Michał
J.
właściciel, Himmel
Polska
Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem
U mnie blog działa błyskawicznie i bez problemowo to tak informacyjnie.Nie można patrzeć na bannery sprzedażowe z punktu widzenia grafików czy ludzi od marketingu - to się nie sprawdza - nie ujmując nikomu naród nasz lubi prosty i bezpośredni przekaz - wszelkiego rodzaju reklama która wymaga pomyślenia już będzie mało skuteczna.
Druga sprawa to im mniejszy napis tym lepiej - nie ma miejsca na bannerach na długie teksty reklamowe - musi się zmieścić nr telefonu, logo biura, napis na sprzedaż, adres strony a balkon... ma np. tylko metr długości a w dodatku jest na 3 piętrze.
Chętnie bym zobaczył jakieś przykłady w praktyce tych kreatywnych bannerów - pisać można wiele ale potwierdzić to przykładami i badaniami to zdecydowanie bardziej wartościowe.
Kiedyś zaprzyjaźniony grafik do mnie powiedział: wrzuć sobie na reklamę inwestycji napis "sprzedajemy kawałek nieba" jako symbol nie sprzedaż tylko ścian ale własnego raju na ziemi... do mnie to nie przemawia - kompletnie.