Grzegorz Gorczyca Timeless
Temat: Innowacyjne sposoby reklamy i prezentacji nieruchomości
Jerzy Czarkowski:
Prezentacje multimedialne nieruchomości,od kilku lat takie wykonuję i to się sprawdza. Same zdjęcia nawet bardzo dobre już nie wystarczają.
Np. takie: http://www.youtube.com/watch?v=cY6W-n-1M7w
"Same zdjecia nawet bardzo dobre, juz nie wystarczaja" - problem w tym ze praktycznie nikt ich nawet jeszcze w polsce nie zaczal robic. Wiec ciezko powiedziec ze nie wystarczaja :)
Brak wylacznosci i paniczny strach pokazania otoczenia lub nawet tego co jest za oknem w tym kraju powstrzymuje rozwoj jakosci prezentacji nieruchomosci. Wiekszosc agentow ciagle woli pokazac "jak najmniej" na zdjeciu niz "jak najwiecej" ale na szczescie malymi bo malymi krokami powoli zaczyna sie to zmieniac.
Ci ktorzy obudza sie jako pierwsi skorzystaja na szybszej sprzedazy swoich ofert a reszta z czasem bedzie sie musiala dostosowac by co kolwiek sprzedac. Czasy gdzie wszystko sie sprzedawalo na pniu mijaja i zaczyna sie powoli konkurencja jak na innych uregulowanych juz rynkach.
Osobiscie nie rozumiem jak mozna sprzedawac komus cos co niewatpliwie bedzie jego najwieksza zyciowa inwestycja zapakowane w opakowanie gorsze niz szary papier z jakiegos bazaru.
Niesmak pierwszego wrazenia pozostaje przez cala wspolprace z agencja.