Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Witam,

Axon Poland zaprasza na bardzo przydatne szkolenia dla handlowców, m.in. z zakresu skutecznych technik sprzedaży, budowania relacji z klientem, strategii sprzedaży, negocjacji sprzedażowych. Szkolenia prowadzone są przez naszych trenerów za pomocą aktywnych metod (sesje treningowe, case study, ćwiczenia). Więcej informacji można uzyskać tutaj:
http://www.axon-global.pl/axon_business/#/start
lub pisząc do mnie. Bardzo chętnie odpowiem na każde pytanie.
Agnieszka Jarczyńska

Agnieszka Jarczyńska Szkoła Podstawowa
Profuturo w
Łomiankach

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Jak być kryzysoodpornym? To pytanie dręczy wielu przedsiębiorców!

Kryzys, który rozpoczął się w 2009 roku jest kolejnym i nie będzie ostatnim, jaki dosięga gospodarkę. Średnie przedsiębiorstwo, zwłaszcza związane z rynkami zewnętrznymi lub inwestycjami jest bardziej narażone na wahania koniunktury gospodarczej. Nauczeni doświadczeniem 2009 roku chcemy przygotować Państwa biznes do zmiennych i nieprzewidywalnych warunków otoczenia w przyszłych latach.

Zapraszamy do udziału w projekcie „Przedsiębiorstwo w czasach kryzysu - pakietowe szkolenia dla średnich przedsiębiorstw” współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W programie 3 pakiety szkoleń:

- Sprzedaż w czasach kryzysu - 8 szkoleń w pakiecie - skuteczne techniki, dzięki którym nawet w najtrudniejszym okresie sprzedaż nie spada! - start 29.10.2010, tylko 40 miejsc.

- Rozwój kadr w czasach kryzysu - 8 szkoleń w pakiecie - nowoczesne metody rozwoju zespołu w każdej sytuacji - start 4 luty 2011, tylko 40 miejsc.

- Zarządzanie zmianą w czasach kryzysu - 8 szkoleń w pakiecie - efektywne sposoby adaptacji przedsiębiorstwa do zmiennego otoczenia - start 15.04.2011, tylko 40 miejsc.

Trenerzy to kadra, która prowadziła szkolenia m.in. dla Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, Bakoma S.A., E.Wedel, Indesit, Drogerie Natura, Apart, Polskie Składy Budowlane, Torfarm, Grupy Żywiec, Danone, Allegro, OtoPraca.

Więcej informacji na stronie:
http://pwck.edustar.pl/index.php?page_id=8


Zapraszamy!!!
Rekrutacja trwa do wyczerpania miejsc.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy na II edycję AKADEMII HANDLOWCA
5 - 7 października 2010, Warszawa


Wykorzystaj okazję – w ciągu trzech dni zdobadź kompendium wiedzy, która pozwoli zwiększyć wyniki sprzedaży.
Większość handlowców opiera się na intuicji. O ile zwiększą obroty, opierając się na skutecznych i efektywnych umiejętnościach?80% czasu szkolenia to efektywne warsztaty, na których handlowcy zdobędą nowe umiejętności, zostaną zmotywowani do efektywnej pracy i wrócą pełni zapału by świadomie zwiększać swoje wyniki!

Zapraszamy handlowców, którzy podniosą swoje umiejętności z następujących obszarów skutecznej sprzedaży:

1. Techniki sprzedaży:
o Komunikacja i badanie potrzeb klienta
o Emocjonalne Techniki Sprzedaży
o Skuteczne techniki prezentacji oferty
o Techniki Obrony Ceny i Odpowiedzi na Obiekcje
o Techniki kasowania zastrzeżeń
o Finalizowanie i domykanie sprzedaży

2. Neurolingwistyczne Programowanie i wywieranie wpływu społecznego:
o Technika rapport – pacing – leading
o Model Miltona i Metamodel
o Język hipnotyczny w sprzedaży
o Komunikat otwarty i jego narzędzia budowania relacji z klientami
o Wywoływanie i kotwiczenie stanów zakupowych
o Submodalności
o Systemy reprezentacji
o Metaprogramy
o Zasady społecznego wywierania wpływu

3. Negocjacje:
o Style negocjacyjne
o Kardynalne błędy negocjujących
o Konflikt i sytuacje patowe
o BATNA
o Manipulacja w negocjacjach i obrona przed nią


TYLKO TRENERZY – PRAKTYCY!!!
Roman Kawszyn , Adam Szaran , Katarzyna Nawrocka
(więcej: http://alfianco.pl/trenerzy )

Cena podstawowa i Promocje:

Cena regularna: 2970 zł brutto (VAT zw.)

Cena promocyjna (dofinansowanie przez AFP - prospecting):
990 zł brutto
(VAT zw.) (za 3 dni)

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały piśmiennicze, podręcznik szkoleniowy, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia Akademii.


KONTAKT:
Izabella Kapuściak
Kierownik Działu Szkoleń
tel.: 022 720 27 32
e-mail: izabella.kapusciak@alfianco.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy do udziału w jednodniowych szkoleniach menadżerskich!

Zmagasz się z wyzwaniami menadżerskimi? Podejmujesz trudne decyzje? Chcesz podnosić swoje kwalifikacje, ale masz mało czasu na szkolenia?

Wykorzystaj „Pakiet rozwojowy dla menadżerów”, dzięki któremu:
• Spędzisz tylko 1 dzień na sali szkoleniowej na wybranym przez siebie szkoleniu
• Otrzymasz książkę prestiżowego wydawnictwa biznesowego Wolters Kluwer Polska
• Skorzystasz z analizy indywidualnej Extended DISC i uzyskasz raport na temat swoich predyspozycji i talentów
• Komfortowo (w wybranym przez siebie miejscu i czasie) powtórzysz kompleksowo wiedzę z zakresu zarządzania za pomocą lekcji e-learningowych
• Będziesz mógł wygrać indywidualne sesje coachingowe i udział w szkoleniu „Zarządzanie zmianą”
• Otrzymasz dostęp do platformy wymiany wiedzy menadżerskiej „Dzielimy się doświadczeniem”

Planujemy przeprowadzenie w Krakowie następujących szkoleń:
„Lider przywództwa” - 21.10.2010
„Motywowanie” - 27.10.2010
„Zarządzanie zespołem handlowym” - 4.11.2010
„Efektywne delegowanie” - 9. 11.2010
„Budowanie efektywności menadżerskiej” - 18.11.2010
„Coaching menadżerski” - 25.11.2010

Szkolenia są przeznaczone dla właścicieli i osób zatrudnionych w małych i średnich przedsiębiorstwach z terenu Małopolski. Dzięki dofinansowaniu z EFS pełny pakiet kosztuje 324,50 zł w przypadku firm mikro i małych oraz 487 zł w przypadku firm średnich.

W razie wątpliwości – proszę o kontakt. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące szkoleń.
Szczegóły znajdują się także na http://www.domszkolen.com/szkolenia/szkolenia-1-dniowe...
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 08-09.10.2010
2. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 16.10.2010
3. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 22-23.10.2010
4. "Rozmowa handlowa" 05.11.2010
5. "Wystąpienia publiczne" 05.11.2010
6. "Rola Kierownika w organizacji" 26.11.2010
7. "Coaching" 03.12.2010
8. "MS Power Paint. Tworzenie prezentacji biznesowej " 10.12.2010

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Jacek Wygocki edytował(a) ten post dnia 04.10.10 o godzinie 20:27
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Dawid Martynowski:
NEGOCJACJE W BIZNESIE

Poznaj Tajemnicę NEGOCJACJI!
NEGOCJACJE W BIZNESIE
Podczas szkolenia możesz wzbogacić swoje kompetencje i dowiedzieć się:

* Jak doprowadzić do finału rozmów i podpisać rentowne porozumienie?
* Czy wspólny kompromis to jedyna droga prowadząca do racjonalnego zaspokojenia interesów?
* Jak sterować przebiegiem rozmów, nawet kiedy wydaje się to trudne.
* Jak osiągnąć przewagę w rozmowach z silniejszym partnerem?
* Jak radzić sobie z technikami wpływu stosowanymi przez drugą stronę?

CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE!


Obrazek

NEGOCJACJE W BIZNESIE

Zapraszamy
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Piotr Bosy:
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży jakie kiedykolwiek ujawniono.

49 zasad, które zmienią Twój sposób myślenia. Poczuj to... i odnieś sukces w sprzedaży!

Szczegóły: http://poznan.sandler.com/content/show/42392
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Wielkimi krokami zbliża się kolejne spotkanie Klubów ProActive. Tym razem będziemy zgłębiać tajniki Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można zmierzyć ani dotknąć, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Zapraszamy!
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Michał Piętka:
Jak zwalczyć negatywne myślenie?

Czy zastanawiałeś się kiedyś jaki wpływ na życie ma twoje myślenie i nastawienie do życia? To jak układają się twoje sprawy życiowe w dużym stopniu zależy właśnie od ciebie, od tego czy myślisz negatywnie czy też pozytywnie. Dlatego właśnie teraz masz możliwość pobrania mojego ebooka, całkowicie za darmo.

Jak zredukować poziom stresu w twoim życiu?

Aby pobrać ebooka kliknij tutaj


Obrazek


Dowiesz się:

» Jak pozytywne mogą być zmiany
» Jak traktować porażki jako nową wiedzę
» Jak uwierzyć nawet w najodleglejsze marzenia
» Jak zadbać o swoje ciało
» Jak każdego dnia znaleźć czas tylko dla siebie
» Jak nauczyć się asertywności
» Jak mentalnie łączyć sukces z wyzwaniami i zadaniami
» Jak myśleć pozytywnie już od samego rana


Ponadto: dostaniesz również bonus, w postaci "Genialnego ćwiczenia"
- innowacyjnej metody Michała Piętki, polegającej na analizie negatywnych sytuacji.


Aby pobrać ebooka kliknij tutaj



Z poważaniem,

Michał Piętka
Success Coach

http://MichalPietka.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Jacek Wygocki:

Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 16.10.2010
2. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 22-23.10.2010
3. "Rozmowa handlowa" 05.11.2010
4. "Wystąpienia publiczne" 05.11.2010
5. "Rola Kierownika w organizacji" 26.11.2010
6. "Coaching" 03.12.2010
7. "MS PowerPoint. Tworzenie prezentacji biznesowej " 10.12.2010
8. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 17.10.2010

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl

Obrazek
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam na Skuteczne szkolenia sprzedażowe lub coaching indywidualny


Zadzwoń lub napisz i dowiedz się więcej:
Iwona Sorbian - Trener/Coach z przygotowaniem pedagogicznym, ponadto z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży
tel.: 517 560 097
e-mail.: iwona.sorbian@gmail.com

Zobacz opinie uczasetnikow:

„Pragnę serdecznie podziękować za przeprowadzenie szkolenia i warsztatów TECHNIKI WSPÓŁCZESNEJ SPRZEDAŻY . Dzięki Pani profesjonalizmowi realizowane zajęcia stały na wysokim poziomie. Nasi doradcy mogli skorzystać z wiedzy eksperta w tej dziedzinie. Wiedza ta pozwoliła zwiększyć skuteczność pracy uczestników szkolenia i w znaczny sposób poprawiła efektywność pracy naszych doradców”.

Alina Wójtowicz
Dyrektor Profit Doradcy Finansowi

"Już zaledwie po miesiącu od ukończenia szkolenia podniosłem sprzedaż dwukrotnie. Teraz gdy roz-mawiam z klientem bardziej go rozumiem i wiem jak sprzedać mu odpowiedni produkt! Sam nazywam siebie "sprzedawcą marzeń". Serdecznie polecam szkolenia, które prowadzi Pani Iwona
ponieważ są w pełni profesjonalne a moje wyniki mówią same za siebie".

Damian Siwek

“…w sobotę rano myślałam, że na spotkaniu usłyszymy dawkę suchej teorii, a teraz już wiem, że poza znajomością teorii umiemy ją praktycznie zastosować…"
J.B.

"Iwona zaskakuje pasją. Jej otwarty stosunek do uczestników powoduje, że uczą się skuteczniej. To osoba, która wzbudza zaufanie, a przede wszystkim mistrzyni budowania dobrych relacji. Inspiruje, "otwiera oczy", angażuje w rozwój. Iwona praktykuje swoją wiedzę - w pełni tego słowa znaczeniu. Serdecznie polecam współpracę z tak niezwykłą osobą, jaką jest Iwona Sorbian".
M.A. Użarowska,
Trener Zarządzający Creative NLP

Zadzwoń lub napisz i dowiedz się więcej:
Iwona Sorbian - Trener/Coach z przygotowaniem pedagogicznym, ponadto z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży
tel.: 517 560 097
e-mail.: iwona.sorbian@gmail.comIwona Sorbian edytował(a) ten post dnia 18.10.10 o godzinie 14:09
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Coaching indywidualny i grupowy

Seredecznie zapraszam do kontaktu
Iwona Sorbian
tel.: 517 560 097
e-mail.: iwona.sorbian@coursee.com

Opinie uczestników

To dzięki Tobie rzuciłem palenie w diabły. Po tych ćwiczeniach ze świadomym paleniem i rozwlekaniem przemyśleń w czasie, więcej nie wróciłem do fajek. I co ciekawe, będąc w towarzystwie osób palących, nawet po piwku... KOMPLETNIE mnie do fajek nie ciągnie. To było wielkie. Nałogowego palacza (1,5 paczki dziennie)rozpracować w jeden wieczór ;)
Dzięki i pozdrawiam!

Mariusz R.

Jestem pod wrażeniem tego jak potrafiła zwiększyć moją motywację do działania, podnieść moją samoocenę,uwierzyć w siebie, odnaleźć swoje mocne strony, wykorzystać swoje
umiejętności. Pokazała mi jak być sobą. Oprócz tego, że jest wspaniałą, wrażliwą , mądrą osobą jest profesjonalistką w swojej dziedzinie. To osoba z wielką pasją.Powiedzieć o Niej coach, mentor, psycholog to mało. To osoba , która każdemu pomoże odnaleźć drogę w życiu. Niepowtarzalne zaangażowanie w pracę jest jej kolejną cechą. Sposób prowadzenia spotkań, atmosfera jaką potrafi stworzyć dowodzi o jej ogromnym doświadczeniu zawodowym.

To co wyniosłam ze spotkań z Iwoną jest bezcenne. Nie byłoby w porządku wobec innych , gdybym nie podzieliła się swoimi refleksjami i z pełną odpowiedzialnością mogę rekomendować usługi Iwony Sorbian.

Dziękuję Ci Iwonko za to, że nauczyłaś mnie bycia sobą, że pozwoliłaś mi
zobaczyć moja drogę w życiu, za to, że otworzyłaś mi oczy na wiele spraw, że mogłam poznać sama siebie,że nauczyłaś mnie rozumieć innych.Dzięki Tobie dziś jestem pewna siebie i bogatsza w wiedzę, którą mi przekazałaś.Czuję się jakbyś dała mi okulary dzięki którym inaczej widzę świat. Dziękuję Ci Wysłanniczko Światła.

Aneta Kretkiewicz

„Chciałam Ci podziękować za wtorkowe szkolenie w SWPS w Warszawie. Zaszczepiłaś we mnie na nowo chęć podążania własną drogą, którą kiedyś zgubiłam. Człowiek dopiero na rozdrożu zastanawia się, w którą stronę tak naprawdę powinien iść. Ja dawno temu wybrałam... w międzyczasie się zgubiłam :( teraz znów stoję na tym samym "skrzyżowaniu" ale już wiem, która ścieżka jest tą moją :)”.
Agata Dyl

Iwona zaskakuje pasją. Jej otwarty stosunek do uczestników powoduje, że uczą się skuteczniej. To osoba, która wzbudza zaufanie, a przede wszystkim mistrzyni budowania dobrych relacji. Inspiruje, "otwiera oczy", angażuje w rozwój. Iwona praktykuje swoją wiedzę - w pełni tego słowa znaczeniu. Serdecznie polecam współpracę z tak niezwykłą osobą, jaką jest Iwona Sorbian.
M.A. Użarowska,
Trener Zarządzający Creative NLP

Seredecznie zapraszam do kontaktu
Iwona Sorbian
tel.: 517 560 097
e-mail.: iwona.sorbian@coursee.com
Michał Mącznik

Michał Mącznik Trener Praktycznej
Improwizacji

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak budować własną postawę asertywną w miejscu pracy. Poznasz techniki asertywne oraz narzędzia, które pomagają w codziennej biurowej komunikacji z kolegami z pracy i klientami. Dowiesz się, czym jest skuteczna komunikacja i w jaki sposób stosować ją tak, aby ułatwiać sobie życie.

To szkolenie jest dla ciebie jeżeli:
• chcesz przejmować większą inicjatywę w kontaktach towarzyskich
• chcesz być sobą nawet w niekomfortowych sytuacjach
• uważasz, że nie potrafisz się skutecznie komunikować i wyrażać własnego zdania
• inni „wchodzą ci głowę” i chcesz to zakończyć
• chcesz poprawić jakość swojej komunikacji
• uważasz, że nie masz „siły przebicia” na spotkaniach służbowych
• nie wyrażasz swojego zdania i nie mówisz o swoich pomysłach, bo boisz się wygłupić
• denerwuje cię gdy masz komuś odmawiać lub upomnieć się o swoje
• stresują cię rozmowy z "trudnymi klientami"
• chcesz poznać i nauczyć się wykorzystywać w praktyce techniki asertywne

Co zyskujesz zapisując się na szkolenie
• dowiesz się jak budować własną postawę asertywną
• poprawisz swój sposób komunikacji w pracy
• dowiesz się jak upominać się o swoje
• nauczysz się reagować na krytykę i atak
• nauczysz się odmawiać nie obrażając innych
• dowiesz się więcej o sobie i swoich zachowaniach
• będziesz wiedział(a) jak skutecznie wyrażać własne oczekiwania
• zaplanujesz budowę swojej postawy asertywnej po szkoleniu
• otrzymasz narzędzie do zmiany przeszkadzających przekonań
• zaczniesz powiększać swoją strefę komfortu tak, aby w stresujących sytuacjach mieć większy luz

PROWADZĄCY: Michał Mącznik
TERMIN: 13-14 Listopad w godz. 10:00-18:00 i 9:00-17:00
MIEJSCE: Kraków, ul. św. Filipa 23/6
INWESTYCJA: 400 zł

Jeżeli wpłacisz pieniądze do 5 Listopada - oszczędzasz 100 zł. Cały koszt dwudniowego szkolenia wyniesie wtedy 300 zł.

REZERWACJA MIEJSC ORAZ ZAPISY:
http://personal-coach.pl/szkolenie-asertywnosc-w-pracy...
Agnieszka Majcherek

Agnieszka Majcherek Specjalista ds CRM

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Serdecznie zapraszam na wyjątkowe seminarium, które 22 listopada 2010 r. poprowadzi jednej z najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta - JIM CATHCART.

WZROST I SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY. Siła relacji z klientem!

Więcej informacji http://www.wzrostsprzedazy.pl

Zaoszczędź 400 PLN zgłaszając się przed 31 października 2010 r.!

http://www.youtube.com/watch?v=dnx-wnoRACk&feature=rel...

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Od lat działania sprzedażowe postrzegane są jako akty perswazji. Choć obecnie wciąż namawia się klientów do zakupu, trzeba zmienić to podejście i skupić się na nawiązaniu partnerskich relacji i rozwiązywaniu problemów. Klienci są coraz bardziej świadomi, a sposób, w jaki dokonują zakupów, zasadniczo się zmienił. Dlatego nasz sposób sprzedaży także musi ulec zmianie.

Możesz radykalnie poprawić skuteczność zawieranych transakcji , jeśli nabędziesz osiem niezbędnych umiejętności sprzedaży relacyjnej. Metoda ta zwiększy także twoje szanse na sukces. Sprzedaż relacyjna to podejście, które sprawia, że zarówno klient, jak i sprzedawca zyskują poczucie bezpieczeństwa i wagi wzajemnych stosunków. Ta sprawdzona metoda uwalnia sprzedaż spod presji i skłania klientów do jeszcze większej lojalności.

Koncepcja sprzedaży relacyjnej po raz pierwszy pojawiła się w
książce Jima Cathcarta w latach 80. ubiegłego wieku. Od tego czasu była wielokrotnie udoskonalana i aktualizowana. Strategia ta sprawdza się na każdym polu i lepiej niż jakakolwiek inna znana obecnie metoda pomaga osiągnąć większą sprzedaż mniejszym kosztem. Pokaż swoim pracownikom odpowiedzialnym za sprzedaż, jak kierować własnym życiem i zwiększyć skuteczność transakcji.

W CZASIE SEMINARIUM DOWIESZ SIĘ:
• Jak prowadzić sprzedaż w sposób naturalny i bez presji na klienta.
• Jak zdobyć przewagę nad konkurencją.
• Jak być partnerem klienta.
• Jak rozkręcić biznes, a nie jedną transakcję.
• Jak utrzymywać maksymalne tempo sprzedaży.
• Jak badać potrzeby i pragnienia zamiast koncentrować się na pojedynczych korzyściach produktu.
• Jak sprzedawać pomysł, a nie tylko produkt.
• Jak stworzyć „rentowną” przyjaźń w biznesie.

POZNASZ RÓWNIEŻ:
• Osiem umiejętności tworzących gotowość do sprzedaży.
• Techniki zaawansowanego słuchania i zadawania pytań.
• Subtelne różnice w myśleniu, odpowiadające za ogromne różnice w sprzedaży.
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy na szkolenia otwarte na preferencyjnych warunkach cenowych.

Harmonogram oraz plany zajęć wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie: http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne_lista.html?ttyp...

SPRZEDAŻ - NEGOCJACJE

WARSZAWA:

"NLP w skutecznym sprzedawaniu" - 22-23.11.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=60

"Negocjacje - zarządzanie ceną " - 29-30.11.2010; 1250,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=20

"Techniki sprzedaży" - 20-21.01.2011; 950,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=100

KRAKÓW:

"Techniki sprzedaży" - 24-25.11.2010; 950,00 PLN
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=59

Cena zawiera:

- Udział w szkoleniu
- Indywidualne konsultacje z wykładowcą
- Materiały szkoleniowe
- Lunch + przerwa kawowa
- Zaświadczenie ukończenia szkolenia

Na szkolenia listopadowe zapewniamy rabat w wysokości 100 zł!!!

Przy zgłoszeniu 5 pracowników z jednej firmy dla 6 osoby oferujemy szkolenie gratis!!!

W razie pytań proszę o kontakt:

Bartosz Bartczak

tel. 022 839 55 99 wew 216

b.bartczak@mcs.edu.pl

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z.o.o.

ZAPRASZAMY!!!

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Jak zarabiać na E-mergencji? - Szkolenie autorskie Ardeum.pl

Twoje pierwsze pytanie: „Co to, do diaska, jest E-mergencja?”

Emergencja to takie połączenie elementów, które daje efekt jakościowo lepszy, niż suma składników. Dzięki niej suma małych działań daje nadspodziewane efekty. Dzięki niej 10 plus 20 daje 60. Dzięki niej z małym budżetem można osiągnąć wielkie rzeczy. Prowadząc Ardeum.pl wielokrotnie przekonaliśmy się, że marketing w Internecie jest emergentny – a właściwie E-mergentny, jak postanowiliśmy to nazwać.

E-mergencja, jak domyślasz się, to użycie różnorodnych narzędzi marketingu internetowego, tak by wspierały się nawzajem. Twój klient nigdy nie posługuje się jednym narzędziem. Twój sukces nigdy nie zależy o jednego elementu.

Twoje drugie pytanie: „Kim właściwie jesteśmy?”

Jeżeli czytujesz blog Ardeum.pl, nie musimy Ci się przedstawiać. Wystarczy, że powiemy, że jesteśmy jego autorami i będziesz miał pojęcie, z kim rozmawiasz. Jeżeli nie miałeś z nami przyjemności: jesteśmy specjalistami od zintegrowanego marketingu, którzy nie kryją się ze swoim know-how, a wręcz przeciwnie: dzielimy się wiedzą z wszystkimi zainteresowanymi. Teraz postanowiliśmy dzielić się nią face-to-face na szkoleniach, które

Teraz zapytasz: „Co za szkolenie? Gdzie i kiedy?”

By posługiwać się kompleksowo wieloma narzędziami trzeba je poznać. Proponujemy, więc intensywne jednodniowe szkolenie pt. „E-mergentny marketing internetowy” - nasz autorski „crash course” z marketingu internetowego, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Poczynając od końca listopada, będziemy wizytować większe miasta: Warszawę, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łódź, Rzeszów, Lublin. Nie musisz się zastanawiać „CZY dotrzemy do Ciebie” tylko „KIEDY”?

Więcej o szkoleniu dowiesz się na naszej stronie, tam też możesz dokonać rezerwacji. Zapraszamy.

Agencja Marketingowa Ardeum.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
3 grudnia 2010 r., godz.: 9:00-17:00, Warszawa



Ile razy słyszałeś od klienta „za drogo” , „nie interesuje mnie to” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Pewnie zastanawiasz się w jaki sposób mogłeś go zatrzymać?

Bardzo prosty – zamiast kończyć rozmowę handlową, wystarczyło dalej ją kontynuować i zastosować technikę radzenia sobie z obiekcjami klienta, która umożliwiłaby Tobie odkrycie nieuświadomionych potrzeb twojego Klienta. Te szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.


CELE SZKOLENIA:
• Poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych czynników zwiększających sukces w sprzedaży
• Zwiększenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem
• Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
• Budowanie postawy profesjonalnego sprzedawcy


KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
• Zdobędziesz wiedzę: jak sprzedawać „siebie” i swój produkt lub usługę
• Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
• Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
• Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
• Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
• Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
• Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
• Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy



TRENER:
Maciej Michał Mazur


Trener szkoleń od 2006 roku. Absolwent Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej. Doświadczenie w przekazywaniu wiedzy szlifował przez 4 lata prowadząc zajęcia akademickie na pedagogicznych uczelniach wyższych. Doświadczenie w sprzedaży rozwija będąc od ponad dwóch lat aktywnym sprzedawcą produktów trudnozbywalnych (ubezpieczeń i programów inwestytycjnych). Specjalizuje się w dwóch obszarach szkoleń: efektywnego przetwarzania informacji (skutecznego uczenia się, szybkiego czytania i technik pamięciowych) oraz szkoleń ze sprzedaży. Szkolenia z perswazyjnych technik sprzedaży proponuje sprzedawcom i przedstawicielom handlowym. W czasie wszystkich swoich szkoleń kładzie nacisk na ćwiczenia praktyczne kształtujące umiejętności. Prywatnie miłośnik pięknej muzyki i aktywnego wypoczynku na łonie przyrody.


KOSZT:

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”:
Zasady skorzystania z BONU są proste - oferujemy Państwu dwie możliwości :


980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugą osobę z firmy;

lub

980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dowolnie wybrany dzień szkoleniowy z pakietu sprzedażowo-marketingowego

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

"Bez klientów prowadzenie interesów to żaden interes." - Patricia B. Seybold

Business Training serdecznie zaprasza na:

SALES TRAINING - ZAAWANSOWANE WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH


Obrazek

Szkolenie odbędzie się w dniach 15 - 16 listopada 2010 roku w nowoczesnej sali konferencyjnej Zachodniej Izby Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, we Wrocławiu.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.

PROGRAM SZKOLENIA

Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.

BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)

- prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
- poznanie doświadczeń uczestników
- gra sprzedażowa
- film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia

1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
4. Emocje a prawo wielkich liczb
5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności

BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
- diagnoza i analiza stylu sprzedaży
- dyskusja moderowana
- praca z casami handlowymi

1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy

Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
- prezentacja
- dyskusja moderowana
- gra szkoleniowa

1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży

Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
- zadania w zespołach
- dyskusja moderowana
- scenki handlowe
- tworzenie planu działania

1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
3. Mapa problemów klienta
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne

HARMONOGRAM SZKOLENIA

08.00 rozpoczęcie szkolenia
09.30 przerwa -serwis kawowy
09.40 szkolenie
11.20 przerwa-serwis kawowy
11.30 szkolenie
13.00 przerwa- serwis kawowy
13.10 szkolenie
15.00 business lunch
15.45 konsultacje trenerskie
17.00 zakończenie szkolenia

CENA SZKOLENIA

1200 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)

Wartość szkolenia obejmuje:

• UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU

• MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ

• OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM

• CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA

• INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU

• POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE

TRENER BIZNESU

Wojciech Grzybowski

http://business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/woj...

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.Agnieszka Lubieniecka edytował(a) ten post dnia 05.11.10 o godzinie 13:02

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Serdecznie zapraszamy na szkolenie

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA Z ELEMENTAMI REKLAMACJI

Termin szkolenia: 25- 26 listopada 2010 roku

Czas szkolenia: 2 dni ( 16 jednostek dydaktycznych),

Miejsce szkolenia: Zachodnia Izba Gospodarcza, ul. Ofiar Oświęcimskich, 41/43, Wrocław

Trener Biznesu:
Piotr Wideryński
business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/pio...

Gospodarka rynkowa, która zapanowała w naszym kraju, spowodowała, że w każdej prawie instytucji klienci starają się mieć jak największy wpływ na przebieg kontaktu, wymagają coraz większej ilości poświęcanego im czasu, coraz większej uwagi. Z drugiej strony, czasami roszczą sobie prawo do nieuprzejmego traktowania obsługującego ich personelu i wyładowywania swoich negatywnych emocji na pracownikach obsługi klienta z niekiedy, zdawałoby się, byle powodu. W takich sytuacjach to pracownik jest odpowiedzialny za kierowanie kontaktem: jasne i klarowne przekazywanie informacji, tworzenie klimatu, który zmniejsza napięcie i zapobiega niepotrzebnym konfliktom. W proponowanym szkoleniu przedstawimy, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z klientem i jak wyjść z nich obronną ręką, szczególnie podczas reklamacji.

KOSZT SZKOLENIA

800 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)

CENA OBEJMUJE:

- udział jednej osoby w szkoleniu
- materiały szkoleniowe z zeszytem ćwiczeń
- opracowane wnioski poszkoleniowe przesłane mailem wraz z opracowanym profilem indywidualnym
- certyfikat ukończenia szkolenia
- indywidualne porady i konsultacje z trenerem po szkoleniu
- poczęstunek oraz lunch w trakcie szkolenia

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie jest skierowane do pracowników obsługi klienta, pracowników działów reklamacji, działów sprzedaży, działów księgowości, a także dla wszystkich tych, którzy na co dzień mają kontakt ze sprzedażą produktów i usług. Zapraszamy wszystkie te osoby, które chcą wzmocnić swoje umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta i w zakresie reklamacji.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów poprawnej komunikacji w kontaktach międzyludzkich.
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się z klientem.
• Nabycie umiejętności w zakresie tworzenia pożądanej atmosfery pracy, opartej na współpracy z klientem.
• Przygotowanie do konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas obsługi klienta - rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktowej.
• Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z tzw. trudnymi klientami.
• Przećwiczenie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją, jaką często posługują się klienci.
• Pokazanie uczestnikom, w jaki sposób mogą zabezpieczyć się przed toksycznymi wypowiedziami i zachowaniami osób, z którymi rozmawiają.
• Poznanie ustawy konsumenckiej.
• Interpretacja przepisów zgodnie z intencją ustawodawcy.
• Zastosowanie teoretycznej wykładni prawa w praktyce.
• Fachowa i rzetelna obsługa klienta w zakresie wszelkich roszczeń.

PROGRAM SZKOLENIA

I DZIEŃ SZKOLENIA

BLOK I - Rola nastawienia i emocji w kontakcie z klientem
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

• Rola nastawienia w kontakcie z klientem
• Radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta

BLOK II - Reguły i uwarunkowania prawne reklamacji
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

1. Świadomość Prawna podstawą rzetelnej obsługi
• Ustawa Konsumencka - mój przyjaciel, którego poznaję
• Przywileje, konsekwencje wypływające z ustawy
2. Rodzaje roszczeń niezadowolonego klienta
3. Praktyczne zastosowanie Ustawy Konsumenckiej
• „Czy naprawdę poznałem swojego nowego przyjaciela?” – praca w grupach z wykorzystaniem ustawy
• „Cztery pory roku” – 4 historie w praktyce
4. Konkurs z wiedzy

II DZIEŃ SZKOLENIA

BLOK III – Alchemia komunikacji w trakcie rozmowy reklamacyjnej
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

• Rola nastawienia w kontakcie z klientem
• Sztuka kreowania korzystnej relacji z klientem
• Zasady udzielania informacji – o czym należy pamiętać w kontakcie z klientem
• Sztuka prowadzenia rozmowy – umiejętność dostrajania się do klienta

BLOK IV – Trudny klient i trudna sprawa w trakcie reklamacji
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

• Sytuacje szczególnie trudne – przekazywanie niekorzystnych informacji

HARMONOGRAM SZKOLENIA

25.11.2010

9.00 rozpoczęcie szkolenia
9.00 do 10.30 szkolenie – I BLOK
10.30 do 10.40 przerwa - serwis kawowy
10.40 do 12.00 szkolenie – I BLOK
12.00 do 12.10 przerwa - serwis kawowy
12.10 do 13.30 szkolenie – II BLOK
13.30 do 13.40 – przerwa – serwis kawowy
13.40 do 15.30 szkolenie – II BLOK
15.30 –16.15 obiad

26.11.2010

9.00 do 10.30 szkolenie – III BLOK
10.30 do 10.40 przerwa - serwis kawowy
10.40 do 12.00 szkolenie – III BLOK
12.00 do 12.10 przerwa - serwis kawowy
12.10 do 13.30 szkolenie – IV BLOK
13.30 do 13.40 – przerwa – serwis kawowy
13.40 do 15.30 szkolenie – IV BLOK
15.30 –16.15 obiad

KONTAKT

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Jacek Wygocki edytował(a) ten post dnia 13.12.10 o godzinie 23:01

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do