Katarzyna
C.
Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich
Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży
Serdecznie zapraszam na szkolenie
”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"
2 grudnia 2010r. - Warszawa
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?
2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?
3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?
4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.
5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?
6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych
7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?
KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>
Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>
-----------------------------
Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75