Blanka
Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: Klient jak dzban
Dodam tylko, ze na nic zda sie gadulstwo, slowotok, albo sprzedawanie korzysci jesli nabywca nie jest zainteresowany danym produktem lub usluga.
Blanka
Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...
Temat: Klient jak dzban
A co twoim zdaniem z wywoływaniem, uświadamianiem potrzeby?Arleta K.:
Dodam tylko, ze na nic zda sie gadulstwo, slowotok, albo sprzedawanie korzysci jesli nabywca nie jest zainteresowany danym produktem lub usluga.
konto usunięte
Temat: Klient jak dzban
Blanka Kaczanowska:
A co twoim zdaniem z wywoływaniem, uświadamianiem potrzeby?
nabywaca jest najbardziej uswiadomiony czego potrzebuje, proste
Andrzej
Błaszczyński
Dyrektor generalny,
3S Group
Temat: Klient jak dzban
Drogie koleżanki oraz drodzy koledzy , wtrące sie w dyskuje jeżeli pozwolicie;-)Naprawdę dobry handlowiec powinien posiadać intuicje podpowiadająca mu kiedy ma mowić a kiedy słuchać , jeżeli handlowiec trajkocze jak przyslowiowa katarynka powienien zmienic swoj zawód i sprzedawać na targowisku ,tam ta cecha jest szczególnie przydatna w nawolywaniu klientów .Cecha dobrego handlowaca moim zdaniem jest umiejętność sluchania oraz analizowania rozmowy prowadzonej z klientem . Bardzo dobry handlowiec sam kreuje potrzeby klienta , prowadzi rozmowe , naprowadza klienta oraz wzbudza w nim chęć pożadania danego produktu.Jeżeli naszą rozmowe z klientem będzie cechowalo milczenie to pytanie jak mamy wykonać sprzedaż wiązana i uzupełniająca ,a chyba o to chodzi w tym fachu żeby ,,upiec kilka pieczeni na jedym ogniu,, oczywiście pamietając o satysfakcji klienta ;-)Moim zdaniem handlowiec pisze scenariusz w ktorym klient jest aktorem grajacym według rekopisu który czytaAndrzej B. edytował(a) ten post dnia 26.10.09 o godzinie 21:03
Blanka
Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...
Temat: Klient jak dzban
Zgadzam sie z Toba Andzreju, ale...ale i tak wykazuja badania dobry handlowiec wsród swoich zalet m.in szybkie i dobre nawiazywania kontaktów ma wadę jaka jest gadulstwo :)
tak kiedys czytalm i takie mam doświadczenie :)
Blanka
Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...
Temat: Klient jak dzban
Moim zdaniem sa tez potrzeby nieuświadomione. Lub potrzeby wywolane przez handlowca. Mialabym duzo mniejsze wyniki gdybym bazowala tylko na potrzebach uswiadomionych klienta.Arleta K.:
Blanka Kaczanowska:
A co twoim zdaniem z wywoływaniem, uświadamianiem potrzeby?
nabywaca jest najbardziej uswiadomiony czego potrzebuje, proste
Andrzej
Błaszczyński
Dyrektor generalny,
3S Group
Temat: Klient jak dzban
Cos w tym jest bo sam jestem gaduła ;-) ale na spotkaniach handlowych probuje okiełznać chęc mowienia ,a raczej staram sie sluchac ,dlatego wole isć w stronę przekazywania swojej wiedzy sprzedażowej handlowcom ,będe mogł przynajmniej ,,wygadac,, sie do woli;-)Andrzej B. edytował(a) ten post dnia 01.11.09 o godzinie 20:25
Blanka
Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...
Temat: Klient jak dzban
Zobacz jak robia to inni. Zapraszam Cię w imieniu zespołu na:http://www.goldenline.pl/forum/akademia-handlowca/1213052Do zobaczenia :)
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Akademia Handlowca » Jak 2 kilo cukru sprzedaje usługi telekomunikacyjne! -... -
-
Akademia Handlowca » Jak rzeźbić całą swoją postać handlowca -
-
Akademia Handlowca » Niecodzienny case. Jak się skutecznie sprzedać? -
-
Akademia Handlowca » Jak radzić sobie ze stresem i tremą w czasie spotkania z... -
-
Akademia Handlowca » Skuteczna KONFERENCJA PRASOWA naszego produktu, jak ją... -
-
Akademia Handlowca » Jak przebrnąć przez sekretarkę i dodzwonić się do... -
-
Akademia Handlowca » Jak skutecznie dotrzeć do sieci handlowych? -
-
Akademia Handlowca » Jak zamienić kontakt na kontrakt -
-
Akademia Handlowca » Jak można zmotywować pracownika bez dodatkowych kosztów? -
-
Akademia Handlowca » Jak reagować na „trudne pytania” i aluzje -
Następna dyskusja: