Michał J.

Michał J. właściciel, Himmel
Polska

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

U mnie blog działa błyskawicznie i bez problemowo to tak informacyjnie.

Nie można patrzeć na bannery sprzedażowe z punktu widzenia grafików czy ludzi od marketingu - to się nie sprawdza - nie ujmując nikomu naród nasz lubi prosty i bezpośredni przekaz - wszelkiego rodzaju reklama która wymaga pomyślenia już będzie mało skuteczna.
Druga sprawa to im mniejszy napis tym lepiej - nie ma miejsca na bannerach na długie teksty reklamowe - musi się zmieścić nr telefonu, logo biura, napis na sprzedaż, adres strony a balkon... ma np. tylko metr długości a w dodatku jest na 3 piętrze.

Chętnie bym zobaczył jakieś przykłady w praktyce tych kreatywnych bannerów - pisać można wiele ale potwierdzić to przykładami i badaniami to zdecydowanie bardziej wartościowe.

Kiedyś zaprzyjaźniony grafik do mnie powiedział: wrzuć sobie na reklamę inwestycji napis "sprzedajemy kawałek nieba" jako symbol nie sprzedaż tylko ścian ale własnego raju na ziemi... do mnie to nie przemawia - kompletnie.

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

o... u mnie działa dobrze u znajomych też. Sprawdzę to.
Ula R.:
Łukasz Kruszewski:
Nasz umysł uwielbia rzeczy niestandardowe. Dlaczego takimi nie mogą być reklamy nieruchomości? http://bit.ly/X3kiaD


Łukasz - litości - na jakim serwerze trzymasz swój blog??? bo kiedy tylko chcę tam wejść to muszę resetować kompa ...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Oczywiście, że nie można bo trzeba! Nie wiem skąd pokutuje w nas myślenie, że wszystko sami. Marketing jest od tego aby zarządzać doświadczeniem klienta, pośrednik od tego by sprzedawać.

To, że komunikat wymaga prostoty, wcale nie znaczy że musi być pozbawiony kreatywności. Wręcz przeciwnie. Przykładów jest mało, bo niewielu o tym myśli w ten sposób. Ale to się zmieni. Póki co, kilka przykładów możesz zobaczyć pod moim komentarzem na blogu.

Michał Jankowski:
U mnie blog działa błyskawicznie i bez problemowo to tak informacyjnie.

Nie można patrzeć na bannery sprzedażowe z punktu widzenia grafików czy ludzi od marketingu - to się nie sprawdza - nie ujmując nikomu naród nasz lubi prosty i bezpośredni przekaz - wszelkiego rodzaju reklama która wymaga pomyślenia już będzie mało skuteczna.
Druga sprawa to im mniejszy napis tym lepiej - nie ma miejsca na bannerach na długie teksty reklamowe - musi się zmieścić nr telefonu, logo biura, napis na sprzedaż, adres strony a balkon... ma np. tylko metr długości a w dodatku jest na 3 piętrze.

Chętnie bym zobaczył jakieś przykłady w praktyce tych kreatywnych bannerów - pisać można wiele ale potwierdzić to przykładami i badaniami to zdecydowanie bardziej wartościowe.

Kiedyś zaprzyjaźniony grafik do mnie powiedział: wrzuć sobie na reklamę inwestycji napis "sprzedajemy kawałek nieba" jako symbol nie sprzedaż tylko ścian ale własnego raju na ziemi... do mnie to nie przemawia - kompletnie.
Michał J.

Michał J. właściciel, Himmel
Polska

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Niby masz rację - marketing marketingiem - kwestia znajomości rynku.
Znam przypadek gdzie menadżer który rozwinął dwie duże sieci z branży motoryzacyjnej prawie położył dużą firmę z branży reklamowej.

Przykłady jakie masz w komentarzach... kreacja na lokalu na sprzedaż... ja w niej nie widzę jakieś rewelacji... dobry a nawet świetny pomysł z obklejeniem okien lokalu (sam to preferuję - jak później widziałem nowego właściciela jak skrobał szyby to mi go trochę żal było :( ) - ale sama kreacja mnie nie powaliła.

Kiedyś sprzedawałem apartament przy plaży - szukałem pomysłu na promocję - przy wejściu do jednej restauracji postawiłem potykacz - widoczny też idąc promenadą - pierwsza kreacja ładna, stonowana, po korekcje grafika - efekt? Zero telefonów! Druga kreacja zrobiona przeze mnie - zdjęcia, telefon i duży napis na czerwono "sprzedam apartament" - dziennie po kilka telefonów - może nie wyglądało to jakoś pięknie - nie było może wymyślne - ale krzykliwe i skuteczne (zdjęcie na poniżej)


Obrazek

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Zgadzam się, kreacja nie powala ale nie jest też standardowa. Z pewnością się wyróżnia z całej masy bylejakości i o to chodzi. Pośrednik powinien umieć sprzedawać, a promocja mieści się w tej kategorii. Przykładów poszukam więcej ;)

Twój przykład jest stronniczy. Nie znam warunków brzegowych itp. Ale uporządkujmy. Nie twierdzę, że trzeba na łeb na szyję rzucać się na kreatywne reklamy. Nie trzeba wykorzystywać potencjał nieruchomości dopasowując do określonego kontekstu i koncepcji sprzedaży. Różnica jest w tym, że nie myśli się o banerze jako i formie kreowania wizerunku nieruchomości. Liczy się telefon, cena i jebitne logo - jakby kogoś oprócz szefa faktycznie interesowało.
Michał J.

Michał J. właściciel, Himmel
Polska

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Jak masz czas i źródła to wrzucaj jak najwięcej kreatywnych reklam - niestety ciężko znaleźć naprawdę kreatywnego grafika - w necie są portale zbierające czy to wizytówki czy też inne reklamy kreatywne - sam chciałem zrobić dla biura wizytówki ale nie zwykłe - coś innego - coś co tak zaintryguje i spodoba się klientowi, że jej nie wyrzuci... zaryzykowałem i wybrałem 3 agencje reklamowe mające ciekawe portfolio - myślisz, że coś wybrałem? nie - przy żadnej nie zrobiłem WOW

Czasem by się chciało coś fajnego zrobić ale nie ma z kim tego zrobić.
Druga rzecz to koszty - teraz w ciemno jedna z agencji ma zrobić projekt ulotki (otwierane A5) z zaletami biura i tzw. "dlaczego my" - nie wiem co przyślą ale to są wszystko koszty... 500 zł netto projekt + wydruk i już mamy koszty, koszty, koszty...
Rozumiem, że swoje kreacje robisz sam? To już masz znaczne koszty zaoszczędzone...
Ja by nie generować kosztów sam wykonuję sesję fotograficzną, wirtualny spacer czy projekt 3D ale to co wspomniałeś - zosia samosia - wszystkiego zrobić się samemu nie da... Klient by chciał byśmy pracowali za minimum ale by jakość usług była na maksimum - tak się nie da.

Ja lubię inwestować w reklamę - nie będę wymieniał co robię bo wyjdzie, że się chwalę ;) - ale jak wspomniałem - nie trafiłem na tyle kreatywną osobę bym wszedł we współpracę z jakimś grafikiem.

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Jakie macie doświadczenie z muzyką w waszych wnętrzach?

http://www.lukaszkruszewski.pl/marketing-nieruchomosci...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Trochę o amerykańskich mitach: http://www.lukaszkruszewski.pl/walkowanie-ameryki-po-p...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Słów kilka o marketingu partnerskim http://nowymarketing.pl/a/1179,marketing-partnerski-w-...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Dziś na tapecie Twitter :) Warto tam być z różnych powodów. Przede wszystkim ze względu na genialnych ludzi, ale nie tylko... http://www.lukaszkruszewski.pl/dotweetuj-swoj-biznes/

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Home branding. 4 kroki do zbudowania marki własnego M http://nowymarketing.pl/a/1343,home-branding-4-kroki-d...
Robert M.

Robert M. Zarządca
nieruchomości,
trener, negocjator,
handlowiec.

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Łukasz, podziwiam Cię normalnie :)

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Powiedź mi jak mieszkasz, a powiem Ci kim jesteś: http://www.lukaszkruszewski.pl/twoje-ostatnie-takie-pi...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Social media a agencje nieruchomości? Można, zobaczcie jak: http://www.lukaszkruszewski.pl/agencje-nieruchomosci-w...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Dlaczego warto prezentować nieruchomość bez właścicieli: http://www.lukaszkruszewski.pl/3-powody-dla-ktorych-wa...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Kilka słów o konferencji infoShare i dlaczego warto: http://www.lukaszkruszewski.pl/infoshare-musimy-sie-ta...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Znacie Davida Meermana? Zobaczcie, czego możemy się od niego nauczyć... http://www.lukaszkruszewski.pl/jak-pracuje-twoj-biznes...

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Czy używacie w Waszych modelach biznesowych, szczególnie pozyskiwania umów na wyłączność, mechanizmów narracji? W artykule podaję za Dimaggio warunki dobrej narracji :) http://bit.ly/17bG2Zm

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Na sobotę obiecany wywiad by Jacek Kłosiński Polecam bardzo gorąco bo znajdziecie w nim dużo soczystej wiedzy z marketingu i jeszcze więcej inspiracji. http://bit.ly/1aWf5Ij

konto usunięte

Temat: Pośrednika dla Pośrednika Człowiekiem

Temat, który chodzi za mną od Dymaczewa. Niektórzy wiedzą dlaczego ;) Jestem ciekaw Waszego zdania i to nie tylko w branży nieruchomości: http://bit.ly/14LgDkX



Wyślij zaproszenie do