Anna Rudnicka

Anna Rudnicka EVOLVO
Szkolenia&Coaching

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Firma EVOLVO Szkolenia & Coaching zaprasza na profesjonalne szkolenia z trenerem-ekspertem, psychologiem biznesu i coachem, handlowcem-praktykiem

EVOLVO: PSYCHOLOGIA DLA BIZNESU
MIĘKKIE KOMPETENCJE -> TWARDE REZULTATY


Trening asertywności i radzenia sobie z tzw."trudnymi" ludźmi

POZNAŃ: 19.09.2011
WROCŁAW: 20.09.2011
WARSZAWA: 26.10.2011
KATOWICE: 16.11.2011

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Najchętniej wybierane szkolenie 2011 roku (I-VI) - teraz także w Twoim mieście:
21.09.2011 Opole
03.10.2011 Katowice
04.10.2011 Kraków
05.10.2011 Rzeszów24.10.2011 Poznań
25.10.2011 Wrocław
07.11.2011 Lublin
08.11.2011 Warszawa
09.11.2011 Łódź

Negocjacje w biznesie - kluczowe zasady i techniki negocjacyjne

POZNAŃ: 26.09.2011
WROCŁAW: 27.09.2011
OPOLE: 28.09.2011
KATOWICE: 21.10.2011

Mowa ciała w biznesie - poznaj ukryty wymiar sukcesu

WROCŁAW: 29.09.2011
KATOWICE: 04.11.2011

Jak radzić sobie ze stresem w pracy?
WROCŁAW: 10.10.2011
KATOWICE: 11.10.2011

Więcej informacji:
http://www.evolvo.plAnna Rudnicka edytował(a) ten post dnia 08.09.11 o godzinie 14:58
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne, które objęte jest 40% rabatem!

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników:

Sukces firmy zależy między innymi od kompetencji i umiejętności pracowników. Dlatego tak ważne jest aby mieć w zespole odpowiednie osoby. Ale skąd mamy wiedzieć, który kandydat jest najlepszy? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy proponowany warsztat.

Uczestnicy zapoznają się z etapami dobrze przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej, nauczą się przygotowywać do takiej rozmowy i wyciągać wnioski z uzyskanych informacji.

Profil uczestnika:

Warsztat kierowany jest do pracowników działów HR, firm rekrutacyjnych oraz kadry kierowniczej

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat etapów przygotowywania rekrutacji

- zdobycie umiejętności określania potrzebnych kompetencji idealnego kandydata

- zdobycie umiejętności tworzenia wskaźników kompetencji i ich operacjonalizacji

- zdobycie wiedzy na temat przygotowania rozmowy rekrutacyjnej i jej przeprowadzania

- zdobycie umiejętności analizowania wypowiedzi kandydata

Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili przygotować samodzielnie rekrutacje i przygotować się do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej oraz dokonać wyboru najlepszego kandydata na określone stanowisko.

Metody pracy:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne i zespołowe

- symulacje rozmowy rekrutacyjnej

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:

1. Etapy przygotowania rozmowy rekrutacyjnej

określenie zakresu obowiązków na danym stanowisku
określenie niezbędnych kompetencji na danym stanowisku – jak to zrobić?
zdefiniowanie kompetencji
określenie wskaźników teoretycznych i empirycznych poszczególnych kompetencji
operacjonalizacja każdego ze wskaźników

2. Ustalenie kompetencji na danym stanowisku

czym jest kompetencja?
jakie kompetencje na jakim stanowisku?
ustalenie hierarchii kompetencji

3. Opracowywanie wskaźników

czym jest wskaźnik? - różnica między wskaźnikiem teoretycznym i empirycznym
jak ustalać wskaźniki?
dobrze sformułowany wskaźnik empiryczny

4. Operacjonalizacja wskaźników

co to jest operacjonalizacja?
jak operacjonalizować wskaźniki?
pytania czy zadania?

5. Przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej

JA oceniam czy JA jestem oceniany? – rozmowa rekrutacyjna jako wzajemne prezentowanie się
w jakich warunkach przeprowadzać rozmowę?
lepiej być życzliwym czy szorstkim? – korzyści i zagrożenia
sposób zadawania pytań w czasie rozmowy
odbiór komunikatów niewerbalnych

6. Wnioskowanie na podstawie uzyskanych informacji w czasie rozmowy rekrutacyjnej

interpretacja niewerbalnych komunikatów i pierwsze wrażenie
interpretacja informacji merytorycznych uzyskanych w czasie rozmowy
kandydat „jest taki” czy „zachowuje się tak” ?
podejmowanie decyzji, którego wybrać?

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne, które objęte jest 40% rabatem!

Efektywna sprzedaż (techniki sprzedażowe)

Firmy funkcjonują na rynku dzięki sprzedaży produktów i usług. Dlatego klient jest bardzo ważnym, niezbędnym ogniwem dla ich rozwoju. Klient niezadowolony, źle obsłużony może przynieść firmie bardzo duże straty. Dlatego ważne jest, aby pracownicy mający kontakt z klientem obsługiwali go dobrze i byli świadomi na czym tak naprawdę polega gra pt „handlowanie”.



Cele szkolenia:


- zdobycie wiedzy o efektywnej komunikacji i budowaniu dobrych relacji z klientem

- zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i rozpoznawaniu jego gotowości do zakupu

- rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi klienta (komunikacja, prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z zastrzeżeniami)

- rozwój umiejętności radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami w czasie rozmowy z klientem

Profil uczestnika:


- pracownicy działu sprzedaży

- pracownicy obsługi klienta

- przedstawiciele handlowi


Metody pracy:


- ćwiczenia indywidualne i grupowe

- symulacje sytuacji z klientem


- mini wykłady


- dyskusje


Czas trwania: 16 godzin/2 dni


Program zajęć:


1. Zapał do pracy - pobudzanie

co wyzwala mój zapał do pracy?
co mnie demotywuje?
techniki ,,pobudzania’’

2. Ja mówię, ty mówisz, on mówi



pierwsze wrażenie a jakość relacji z klientem
rola komunikacji w kontakcie z klientem czyli jak wpływa na klienta to co mówię i jak mówię
jak pytać i jak słuchać żeby klienci mówili
kanały komunikacjiczy każdy słyszy to samo czyli typy klientówjak mówić do różnych klientów żeby nas słuchaliokreślenie własnego potencjału w kontaktach z klientami


3. Produkt, relacje czy… czyli co kupują klienci


rzeczywiste potrzeby a wyobrażenie o potrzebach klienta
analiza jawnych potrzeb klienta
analiza ukrytych potrzeb klienta prezentacja produktu/usługi czyli jak mówić żeby klient nas słuchałdzięki temu czyli język korzyści

4. „to jest za drogie” czyli zastrzeżenia klienta



mity i fakty o zastrzeżeniach
zastrzeżenie czy powód
jak reagować na zastrzeżenie

5. Emocje w kontakcie z klientem jako czynnik obniżający motywacje


emocje utrudniające kontakty z klientem /moje i klienta/emocje ułatwiające kontakty z klientem /moje i klienta/trudne emocje a trudny klient – jak sobie z nim radzićwybrane techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach

TERMIN SZKOLENIA: 22-23.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto


Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne, które objęte jest 40% rabatem!

Zarządzanie zmianą:

Gotowość wprowadzania innowacji jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. Postawę tę wspomagać musi umiejętność dostrzeżenia nadarzających się sposobności i wprowadzania zmian. Aby innowacja była skuteczna, musi być stosunkowo prosta i ukierunkowana na konkretny cel. Bezpieczniej jest, gdy dotyczy jednego zagadnienia; w przeciwnym przypadku łatwo wprowadzić zamieszanie.

Szkolenie „Zarządzanie zmianą" pokazuje jak wprowadzać zmiany w przedsiębiorstwie i jak uczestniczyć w procesie ich wdrażania.

Cele szkolenia

• zrozumienie procesu zmian w organizacji

• pokazanie korzyści wynikających z ustrukturalizowanego podejścia do dużego zadania jak do projektu

• powiązanie doświadczeń w zarządzaniu projektami z umiejętnościami potrzebnymi w zarządzaniu zmianą

• nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na proces zmian

• zmiana postrzegania sytuacji- od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju

Profil uczestnika

• menedżerowie szczebla średniego i wyższego

• specjaliści HR

• pracownicy wszystkich szczebli zarządzania

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia

1. Psychologia zmiany

- Zmiana – szansa, czy konieczność?

- Stereotypy dotyczące zmiany

- Przygotowanie się do zmiany

2. Gotowość do zmiany

- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wymuszające zmiany

- Rodzaje oporu wobec zmian

- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany

3. Automotywacja i pozytywne myślenie w procesie kreatywnego zarządzania i zmian organizacyjnych

- Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia? Własny sposób myślenia – rozpoczynanie zmian od nas samych

- Szukanie nowych rozwiązań w znanych sytuacjach

4. Myślenie ukierunkowane na cel

- Parametry poprawnie wyznaczonych celów

5. Zmiana w organizacji

- Motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie

- Cykl procesu zmian

- Efektywna komunikacja w procesie zmian

- Radzenie sobie z oporem wobec zmian

- Angażowanie pracowników w proces zmian

6. Zmiana w układach organizacyjnych, jej rodzaje i implikacje dla zasobów ludzkich

- Komunikacja w procesie zmiany

- Wpływ zmian na zachowania pracowników. Model: reakcja na zmianę

- Przełamywanie niechęci pracowników do zmian

7. Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na zmiany

8. Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianą

- Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą, jej kreowaniu i wprowadzaniu

- Procedura sterowania zmianami

9. Kreatywne zarządzanie zmianą

- Jak rozwiązać kluczowe problemy?

- Zarządzanie sobą wobec zmiany

- Wyznaczenie nowych priorytetów

- Wyznaczanie norm czasowych

- Wyznaczanie progów krytycznych

10. Lider w procesie zmian

- Jak być liderem w każdej sytuacji?

- Rola lidera w obliczu zmiany

- Dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą

TERMIN SZKOLENIA: 26.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 890 zł netto
CENA PO RABACIE: 534 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne, które objęte jest 40% rabatem!

Kreatywność w biznesie:

Kreatywność rozumiana jako cecha pozwala generować dużą ilość niepowtarzalnych, nowych pomysłów w różnych dziedzinach życia. Oznacza to, że twórczość nie jest zarezerwowana dla artystów czy wynalazców. Jak każda dyspozycja kreatywność poddawana treningowi może się rozwijać.

Jeżeli chcesz rozwijać swój kreatywny potencjał, poznać własny potencjał i zasady generowania oryginalnych rozwiązań a przy tym dobrze się bawić, zapraszamy Cię na te zajęcia.

Trening twórczości jest skoncentrowany na osobistych dyspozycjach uczestników i ich rozwoju poprzez ćwiczenie technik wspomagających generowanie oryginalnych pomysłów i pokonywanie ,,ograniczeń’’. Oznacza to dwa dni dobrej zabawy, której celem jest praca nad rozwojem osobistym i poznanie własnych zasobów wspierających rozwiązywanie wszelkich problemów.

Cele szkolenia:
Zmiana postaw na bardziej otwarte wobec twórczego myślenia i rozwiązywania problemów

Osłabianie własnych ograniczeń utrudniających twórcze myślenie

Rozwój operacji myślowych związanych z twórczym myśleniem

Profil uczestnika:
Trening skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności kreatywnego myślenia z powodów zawodowych lub z powodu kaprysu. Zapraszamy kierowników, pracowników działów marketingu i wszystkich, którzy uważają się za kreatywnych i niekreatywnych.

Metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne

- ćwiczenia zespołowe

- ćwiczenia rozwijające operacje myślowe,

- ćwiczenia osłabiające własne bariery i ograniczenia

Czas trwania: 16 godzin/2 dni
Program zajęć:
1.Twórczość elitarna czy egalitarna?.

pojęcie twórczości;
płynność, giętkość, oryginalność;
kreatywność indywidualna i grupowa;
myślenie schematyczne – myślenie kreatywne.
2.Operacje umysłowe również twórcze (rozwój) .

abstrahowanie
skojarzenia;
metafora;
analogia.
3.Grupowe formy generowania pomysłów.

zasady efektywnej burzy mózgów;
,,mordercy’’ pomysłów;
grupa jako inspiracja pomysłów;
zasady oceniania pomysłów.
4.Budowanie w grupie klimatu sprzyjającego generowaniu pomysłów

nastrój
presja czasu
5.Ja twórca

Określenie własnego potencjału jako twórcy
O co siebie nie podejrzewałem
6.Wybrana technika kreatywnego rozwiązywania problemów

Definicja – redefinicja problemu
Wybór jednej z technik najbardziej odpowiedniej do rozwiązywania problemu zaproponowanego przez grupę i przećwiczenie jej

TERMIN SZKOLENIA: 29-30.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

Negocjacje handlowe

Miejsce: Wrocław
Termin: 3-4 listopada 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/sprzedazowe...

Kontakt
szkolenia@aridotacje.pl
71/ 354 07 93

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

Termin 30.09.2011

wiecej informacji
biuro@systemysa.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy do udziału w projekcie "Po większe zbiory na rynku pracy".

Projekt skierowany jest do osób planujących odejście z rolnictwa mających miejsce zamieszkania na terenie województwa mazowieckiego na terenach wiejskich lub miejsko-wiejskich do 25 000 mieszkańców. Ponadto są:

- rolnikami ubezpieczonymi w KRUS lub ich domownikami;

- osobami wykonującymi działalność rolniczą;

- mieszkańcami gminy wiejskiej, miejsko-wiejskiej lub miasta do 25 tys. mieszkańców;

- osobami gotowymi na złożenie oświadczenie o zamiarze podjęcia zatrudnienia w obszarach niezwiązanych z działalnością rolniczą lub o zamiarze podjęcia pozarolniczej działalności gospodarczej.

Cykl szkoleń obejmuje łącznie:

- Język angielski – 120 godzin;

- Szkolenie zawodowe Przedstawiciel Handlowy – 60 godzin;

- Kurs komputerowy – 90 godzin;

- Indywidualne Plany Działań – 2 godziny na Uczestnika.

Udział w projekcie jest darmowy.
Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem mailowym kontakt@grupa23.com.pl
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu
Anna Kołosowska

Anna Kołosowska Anna Kołosowska

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na warsztaty organizowane w dniach 20-21 października we Wrocławiu pt.:

MANAGMENTE TRAINING - Warsztaty Menadżerskie. Jak rozwijać w sobie przywództwo.

Termin szkolenia 20 – 21 października 2011 roku
Czas szkolenia 16 godzin, 2 dni szkoleniowe
Miejsce szkolenia Sala Konferencyjna Consulting i Logistyka Sp. z o.o.
ul. Sołtysowicka 19b we Wrocławiu
Trener Biznesu Wojciech Grzybowski
Koszt szkolenia 1200 zł netto (+ 23% VAT)

Przy zgłoszeniu 3 osób, koszt szkolenia: 800 zł/os.


Wartość szkolenia obejmuje:

•UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
•MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
•CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
•INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
•POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów liniowych i średniego szczebla, kierowników zespołów, sklepów oraz osób zarządzających rynkiem. Ponad to warsztat skierowany jest także do Dyrektorów
i osób zarządzających przedsiębiorstwem.
KAŻDY UCZESTNIK

•PRZYJMIE postawę lidera/przywódcy zespołu,
•WYPRACUJE metody osiągania SUKCESU,
•ZAPOZNA SIĘ z regułami organizacyjnymi, wyznaczającymi skuteczność lidera
w działaniu,
•POZNA zasady KOMUNIKACJI dla menadżerów w kontaktach z pracownikami i
partnerami biznesowymi,
•Wypracuje zachowania LIDERA, budujące respekt,ZAUFANIE oraz relacje z
podwładnymi,
•ZDIAGNOZUJE styl lidera przywódcy i jego wybór względem różnych
przyjmowanych przez pracowników postaw,
•POZNA zasady budowania silnego ZESPOŁU,
•PRZEĆWICZY metody uwalniania POMYSŁÓW i wychodzenia z przestarzałych
schematów,
•NAUCZY SIĘ WYKORZYSTYWAĆ reguły wykorzystywania potencjału zespołu.

PROGRAM SZKOLENA

Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i metody pracy menadżera przywódcy. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody w odniesieniu do konkretnych sytuacji, poznają min. modele przywództwa, postawy i role jakie pełnią podwładni w zespole oraz opracowują skuteczne praktyki zwiększające efektywność pracy menadżera.

BLOK I
Psychologia sukcesu menedżera / lidera.

•Jak chcieć, kiedy się nie chce? – rola nastawienia w pracy Menedżera.
•Metody skutecznego działania i osobistego przywództwa wg Briana Tracy.
•Przedsiębiorczość - postawa proaktywna, a postawa reaktywna.
•Postawa lidera przywódcy wg Douglasa McGregora.

BLOK II
„Styl” , czy „style” kierowania, czyli o skutecznym kierowaniu ludźmi.

•Własne preferencje i predyspozycje w zarządzaniu ludźmi – Autodiagnoza.
•Zarządzanie sytuacyjne – na czym polega dopasowanie stylu Kierowania.
•Modele przywództwa według Kena Blancharda.
•Styl kierowania, a poziom kompetencji, motywacji i dojrzałości Pracowników.

BLOK III
Komunikacja w zarządzaniu, która motywuje do Działania.

•Dekalog komunikacji interpersonalnej ze współpracownikami.
•Budowanie autorytetu, fundamentem wpływania na Pracownika.
•Co motywuje, a co demotywuje? - sposoby i metod motywacji Podwładnych.
•Omówienie i zaprezentowanie najważniejszych meta Programów.
•Mordercy motywacji – przepis na demotywowanie Podwładnych.

BLOK IV
Zwiększanie efektywności menadżera.

1.Określanie celu, wizji przywództwa.
2.Poziomy świadomości wartości menadżera.
3.Ustalanie priorytetów działań Co muszę? Co powinienem? Co deleguję? Co
eliminuje?
4.Planowanie i organizowanie pracy swojej i pracowników.

HARMONOGRAM

09.00 rozpoczęcie szkolenia
10.30 przerwa -serwis kawowy
10.40 szkolenie
12.10 przerwa-business lunch
12.45 szkolenie
14.15 przerwa- serwis kawowy
14.30 szkolenie
16.00 zakończenie szkolenia

Zapisy pod numerem telefonu 71/358-24-51 lub 502-092-280
Jacek W.

Jacek W. Uczę trenerów i
organizacje, jak
zarabiać na
szkoleniach....

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


[ZAPRASZAMY NA EDYCJE DOFINANSOWANE (ponad 60% dofinansowania)
WARSZAWA |KRAKÓW | WROCŁAW |
Ilość miejsc ograniczona -
OFERTA DOFINANSOWANA KOŃCZY SIĘ 7 PAŹDZIERNIKA 2011



Obrazek

_____________________________________________________________________

DOFINANSOWANIA

TERMINY

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOŁY PROFESJONALNY TRENER SPRZEDAŻY
______________________________________________________________________
PROFESJONALNY TRENER SPRZEDAŻY

IDEA
Szkoła Profesjonalny Trener Sprzedaży (SPTS) to intensywny kurs trenerski typu train the trainer. Jest to pełnowartościowy kurs Trenera Biznesu o specjalizacji szkoleń ze sprzedaży.


DLA KOGO ?

W pierwszej kolejności kurs SPTS jest adresowany do osób pracujących i posiadających doświadczenie w sprzedaży w tym szczególnie :

Właścicieli małych firm, którzy chcą samodzielnie pracować ze swoim zespołem handlowym
Menedżerów i Szefów Sprzedaży
Doradców Klienta,
Przedstawicieli Handlowych,
Samodzielnych sprzedawców.
Trenerów, którzy chcą doskonalić warsztat w specjalizacji sprzedażowej
Trenerów, którzy szukają twardych narzędzi i kontekstu dla szkoleń miękkich
Osób, którzy marzą o zawodzie trenera biznesu i poszukują szkolenia zapewniającego narzędzia do pracy "od jutra"

TEMATYKA

Czym trening sprzedażowy?
Usystematyzowanie wiedzy o sprzedaży
Psychologia Kupowania - metoda "Who,Why,What"©.
Badanie potrzeb szkoleniowych.
Efektywna metodyka projektowania szkoleń.
Warsztat trenera - Pełna metodologia i warsztat prowadzenia szkoleń .
Jak szkolić z Wiedzy, jak z Umiejętności, jak wpływać na Postawę uczestnika.
Coaching w Sprzedaży - kiedy stosować kiedy nie.
Sytuacje trudne na sali szkoleniowej.
Dynamika grupy - paliwo całego szkolenia.
Warsztaty komponentów autorskich - jak budować własne ćwiczenia.
Komunikacja interpersonalna w pracy trenera.


więcej o programie SPTS...

FAKTY

W porównaniu do ogólnych kursów - Trener Biznesu, program SPTS ukierunkowany jest na szkolenie trenerów oraz coachów pracujących na rzecz sił sprzedażowych. Kładziemy nacisk na orientację biznesową w pracy trenera. W naszej szkole trenerzy uczą się , ćwiczą, a potem wdrażają sprawdzone narzędzia, techniki, strategie i metody stosowane w biznesie. Po ukończeniu kursu absolwent potrafi zaprojektować i przeprowadzić skuteczne szkolenie.



KADRA

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi uczestnicy kończąc SPTS byli kompetentnymi i świetnymi merytorycznie trenerami. Uczymy uczyć i tworzymy osobowości trenerskie. Trenerzy prowadzący i trenerzy naszej Grupy – Competenza Training to znakomici dydaktycy, przeszkoleni, doświadczeni i certyfikowani trenerzy głównie po prestiżowej szkole trenerskiej MODERATOR -dr. psychologii Tomasza Witkowskiego i dr. psychologii Sławomira Jarmuża.

ATUTY

Każdy uczestnik szkolenie trenerskiego w SPTS może być pewien, że oprócz potężnej dawki narzędzi trenerskich, rzetelnej wiedzy, nowych umiejętności dostanie wsparcie rozwojowe i pomoc w budowaniu własnej rozpoznawalnej marki trenerskiej. Na każdym etapie szkolenia uczestnik otrzymuje rzetelną informację zwrotną o swoich postępach trenerskich. Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje ciągłe wsparcie follow-up i konsultacje nawet rok po szkoleniu.

MISJA

Nasza misja to nie tylko przekazanie wiedzy i umiejętności. To również , tworzenie i kształcenie osobowości trenerskiej uczestników SPTS. Dostarczamy wiele materiałów do indywidualnej pracy, a badanie potrzeb uczestników przed szkoleniem pozwala nam indywidualizować program Szkoły- Profesjonalny Trener Sprzedaży. SPTS - uczymy uczyć - kształtujemy osobowości.

ROZWÓJ

Profesjonalny Trener Sprzedaży SPTS - to absolwent kompletnie przygotowany do pracy szkoleniowca. Absolwent posiada wiedzę i gotowe narzędzia do stosowania z zakresu: technik sprzedaży, psychologii sprzedaży, psychologii szkoleń, coachingu sprzedażowego, badania potrzeb szkoleniowych, perfekcyjnego projektowania szkoleń.



METODOLOGIA

W Szkole- Profesjonalny Trener Sprzedaży SPTS stawiamy na praktyczne umiejętności trenerskie.

Pracujemy wg światowego modelu nauczania dorosłych Davida Kolb-a. Dlatego nie znajdziecie Państwo u nas przeładowania zajęć nadmiarem teorii i niekończącą się prezentacją rzutnikiem multimedialnym. Stosujemy : symulacje, case study -studia przypadków, role playing -odgrywanie ról, multimedia, prace grupowe. W warstwie teoretycznej bazujemy na solidnej i niezbędnej wiedzy psychologicznej i socjologicznej.W SPTS uczestnik koncentruje się nie tylko na ćwiczeniu praktycznych umiejętności, ale także na własnym rozwoju autorskiego warsztatu, ekspresji i swojej osobowości trenerskiej. SPTS daje stały kontakt z trenerem. Zawsze gdy będzie potrzeba konsultacji można trener będzie do Państwa dyspozycji.Stosujemy model tzw. BEZPIECZNEJ PROCEDURY SZKOLENIOWEJ - Competenza® gwarantującej uczestnikom maksymalny komfort nauki i uzyskanie wartościowej informacji zwrotnej.
CYKL SZKOLENIOWY

Szkoła- Profesjonalny Trener Sprzedaży realizowana jest w cyklach weekendowych w formule 2 dniowych zjazdów w Warszawie , Krakowie i Wrocławiu. Zajęcia trwają po 8 godzin zegarowych każdego dnia.


Obrazek


http://www.spts.pl

ZAPRASZAMY

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.


wiecej informacji
http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...
biuro@systemysa.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOLENIE Ząrzadzanie sobą w czasie

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

1250,00 + 23% VAT, 10 i 11 październik, Warszawa, ul Pawia 55 - gmach WSFiZ, sala 57

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier. 

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarzadzania czasem

Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy
2. Organizacja swojego stanowiska pracy

Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy
3. Autodiagnoza produktywnosci i efektywnosci w pracy

Czas jako wyznacznik granic
Kwestionariusz MEQ
Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy
4. Zarządzanie własnym czasem

Jak efektywnie wyznaczać priorytety
Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
Zadania ważne i pilne
Zadania ważne i niepilne
Zadania nieważne i pilne
Zadania nieważne i niepilne
Techniki zarządzania własnym czasem
Technika „ początek końca"
Tworzenie harmonogramu dnia pracy
5. Organizowanie i sporządzanie planów

Zadaniowa analiza ABC
65% do 15%
20% do 20%
15% do 65%
Taktyka salami
Metoda Kartezjusza
Technika planowania od końca
Reguła Pareto
Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
Plany: tygodniowy, miesięczny
Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
Reguła Parkinsona
6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
Monitoring kamieni milowych
7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

Diagnoza i usunięcie barier
Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy
8. Podsumowanie szkolenia

Przypomnienie głównych punktów
Formuła ZZZ:
Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam
trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleń młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleń i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmińsko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia:

Excel 2010 - nowe funkcje
TERMINY SZKOLENIA:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym miejscu przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł. To inwestycja, która przyniesie Tobie korzyści. To motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html
Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.


więcej informacji
http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...
biuro@systemysa.pl
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - techniki efektywności w biznesie - bezpłatne szkolenia dla Małopolski

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ,KORZYSTNIE
NEGOCJOWAĆ i ZADBAĆ O SWÓJ WIZERUNEK BIZNESOWY, czyli know how profesjonalnego przedsiębiorcy
, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

Zapewniamy:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Dlaczego WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
od października do listopada (II grupa)- 10/X - 20/XI/2011
od listopada do grudnia (III grupa)- grupra w trakcie rekrutacji; termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

ZGŁOSZENIA możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji. OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Katarzyna Ćwikła:
Chcesz się dowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim? Nauczyć się strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego oraz poznać reguły jakimi rządzi się marketing partyzancki?
Przyjdź na nasze szkolenie!

Marketing partyzancki
Termin: 17 października
Miejsce: Wrocław

Wszystkie szczegóły pod adresem:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/marketingow...

Kontakt:
szkolenia@aridotacje.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Katarzyna Ćwikła:
Chcesz zapoznać się ze stylem ze stylami i standardem prowadzenia negocjacji?
Nauczyć się jak otwierać negocjacje, prowadzić dyskusje negocjacyjne, targować i radzić w sytuacjach trudnych?

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

Negocjacje handlowe
Termin: 3-4 listopada
Miejsce: Wrocław

Wszystkie szczegóły pod adresem:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/sprzedazowe...

Kontakt:
szkolenia@aridotacje.pl

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do