Temat: Moje wątpliwości
Chodzi mi, że Google przyjmując z pokorą ukarało samo siebie za przeprowadzoną kampanie, która naruszała wytyczne.
Czyli ukarało siebie za kupowanie linków, jednak nie rozumiem w jaki sposób mogłoby to wpłynąc na Google.
Natomiast jeżeli karają za kupno linków Google JP w sytuacji gdy to prowadziło całkowicie inny rodzaj kampanii a przy tej okazji były tam linki pozycjonujące to sugerują, że korzystając z kampanii reklamowych, które mogłyby takie linki emitować narażam się na kary.
Skoro ukarali sami siebie za to, a ja np. kupił bym boks w WP to wg tej kary kupiłem reklamę w systemie, który także emitował linki pozycjonujące tym samym złamałem wytyczne za co mogę zostać ukarany.
Pytanie tylko, czy za zakup reklamy można karać i czy nie jest to w tym momencie atak na inne systemy reklamowe.
Oczywiście chcą to niech karają SWL ze śmieciami, kogoś kto emituje linki pozycjonujące z tym się zgadzam, ale na jakiej podstawie ukarali a tym samym pokazali, że bedą karać firmy, które kupiły tego rodzaju kampanie.
Adkontekst jest tutaj przykładem bo także emituje w ramach search WP i na innych domenach linki pozycjonujące tak samo jak blogi na których Google kupiło reklamę i zostało ukarane.
Czy już zrozumiałeś :). Może poprostu nie śledziłeś tematu kary i stanowiska Google wobec Google Japan, dlatego nie bardzo poczułeś do czego zmierzam.
Pozdrawiam
Mariusz