszukiwania nowych klientów i budowania pozytywnego wrażenia, ze względu na ogromne zainteresowanie naszym szkoleniem st...worzyliśmy kurs popołudniowy.

Szkolenie przygotowaliśmy dla osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów, doświadczenie w aktywnej sprzedaży naszego trenera pozwoli na poznanie wiedzy w nowoczesnym marketingu sieciowym, a także budowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia.

Znakomicie kiedy mamy już bazę klientów, bo jesteśmy długo na rynku, bo nasza usługa sprzedaję się jak świeże bułeczki i mamy nowych klientów z poleceń, ale co zrobić, aby klienci, firmy i potencjalni partnerzy mogli nas sami znaleźć?

Na te pytania odpowie nasz specjalista Damian Wilpert,
praktyk mający kilkuletnie doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w branży finansowej reklamowej i szkoleniowej, 8 lat w marketingu sieciowym w tym pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych, współtwórca i właściciel portalu piłkarskiego, akredytowany dziennikarz sportowy.

Cele szkolenia :

Poznasz rolę pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy
a także koło sprzedaży, które jest stosowane przez naszą firmę w poszukiwaniu
klientów a także, które było wykorzystywane przez trenera w branży reklamowej i finansowej.

Dla kogo:

- właścicieli firm, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, trenerów biznesowych, pracowników działu reklamy i obsługi klienta,asystentów sprzedaży.

Program szkolenia :

Rola pierwszego wrażenia z klientem

– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.

– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta

Poszukiwanie klientów

- Poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Stworzenie sieci kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów
- nowoczesne skuteczne sposoby.

Damian Wilpert
535 405 935

http://deaszkolenia.pl
http://deaszkolenia.eu
http://katalogdea.pl
http://deastudio.pl
http://gwiazdyfutbolu.com


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Photoshop - grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 21.04-22.04.12
CENA ZA SZKOLENIA: 849 zł netto/osoba
Dla każdego uczestnika Tablet graficzny GRATIS!!!

1. Ustawienia strony
-Zarządzanie wielkością dokumentu - zmiana proporcji i rozdzielczości
-Kadrowanie
-Przekształcenie
-Interfejs użytkownika i kluczowe preferencje programu (ekran, palety i narzędzia)
-Podstawowe skróty klawiaturowe
2. Zaznaczenia i maski
-Przegląd narzędzi i technik zaznaczania wybranych fragmentów obrazu o różnym stopniu skomplikowania krawędzi
3. Praca na warstwach
-Fotomontaż
-Style warstw
-Maski
4. Ręczna korekcja obrazów cyfrowych
-Korekta jasności i kontrastu, Korekcja barwy, nasycenia
-Praca z krzywymi i poziomami
-Wymiana kolorów
-Konwersja do skali szarości
5. Wprowadzenie do mechanizmu pędzli6. Praca z tekstem
-Narzędzia typograficzne
6. Filtry i efekty specjalne
-Łączenie technik celem uzyskania pełnej swobody twórczej
7. Zasady przygotowania obrazu do druku
-Omówienie modeli kolorów: CMYK, RGB, Rozdzielczość
8. Przygotowanie obrazu do publikacji elektronicznej

Czas trwania szkolenia: 16 godzin/2 dni
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do