Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SKUTECZNE TECHNIKI SPRZEDAŻY Poznań - 253zł netto/osoba

Od czasów prehistorycznych, nim pojawiły się pieniądze, handel i wymiana towarów jest związana z człowiekiem. Co więcej, przez te tysiące lat ciągle się rozwija, co wymaga od handlowców nieustannego rozwoju. Jednak edukują się nie tylko handlowcy ale również klienci, którzy staja się coraz bardziej odporni na dotychczasowe sposoby prezentacji towaru. Dlatego warto regularnie doskonalić własne techniki sprzedaży by zwiększać swoją skuteczność sprzedaży na rynku. Pamiętaj, jeżeli nie zrobisz tego ty, zrobi to twoja konkurencja. Dlatego masz niebywała okazje uczestniczyć w szkoleniu w którym otrzymasz niezbędną wiedzę i zaczniesz budować umiejętności do skutecznej i profesjonalnej sprzedaży.

Adresaci i cel szkolenia

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które na co dzień są związane ze sprzedażą produktów, usług lub tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z handlem.

* zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
* identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
* budowanie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
* budowanie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
* rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Dzięki wzrostowi skuteczności w sprzedaży uczestnicy szkolenia będą mieli szansę zwiększyć obroty sprzedażowe firm, zyskując przy tym zasobność własnego portfela oraz osiągnąć satysfakcję z wykonywanych zadań.
Program szkolenia

WSTĘP

* Powitanie uczestników
* Wprowadzenie zasad panujących na szkoleniu
* Zapoznanie uczestników z celami szkolenia oraz jego planem
* „Poznajmy się” - Zapoznanie się uczestników

ODPOWIEDŹ NA ZASTRZEŻENIA

* Co to są zastrzeżenia i czy można się cieszyć, że się pojawiają?
* Najczęściej występujące zastrzeżenia.
* Techniki odpowiedzi na zastrzeżenia.
* „Dlaczego to takie drogie?” – ćwiczenie „Gorące krzesło”

ENTUZJAZM

* Czym jest entuzjazm i jaką pełni rolę podczas rozmowy handlowej?
* O czym należy pamiętać nim zaczniemy obsługiwać klienta?

FINALIZACJA

* „Chcesz więcej sprzedawać, naucz się finalizować” – co to takiego?
* Każdy to potrafi czyli wybrane techniki skutecznej finalizacji
* „Chcę więcej i szybciej sprzedawać” – ćwiczenie „Gorące krzesło”
* „Nie dziękuję – jeszcze się zastanowię” – czy można sprzedać nawet po takich słowach klienta.

NAWIĄZANIE KONTAKTU

* O czym należy pamiętać podczas Nawiązania kontaktu?
* Jak osiągnąć efekt pozytywnego pierwszego wrażenia? – reguła 4x20
* Rola dostrzeżenia klienta i priorytetów podczas pracy.
* Kiedy i jak najlepiej rozpocząć rozmowę handlową?

OSTATNIE WRAŻENIE

* Pożegnanie z klientem – o czym należy pamiętać by wrócił do nas klient.

BADANIE POTRZEB KLIENTA

* Co to jest i do czego jest nam potrzebne badanie potrzeb klienta?
* Co to jest kryterium wyboru klienta?
* Jak zbadać potrzeby klienta oraz jak rozpoznać tzw. Gorący przycisk?
* Wzbudzanie potrzeb czyli jak pobudzić w kliencie chęć posiadania danego produktu.
* Słuchanie czy słyszenie – dostrzeż subtelną różnicę.
* Parafraza czyli skuteczne podsumowanie wypowiedzi klienta.
* „Cała sala bada z nami”- ćwiczenie z zakresu badania potrzeb klienta

PODSUMOWANIE

* „Przychodzi klient do handlowca”- ćwiczenie z odgrywaniem ról
* Refleksje uczestników

PREZENTACJA OFERTY

* Co skuteczna prezentacja powinna zawierać.
* „Technobełkot” czy język korzyści – wybór należy do Ciebie.
* Techniki skutecznej prezentacji – Wizualizacja, zasada „Dotknięte – sprzedane”,
* Jak sprawdzić czy prezentacja trafia do klienta? – pytanie o opinię.
* „Zaprezentuj to sam”- ćwiczenie z prezentacji produktu

Metody szkoleniowe

Wykład prowadzony metodą interaktywną.
Część warsztatowa obejmuje:

* ćwiczenia w małych grupach,
* ćwiczenia indywidualne,
* dyskusję moderowaną,
* wymianę doświadczeń uczestników
* odrywanie ról

Informacje organizacyjne

Warunkiem przeprowadzenia szkolenia jest zebranie grupy minimum 5-osobowej. Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów. Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Termin i miejsce
Prosimy o kontakt celem ustalenia indywidualnych terminów szkoleń.

Szkolenie trwa 2 dni, 16h dydaktycznych

Zajęcia odbywają się w siedzibie firmy szkoleniowej IT COMPANY, ul. Świerzawska 5 (budynek Teletra-Komtrans) Poznań -Grunwald

Cena i warunki płatności
253 zł netto/osoba
311,19 zł brutto/osoba

Ceny obowiązują w przypadku grupy minimum 10 osób.

Jeżeli są Państwo zainteresowani szkoleniem, prosimy o kontakt e-mailem na adres biuro@ittcompany.pl lub telefoniczny pod numerem: 0 512 138 130

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Janusz Wygocki edytował(a) ten post dnia 12.06.11 o godzinie 11:36
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witajcie!

Kluby rozwoju osobistego Eddu - zapraszamy na najbliższe szkolenie:

Modelowanie – poznaj strategie najlepszych

Obrazek


Jak nigdy dotąd masz wokół siebie świat pełen możliwości. Jest tylko jedna sytuacja, w której nie skorzystasz z tych możliwości... gdy ich nie zauważysz. Świetna wiadomość jest taka, że każdej umiejętności możesz się nauczyć. A im więcej wiesz, tym lepiej i efektywniej się uczysz. A czego? A co sobie życzysz? Może zarządzania emocjami, umiejętności wystąpień publicznych, sprzedaży, zręczności językowej i biegłości komunikacyjnej? to tylko wybrane umiejętności, których możesz się nauczyć, ponieważ dostając do ręki wędkę możesz łowić co chcesz.

Na najbliższym klubie dostaniesz zestaw narzędzi i okulary, przez które nauczysz się patrzeć na ludzi i świat dookoła w nowy sposób. Nauczysz się zauważać umiejętności u innych ludzi. Dowiesz się jak tworzyć modele i wdrażać je do swojego życia. Otwiera się przed Tobą nowy fascynujący świat możliwości nauki w każdym miejscu, w każdym czasie i z każdym człowiekiem.

Więcej informacji znajdziesz na:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...
Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl
Spotkanie na Goldenline:
http://eddu.pl/index.php?option=com_content&view=artic...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Agnieszka D.

Agnieszka D. Making world more
open and connected
@Facebook

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ostatnie dni zapisu na finałowe dofinansowane szkolenie menadżerskie:

EFEKTYWNA REKRUTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W BIZNESIE

26-27 maja, 2011, Kraków
Hotel Farmona Business & SPA

W ramach cyklu wyszkoliliśmy już ponad 150 osób z terenu Małopolski!

W programie:
Interview wstępne: struktura wywiadu wstępnego, umiejętności prowadzenia rozmowy wstępnej: pytania epizodyczne i zadaniowe, wykrywanie strategii autoprezentacyjnych.
Symulacje zadań (sesje AC): rodzaje zadań do oceny kompetencji, stosowanie zadań i próbek pracy we własnej firmie.
Adaptacja i ocena pracowników: jak przekazywać krytyczne informacje pracownikom, zasady delegowania zadań, rozliczanie z wykonania zadań
Promocja ogłoszeń: źródła CV, płatne i bezpłatne media, kształtowanie PR pracodawcy

Szkolenie dofinansowane dla mikro i małych przedsiębiorców i ich pracowników (umowa o pracę) z terenu województwa małopolskiego.

Cena: 191,95 zł netto
W cenie podręcznik do rekrutacji, materiały multimedialne, wyżywienie.

Więcej na: http://www.efs.hrcompass.pl

Zapisy: bpefs@hrcompass.pl

Pozostały ostatnie 2 wolne miejsca na szkoleniu, zachęcamy do zapisu. To już ostatnia szansa na udział w naszym szkoleniu.


Obrazek

"Wyznaczamy wspólny kierunek"
Kamila Dudek

Kamila Dudek Konsultant HR,
Diagnosta, Trener

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Wszystkich zainteresowanych tematyką i technikami efektywnej sprzedaży oraz podnoszeniem kompetencji w zakresie negocjacji handlowych serdecznie zapraszam na kolejną łódzką edycję szkolenia:
„SKUTECZNA SPRZEDAŻ”
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników działów obsługi klienta oraz osób odpowiedzialnych za kontakty handlowe, rozwój biznesu i prowadzenie negocjacji sprzedażowych, zatrudnionych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach działających na terenie województwa łódzkiego.

Zakres tematyczny szkolenia:
• Rola Sprzedawcy w procesie sprzedaży
• Psychologia Klienta
• Doskonalenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
• Prospecting
• Rozmowa handlowa przez telefon
• Nawiązanie bezpośredniego kontaktu z Klientem
• Negocjacje handlowe
• Trudne sytuacje w kontakcie z Klientem
• Budowanie długofalowych relacji z Klientem

Informacje o prowadzącym szkolenie:
Wieloletni praktyk sprzedaży, doświadczony menadżer handlowy, Trener Biznesu. Psycholog zarządzania, certyfikowany Praktyk NLP i NLP w biznesie. Wielokrotnie nagradzany i wyróżniany za wybitne wyniki sprzedażowe.

Szkolenie odbędzie się w centrum Łodzi w terminie 26.05 – 28.05.2011

Szkolenie dofinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
________________________________

Więcej informacji: http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-z-zakresu...
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

ANNA KOŁOSOWSKA:
WITAM SERDECZNIE

FIRMA BUSINESS TRAINING ZAPRASZA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH NA
SZKOLENIA OTWARTE ORGANIZOWANE W CZERWCU WE WROCŁAWIU


10 CZERWCA 2011 "WINDYKACJA NALEŻNOŚCI W ASPEKCIE PRAWNYM I
NEGOCJACYJNYM"


10 CZERWCA 2011 "ZARZĄDZANIE ZMIANĄ"

20 - 22 CZERWCA 2011 "TRAINERS TRAINING"

20 CZERWCA 2011 "PROBLEMATYKA CZASU PRACY I URLOPÓW PRACOWNICZYCH W
2011 ROKU"


30 CZERWCA I 01 LIPCA 2011 " ZAAWANSOWANY WARSZTAT TECHNIKI
SPRZEDAŻOWEJ"


Dodatkowo na koniec szkolenia zabieramy naszych kursantów na skoki
spadochronowe


WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM TELEFONU 502-092-280 LUB
anna@bt.edu.pl

ZAPRAszAM RÓWNIEŻ NA http://business-training.edu.pl
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witam serdecznie,

zapraszam Państwa na szkolenie otwarte z Technik sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku.

Szkolenie Zabrze, Chorzów

szczegóły na stronie :

http://deaszkolenia.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

29 CZERWCA 2011R. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

CELE SZKOLENIA jest doskonalenie umiejętności:
 sprawnej komunikacji w kontaktach z Klientami,
 budowania dobrych relacji z Klientami,
 poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży,
 zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży,
 aktywnego słuchania i zbierania informacji,
 radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta,
 skutecznego zamykania sprzedaży.
.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.
.

RABAT DO 70%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam na szkolenie SPRZEDAWCA DOSKONAŁY

JAK ZBUDOWAĆ DOBRY KONTAKT Z KLIENTEM I PRZEKONAĆ GO DO SWOJEGO PRODUKTU LUB IDEI?

PROMOCJA: 147zł zamiast 297zł za dwa dni szkolenia!Jedyna edycja w tak atrakcyjnej cenie.

W jaki sposób możesz szybko zbudować dobry kontakt z klientem?

Jak mówić, by klient był przekonany, że mówisz jego językiem?

Jak rozpoznać wzorce myślenia i działania Twojego klienta i zastosować je w rozmowie lub korespondencji?

Jak używać kluczowych słów, by nie sabotować swoich planów i osiągać założone cele w sprzedaży?

Szkolenie SPRZEDAWCA DOSKONAŁY jest dla Ciebie, jeżeli:

•sprzedajesz i chcesz robić to bardziej perswazyjnie, by klienci do Ciebie wracali
•obsługujesz klientów i chcesz mieć więcej satysfakcji z wykonywanej pracy
•negocjujesz i chcesz wzbogacić swój warsztat negocjacyjny o najważniejsze narzędzia perswazji
•piszesz teksty marketingowe i chcesz w nie wplatać język perswazji
•współpracujesz z innymi by budować dobry wizerunek swojej organizacji
•poszukujesz pracy i chcesz się dobrze zaprezentować podczas rozmowy kwalifikacyjnej
•Twój sukces zależy od skutecznego przekonywania innych do swoich idei

SPRZEDAWCA DOSKONAŁY to szkolenie, na którym:

•dowiesz się, jak budować i wzmacniać więź z klientem
•nauczysz się, jak dopasować swój styl mówienia do sposobu myślenia Twojego klienta
•poznasz najważniejsze słowa i konstrukcje lingwistyczne języka perswazji
•dowiesz się, jak odpowiadać na zastrzeżenia klienta

Skorzystaj z letniej promocji cenowej i zapisz się na szkolenie.

Rekrutacja trwa do czwartku 16.06.2011 do godziny 18:00

Adres:Sopot, ul. Emilii Plater 7/9/11
Czas:od 18 czerwca, 10:00 do 19 czerwca, 18:00
Kontakt: tel.: 662-268-767, mail: robert@szurpit.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Rola Kierownika w organizacji" 18.06.2011
2. "Coaching" 25.06.2011
Na pozostałe szkolenia zapraszamy Was serdecznie po okresie wakacyjnym.
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon"
"Profesjonalny Handlowiec"
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"
"Wystąpienia publiczne"
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"
"Rozmowa handlowa"
Pracodawców zapraszamy serdecznie do skorzystania w okresie wakacyjnym z oferty szkoleń zamkniętych. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Dzień dobry,

http://www.deaszkolenia.pl - Techniki sprzedaży i budowanie pozytywnego wizerunku.

Serdecznie zapraszam
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zostały 3 wolne miejsca na poniższym szkoleniu:

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze Klienta - 4 - 5 lipca 2011 - rabat 50 %!!

KRAKÓW

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN
515 212 452
lmichalek@avenhansen.pl
http://www.szkolenia.avenhansen.pl
Jolanta Ł.

Jolanta Ł. trener, coach,
pedagog,
arteterapeuta,
terapeuta
zajęciow...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

zapraszam serdecznie do Letniej Akademii Rozwoju Osobistego. Coś w sam raz na deszczowe dni i lato w mieście :o)

http://www.fabrykakreatywnosci.pl/10,szkolenia.html

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Serdecznie zapraszamy na drugą edycję bezpłatnego cyklu szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

· wykształcenie co najmniej średnie

· zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

· staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

· wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

· Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
· Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
· Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
· Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
· Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
· Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
· Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
· Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w sierpniu i wrześniu (II grupa)
we wrześniu i październiku (III grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

· 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
· bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
· pełny catering
· zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
· wykwalifikowaną kadrę wykładowców
· bezpłatne materiały szkoleniowe
· odpowiednio wyposażone sale wykładowe
· zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Jeśli jesteś zainteresowany(a) pogłębieniem swojej wiedzy w zakresie marketingu oraz podwyższeniem kompetencji zawodowych to zapraszam do wzięcia udziału w prestiżowym programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program ten adresowany jest między innymi,do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.
Rekrutacja na program właśnie się rozpoczęła - oficjalna inauguracja 23 września 2011 w Warszawie, 30 września w Krakowie. Więcej informacji na naszej stronie http://questus.pl.

Zagadnienia i tematyka poszczególnych bloków w ramach programu:

Planowanie Marketingowe– blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości- Psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług - to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - Sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów – oto tematyka bloku trzeciego..

Zarządzanie Projektami Marketingowymi- Blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
(42) 673 20 77
603 480 155
http://questus.pl

lub

Agnieszka Szymańska
Koordynator Projektu
aszymanska@questus.pl
669288444
http://questus.pl
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Hej podróżniku ;-)

Już w lipcowy weekend zapraszam cię do podróży w niesamowity świat relacji, jakie tworzymy codziennie z sobą i innymi ludźmi.


Obrazek


Relacje w domu, pracy, te ze znajomymi i w świecie Internetu, są niezmiernie ważne, a od jakości i mądrości z jaką je tworzysz zależy twój związek, praca, przyjaciele.

Najbliższy klub to doskonała okazja do:

- poznania intencji z jaką tworzysz relacje

- odkrycia osobowości które tworzą relacje i ludzi których wykorzystują

- analizy lustra jakim są dla Ciebie inni ludzie

- fantastycznej zabawy z pozytywnymi ludźmi

Zabierz znajomych lub partnera, bo będzie to ogromny krok w podniesieniu jakości waszej relacji i jeszcze lepszym poznaniu siebie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie:
http://www.eddu.pl/index.php?option=com_content&view=a...

Kontakt e-mail:
m.szczepaniak@eddu.pl

Link do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/madre-zwiazki-tworz...

Kluby Eddu to:

- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Jak Zbudować Silny Charakter? Darmowy Videokurs!

Videokurs składa się z 10 nagrań, z których dowiesz się:

- Dlaczego mamy wpływ na nasz charakter,
- Z jakich kluczowych cech się on składa,
- Jak budować coraz lepszy charakter,

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

Bo musisz wiedzieć, że:

Silny Charakter Zapewni Ci Życie Takie Jakie Chcesz!

Ale bądźmy szczerzy - to się samo nie stanie.

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/


Obrazek

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapisz się na jedyny Darmowy Videokurs o budowaniu Silnego Charakteru!

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ostatnie miejsca na szkolenie z Technik sprzedaży i budowania pozytywnego wizerunku - interesujące moduły między innymi bardzo ważny JAK POSZUKIWAĆ KLIENTÓW ( doświadczenie 7 lat działania na rynku internetowym ) sprawdzone sposoby.

199 zł !!! Oferta promocyjna

http://www.deaszkolenia.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

ANNA KOŁOSOWSKA:
Witam serdecznie,

Zapraszam wszystkich chętnych na rewelacyjne szkolenie, organizowane przez BUSINESS TRAINING we Wrocławiu w dniach 04 - 05 sierpnia 2011

pt. OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA Z PRAWNYMI ELEMENTAMI REKLAMCJI

Koszt szkolenia to 400 zł netto/os./2 dni szkoleniowe

Więcej informacji po numerem telefonu 502-092-280 lub

anna@bt.edu.pl

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do