konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Potrzebujesz zmian - skorzystaj ze złotej okazji !

DUŻE PIENIĄDZE, AKTYWNY ZESPÓŁ, PRZYJAZNA ATMOSFERA ORAZ POMOC

Szukam konkretnych osób do współpracy, które chcą w życiu odnieść sukces finansowy i uzyskać trwałą niezależność finansową.

NASZA GRUPA LICZY OBECNIE ok 400 osób !
Wykorzystaj szansę i Dołącz do jedynego takiego zespołu w Polsce, idziemy do przodu jak burza! 
BĄDŹ Z NAJLEPSZYMI! 

Więcej informacji udzielę pod numerem telefonu: +48 534 557 969 
adresem mailowym: dawidkuras92@gmail.com
lub za pośrednictwem Skypa: Uaintreadyyy

Kliknij również w poniższy link, aby zapisać się na moją listę mailingową gdzie uzyskasz więcej informacji: http://zlotaokazja.com.pl/

Pozdrawiam serdecznie, Dawid Kuraś.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.03.15 o godzinie 22:12
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.

Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.

Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.

W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.

Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.

Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ

Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.

Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Więcej informacji: http://efektywna-sprzedaz.pl

Do zobaczenia!


W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877

Pozdrawiamy serdecznie
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

To już ostatni moment, aby dołączyć do prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing - 36 edycja startuje 15 maja w Warszawie.

To program oparty o solidne, brytyjskie fundamenty realizowany w oparciu o licencję The Chartered Institute of Marketing, czyli największą na świecie instytucję zrzeszającą profesjonalnych marketerów.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
Strategic Marketing, Mastering Metrics, Digital Strategy, Driving Innovation

Możesz uczestniczyć jedynie w wybranym bloku tematycznym i uzyskać międzynarodowy certyfikat Award.

Program oferuje interdyscyplinarny charakter, oparty jest na międzynarodowych standardach działania oraz obejmuje praktyczny wymiar zajęć.

Zachęcam do zapoznania się z krótkim materiałem informacyjnym odnośnie 36 edycji programu, która startuje 15 maja w Warszawie: https://questus.pl/wp-content/uploads/Program-DM-dm-36-Warszawa-materia%C5%82-skr%C3%B3cony.pdf?protected=checked

Więcej informacji znajduje się również na naszej stronie: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
tel. 601-052-704Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.04.15 o godzinie 11:20
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Dzień Księgowego!


Obrazek

Już za kilka dni – 9 czerwca – będziemy obchodzić wielkie święto – Dzień Księgowego!
Z tego względu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg niespodzianek, rabatów i atrakcji. Im wcześniej zdecydujesz się na szkolenie, tym więcej zyskasz! Bonusy są ograniczone w czasie, zatem liczy się refleks. Oto co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Certyfikowany Kurs Rachunkowości od podstaw (kod zawodu 331301) tańszy o 5%:

a) Jeśli zapiszesz się do 8 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.Dodatkowo, otrzymasz 1 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu oraz dodatkowe materiały z zakresu rachunkowości i finansów.
b) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.Dodatkowo, otrzymasz 1 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu.
c) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.

Jeśli ukończyłeś już kurs rachunkowości od podstaw, tym bardziej powinieneś obchodzić Dzień Księgowego. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe, 5% zniżki na Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych kod zawodu 241103.

Jeśli zapiszesz się w najbliższych dniach, zyskasz:
a) Przy zapisie do 8 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).
Dodatkowo, otrzymasz 2 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu oraz kompendium materiałów oraz dodatkowe materiały z zakresu rachunkowości i finansów.
b) Przy zapisie do 9 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).
Dodatkowo, otrzymasz 1h konsultacji indywidualnych w tracie kursu.
b) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).

Dodatkowo, 10 czerwca w godzinach 11:00 - 15:00 zapraszamy Cię na bezpłatne konsultacje z Dyrektorem Finansowym Tax Consilium Sp. z o.o. – p. Marią Chochorek. Jeżeli chcesz zapytać o kurs, potrzebujesz rady, informacji lub ćwiczeń – przyjdź, chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Pamiętaj, że promocja trwa tylko do środy, a ilość miejsc jest ograniczona. Rabaty nie łączą się ze sobą – zawsze jednak przysługuje Ci korzystniejsza opcja. Czekamy na Twoje zgłoszenie!


Obrazek

Biuro Zarządu
Tax Consilium Sp z o.o.
Al. Z. Krasińskiego 9/4, 31-111 Kraków
tel.: 12 623 73 43
tel.: 797 459 896
fax: 12 291 90 93
taxconsilium@taxconsilium.com
szkolenia@taxconsilium.com

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do18:00 Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin spotkań w naszym biurze, także w weekend. W celu umówienia się prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Maria Maciejewska

Maria Maciejewska Konsultant
Personalny

Temat: Ogłoszenia

Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 3009.

Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Zdalnej

Zadania na stanowisku:
- Zdalna sprzedaż produktów i usług IT do klientów biznesowych oraz instytucji publicznych (lokalnych),
- Realizacja strategii sprzedaży zdalnej rozwiązań IT,
- Realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych i usług IT.

Oferujemy:
- Umowę o pracę podpisywaną z naszą agencją,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Wynagrodzenie składające się z części podstawowej oraz motywującego systemu premiowego,
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opiekę medyczna oraz kartę sportowo-rekreacyjną),
- Przyjazne środowisko pracy,
- Pracę z nowoczesnymi technologiami.

Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży zdalnej oraz telefonicznej, najchętniej w branży IT lub pokrewnej,
- Znajomość specyfiki i potrzeb klientów biznesowych,
- Umiejętność komunikacji oraz nawiązywania relacji i współpracy, zwłaszcza przez telefon,
- Entuzjazm i konsekwencję w działaniu,
- Umiejętność pracy w zespole i planowania zadań,
- Analityczny umysł oraz umiejętność wyciągana i wniosków,
- Kreatywne rozwiązywanie problemów,
- Dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość oprogramowania CRM,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego - mile widziana,
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV pod adres: maria.maciejewska@workservice.pl
W tytule proszę wpisać nazwę stanowiska.
Mateusz Buszkiewicz

Mateusz Buszkiewicz CEO w NextGen Group,
Wiceprezes Zarządu w
SRRP, IT Develo...

Temat: Ogłoszenia

Agencja NextGen studio zleci pozyskiwanie klientów - polskich i zagranicznych na usługi między innymi z zakresu :

IT:
- tworzenie i obsługa stron internetowych
- tworzenie i obsługa sklepów internetowych
- tworzenie i obsługa portali internetowych

Branding:
- projektowanie brandu marki - logo, księga znaku, wizualizacje itp.
- projektowanie materiałów reklamowych - ulotki, wizytówki itp.

Szersza specyfikacja oferowanych przez firme usług po kontakcie mailowym.
Podwykonawcy proponujemy ustalaną indywidualnie prowizję.
W celu ustalenia warunków współpracy prosimy o kontakt telefoniczny ( 9:00 do 17:00 ) lub mailowy.

Dane kontaktowe:
mail: DR@NextGenstudio.pl
tel: + 48 533-22-22-30 ( Daniel Rusnak / Project Manager )
http://NextGenstudio.pl
Sylwia S.

Sylwia S. Pracownik ds.
ochrony środowiska

Temat: Ogłoszenia

WAKACYJNE CENY SZKOLEŃ 
Szanowni Państwo! Jesteśmy firmą, która organizuje szkolenia:
-z zakresu systemów zarządzania,
-dla audytorów wewnętrznych,
-behawioralne,
-kadry kierowniczej,
-z zakresu wymagań prawnych,
-HR management i rozwój osobisty.
Tematyka: jakość, ochrona środowiska, BHP, PPOŻ, energia i żywność.


Serdecznie zapraszamy Państwa na kolejne szkolenia otwarte z cyklu Akademia EcoMS . Poniżej aktualny harmonogram na najbliższe 3 miesiące:
CZERWIEC:
25.06.2015 - Nowa norma ISO 14001:2015 - planowane zmiany,
26.06.2015 - Książka obiektu budowlanego
LIPIEC:
02.07.2015 - Podstawy ADR dla specjalistów BHP i ochrony środowiska - obowiązki uczestników przewozu towarów niebezpiecznych
03.07.2015 - Magazynowanie towarów niebezpiecznych - praktyczne zastosowanie wymagań prawnych
09.07.2015 - Wymagania prawne w gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi
10.07.2015 - Ocena zgodności maszyn/urządzeń - praktyczne podejście do oznakowania CE
16-17.07.2015 - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007
23.07.2015 - Wymagania prawne w zakresie obrotu sprzętem elektrycznym i elektronicznym oraz baterii i akumulatorów
24.07.2015 - Zmiany w zakresie pozwoleń zintegrowanych – wdrożenie wymagań dyrektywy o emisjach przemysłowych (IED)
30-31.07.2015 - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011
SIERPIEŃ:
06.08.2015 - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
07.08.2015 - Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstwie w oparciu o wymagania REACH i CLP
13-14.08.2015 - Podsumowanie ostatnich zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy
20.08.2015 - Nowa norma ISO 9001:2015 - planowane zmiany.
21.08.2015 - Prace przy urządzeniach elektroenergetycznych - nowe wymagania.
27-28.08.2015 - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007

Wszelkie informacje odnośnie szkoleń można uzyskać pod nr tel. 71 346 04 85,https://www.facebook.com/EcoMSConsulting i na naszej stronie internetowej http://akademiaecoms.pl.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Sprzedam model Toyota Yaris 1.3 Active! Cena do negocjacji!

Link: http://otomoto.pl/oferta/toyota-yaris-kamera-l-klima-l...

Zapraszam do kontaktu!

Temat: Ogłoszenia

Co to jest Pakiet medyczny Signum?

To usługa dzięki, której zapewniasz sobie dostęp do lekarzy rodzinnych, 24 specjalistów, bez limitów, bez skierowań, dzwoniąc na naszą infolinię i umawiając się na dogodną dla siebie godzinę. Ponadto masz dostęp do badań laboratoryjnych, diagnostycznych czy rehabilitacji.

W całym kraju jest ich aż 1200 placówek, które
obsługują nasze karty medyczne Signum.

Ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz firm.

Więcej informacji pod linkiem:
http://signum.lepszeczenie.com

Pozdrawiam

Grzegorz Klonek
tel. 721 957 422
e-mail: klonek.grzegorz@gmail.com
g.klonek@omsignum.pl

https://www.facebook.com/lepsza.opiekamedyczna
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz konkretnego sposobu, który pomoże Ci usystematyzować Twoje działania marketingowe?

Zapraszam na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing, CIM:

Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program DM realizowany według międzynarodowych standardów jest odpowiedzią na wyzwania stojące przed współczesnymi marketerami. Zdobądź certyfikat rozpoznawalny na całym świecie.

Pójdź o krok do przodu.

Zapraszam: https://questus.pl/cim/

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima.
Pokażemy Ci, jak wygląda księgowość w praktyce – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi!


Obrazek

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Arkadiusz Bednarski

Arkadiusz Bednarski Trener sprzedaży i
rozwoju osobistego,
Szkolenia
sprzedaż...

Temat: Ogłoszenia

Pewnego razu był sobie człowiek, ukończył liceum, zaczął pracę, studiował zaocznie, mieszkał w domu rodzinnym, z czasem wynajął pokój. Zarabiał 1,5k. W tygodniu pracował, w weekendy balował, zanim się nie obejrzał studia minęły (których nie ukończył), pracę kilka razy zmieniał, kupił używany, złomowaty samochód. Minęło 10 lat. Żył w iluzji, żył nieświadomie, nie miał kontroli. Wiele razy pytał sam siebie „czy moje życie naprawdę musi tak wyglądać?”. Patrzył na innych i im zazdrościł, próby oszczędzania kończyły się fiaskiem, gdyż zawsze coś wyskakiwało, na co trzeba było wydać. Powoli coś w nim rosło, jakaś myśl, jakaś idea. Czuł, że nastąpi zmiana, nie wiedział, czy jest na nią gotowy, ale postanowił zaryzykować i powoli zaczął inwestować w swój rozwój. Zaczął wytyczać sobie cele, nauczył się formułować swoje myśli i potrzeby w sposób zrozumiały dla otoczenia, a otoczenia zaczęło odpowiadać w sposób zrozumiały dla niego. Wygrał ze swoim lenistwem, po tym walka ze światem stała się zabawą…

Seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY (http://sms.arkadiuszbednarski.pl/) również dla Ciebie może być pierwszym krokiem na drodze do sukcesu. Nie daj wmówić sobie, że jest jak jest, bo takie jest życie! Poznasz zasady komunikacji biznesowej, poznasz metody rozpoznawania potrzeb u klientów i zwiększysz sprzedaż, zadbasz o dobre relacje z ludźmi w oparciu o dialog, w którym obydwie strony komunikują swoje potrzeby i dogadują się. Program seminarium szkoleniowego SMS, a jest to już III edycja, poprowadzi Cię przez świat sprzedaży i pomoże w odzyskaniu i utrzymaniu kontroli nad procesem sprzedaży.

Zapraszam na całodniowe seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III, które odbędzie się w Warszawie w dniu 28.08.2015.


Obrazek

Koszt uczestnictwa jedynie 125 zł (seminarium dofinansowane 75%, zniżna z 499 zł). Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://sms.arkadiuszbednarski.pl.

RELACJA VIDEO Z I EDYJI: https://www.youtube.com/watch?v=2DLGKTKRAEk

Pozdrawiam,
Arkadiusz Bednarski
http://arkadiuszbednarski.plTen post został edytowany przez Autora dnia 26.08.15 o godzinie 09:00
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Benefit Media Communications informuje: Działania z zakresu PR wzmocniliśmy o dbałość o rozwój biznesu klientów.

Poprzez bezpośrednią współpracę z inwestorami prywatnymi i instytucjonalnymi oferujemy wsparcie przy pozyskaniu kapitału i finansowania. W niespełna rok uzyskaliśmy wsparcie kapitałowe dla klientów na poziomie 19 mln zł.

Zapraszamy do współpracy mniejsze firmy: po #kapitał do 2 mln zł i większe: do 50 mln zł. https://www.facebook.com/benefitmedia
Mirosław Betkowski

Mirosław Betkowski Success Insights
Central & Eastern
Europe

Temat: Ogłoszenia

Chciałbym zaprosić Ciebie na fantastyczną konferencję Giants Of Life w dniach 24-25 października w Warszawie z udziałem mówców „Wykutych w ogniu doświadczeń”! Jest to Światowa premiera w Polsce! Najbardziej energetyczna impreza tej jesieni! Na jednej scenie wystąpi 12 Gigantów Życia, ludzi, którzy swoją historią i doświadczeniem udowadniają, że w tym świecie wiele jest możliwe, także dla Ciebie. Liderów, którzy przeżyli w praktyce to o czym mówią i są to m.in. Dan Millman,
Garri Kasparow, Mamed Khalidov, Roman Kluska, Jasiek Mela, Robert Krool, Sebastian Kotow.
Mam dobra wiadomości istnieje możliwość zakupu biletu w niższej cenie korzystając z linka
http://giantsoflife.pl/_miroslawbetkowski. Oferta ta jest ograniczona i decyduje kolejność zakupu. Do zobaczenia na inspirującym wydarzeniu.
Pozdrawiam
Mirek Betkowski
Daniel Ballon

Daniel Ballon BALLON Business
Project Management

Temat: Ogłoszenia

Kraje niemieckojęzyczne i Polska: Nasza firma specjalizuje się w rynkach niemieckojęzycznych i Polsce.

Nasze podstawowe zakresy działań:

Specjalizujemy się w kontaktach biznesowych na rynkach polskich i niemieckojęzycznych. Działamy w segmencie technicznym oraz usługowym. Posiadamy kilkadziesiąt tysięcy kontaktów; z wieloma utrzymujemy bliskie relacje. Prowadzimy projekty sprzedażowe, zakupowe, biznes development, inwestycyjne, produkcyjne i techniczne. Wymagające tajności lub jawne.

Na zlecenie prowadzimy projekty doradcze dla przedsiębiorstw.

Reprezentujemy managerów, specjalistów niemieckojęzycznych

Reprezentujemy interim managerów (osoby na własnej działalności lub Sp. Z o.o.) włączające się do konkretnych zadań lub projektów w specjalizacji Polski, Niemiec, Austrii, Szwajcarii oraz Liechtensteinu.

Prowadzimy szkolenia dla działów sprzedaży. Kraje niemieckojęzyczne i Polska

Pozdrawiam,

--
Daniel Ballon
Tadeusz Smuś

Tadeusz Smuś Stań się zmianą
którą chcesz widzieć
w świecie.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na darmowe szkolenie on-line czyli webinar.
Opowiem na nim o 5 strategiach dzięki którym przechylisz szalę zwycięstwa w odchudzaniu na swoją stronę.
Szkolenie to jest skierowane do każdego kto chce zrzucić kilka (-naście :O ) kilogramów sadełka, lub poprostu jest zanteresowany utrzymaniem aktualnej wagi w jak najprostszy i najskuteczniejszy sposób.
Jako że jestem praktykiem w tym temacie - trenerem personalnym, tak też szkolenie będzie możliwe praktyczne.
Dostaniesz dokładnie tyle wiedzy teoretycznej le potrzeba żeby zacząć działać i gubić zbędne kilogramy albo ustabilizować wagę przy minimalnym wysiłku.
Dodatkowo osoba z której zaproszenia pojawi się najwięcej uczestników wygra nagrodę niespodziankę znacznej wartości.
Zapraszam 22 października o godzinie 19:00.
Zarejestruj się już teraz tutaj:
http://fit-coach.pl/rejestracja-na-5-strategii-do-zwyc...
I zaproś znajomych, będą Ci wdzięczni.
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Ogłoszenia

https://www.facebook.com/events/1625533347700879/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na kolejną edycję BEZPŁATNYCH
WARSZTATÓW: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 10 października 2015 roku w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 1.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry
marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?
Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty. 

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in). 

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Nowa edycja prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing 6 listopada w Warszawie!

Propozycja dla osób tworzących biznes jutra.

Diploma in Professional Marketing to najpopularniejszy program szkoleniowy CIM
wśród polskich menedżerów.

Skierowany jest do osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program buduje strategiczne podejście do kierowania biznesem oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:

• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Dołącz do grona profesjonalistów z międzynarodowym potwierdzeniem kwalifikacji marketingowych.

Więcej informacji: http://bit.ly/1FP35vd

Udział w programie to zdecydowany rozwój oraz stabilne, międzynarodowe fundamenty wiedzy.

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704
astasiak@questus.pl
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Ogłoszenia

https://www.facebook.com/events/1032639596780440/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na BEZPŁATNY WARSZTAT: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 24 października 2015 w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 6.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?

Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty.

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in).

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do