Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością call center

COACHING w call center

Coaching to proces zmierzający do doskonalenia poszczególnych pracowników w drodze regularnej oceny, wspólnego znajdowania rozwiązań i motywowania podwładnych do wykonywania zmian w swoich zachowaniach. Metoda ta: wiąże się z rozwojem personelu, lecz jest bardziej zaawansowaną formą doskonalenia niż tradycyjne szkolenie; wymaga regularnej pracy; oznacza indywidualne podejście do pracownika, ale nie możesz być psychoterapeutą; wiąże się z wzajemnym zaufaniem, a zwłaszcza zaufaniem, podwładnego wobec przełożonego; powinien być prowadzony niemal wyłącznie przez bezpośredniego przełożonego. W praktyce coaching przyjmuje postać regularnych spotkań pracownika z przełożonym, których skutkiem jest poprawa efektywności pracy podwładnych.

Pierwsze z zadań wynikających z coachingu i stojących przed szefem to bycie trenerem. Nie jest to rzecz prosta, ponieważ wymaga określonych umiejętności i wiedzy, które przełożony nie zawsze ma. Z drugiej strony ma on jednak duże doświadczenie zawodowe. Szef - coach ma natomiast podzielić się swoim doświadczeniem i stworzyć warunki optymalne do nauki - utrzymać wysoka motywacje pracownika, wytworzyć silną wzajemna relacje, dobrą sieć komunikacyjną oraz możliwość zdefiniowania, przemyślenia, zastosowania i oceny przez pracownika nabytej wiedzy.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością call center

SZKOLENIE OTWARTE 06-07.10.2011 Warszawa

COACHING I MONITORING W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ CALL CENTER

GRUPA DOCELOWA – UCZESTNICY SZKOLENIA:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie jakością rozmów w Biurze Obsługi Klienta, Telefonicznym Centrum obsługi Klienta lub Call Center. Szczególnie polecane jest osobom zarządzającym zespołami konsultantów – team managerom, trenerom i coachom wewnętrznym, liderom ds. jakości.

Szczegóły STRONA SPOTKANIA GOLDENLINE:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/coaching-i-monitori...Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 05.09.11 o godzinie 14:35



Wyślij zaproszenie do