Paweł Matecki

Paweł Matecki E-Marketing
Manager/Specjalista
ds. Marketingu
Internetowego

Temat: Absurd roku

Niestety jest to dziwna sytuacja, kiedy z powodów zastrzeżenia marki nie możemy używać w reklamach wyrażenia "roku". Śmiać się czy płakać?
Andrzej Dzirba

Andrzej Dzirba pracuję dla siebie
:)

Temat: Absurd roku

też się na to natknąłem dziś - masakra - w końcu reklama pojechała z "r." zamiast "roku" - ale dziwne że takie obostrzenie wprowadzili

konto usunięte

Temat: Absurd roku

Z jednej strony zdejmują blokadę dla nazw produktów a z drugiej takie kwiatki.
Dział kreatywny ma teraz dużo czasu na obmyślenie alternatywy dla tego słowa.

konto usunięte

Temat: Absurd roku

Brands are how you sort out the cesspool.

Nie wiedzieliście? ;)

pozdrówko,
bartek.

konto usunięte

Temat: Absurd roku

Z "roku" to jest normalna sprawa - odkąd pamiętam to był trademark producenta odtwarzaczy DVD na USA. Wystarczy napisać wyjątek i reklamy przechodzą bez problemu.
Tobiasz Szlęk

Tobiasz Szlęk SEM, SEO, PPC -
zabawy słowem
(kluczowym).

Temat: Absurd roku

Normalna to ona może jest w USA, ale my nie jesteśmy w USA. Wpadka i tyle, nie można zastrzegać słów używanych powszechnie w Polsce. Jak się działa na rynku polskim, to wypada się dostosować do warunków tu panujących.

Temat: Absurd roku

taaa, jutro widzimy się pod krzyżem i bojkotujemy google

Następna dyskusja:

Neostrada bez telefonu, a j...




Wyślij zaproszenie do